-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з постачання супутникових даних DigitalGlobe (WorldView-3) або еквівалент
Послуги з постачання супутникових даних DigitalGlobe (WorldView-3) або еквівалент, код ДК 021:2015 – 79961200-0 (Послуги з аерофотозйомки).
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
30.09.2019 12:40 - 10.11.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА, щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Номер:
8f6944536c3c4cbca2770b8627dd4cc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-30-000419-c.b2
Назва:
СКАРГА, щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Скарга:
30 вересня 2019 року Комунальною організацією виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Послуги з постачання супутникових даних DigitalGlobe (WorldView-3)», ДК 021:2015: 79961200-0 Послуги з аерофотозйомки, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-09-30-000419-c. (надалі – Предмет закупівлі).
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать чинному законодавству України, та містить дискримінаційні умови, які обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим порушено законні інтереси нашого підприємства.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться в додументі що додається "Скарга, щодо порушення процедури закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга, щодо порушення процедури закупівлі.pdf 10.10.2019 18:28
- Витяг з Господарського кодексу України.pdf 10.10.2019 18:28
- Витяг з Закону України «Про електронні довірчі послуги».pdf 10.10.2019 18:28
- Витяг з Закону України «Про публічні закупівлі».pdf 10.10.2019 18:28
- Витяг з Закону України «Про топографо-геодезичну діяльність».pdf 10.10.2019 18:28
- Витяг Постанови КМУ від 7 грудня 2016 р. № 922.pdf 10.10.2019 18:28
- Платіжне доручення.pdf 10.10.2019 18:28
- рішення від 16.10.2019 № 14800 + лист Замовнику .pdf 16.10.2019 22:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2019 № 15773.pdf 01.11.2019 14:44
- рішення від 31.10.2019 № 15773 .pdf 05.11.2019 23:29
- Витяг з Договору від 27.08.2018 №3131Т18.pdf 24.10.2019 16:28
- Пояснення на скаргу ТОВ АРЦ.pdf 24.10.2019 16:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2019 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.11.2019 23:29
Дата виконання рішення Замовником:
07.11.2019 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вимоги рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15773-р/пк-пз від 31.10.2019 замовником виконано. З метою усунення порушення, яке викладено у мотивувальній частині рішення (п. 8) до тендерної документації внесено відповідні зміни, завантажено нову редакцію документації та перелік змін.
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Номер:
35c839ba2aa846f4b7d31d9558d6c766
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-30-000419-c.b1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Вимога:
30 вересня 2019 року Комунальною організацією виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Послуги з постачання супутникових даних DigitalGlobe (WorldView-3)», ДК 021:2015: 79961200-0 Послуги з аерофотозйомки, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-09-30-000419-c. (надалі – Предмет закупівлі).
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Після запитань від учасників, опублікованих в системі електронних закупівель, 3 жовтня 2019 року Замовником внесено зміни до документація конкурсних торгів, однак вимоги, що порушують принципи здійснення закупівель, відповідно до зазначеного вище Закону не було усунуто в повному обсязі. Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуги. Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушення процедури закупівлі.pdf 04.10.2019 20:58
- На вимогу 07_10_19.pdf 07.10.2019 20:09
Дата подачі:
04.10.2019 20:58
Вирішення:
Повідомляємо про відмову у задоволенні вимоги ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» від 04.10.2019 №3303/00-19 в закупівлі UA-2019-09-30-000419-c. Відповідні обгрунтування містяться в доданому файлі "На вимогу 07_10_19.pdf"/
Статус вимоги:
Відхилено