-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Халати медичні
за рахунок спеціального фонду
Завершена
26 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 261.00 UAH
мін. крок: 1% або 261.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2019 16:31 - 20.08.2019 16:30
Вимога
Відхилено
Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов.
Номер:
5406d825c6704b36bafd83869d2c3944
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-19-001771-a.c1
Назва:
Уточнення інформації щодо наявності дискримінаційних умов.
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за UA-2019-08-19-001771-a , як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Згідно Документації торгів, а саме у файлі «Медико-технічні вимоги», Ви вказуєте торгівельну марку конкретного Виробника виробів а саме- Найменування та вимоги до продукції, Халат медичний (хірургічний) на зав`язках довжиною 130 см (розмір 50-52 (L)) «Славна®» (СМС - 35 г/м2 ) стерильнийу кількості 600 шт.
Пропонуємо Вам привести документацію у відповідність із вимогами закону шляхом виключення посилань на торгівельну марку конкретного Виробника. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю UA-2019-08-19-001771-aнедійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога..pdf 20.08.2019 11:19
Дата подачі:
20.08.2019 11:19
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учасник, згідно Наказу №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" п.6.3., Замовник у вимогах до предмету Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. В даному Випадку, ми як Замовник не розглядаємо аналоги товару, тим самим ми не порушуємо Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2019 11:54
Підтвердження вирішення:
Не задоволена