• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей будівлі Нікопольської міської ради за адресою: вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь Дніпропетровської області

Завершена

2 319 226.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 6 957.68 UAH
Період оскарження: 14.08.2019 16:22 - 25.08.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

скасування протоколу №114 від 05.09.2019 р. про визнання ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД" переможцем закупівлі

Номер: d72ab7075eb64e1f8b1700ed9ddbc627
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-001998-a.a2
Назва: скасування протоколу №114 від 05.09.2019 р. про визнання ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД" переможцем закупівлі
Вимога:
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає, що під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД" проігноровано і не надано оцінки порушенням норм законодавства про публічні закупівлі та вимог тендерної документаці з боку даного учасника, які полягають у наступному: 1. Строк дії тендерної пропозиції, визначений учасником у тендерній пропозиції (90 днів), не відповідає мінімальному строку, встановленому тендерною документацією (90 робочих днів). Згідно з п. 4 р. ІІІ тендерної документації пропозиції, дійсні на коротший термін, відхиляються Замовником як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. 2. «Лист про відсутність сертифікації» за вих. №2515 від 23.08.2019 щодо відсутності сертифікації на підвіконня містить накладення тексту. 3. Відсутній переклад на українську мову сертифікату Rosenheim. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на профілі сталеві гнуті, строк дії якого закінчився. 5. Зразки паспортів на вироби (віконні та дверні блоки) не підписані. 6. Відсутній аналогічний договір від 15.08.2018, акт про виконання якого наданий у складі тендерної пропозиції. Предмет аналогічного договору від 10.08.2018 р. не відповідає предмету закупівлі (заміна вікон). Цю невідповідність підтверджує також й наданий учасником акт прийняття виконаних будівельних робіт. Отже, відповідність пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» не підтверджено, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції. 7. Сертифікат проектувальника в частині кошторисної документації виданий 25.12.2013 р. У відповідності із ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» умовою чинності кваліфікаційного сертифікату є підвищення особою кваліфікації відповідно до законодавства не рідше одного разу на п’ять років. Учасником не надано документ, що підтверджує підвищення кваліфікації в зазначений вище строк інженером-проектувальником, якого він залучає до виконання робіт згідно із предметом закупівлі. Отже, учасником, якого замовник визнав переможцем, не підтверджено належним чином кваліфікацію інженерно-технічного працівника згідно із законодавством України. Відтак, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 8. Не надана копія сертифікату кошторисника, засвідченого його підписом та печаткою, як цього вимагає тендерна документація. Підписи кошторисника на кошторисній документації та на наказі про прийняття його на роботу відмінні один від одного. Зазначені порушення свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД" кваліфікаційним вимогам, встановленим Законом України "Про публічні закупівлі", та вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. Згідно із ст. 30 Закону невідповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Ігнорування цих порушень Замовником має наслідком дискримінацію інших учасників відкритих торгів на користь одного учасника, який необгрунтовано визнаний переможцем торгів. Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 16,30 Закону України "Про публічні закупівлі", ТОВ "КАСКАД-СД" вимагає: 1. Скасувати протокол №114 від 05.09.2019 р., яким переможцем закупівлі визнано ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД". 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДНІПРОМЕГАБУД", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. 3. Повернутися до розгляду пропозицій інших учасників, керуючись порядком, передбаченим законодавством про публічні закупівлі та тендерною документацією. ТОВ "КАСКАД-СД" залишає за собою право звернутися до правоохоронних органів, органів, що здійснюють моніторинг публічних закупівель, до Антимонопольного комітету України з метою захисту порушених прав, як учасника торгів, надання правової оцінки переліченим фактам, а також іншим фактам і обставинам, що супроводжували дану закупівлю. Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В.С.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Невідповідність окремих умов тендерної документації нормам Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: aacab72a073f4db4893aad7601ab808e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-001998-a.b1
Назва: Невідповідність окремих умов тендерної документації нормам Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Окремі умови тендерної документації суперечать нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: 1. Тендерною документацією передбачається надання учасником оригіналу довідки про відсутність виконавчих справ з органу виконавчої служби за юридичною адресою учасника. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційні критерії, на підставі яких здійснюється оцінка тендерної пропозиції учасника. Невідповідність цим критеріям є підставою для відхилення тендерної пропозиції (ст. 30 Закону). Наявність чи відсутність виконавчих проваджень щодо учасника закупівлі не відноситься до передбачених Законом критеріїв закупівлі. Той факт, що учасник торгів бере участь у виконавчому провадженні, жодним чином не впливає на його спроможність виконати роботи, що становлять предмет закупівлі. Сама вимога допускає вільні тлумачення. Адже суб’єкт господарювання може брати участь у виконавчому провадженні і як боржник, і як стягувач, і як третя особа. У всіх випадках таке виконавче провадження стосується учасника, і, за таких обставин, він не зможе отримати довідку від виконавчої служби про відсутність виконавчих справ. Таким чином, вимога про надання зазначеної довідки у складі тендерної пропозиції створює штучні та нічим не обґрунтовані перешкоди для участі у відкритих торгах, а отже, і порушує принцип вільної конкуренції у публічних закупівлях. 2. Тендерною документацією (п. 6 р. ІІІ) встановлена вимога до виробника металопластикових конструкцій – здійснення господарської діяльності на території України не менше 3 років. Дана вимога не має будь-якого обґрунтування, яке відповідало б нормам законодавства про захист економічної конкуренції та про публічні закупівлі. Фактично вимога штучно перешкоджає участі у торгах, звужує коло учасників та робить закупівлю непрозорою і неконкурентною, що суперечить принципам публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Тендерною документацією (пп. 3 п. 1 та пп. 1 п. 2 Додатку №4) передбачено для підтвердження підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», надання учасником оригіналів довідок, виданих уповноваженими органами, про те, що службова (посадова) особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів. Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Отже, вимоги замовника, якими він визначає форми підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції за ст. 17 вже при подачі тендерної пропозиції не передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» і суперечить йому в цій частині. Зазначені вимоги, окрім того, що суперечать Закону, створюють штучні і нічим не обгрунтовані обмеження для участі у відкритих торгах, які, за таких умови, перестають бути відкритими, конкуретними та прозорими. Вимагаємо внесення змін до тендерної документації та приведення її у відповідність до норм законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу задовольнити частково. Внести зміни до тендерної документації: Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції викласти в наступній редакції: «…- оригіналу довідки з органу виконавчої служби про відсутність виконавчих проваджень, за якими учасник закупівлі є стороною-боржником виконавчого провадження;». Внести зміни до тендерної документації відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону – Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тобто надати відповідь по третьому пункту запитання про внесення змін до тендерної документації закупівлі та задовольнити Вимогу по третьому пункту. В іншому Вимогу - відхилити.
Статус вимоги: Відхилено