• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

18920000 - 4 Сумки (Сумка транспортна індивідуальна (1000 шт.))

Торги відмінено

894 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2019 17:22 - 11.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c6b17723c51f43ce841e7ac3c8d21199
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-002121-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Скасування рішення про визнання переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, доброго дня! Відповідь на Вашу вимогу була надана в попередньому зверненні за наступним ідентифікатором закупівлі: UA-2019-08-30-002121-a.b3.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Очікує розгляду

Скарга на дії та рішення тендерного комітету

Номер: e1c083ec6fe1409984bb0b275fd8b365
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-002121-a.b5
Назва: Скарга на дії та рішення тендерного комітету
Скарга:
Оскарження переможця
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ "ДЕНАВІ", Денис Катков +380680562719, +380990088570 denavi.llc@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення

Номер: f4622d607913484c9f95c0c3cb72ec7f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-002121-a.b3
Назва: Вимога про скасування рішення
Вимога:
Упереджене ставлення Замовника до тендерної пропозиції Учасника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, доброго дня! Щодо Вашого звернення зазначаємо наступне. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Замовник має право знати всі технічні характеристики товару, який купує, в тому числі за державні кошти, та вимагає від Учасників надати зразки саме на етапі кваліфікації (етапі розгляду пропозицій учасників закупівлі). Враховуючи, що Замовник є найбільш зацікавленою особою у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, тому має відповідну самостійність у визначенні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, в тому числі, з обов’язковим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів та керуюсь Законом № 922. Враховуючи викладене та беручи до уваги, що принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції Замовником дотриманий, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у технічних вимогах відсутні, а тому рішення про відхилення Учасника ТОВ «ДЕНАВІ» є обґрунтованим. Також, в складі своєї пропозиції Ви надали гарантійний лист, в якому зазначили, що гарантуєте відповідність якості товару (які пропонуються до постачання) вимогам Замовника, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації та безпосередньо погоджений Додаток 3, в якому зазначено що товар відповідає замовленим гарантійним зобов’язанням та погодились із наданням 2 одиниць товару, що підтверджує Вашу згоду з умовами тендерної документації. Ваші твердження щодо обмежень не мають підґрунтя, оскільки кожен Учасник торгів може виконати вимоги, які наведені в тендерній документації. Варто додати, що при розробці тендерної документації, Замовник керувався вимогами Закону, та досвідом виконання аналогічних договорів з врахуванням негативних наслідків, що виникали після укладення договорів, без попереднього огляду товару. Враховуючи вищезазначене, у разі недосконалого вивчення технічних характеристик, Замовник втрачає час на укладання, переоцінку та перепроведення процедури закупівлі, а Учасник витрачає додаткові кошти внаслідок поставки товару, що може не відповідати технічним вимогам щодо предмету закупівлі, саме тому, Замовник залишає не змінним пункт, щодо надання протягом 3 робочих днів після визначення переможця зразків товару для огляду, що спричинено бажанням не втрачати час Замовника та кошти Учасника. Додатково маємо намір звернути увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити права Учасників закупівлі. Щодо наступної частини вимоги. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “несерйозних” учасників. Найбільш поширеною на практиці є вимога про надання забезпечення у формі банківської гарантії. Оформлення електронних банківських гарантій відбувається відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис» та «Про публічні закупівлі», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639. Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме пункту 2 (Забезпечення тендерної пропозиції): «Учасник надає Замовнику забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії - яка повинна бути, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (із змінами), містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 розділу ІІІ документації, відшкодувати на рахунок Служби судової охорони кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначених у підпункті 2.3 цього пункту, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку.» Наведена вимога передбачає можливість Замовника пересвідчитись у наявності електронного цифрового підпису на момент вирішення питання щодо дотримання учасниками вимог тендерної документації. Пропозиція ТОВ «ДЕНАВІ» не відповідала умовам Документації щодо оформлення банківської гарантії, зокрема, вимозі, що банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний цифровий підпис. Будь-які зміни у банківській гарантії після її отримання, в тому числі не накладання електронний цифрового підпису (ЕЦП), або перейменування файлів, призводять до того, що гарантія не відповідатиме вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1265fc1b075947378995865aba5ebd12
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-002121-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
щодо порушення процедури закупівлі шляхом незаконного відхилення тендерної пропозиції Суб'єкта оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.11.2019 23:33
Дата виконання рішення Замовником: 12.11.2019 17:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16110-р/пк-пк від 06.11.2019, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу 11.11.2019 р. в 23:33 год.
Автор: ТОВ "ДЕНАВІ", Денис Катков +380680562719, +380990088570 denavi.llc@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 42b4ac1406a743e683790ea2676d7b39
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-30-002121-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ "ДЕНАВІ"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до Додатку № 2 (таблиця 3 підпункт 2.1. (документи щодо якості товару відповідно до умов чинного законодавства України на даний предмет закупівлі (якість товару повинна відповідати встановленим нормативними актами України вимогам щодо якості такого роду/виду товарів, у тому числі ТУ 15.1-136-00034022:2016, вид 3 зі змінами № 2)) Вами не було надано жодних документів, які б підтвердили якість комплектуючих предмету закупівлі, а саме: на основний матеріал виробу; на додатковий матеріал виробу; на текстильну застібку виробу; на нитки. Під час прийому пропозицій, Замовнику були надіслані запитання, що стосуються безпосередньо документів, які засвідчують якість товару та відповідно до цього надано наступні відповіді, які є у вільному доступі: Текст запитання (від 03.09.2019): В тендерній документації Додаток 2 таблиця 3 зазначено що вимагаєтьчя від учасника : 2.1.Документи щодо якості товару відповідно до умов чинного законодавства України на даний предмет закупівлі (якість товару повинна відповідати встановленим нормативними актами України вимогам щодо якості такого роду/виду товарів, у тому числі ТУ 15.1-136-00034022:2016, вид 3 зі змінами № 2). Зазначте конкретно, які саме документи по якості повинні надати учасники в складі тендерної пропозиції, бо таке визначення розмите не дає змоги зрозуміти що саме надавати , та чи буде цього достатньо для Замовника? Дякуємо Текст відповіді (від 03.09.2019): Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Декларація (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості). Текст запитання (від 04.09.2019): Доброго дня! Надвйте, будь ласка выдповідь, чи можливо надати лише висновок про результати перевірки зразка предмета речового майна на куртку вітровологозахисну зимова, вид 1 або вид 6, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України як підтвердження технічних характеристик? або потрібно надавати лише Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості)? Текст відповіді (від 04.09.2019): Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за запитання. Потрібно надавати лише Декларацію (посвідчення, паспорт) якості виробу від виробника та документи, які засвідчують якість комплектуючих (протоколи випробувань, висновки СЕС, посвідчення якості) Згідно цього, під час періоду уточнень, вимоги тендерної документації Учасником були не оскаржені, що говорить про його прийняття умов, визначених Замовником та готовність про надання відповідного пакету документів після можливої перемоги під час аукціону. Також повідомляємо, відповідно до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Проте, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який вступив в дію з 10 лютого 2016 року, в Україні здійснюється поетапний процес реформування системи технічного регулювання з переходом від обов’язкової сертифікації в системі в державній системі сертифікації (УкрСЕПРО) до європейської системи оцінки відповідності. Зареєстровані в Реєстрі державної системи сертифікації сертифікати відповідності на продукцію і послуги (термін дії яких закінчується після 01.01.2018) залишаються чинними при умові проведення передбаченого органами сертифікації (які видали сертифікати відповідності) періодичного технічного нагляду за стабільністю показників. При цьому слід зазначити, що дія документів державної системи сертифікації може бути анульована органом із сертифікації за бажанням заявника. Законодавчі документи, які обмежують термін дії виданих до 01.01.2018 року документів державної системи сертифікації, на сьогодні відсутні. Якщо розглядати питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Варто додати, що існує і процедура добровільної сертифікації передбачена для сумлінного виробника, впевненого в якості продукту, що виготовляється і виробника, який шукає додаткові можливості підтвердження високого рівня якості продукту. Також, відповідно до Розділу 5 (оцінка тендерної пропозиції) Учасником протягом 3 (трьох) робочих днів з дня визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною не було надано зразків товару для їх перевірки на відповідність технічним вимогам та узгодження зразка, для подальшого прийому товару по Договору. Отже, відповідно до вищенаведеного, Вашу вимогу вимушені відхилити. Додатково звертаємо увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити Ваші права та законні інтереси.
Статус вимоги: Відхилено