• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності (Джерело фінансування -місцевий бюджет)

1 послуга на 97435,36кв.м

Завершена

2 839 597.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 197.99 UAH
Період оскарження: 07.10.2019 11:06 - 18.10.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Приховування тендеру

Номер: db0a8be987a84399baf2e2b2b1bbbee2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-07-000355-c.c2
Назва: Приховування тендеру
Вимога:
Як Ви пояснете код закупівлі 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою? Насправді технічна інвентаризація виконується за іншим кодом "Архітектурні та інженерні послуги". Намагаєтесь уникнути "зайвих" учасників?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо розгляду вимоги UA-2019-10-07-000355-c.c2
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 15.10.2019 10:14
Підтвердження вирішення: Шановний учасник! Відповідно до п.18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII (надалі – Закон №922) предметом публічної закупівлі зокрема є послуга, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Крім цього, в порядку п.3 ч.2 ст.22 Закону №922 тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зокрема, п. 17 ст. 1 Закону визначено, що послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Даний предмет визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (див. Наказ МЕРТ від 17.03.2016 р. N 454 (зареєстровано в Мінюсті України 25 березня 2016 р. за N 448/28578) – надалі Порядок). Предмет закупівлі товарів і послуг відповідно до цього Порядку замовник визначає згідно з пп. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Дійсно, за показником четвертої цифри основного словника код 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою, але за показником п’ятої цифри код 79991000-7 Послуги з інвентаризації. Згідно з тлумачним словником: ІНВЕНТАРІЗАЦІЯ, -ї. Включення, занесення в інвентар. Друге значення — перевірка наявності та стану майна, що належить кому-небудь: (власнику, підприємству, установі, організації) шляхом підрахунку і складання його опису. Тобто предмет закупівлі, послуга з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності, підлягає під загальне визначення інвентаризації. Слід також зауважити, що згідно з чинним законодавством у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі є виключною прерогативою Замовника. Таким чином, діючим законодавством замовникам гарантоване право визначати предмети закупівель самостійно виходячи з власної необхідності з обов’язковим відображенням їх у річному плані закупівель (ст. 4 Закону №922), але з урахуванням заборон щодо поділу предмета закупівлі (ч.7 ст. 2 Закону №922).
Вимога
Вирішена

Нереальні строки

Номер: d578cd9b8fa74700a3d67c52dbb1bd2b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-10-07-000355-c.b1
Назва: Нереальні строки
Вимога:
Шановний замовник, з умов тендерної документації та Ваших відповідей на запитання складається враження, що Ви умисно встановлюєне нереальні строки: не тільки 3 інженери з 2 лазерними далекомірами (як ви просите), а й ціла команда з 30 інженерів з десятом далекомірів фізично не взмозі виконати технічну інвентаризацію нерухомого майна площею майже 100 000 кв.м. у строк 10 днів (Ви вихідні дані та надання доступа хоча б встигли за 10 днів надати Виконавцю). Тому з огляду на те, що Ви ставите такі "космічні" вимоги, можна допустити, що "обраний" Вами переможець або вже розпочав роботи з надання технічної інвентаризації, або Ви документально підпишите акти виконаних робіт ще задовго до реального виконання договору, а це вже є підставою для притягнення Вас до відповідальності. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до реальності та проводити закупівлю без дискримінаційних вимог як того вимагає законодавство. Якщо Ви не бажаєте виконувати норми закону, АМКУ, Аудиторська служба та інші уповноважені органи будуть сповіщені про вищенаведені факти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо розгляду вимогу UA-2019-10-07-000355-c.b1
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 11.10.2019 10:20
Підтвердження вирішення: Шановний учасник!Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Згідно з пунктом 25 розділу І Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року N 127, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за N582/573, (із змінами і доповненнями) (далі Інструкція), «технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна здійснюють за ініціативою замовника або його довіреної особи на підставі оформленого договору із суб'єктом господарювання. Технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна державної власності здійснюється за заявою органу (установи, підприємства або організації - балансоутримувача), уповноваженого в установленому порядку управляти нерухомим майном державної власності, а об'єктів нерухомого майна комунальної власності - за заявою органу (установи, підприємства або організації - балансоутримувача), уповноваженого управляти комунальним майном. Строк виконання робіт/послуг, розмір та порядок оплати робіт/послуг із технічної інвентаризації визначаються у договорі за домовленістю сторін. Тому природньо, що ініціативою щодо визначення терміну виконання послуг володіє замовник як платник послуг, який через встановлені законодавством процедури вибирає на ринку даних послуг суб’єкт господарювання, який взмозі задовольнити його вимоги. Досить суворі Умови для учасників тендеру спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця робіт, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни, кваліфікація якого дозволяє виявити недоліки у технічному стані об’єктів нерухомого майна, що дозволить в подальшому здійснити реєстрацію прав власності на ці об’єкти без необхідності виправлення помилок в технічних паспортах, та розробити заходи щодо подальшого використання (оренди або відчуження тощо) належних громаді об’єктів нерухомого майна. Також такі терміни обумовлені завершенням бюджетного року. Беручи до уваги все вишезазначине, враховуючи Вашу зацікавленість в участі у відкритих торгах по закупівлі послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності повідомляємо, що буде подовжено термін надання послуги і відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію.