-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки науково-проектної документації «Реставрація касового залу (проектні роботи) у будівлі ДП «Національний цирк України» за адресою площа Перемоги, 2.» (ДК 021:2015 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 2.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2019 16:59 - 05.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо перегляду результатів торгів
Номер:
be770f416c99446a8f94bdb6f4299313
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-10-24-002816-b.b1
Назва:
Щодо перегляду результатів торгів
Вимога:
Тендерний комітет
ДП “Національний цирк України”
Згідно Протоколу №47 засідання тендерного комітету від 15 листопада 2019 р. та Протоколу розкриття тендерних пропозицій найнижча за ціною пропозиція ТОВ “Українські Архітектурні Технології”, була відхилена з причини “неподання документів про досвід виконання аналогічних договорів”, під яким Замовник розумів “договори на реставрацію будівлі, яка є пам’яткою історії та архітектури”.
Згідно абзацу 5 статті 1 Закону України “Про охорону культурної спадщини” “пам’ятка культурної спадщини - це об’єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам’яток України”.
Згідно статті 2 зазначеного Закону “об’єкт архітектури - це вид об'єкту культурної спадщини”.
Серед документів, завантажених ТОВ “Українські Архітектурні Технології” на порталі Prozorro по даній закупівлі 08 листопада 2019 о 22:03, було завантажено файл з назвою “Досвід” в форматі PDF.
Сторінка 1 цього файлу містить Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, яка містить інформацію про наявність сімнадцятирічного досвіду виконання проектних робіт та таблицю з переліком деяких виконаних робіт.
Під № 2 в даній таблиці зазначено договір по об’єкту за адресою: вул. Січових Стрільців (Артема), 27 у Шевченківському р-ні м. Києва і зазначено, що це об’єкт культурної спадщини, охоронний №540-Кв.
В Державному реєстрі пам’яток місцевого значення, з яким можна ознайомитись на сайті Міністерства культури України http://mincult.kmu.gov.ua, зазначено, що в цьому будинку розміщувались приватні навчальні заклади А. Жекуліної, містився евакогоспіталь, де помер генерал М. Ватутін; будинок датований 1911 - 1912 роками; це пам’ятка архітектури та містобудування, історії; занесена до Реєстру згідно Наказу МКТ від 13.07.2009 № 521/0/16-09; охоронний №540-Кв.
Такі самі відомості про зазначений будинок містяться на сайті Управління охорони культурної спадщини КМДА http://guoks.gov.ua серед об’єктів культурної спадщини Шевченківського району.
Сторінка 22 файлу “Досвід” містить копію договору № П 21-09-16 від 21.09.2016, в п. 1.1 якого зазначено предмет договору “виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації, стадії ескізний проект реставрації та пристосування (П) та робоча документація реставрації та пристосування “РД” по об’єкту: “Капітальний ремонт спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №138 з поглибленим вивченням предметів природного циклу на вул. Артема, 27 у Шевченківському районі м. Києва”.
Сторінки 26-28 містять кошторис на виконання зазначених реставраційних робіт, сторінки 29-31 містять календарний графік робіт, сторінка 32 містить акт здачі-прийняття робіт, сторінки 33, 34 містять експертний звіт ДП “Укрдержбудекспертизи”, а сторінка 35 - позитивний лист відгук замовника проекту.
На сторінці даної закупівлі порталу ProZorro міститься відповідь Замовника на запитання до процедури щодо аналогічного договору, у якій зазначено, що “підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, передбачає надання копій договору та актів виконаних робіт”.
Таким чином ТОВ “Українські Архітектурні Технології” повністю виконало вимоги Тендерної документації, має достатню кількість працівників відповідної кваліфікації та багаторічний досвід виконання аналогічних робіт. Тому відхилення нашої пропозиції є безпідставним.
Згідно Протоколу розкриття тендерних пропозицій переможцем торгів визнано ТОВ “Реставраційно-технологічний Центр”. Серед завантажених цим Учасником на портал ProZorro документів на сторінці 15 було надано довідку про виконання аналогічних договорів з посиланням на чотири оголошення в системі ProZorro. Всі зазначені закупівлі були допороговими і на порталі містять лише звіти про укладені договори і не містять актів виконаних робіт або іншого підтвердження факту успішного виконання робіт. Таким чином, цим Учасником не надано підтвердження виконання аналогічних робіт, адже факт укладання договору не означає його успішного та своєчасного виконання.
Враховуючи вищенаведене, просимо переглянути результати розгляду тендерних пропозицій, визнати ТОВ “Українські Архітектурні Технології” переможцем торгів та оголосити про намір укласти договір.
В разі незадоволення нашої вимоги, будемо змушені відстоювати наші права в органах оскарження згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 25.11.2019 10:53
Дата подачі:
19.11.2019 14:56
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 19.11.2019 (ID:UA-2019-10-24-002816-b.b1) повідомляємо наступне:
ПО-ПЕРШЕ, Відповідно Додатку 2 тендерної документації вимагалося надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в державних закладах. Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не надано в складі тендерної пропозиції документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в державних закладах, оскільки, зазначені договори не є аналогічні в розумінні будівлі предмету закупівлі, оскільки предметом закупівлі є послуги з розробки науково-проектної документації «Реставрація касового залу (проектні роботи) у будівлі ДП «Національний цирк України» за адресою: площа Перемоги, 2.» та відповідно додатку 1 тендерної документації, будівля Національного цирку України є пам’яткою історії та архітектури місцевого значення (охоронний номер 332 (розпорядження Київської міської державної адміністрації № 520 від 11.03.98). Охоронний договір №3351 від 04.10.2016 р.).
«Аналогічний» предмет договору чи ні визначається заме показником «РЕСТАВРАЦІЯ» у предметі договору з розробки науково-проектної документації.
Адже саме це визначення встановлює відповідальність Виконавця за якість виконання послуг - якість та повноту виконання послуг може визначити подальше узгодження проектної документації в органах охорони культурної спадщини.
ПО-ДРУГЕ, роз’яснення до положень тендерної документації не є змінами (уточненнями) умов тендерної документації – вони не носять категоричний характер щодо їх виконання і наслідків щодо чіткого дотримання.
РОЗГЛЯНЕМО пояснення Замовника, що документами про підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг є копії договорів та акти про їх виконання.
Вказані документи (договори та Акти) можуть бути достатніми, але не єдиними доказами для Замовниками про наявність в учасника аналогічного досвіду.
Таке роз’яснення не обмежує учасників категоричною вимогою надати саме вказані документи (їх копії), оскільки не є частиною тендерної документації.
Доказами виконання аналогічного досвіду можуть бути судові рішення, які встановили факт належного та якісного виконання Учасником аналогічних послуг.
Також доказами виконання аналогічних послуг можуть бути Акти перевірки державних органів або копії науково-проектної документації, виготовленої Учасником, що містить всі належні погодження державних закладів та установ.
Тому, претензії до документів переможця торгів ТОВАРИСТВА «Реставраційно-технологічний центр» про відсутність Актів про виконання договорів – ЦІЛКОМ БЕЗПІДСТАВНІ, оскільки не грунтуються на положеннях тендерної документації Замовника.
ПО-ТРЕТЄ, ТОВ «Українські архітектурні технології» недбало поставилось до вимог і потреб Замовника.
Зазначаємо, що згідно Додатку 2 тендерної документації вимагалося надати в складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про те, що учасником закупівлі було оглянуто об’єкт, яка повинна бути підписана замовником та учасником закупівлі, та завірена їх печатками. Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» в складі тендерної пропозиції надано дану довідку, проте вона не підписана та не містить печатки Замовника.
Невиконання вказаної вимоги (начебто формальної) ТОВАРИСТВОМ «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не було підставою для відхилення тендерної пропозиції цього Учасника.
Проте нехтування Учасником належного оформлення (разом із Замовником) здавалось незначного документу проявляє, що Учасник (ТОВ «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ») сконцентрований на своїй участі, а не в інтересах Замовника.
В той час як Замовник зацікавлений не просто в отриманні науково-проектної документації, але і в подальшому її погодженні та порядку застосування при виконанні реставрації.
Тому, рішення Замовника щодо переможця торгів є обгрунтованим і не може бути змінене (навіть виходячи з порядку здійснення закупівель).
Статус вимоги:
Відхилено