• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальне приладдя та обладнання для оснащення кабінету хімії, навчальне приладдя та обладнання для оснащення кабінету біології.

Завершена

332 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 320.00 UAH
Період оскарження: 21.10.2019 14:03 - 02.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Непрамомірне відхилення

Номер: a3a05639d88648f3bbf1dcf565be44ad
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-21-000419-c.c1
Назва: Непрамомірне відхилення
Вимога:
Доброго дня. ТОВ «Бі-Про» повідомляє, що вимогами тендерної документації встановлено надання балансу та звіту про фінансові результати та/або звіту суб’єкта малого підприємництва за останній звітній період. На виконання вказаної умови, нами у складі тендерної пропозиції фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за другий квартал 2019 року. Відповідно до статті 11 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” на основі даних бухгалтерського обліку всі підприємства повинні складати фінансову звітність. За звітним періодом фінансова звітність поділяється на річну і квартальну. За календарний рік фінансова звітність готується підприємствами у повному складі. Крім того, щоквартально всі підприємства та організації готують проміжну фінансову звітність у складі Балансу та Звіту про фінансові результати. Баланс складається станом на кінець останнього дня кварталу (року), а Звіт про фінансові результати – наростаючим підсумком з початку звітного року. Строки та порядок подання фінансової звітності визначено у “Порядку подання фінансової звітності”, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. №419. Дія цього Порядку поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від організаційно-правової форми і форми власності, а також на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності (далі – “підприємства”), які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством. Підприємства зобов’язані подавати квартальну та річну фінансову звітність. Не подавати квартальну (проміжну) фінзвітність можуть тільки: 1) неприбуткові організації (незалежно від їх «розміру»); 2) мікропідприємства (виняток: мікропідприємства — квартальні платники податку на прибуток — вони повинні подавати фінзвітність разом з декларацією з податку на прибуток); 3) підприємства — платники єдиного податнику групи 3. Отже, оскільки умовами тендерної документації не роз’яснено, що являється останнім звітним періодом, у складі ТОВ «Бі-Про» надано документи відповідно до “Порядку подання фінансової звітності”, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. №419. А тому Замовником не правомірно відхилено нашу тендерну пропозицію із вказаної підстави. Щодо ненадання листа згоди, то повідомляємо, що даний лист знаходиться на 14 сторінці Документу № 6 «інші документи» Щодо дати видачі документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, повідомляємо, що зазначена невідповідність є формальною (несуттєвою) помилкою і такою, що не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Окрім того, зазначені вами документи містяться у відкритих реєстрах, здійснивши пошук яких, можна переконатися в актуальності та достовірності поданої інформації ТОВ «Бі-Про». Враховуючи вище наведене, на думку ТОВ «Бі-Про», Замовник вчинив дії, спрямовані на надання переваги певним суб’єктам господарювання. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Замовником, відхиливши нашу тендерну пропозицію грубо порушено норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель - добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників. У випадку не задоволення нашої скарги, ми будемо звертатися до органу оскарження - Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: 1. Розглянути скаргу; 2. Скасувати протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Бі-Про» або завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»; В разі незадоволення скарги ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Відділу освіти Турківської районної державної адміністрації Львівської області розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону (частина перша статті 28 Закону). У свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Разом з цим, варто зазначити, що виходячи з норм чинного законодавства, зокрема, частини першої статті 30 Закону замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. При цьому, варто зазначити, що рішення про відхилення тендерної пропозиції є не правом, а обов’язком замовника. Так, за результатами детального розгляду та аналізу поданої Вами тендерної пропозиції було встановлено відсутність даного документу, що відповідно є порушенням вимог тендерної документації. Виходячи з вимог пункту 3 Розділу 6 тендерної документації передбачалось додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконання зобов’язань по договору надання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, а також баланс та звіт про фінансові результати та/або звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітній період. Так, відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно було надати баланс та звіт про фінансові результати та/або звіт суб’єкта малого підприємництва за 2018 рік. Однак, всупереч встановленій вимозі у складі поданої Вами тендерної пропозиції надано фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва станом на 30.06.2019 року, що відповідно є порушенням вимог тендерної документації. Відповідно до вимог п.п. 1.3. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації передбачалось надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом. У свою чергу, згідно вимог тендерної документації встановлено, що у випадку надання у складі тендерної пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації. Так, кінцевим строком подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення торгів та тендерної документації є 06.11.2019 року. Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції поданої Вами надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України датовані 15.10.2019 року. При цьому, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 10.10.2019 року, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Таким чином, жодних порушень під час прийняття рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції допущено не було.
Статус вимоги: Не задоволено