• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Гіперконвергентний програмно-апаратний комплекс для розширення інфраструктури віртуалізації)

Торги відмінено

21 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 000.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2019 18:12 - 20.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо відхилення тендерної пропозиції в результаті технічного збою системи онлайн закупівель при завантаженні документів

Номер: 15a01e2b8011489cbf3f0ddcb18ebb6d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-000847-c.b7
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції в результаті технічного збою системи онлайн закупівель при завантаженні документів
Скарга:
Національним антикорупційним бюро України проводиться тендер на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Код державного класифікатора 021: 2015 - 30210000-4 (Гіперконвергентний програмно апаратний комплекс для розширення інфраструктури віртуалізації) ID:UA-2019-09-20-000847-c ●986f0438a0df467e9b349393b6c7117c Кінцевий термін подання пропозицій: 24 жовтня 2019 р. о 10:00. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-20-000847-c Свої тендерні пропозиції подали: - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕКОМ УКРАЇНА» - Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТІ-СОЛЮШНС» Відповідно до умов тендеру кінцевий термін подання пропозицій: 24 жовтня 2019 р. 10:00. Для подання пропозицій ТОВ «ДЕКОМ УКРАЇНА» використовує майданчик державних закупівель Zakupki.prom.ua. Загальна кількість файлів, що завантажувались в рамках пропозиції дорівнює 20 (двадцять) файлів. З них 15 (п’ятнадцять) файлів були завантажені за попередні дні, а 5 (п’ять) файлів завантажувались через майданчик Zakupki.prom.ua починаючи з 9:00 ранку 24.10.2019р. В процесі завантаження документів система почала видавати помилки. Намагаючись накласти ЕЦП з 9:50 до 10:00 ми отримували технічні збої. Отримуючи такі помилки, ми спробували повторити процедуру підписання – повернулись до редагування пакету, знову ініціювали процедуру «підписати з ЕЦП» та отримали однакову помилку. Близько до 10:00 система, прийнявши пароль до ЕЦП, не видала помилки, та перейшла на екран, що інформував про подану пропозицію. Ми проаналізували можливі причини таких технічних помилок та звернулися за консультацією/роз’ясненням з офіційними листами до майданчику закупівель ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» (Zakupki.prom.ua) та до ДП «ПРОЗОРРО» (prozorro.gov.ua), (копії листів додаються). ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» своїм листом №901/07 від 24.10.2019 р. (копія листа додається), повідомили нас про те, що процес створення тендерної пропозиції був розпочатий, але «не був завершений коректно з технічних причин». В листі також вказано перелік документів, завантаження яких не пройшло успішно: 1. 06_Технічна довідка_.pdf 2. 09_Лист-розяснення.pdf 3. 10_Авторизаційний лист VMvare.pdf 4. 11 Листи DELL-1.pdf 5. 11 Листи DELL-2.pdf 25 жовтня 2019 р. відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «ДЕКОМ УКРАЇНА» була відхилена. Підставами відхилення пропозиції зазначені наступні причини: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації (технічним вимогам, визначеним у тендерній документації), а саме: 1. У тендерній пропозиції відсутні копії авторизаційних листів від виробників (або офіційних представництв виробників в Україні) компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу DellEMC та NVIDIA про підтвердження повноважень Учасника на постачання відповідних компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу, їх подальше технічне обслуговування виробниками і збереження гарантійних зобов’язань виробників. 2. У тендерній пропозиції відсутня копія листа/-ів від виробника (або офіційного представництва виробника в Україні) компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу DellEMC про те, що: • виробник гарантує повну сумісність та працездатність всіх апаратних і програмних складових відповідних компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу та можливість розширення відповідних компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу вузлами з процесорами, пам’яттю та дисками наступних поколінь; • виробник підтверджує сумісність відповідних компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу з компонентами пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу виробників NVIDIA та VMware; • виробник надає інформацію щодо авторизованих виробником центрів сервісної та технічної підтримки пропонованого обладнання в Україні. 3. У тендерній пропозиції відсутня довідка в довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою*) щодо відповідності пропонованого Учасником товару (обладнання та комп’ютерних програм) технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, що наведені у Додатку 2 до тендерної документації, зокрема відсутня деталізація комплектації компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу із зазначенням терміну та умов їх гарантійного обслуговування безпосередньо виробником/-ами.» Листом №060-102019 від 29.10.2019 р. Замовнику було надіслано повідомлення про технічний збій під час завантаження документів тендерної пропозиції. Всі відсутні документи, які наведені як підстави для відхилення тендерної пропозиції, містяться в файлах щодо завантаження яких відбувся технічний збій, а саме: 1. Копія авторизаційних листів від виробників (або офіційних представництв виробників в Україні) компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу DellEMC та NVIDIA про підтвердження повноважень Учасника на постачання відповідних компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу, їх подальше технічне обслуговування виробниками і збереження гарантійних зобов’язань виробників. (файл 11 Листи DELL-2.pdf, файл 10_Авторизаційний лист VMvare.pdf ); 2. Копія листів від виробника (або офіційного представництва виробника в Україні) компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу DellEMC про те, що: • виробник гарантує повну сумісність та працездатність всіх апаратних і програмних складових відповідних компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу та можливість розширення відповідних компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу вузлами з процесорами, пам’яттю та дисками наступних поколінь; • виробник підтверджує сумісність відповідних компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу з компонентами пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу виробників NVIDIA та VMware; • виробник надає інформацію щодо авторизованих виробником центрів сервісної та технічної підтримки пропонованого обладнання в Україні. (файл 11 Листи DELL-1.pdf) 3. Довідка в довільній формі (за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою*) щодо відповідності пропонованого Учасником товару (обладнання та комп’ютерних програм) технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, що наведені у Додатку 2 до тендерної документації, зокрема деталізація комплектації компонентів пропонованого гіперконвергентного програмно-апаратного комплексу із зазначенням терміну та умов їх гарантійного обслуговування безпосередньо виробником (файл 06_Технічна довідка_.pdf, файл 09_Лист-розяснення.pdf ). Оскільки, виходячи з листа ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» №901/07 від 24.10.2019 р. не відбулось коректне завантаження файлів: 06_Технічна довідка_.pdf, 09_Лист-розяснення.pdf, 10_Авторизаційний лист VMvare.pdf, 11 Листи DELL-1.pdf, 11 Листи DELL-2.pdf, розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКОМ УКРАЇНИ» відбувся без врахування документів, які містяться в наведених файлах, що і призвело до відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до частини другої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. Згідно частини третьої даної статті електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Електронна система закупівель повинна забезпечити збереження та належний захист усієї інформації щодо проведення процедур закупівель, можливість доступу до цієї інформації замовників, учасників, контролюючих органів, органу оскарження, уповноваженого органу та інших осіб відповідно до положень цього Закону. Відповідно до частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКОМ УКРАЇНА» в результаті технічного збою системи онлайн закупівель при завантаженні документів, порушує принципи здійснення закупівель встановлених частиною статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.ст.3,12,17,18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Національне антикорупційне бюро України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕКОМ УКРАЇНА» у процедурі закупівлі Гіперконвергентний програмно апаратний комплекс для розширення інфраструктури віртуалізації (оголошення UA-2019-09-20-000847). 2. Зобов’язати Національне антикорупційне бюро України переглянути тендерну пропозицію ТОВ «ДЕКОМ УКРАЇНА» з врахуванням документів відносно завантаження яких відбувся технічний збій і які додаються до даної скарги, а саме: - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі (файл 06_Технічна довідка_.pdf); - Листа-роз’яснення щодо авторизаційного листа NVIDIA та VMware (файл 09_Лист-розяснення.pdf); - Авторизаційна форма виробника (файл 10_Авторизаційний лист VMvare.pdf); - Лист ТОВ «Делл Україна» від 16.10.2019 р. (файл 11 Листи DELL-1.pdf); - Лист ТОВ «Делл Україна» від 16.10.2019 р. (файл 11 Листи DELL-2.pdf). Додатки: 1. Копія Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі – 20 аркушів; 2. Копія Листа-роз’яснення щодо авторизаційного листа NVIDIA та VMware – 1 аркуш; 3. Авторизаційна форма виробника – 2 аркуші; 4. Копія листа ТОВ «Делл Україна» від 16.10.2019 р. – 2 аркуші; 5. Копія листа ТОВ «Делл Україна» від 16.10.2019 р. – 1 аркуш; 6. Копія листа до ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» №057-102019 від 24.10.19 р. – 3 аркуші; 7. Копія листа до ДП «ПРОЗОРРО» №059-102019 від 24.10.19 р. – 3 аркуші; 8. Копія листа ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.ЮА» №901/07 від 24.10.2019 р. – 2 аркуші; 9. Копія листа Тендерному комітету НАБУ №060-102019 від 29.10.2019 р.- 3 аркуші; 10. Копія квитанції про внесення оплати за подання скарги.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2019 22:12
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2019 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол звсідання тендерного комітету Національного антикорупційного бюро України від 22.11.2019 № 588
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ДЕКОМ УКРАЇНА", Денис Шаповаленко +380676571805 sales-ua@dekom.com http://dekom.com
Скарга
Розгляд припинено

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 0be374ae2ea2435fa1b4d06ad3c62487
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-000847-c.a6
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Скарга:
Вих. № 9 від 18.10.2019 р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб'єкт оскарження: Приватне Підприємство "ЛанТек" Код ЄДРПОУ: 30692374 Місцезнаходження: 65026, м. Одеса, вул. Польська, 3, оф. 24 Електронна пошта: office@lantec.ua Телефон: +38 (048) 760-19-76 Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ Код ЄДРПОУ: 39751280 Адреса Замовника: 03035, Україна, Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-20-000847-c СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог «20» вересня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі «Гіперконвергентний програмно-апаратний комплекс для розширення інфраструктури віртуалізації. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України)», з кодом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) CPV: 30210000-4 (далі – «Публічна закупівля»). «16» жовтня 2019 року Замовником опубліковано Тендерну документацію (зі змінами від 16.10.2019 року, далі – «Тендерна документація») та Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі та інші вимоги (зі змінами від 16.10.2019 року, далі – «Технічний опис»). Приватне Підприємство "ЛанТек" (далі – «Скаржник») є уповноваженим членом партнерської програми компанії Hewlett Packard Enterprise, що є виробником не тільки серверів, а й гіперконвергентних комплексів. В підтвердження членства у партнерській програмі надаємо Сертифікат про партнерство на 2019 рік з перекладом (додаток №1 додається). У зв’язку з цим та з огляду на наявний досвід роботи з гіперконвергентними рішеннями Скаржним має намір прийняти участь у згадуваній Публічній закупівлі. Однак, аналізуючи Тендерну документацію до Публічної закупівлі можна зробити висновок, що дані вимоги прописані під єдиного постачальника серверного обладнання компанію Dell EMC (https://www.dellemc.com/en-us/index.htm), а саме: - «гіперконвергентний кластер» прописаний під продукцію Dell VXRAIL 500 (https://www.dellemc.com/en-us/collaterals/unauth/data-sheets/products/converged-infrastructure/h16763-vxrail-14g-spec-sheet.pdf V-серія); - «комутатори гіперконвергентного кластера» - це модель комутатора Dell S4048 (https://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/data-sheets/en/Documents/Dell-EMC-Networking-S4048-ON-Spec-Sheet.pdf); - «сховище медіаконтенту» - це Dell EMC Isilon (https://www.dellemc.com/uk-ua/storage/isilon/index.htm); - «тонкий клієнт» - це Dell Wyse 5070 (https://thinclientbenefits.com/uploads/products/downloads/Wyse-5070-Executive-Summary-and-Specs-Sheet-Final.pdf). Т Таким чином, тільки продукція даного вендора (Dell EMC) підійде під АБСОЛЮТНО усі вимоги, а усі інша продукція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам. У зв’язку з цим, не зважаючи на спроможність якісно виконати поставку, ПП «ЛАНТЕК» не має можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем торгів з огляду на специфічні дискримінаційні вимоги Тендерної документації. ПП «ЛАНТЕК» вважає встановлені Замовником вимоги Тендерної документації безпідставними, складеними з порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наведені у цій Скарзі вимоги технічної специфікації Замовника спрямовані на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі. До зазначеної Публічної закупі були задані численні питання та поставлені вимоги. Відповіді Замовника на ці питання та вимоги лише підтверджують, що технічні вимоги були прописані під конкретного вендора. Більшість відповідей починалися такими словами «…Техніч
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відпала потреба участі в закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 19.10.2019 13:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 23.10.2019 20:46
Автор: ПП "ЛанТек", Геращенко Оксана 38 (044) 360-56-27 Oksana.Gerashchenko@lantec.ua
Вимога
Відхилено

Щодо термінів поставки Товару

Номер: 95f4065c3e094a719924ea37d9784b40
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-000847-c.b5
Назва: Щодо термінів поставки Товару
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповідності до Тендерної документації (файл "Тендерна документація.doc"), «Термін поставки товару: до 21 грудня 2019 року.». Водночас, аналогічна вимога міститься у п. 5.1 Проекту Договору (Додаток 4 до ТД), а саме: «5.1. Строк (термін) поставки Товару встановлюється до 21 грудня 2019 року.». З огляду на строк поставки Товару, у пункті 7.1 Проекту Договору встановлено, що Договір «діє до 26 грудня 2019 року, а в частині виконання зобов´язань Постачальником – до повного їх виконання.». При цьому, звертаємо увагу на те, що згідно п. 17 Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-20-000847-c, датою та часом проведення електронного аукціону: 27 листопада 2019, 14:22. У відповідності до п. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи викладене, договір про закупівлю у цих публічних торгах буде укладено не раніше "07" грудня 2019 року, та не пізніше "17" грудня 2019 року. У зв’язку з цим, на постачання товару з цим договором у переможця закупівлі буде від 5 до 15 календарних днів. Водночас, наш досвід роботи з таким обладнанням показує, що на поставку такого товару звичайно вимагається від 45 до 60 календарних днів. Тому у нас виникають обґрунтовані підстави вважати, що такий короткий строк поставки товару навмисно вказано у ТД та проекті Договору, що б більшість учасників, які не мають на своїх складах такого товару, відмовились від участі у закупівлі. Натомість, учасник торгів, який заздалегідь придбав обладнання, жорсткі та дискримінуючі технічні вимоги до якого передбачені у технічній специфікації, зможе прийняти участь у торгах та стати їх переможцем. Тільки такий учасник зможе не тільки укласти договір про закупівлю, а я виконати його у такий обмежений, підступний та дискримінуючий строк. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, вимагаємо збільшити строк поставки товару та строк дії договору на 60 календарних днів. Такий строк, надасть можливість прийняти участь у закупівлі широкому кругу учасників, а не тільки тим, під яких було прописано тендерну документацію та технічну специфікацію. Це не тільки буде сприяти конкуренції та зробить можливим придбати товари за найкращою ціною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Тендерна документація за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Гіперконвергентний програмно-апаратний комплекс для розширення інфраструктури віртуалізації) розроблена та затверджена Національним антикорупційним бюро України відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема статті 22 цього Закону, та вимог Бюджетного кодексу України. Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України «По публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Слід зазначити, що інформація щодо дати та часу проведення електронного аукціону в оголошенні про проведення відкритих торгів (27 листопада 2019 року 14:22) визначена електронною системою автоматично з розрахунку, що замовник буде розглядати тендерні пропозиції 20 робочих днів. Водночас, строк розгляду тендерних пропозицій зазвичай складає до 5 робочих днів, що робить можливим автоматичне перепризначення електронною системою проведення аукціону на більш ранню дату та, як наслідок, укладення договору в середині листопада 2019 року. Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Це означає, що 21 грудня 2019 року є максимально можливим строком поставки товару для забезпечення його оплати Державним казначейством України в рамках бюджетного періоду. Отже, Національне антикорупційне бюро України не має можливості збільшити строк поставки товару та строк дії договору, оскільки це призведе до неможливості здійснення оплати товару Державним казначейством України в рамках бюджетного періоду та порушення бюджетного законодавства України. З повагою Національне антикорупційне бюро України
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 7e99ef2c468c464c9418e6dc38f8a47e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-000847-c.c4
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, У пункті 3.6 Додатку 2 (Таблиця 6) Тендерної документації «Технічна специфікація тонкого клієнта» вказано, що: «Не менше 2 (двох) мережевих адаптерів з підтримкою не менше 1000 Base-T Gigabit Ethernet.». Це можливо виконати тільки на тонкому клієнті від Dell EMC модель Wyse 5070 (Extended) (https://thinclientbenefits.com/uploads/products/downloads/Wyse-5070-Executive-Summary-and-Specs-Sheet-Final.pdf). На нашу думку та з досвіду постачання нами тонких клієнтів 2 порти 1Gb/s RJ45 забагато (але така кількість портів є у цієї моделі- Dell EMC модель Wyse 5070). При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином просимо змінити ці дискримінуючі вимоги, що обмежують конкуренцію: «Не менше 2 (двох) мережевих адаптерів з підтримкою не менше 1000 Base-T Gigabit Ethernet.». На «Не менше 1 (одного) або більше мережевих адаптерів з підтримкою не менше 1000 Base-T Gigabit Ethernet.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Тендерна документація за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Гіперконвергентний програмно-апаратний комплекс для розширення інфраструктури віртуалізації) розроблена та затверджена Національним антикорупційним бюро України відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема статті 22 цього Закону. Технічні вимоги до предмета закупівлі були розроблені відповідно до результатів аналізу наявних на ринку тонких клієнтів та не містять вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Зокрема, вимогам пункту 3.6 Таблиці 6 у Додатку 2 до тендерної документації, окрім тонких клієнтів моделі Wyse 5070 виробництва компанії Dell EMC, відповідають також: 1. Тонкий клієнт моделі Futuro S940 виробництва компанії Fujitsu (https://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/Publications/public/ds-FUTRO-S940.pdf); 2. Тонкий клієнт моделі HP t730 виробництва компанії HPE (http://www8.hp.com/h20195/v2/getpdf.aspx/c04743502.pdf); 3. Тонкий клієнт моделі ThinkCentre M720 Tiny виробництва компанії Lenovo (https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/ThinkCentre/ThinkCentre%20M720%20Tiny/M720%20Tiny.pdf). У всіх зазначених вище тонких клієнтах, включаючи модель Wyse 5070 виробництва компанії Dell EMC, другий мережевий адаптер надається додатковою опцією. З повагою Національне антикорупційне бюро України
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 82bf92617a914ec18cda762cf7ed5ef3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-000847-c.a3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня, шавноний Замовнику! У пункті 3.4 Додатку 2 (Таблиця 6) Тендерної документації «Технічна специфікація тонкого клієнта» вказано, що: «Графічний адаптер: • Не менше 12 (дванадцяти) потоків GPU з підтримкою роботи на частоті 700 МГц. • Підтримка H.265/HEVC (8b та 10b), VP9 на апаратному рівні. • Можливість підключення до трьох дисплеїв одночасно через DP 1.2a/eDP 1.3, HDMI 2.0a. • Підтримка DirectX 12.» Це можливо виконати тільки на тонкому клієнті від Dell EMC модель Wyse 5070 (Extended) (https://thinclientbenefits.com/uploads/products/downloads/Wyse-5070-Executive-Summary-and-Specs-Sheet-Final.pdf) з графічним адаптером AMD Radeon 9173 PCI-E graphics card, у якого дивним чином присутні саме ці показники (https://www.amd.com/en/press-releases/new-amd-gpu-2017oct03). При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимагаємо змінити ці дискримінуючі вимоги, що обмежують конкуренцію: • Не менше 12 (дванадцяти) потоків GPU з підтримкою роботи на частоті 700 МГц. • Підтримка H.265/HEVC (8b та 10b), VP9 на апаратному рівні. • Можливість підключення до трьох дисплеїв одночасно через DP 1.2a/eDP 1.3, HDMI 2.0a. • Підтримка DirectX 12. На • Підтримка H.265/HEVC. • Можливість підключення до двох дисплеїв одночасно через DP 1.2a/eDP 1.3, HDMI 2.0a. • Підтримка DirectX 12. Додаткового звертаємо Вашу увагу, що запропонованих нами показників (або вищих показники) повинно бути цілком достатньо для роботи тонкого клієнта у даному комплексі (підтверджено). Натомість, у даний момент часу у технічній специфікації зазначено технічні вимоги до графічного адаптеру, які необґрунтовано збільшують вартість предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! З метою уточнення технічних вимог, оскільки запропоновані зміни відповідають необхідним вимогам до функціональних можливостей графічного адаптера тонкого клієнта, до пункту 3.4 Таблиці 6 у Додатку 2 до тендерної документації буде внесено відповідні зміни. З повагою Національне антикорупційне бюро України
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3dc64a361f0b45da848b477b78c81435
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-000847-c.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У пункті 3.3 Додатку 2 (Таблиця 6) Тендерної документації «Технічна специфікація тонкого клієнта» вказано, що: «Наявність портів: • Кількість ядр – не менше 4 (чотирьох). • Базова частота – не менше 1,5 ГГц. • Максимальна частота – не менше 2,8 ГГц. • Кількість потоків – не менше 4 (чотирьох). • Кеш-пам’ять – не менше 4 МБ. Ми перевірили наведені вимоги та переконалися, що їх можливо виконати тільки на тонкому клієнті від Dell EMC модель Wyse 5070 (Extended). Це підтверджується наступним посиланням: (https://thinclientbenefits.com/uploads/products/downloads/Wyse-5070-Executive-Summary-and-Specs-Sheet-Final.pdf). Дивним чином цей тонкий клієнт має процесор (Intel® Pentium Silver J5005 (Quad Core 1.5GHz, up to 2.8GHz burst), який має такі саме показники, що вимагаються у технічній специфікації. В підтвердження надаємо посилання на офіційний сайт виробника цього процесора: https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/128984/intel-pentium-silver-j5005-processor-4m-cache-up-to-2-80-ghz.html). При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі викладеного, вимагаємо змінити ці дискримінуючі вимоги, що обмежують конкуренцію: • Кількість ядр – не менше 4 (чотирьох). • Базова частота – не менше 1,5 ГГц. • Максимальна частота – не менше 2,8 ГГц. • Кількість потоків – не менше 4 (чотирьох). • Кеш-пам’ять – не менше 4 МБ. На • Кількість ядр – не менше 2 (двох). • Базова частота – не менше 1,5 ГГц. • Максимальна частота – не менше 2,5 ГГц. • Кількість потоків – не менше 4 (чотирьох). • Кеш-пам’ять – не менше 2 МБ. Додаткового звертаємо Вашу увагу, що запропонованих нами показників (або вищих показники) повинно бути цілком достатньо для роботи тонкого клієнта у даному комплексі (підтверджено). Натомість, у даний момент часу у технічній специфікації зазначено технічні вимоги до процесору, які необґрунтовано збільшують вартість предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Тендерна документація за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Гіперконвергентний програмно-апаратний комплекс для розширення інфраструктури віртуалізації) розроблена та затверджена Національним антикорупційним бюро України відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема статті 22 цього Закону. Технічні вимоги до предмета закупівлі були розроблені відповідно до результатів аналізу наявних на ринку тонких клієнтів та не містять вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Зокрема, вимогам пункту 3.3 Таблиці 6 у Додатку 2 до тендерної документації, окрім тонких клієнтів моделі Wyse 5070 виробництва компанії Dell EMC, відповідають також: 1. Тонкий клієнт моделі Futuro S940 виробництва компанії Fujitsu (https://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/Publications/public/ds-FUTRO-S940.pdf); 2. Тонкий клієнт моделі HP t730 виробництва компанії HPE (http://www8.hp.com/h20195/v2/getpdf.aspx/c04743502.pdf); 3. Тонкий клієнт моделі ThinkCentre M720 Tiny виробництва компанії Lenovo (https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/ThinkCentre/ThinkCentre%20M720%20Tiny/M720%20Tiny.pdf). Процесори всіх зазначених вище тонких клієнтів відповідають вимогам пункту 3.3 Таблиці 6 у Додатку 2 до тендерної документації. З повагою Національне антикорупційне бюро України
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 21135807c7ae4081995ad05d989b4213
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-20-000847-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У пункті 3.2 Додатку 2 (Таблиця 6) Тендерної документації «Технічна специфікація тонкого клієнта» вказано, що: «Наявність портів: • Не менше 3 (трьох) портів USB 2.0. • Не менше 3 (трьох) портів USB 3.0. • Не менше 1 (одного) комбінованого аудіо роз’єму. • Не менше 1 (одного) порту для аудіо виходу. • Не менше 2 (двох) портів Display Port. • Не менше 2 (двох) портів 1Gb/s RJ45. Не менше 1 (одного) порту Serial Port.» Ми перевірили наведені вимоги та переконалися, що їх можливо виконати тільки на тонкому клієнті від Dell EMC модель Wyse 5070 (Extended). Це підтверджується наступним посиланням https://thinclientbenefits.com/uploads/products/downloads/Wyse-5070-Executive-Summary-and-Specs-Sheet-Final.pdf). При цьому, звертаємо Вашу на те, що такої кількості портів USB як правило не треба для виконання повсякденних робіт. Так само 2 порти 1Gb/s RJ45 забагато (але така кількість портів є у цієї моделі- Dell EMC модель Wyse 5070). При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимагаємо змінити ці дискримінуючі вимоги, що обмежують конкуренцію: • Не менше 3 (трьох) портів USB 2.0. • Не менше 3 (трьох) портів USB 3.0. • Не менше 1 (одного) комбінованого аудіо роз’єму. • Не менше 1 (одного) порту для аудіо виходу. • Не менше 2 (двох) портів Display Port. • Не менше 2 (двох) портів 1Gb/s RJ45. • Не менше 1 (одного) порту Serial Port. на • Сумарна кількість портів не менше 5 (п’яти) портів USB 3.0 та/або USB 2.0. • Не менше 1 (одного) комбінованого аудіо роз’єму. • Не менше 1 (одного) порту для аудіо виходу. • Не менше 2 (двох) портів Display Port. • Не менше 1 (одного) порта 1Gb/s RJ45. • Не менше 1 (одного) порту Serial Port.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Тендерна документація за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Гіперконвергентний програмно-апаратний комплекс для розширення інфраструктури віртуалізації) розроблена та затверджена Національним антикорупційним бюро України відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема статті 22 цього Закону. Технічні вимоги до предмета закупівлі були розроблені відповідно до результатів аналізу наявних на ринку тонких клієнтів та не містять вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Зокрема, вимогам тендерної 3.2 Таблиці 6 у Додатку 2 до тендерної документації, окрім тонких клієнтів моделі Wyse 5070 виробництва компанії Dell EMC, відповідають також: 1. Тонкий клієнт моделі Futuro S940 виробництва компанії Fujitsu (https://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/Publications/public/ds-FUTRO-S940.pdf); 2. Тонкий клієнт моделі HP t730 виробництва компанії HPE (http://www8.hp.com/h20195/v2/getpdf.aspx/c04743502.pdf). Кількість та тип портів у всіх зазначених вище тонких клієнтах відповідають вимогам пункту 3.2 Таблиці 6 у Додатку 2 до тендерної документації. Також у всіх зазначених вище тонких клієнтах, включаючи модель Wyse 5070 виробництва компанії Dell EMC, другий мережевий адаптер з другим портом 1Gb/s RJ45 надається додатковою опцією. З повагою Національне антикорупційне бюро України
Статус вимоги: Відхилено