• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Детектори та аналізатори

Аналізатори

Завершена

1 510 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 02.08.2019 16:23 - 15.08.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо дискримінаційних умов які унеможливлюють участь широкого кола учасників у відкритих торгах

Номер: 65a8af75a95c49ffb8e997ca4f7bcf4f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-02-002700-b.a4
Назва: Скарга щодо дискримінаційних умов які унеможливлюють участь широкого кола учасників у відкритих торгах
Скарга:
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03680, м.Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» Юридична адреса - 03006, м. Київ, вул.Червоноармійська, 57/3; поштова адреса - 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Щолківська, 8 Код за ЄДРПОУ: 23522853 тел./факс: (044) 494-42-42 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 1" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Адреса: 40009, Україна, Сумська область, Суми, вул. Іллінська, 48/50 тел.: +380542660282 Процедура – відкриті торги Код ДК 021:201538430000-8 - детектори та аналізатори Оголошення UA-2019-08-02-002700-b СКАРГА щодо визначення переможця в процедурі закупівлі UA-2019-04-02-000859-b 02 серпня 2019 року Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради (далі – Замовник) оголосило тендер на закупівлю код ДК 021:201538430000-8 - детектори та аналізатори ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-02-002700-b. Ознайомившись з вимогами тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" (Скаржник) виявило ряд дискримінаційних умов які унеможливлюють участь широкого кола учасників у відкритих торгах та, по суті вимоги Тендерної документації містять характеристики приладів конкретного виробника, таким чином порушуючи вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога зазначена в Додатку 1 Тендерної документації по кожному лоту – «Країна виробник - США, Японія, країни Європи». Замовник суттєво обмежує конкуренцію учасників даною вимогою, що суперечить статті 3, статті 5 частині 4 статті 22 Закону Украйни «Про публічні закупівлі». Слід зазначити вимоги документації які свідчать про характеристики приладів конкретного виробника: - суворо обмежені цифрові вимоги щодо об’ємів та діапазонів, технічних та розмірних характеристик, які на сам перед не свідчать про принципове необхідне забезпечення роботи приладу, а натякають на те, що Замовник конкретизую, тобто прописує технічні характеристики конкретної моделі, конкретного виробника гематологічних автоматичних аналізаторів; - при проведенні моніторингу аналогічних закупівель в системі «Prozorro» було знайдено закупівлі: UA-2019-04-15-000033-c, , UА-2019-02-25-002115-b, UA-2019-02-13-000606-c, UA-2019-02-08-001696-c (переможець ТОВ «ЛАБІКС»), де в Тендерній документації Замовників зазначені саме ті ж Технічні вимоги, абсолютно ідентичні, які за пропозицією Переможців усіх цих вищенаведених торгів пропонуються як прилад – Гематологічний автоматичний аналізатор ABX MICROS ES 60 (OT model); - при ознайомленні з Документацією закупівлі UA-2019-04-02-000780-c, де був використаний прямий договір з Замовником закупівлі та одразу пропонувався прилад конкретної моделі конкретного виробника, а саме Гематологічний автоматичний аналізатор ABX MICROS ES 60 (OT model), наведена абсолютно ідентична Технічна вимога щодо предмету закупівлі. За сумою технічних вимог, вказаних до Аналізатору сечі, їм відповідає прилад лише одного виробника, а саме компанії 77 ELEKTRONIKA, модель DOCUREADER 2 PRO: http://en.e77.hu/products/urine-analyzers/docureader-2-pro Таким чином, обладнання інших виробників не може бути запропоноване, оскільки не відповідає одночасно всім технічним характеристикам. Аналогічні медико-технічні вимоги були використані в ряді закупівель, наприклад: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-04-03-001630-a За сумою технічних вимог, вказаних до аналізатору біохімічного напівавтоматичного, їм відповідає прилад лише одного виробника, а саме компанії Biosystems S.A., модель BTS-350: https://www.biosystems.es/products/CLINICAL%20DIAGNOSTICS/Biochemistry/INSTRUMENTATION/BTS-350/SEMI-AUTOMATIC%20ANALYZER%20BTS-350 http://www.medigran.com/biosystems-poluavtomaticheskiy-biohimicheskiy-analizator-bts-350-23.htm Таким чином, обладнання інших виробників не може бути запропоноване, оскільки не відповідає одночасно всім технічним характеристикам. Аналогічні, з точністю до розділових знаків та формулювань, медико-технічні вимоги були використані в ряді закупівель, наприклад: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-02-07-000512-a Зазначені вище обставини свідчать про той факт, що прописуючи вимоги до предмета закупівлі під конкретного виробника, а відтак не допускаючи до торгів учасників з пропозиціями, які стосуються інших моделей обладнання решти виробників (навіть у випадку, якщо ці моделі є більш ефективними та економічно вигіднішими), Замовник тим самим робить неможливими здійснення закупівлі з максимально економію та ефективність процедури закупівлі, чинить перешкоди для її проведення на засадах добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та вільного переміщення товарів. Виходячи з вище викладеного стає очевидним, що дана закупівля не є прозорою порушує принципи та засади визначені в Закону Украйни «Про публічні закупівлі». У зв’язку з чим керуючись та статтею 7 статтею 3, статтею 5, частиною 4 статті 22 та статтею 18 Закону Украйни «Про публічні Закону України» П Р О С И Т Ь 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та прибрати умови які обмежують учать. Додатки: 1. Платіжне доручення на перерахування плати за подання скарги – 1 арк. З повагою, Жолобіцький В.І.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.08.2019 20:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ", Андрій Батюков +380979410515 batyukov@hlr.ua
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов та приведення документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: 173006380931412aafaf2353e72c566b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-02-002700-b.b3
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов та приведення документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога:
Вимагаємо привести Медико-технічні вимоги у відповідність до положень Закону України "Про публічні закупівлі", прибравши дискримінаційні вимоги, серед яких: 1. Джерело світла: LED-лампи, окрема для кожної довжини хвилі. Чому джерелом світла повинна бути саме LED-лампа, а не може бути наприклад галогенова лампа? 2. Проточна кювета об’ємом не більше 20 мкл. Чому кювета повинна бути саме 20 мкл , якщо у більшості виробників вона не менше 32 мкл.? Менший об’єм сприяє частішому засору цієї кювети. 3. Мінімальний об’єм реакційної суміші не більше 100 мкл, а максимальний об’єм реакційної суміші не менше 5000 мкл. Стандартний робочій об’єм реакційної суміші в лабораторіях становить від 200 до 2000 мкл. Очевидно, що данні об’єми прописані під конкретний прилад. 4. Можливість роботи без підключення до електричної мережі не менше 2-х годин, наявність акумулятора (опційно). Біохімічні аналізатори використовуються виключно в стаціонарних лабораторіях. Чи ві плануєте використання аналізатору в полі? Дана вимога також прописана прописана під конкретний прилад. Як часто у вас вимикають світло? Чому ваш заклад не має резервного джерела електроенергії? Якщо ж вам такі потрібен акумулятор, то купить звичайний блок живлення за 1000 грн. який дозволить аналізатору пропрацювати 5-6 годин замість 2-х. Це ж значно краще і дешевше. 5. Максимальна потужність приладу не більше 30 Ватт. Потужність приладу не впливає на якість роботи приладу. Дана вимога прописана також під конкретний прилад. 6. Коефіцієнт варіації, Діапазон лінійності при 1 вимірюванні. Данні вимоги не впливають на якісну роботу приладу та прописані конкретно під прилад. Всі перераховані пункти Медико-технічних вимог порушують положення Закону України "Про публічні закупівлі". Нагальна вимога до замовника, привести тендерну документацію в належний вигляд, а саме забрати з документації усі перераховані пункти, які дискримінують інших учасників і обмежують здорову конкуренцію, що не дозволяє приймати участь іншим учасникам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не задоволена у зв'язку з необгрунтованістю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2019 16:26
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник!!! Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу Вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне Стаття 22 частина 2 підпункт 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, в нашій тендерній документації на закупівлю аналізаторів були наданні саме ті характеристики, які ми хочемо бачити в товарі, що закуповується. Інформуємо, що технічні та якісні показники на аналізатори ми формували детально проаналізувавши та вивчивши даний товар на ринку і виокремили для себе критерії, які б ми хотіла бачити в товарі. При цьому, наголошуємо, що на ринку є велика кількість аналізаторів різних виробників, які відповідають нашим технічним вимогам. Тому, Ваше твердження про дискримінацію абсолютно необґрунтовано. По Вашим вимогам, інформуємо: 1. Джерело світла: LED-лампи, окрема для кожної довжини хвилі. Чому джерелом світла повинна бути саме LED-лампа, а не може бути наприклад галогенова лампа? Наш заклад прагне облаштувати лабораторію сучасним, надійним та високоточним обладнанням, саме тому ми віддаємо перевагу LED – технологіям. Термін служби галогенової лампи становить до 2,5 тисяч годин. Світлодіодна лампа служить до 100 тисяч годин. Порівняння потужності галогенних та світлодіодних ламп: 100 ватних ламп розжарювання еквівалентна 60-ватна галогенова лампа. Для цього ж досить 10-ватної світлодіодної лампи. Температурний діапазон роботи галогенних ламп від -130 до +150 градусів. Світлодіодні лампи зберігають працездатність від -90 до +200 градусів. Отже LED-лампи є економічними, енергозберігаючими та високоточними, що дозволяє отримувати найдостовірніші результати аналізів. 2. Проточна кювета об’ємом не більше 20 мкл. Чому кювета повинна бути саме 20 мкл , якщо у більшості виробників вона не менше 32 мкл.? Менший об’єм сприяє частішому засору цієї кювети. Об’єм проточної кювети формує загальний аспірaційний об’єм аналізатора, що впливає як на кількість використовуваних реагентів так і на об’єм зразка пацієнта, оскільки останні стандартно змішуються в пропорції 1:10. Низьке використання реагентів дозволить знизити витрати лабораторії, що є економічно доцільним. А потреба в низьких об’ємах зразка дозволить працювати з педіатричними зразками, та у разі потреби переставити аналіз повторно. Щодо забрудення проточної кювети, то вона забруднюється не через маленький об'єм кювети, а при роботі з колоїдними розчинами. 3. Мінімальний об’єм реакційної суміші не більше 100 мкл, а максимальний об’єм реакційної суміші не менше 5000 мкл. Стандартний робочій об’єм реакційної суміші в лабораторіях становить від 200 до 2000 мкл. Очевидно, що данні об’єми прописані під конкретний прилад. Це полегшує постановку методики для лаборанта та дозволяє зменшити загальний аспіраційний об’єм, що дасть можливість зменшити витрати реагентів і відповідно грошових коштів на їх придбання. 4. Можливість роботи без підключення до електричної мережі не менше 2-х годин, наявність акумулятора (опційно). Біохімічні аналізатори використовуються виключно в стаціонарних лабораторіях. Чи ві плануєте використання аналізатору в полі? Дана вимога також прописана прописана під конкретний прилад. Як часто у вас вимикають світло? Чому ваш заклад не має резервного джерела електроенергії? Якщо ж вам такі потрібен акумулятор, то купить звичайний блок живлення за 1000 грн. який дозволить аналізатору пропрацювати 5-6 годин замість 2-х. Це ж значно краще і дешевше. Наявність акумулятора (опційно) збільшує функціональні можливості приладу, робить його портативним та мобільним , що дозволяє уникнути використання зайвих проводів та кабелів та потребу у наявності додаткового джерела живлення, що може суттево заважати у роботі. 5. Максимальна потужність приладу не більше 30 Ватт. Потужність приладу не впливає на якість роботи приладу. Дана вимога прописана також під конкретний прилад. Давно відомий факт, що чим нижче максимальна потужність приладу тим краще, тому що йде менше навантаження на електричну мережу закладу. Це дозволяє знизити споживання електроенергії та облаштувати лабораторію більшою кількістю необхідного обладнання. Отже це суттєво впливає не тільки на якість роботи приладу, а на якість роботи усього медичного закладу у цілому. 6. Коефіцієнт варіації, Діапазон лінійності при 1 вимірюванні. Данні вимоги не впливають на якісну роботу приладу та прописані конкретно під прилад. Якість отриманих результатів аналізів напряму залежить від діапазону лінійності приладу, і чим цей діапазон ширший, тим відповідно достовірніші результати. Можливість роботи приладу з високими показниками оптичної щільності реакційної суміші вилючає необхідність додаткового розведення зразка, що автоматично зменшує вірогідність похибок при маніпуляціях з дозуючим обладнанням та контоменації зразка та реагентів. Крім цього при виключенні необхідності додаткового розведення зразка не потрібно витрачати час на цю процедуру, що зумовлює економію робочого часу лаборанта.
Вимога
Відхилено

Великий бюджет на звичайні аналізатори лише для одного постачальника

Номер: 303233399d454036b37090afbfbf0a14
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-02-002700-b.b2
Назва: Великий бюджет на звичайні аналізатори лише для одного постачальника
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно документації до закупівлі, вимагаються гематологічні, біохімічні аналізатори та аналізатори сечі. Бюджет закупівлі складає 1,5 млн. грн. Аналогічні товари інших виробників з такими саме характеристиками та у відповідні кількості, як у технічних вимогах до закупівлі, коштують в середньому від 700 тис. грн. до 900 тис. грн. Для підтвердження проаналізуйте торги в системі Прозорро, зверніться до різних виробників/імпортерів відповідного обладнання. З бюджетом 1,5 млн. грн. можна дозволити закупити значно кращі аналізатори, наприклад автоматичні біохімічні аналізатори, або аналізатори сечі з більшою кількістю параметрів , або додати до аналізаторів річний запас реагентів, тощо. Зважаючи на те, що замовником було обмежено конкуренцію, тим, що прописані параметри які відповідають лише конкретним моделям аналізаторів, є всі підстави вважати, що закупівля створюється під лише одного постачальника в Україні, який запропонує максимальну ціну та виграє закупівлю, а посадові особи Замовника, при цьому, привласнять 500-800 тис. грн. бюджетних коштів у вигляді відкату. Замовник, використовуючи традиційну для таких ситуацій риторику, може мотивувати свої дії тим, що обрані товари є такими, що оптимально відповідають потребам замовника і в той же час являються економічно вигідними та надійним, що є значною економією бюджетних коштів. Але, поясніть, будь ласка, в чому є економічна вигода та значна економія бюджетних коштів, коли планується переплатити 500-800 тис. грн.? Пояснить конкретно та чітко по технічних пунктах, будь ласка, в чому є технічна перевага обраних вами аналізаторів перед іншими аналізаторами, що ви готові переплатити приблизно на 500-800 тис. грн. більше ніж в середньому по ринку. Вимога до замовника змінити документацію та розглянути еквіваленти з кращими характеристиками. В протилежному випадку, якщо замовник бажає купити аналізатори дорожче ринкової вартості на 500-800 тис. грн., є всі підстави вважати щодо наявності явної корупційної складової, що неможливо буде залишити без уваги відповідних перевіряючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу не задоволено у зв'язку з необгрунтованістю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.08.2019 16:41
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник!!! Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу Вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне Згідно Тендерної документації ДОДАТОК 1 Технічні вимоги до предмета закупівлі Замовником зазначено можливість надання еквіваленту з технічними характеристиками які повинні бути не гіршими від зазначених, а саме: ПРИМІТКА: Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими).У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим. Замовником було досліджено ринок медичного обладнання, і встановлено середньоринкові ціни на аналізатори, а тому бюджет закупівлі сформовано в межах цих цін. Інформуємо, що Замовник згідно статті 22 частина 2 підпункт 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» має право самостійно визначати необхідні йому параметри для забезпечення якісної та ефективної діяльності закладу. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов та приведення документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: 02fb55f8b8684aa7997525a4a7769375
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-02-002700-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов та приведення документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога:
Вимагаємо привести Медико-технічні вимоги у відповідність до положень Закону України "Про публічні закупівлі", прибравши дискримінаційні вимоги, серед яких: 1. Країна виробник Європа. (Чому не можна пропонувати американське або японське обладнання?). 2. У прилад має бути вбудовано не менше 4-х довжин хвиль для вимірювань: 505, 530, 620, 660 нм (Чому саме така кількість и довжина хвиль, якщо це не впливає на якість аналізу?). 3. Управління за допомогою сенсорного РК дисплею (екрану) із звуковим супровідом при натисканні (Чому не може бути управління через клавіши, а повинно бути саме за допомогою сенсорного РК дисплею?). 4. Можливість передачі даних за допомогою Wi-Fi (Чому принципово передача даних через Wi-Fi а не через кабель?) 5. Довжини хвиль: 340, 405, 505, 535, 560, 600, 635, 670 нм (Чому саме така кількість и довжина хвиль, якщо це не впливає на якість аналізу? ). Всі перераховані пункти Медико-технічних вимог порушують Закон України "Про публічні закупівлі". Нагальна вимога до замовника, привести тендерну документацію в належний вигляд, а саме забрати з документації усі перераховані пункти, які дискримінують інших учасників і обмежують здорову конкуренцію, що не дозволяє приймати участь іншим учасникам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу не задоволено у зв'язку з необгрунтованістю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.08.2019 16:36
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник!!! Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу Вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне Стаття 22 частина 2 підпункт 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, в нашій тендерній документації на закупівлю аналізаторів були наданні саме ті характеристики, які ми хочемо бачити в товарі, що закуповується. Інформуємо, що технічні та якісні показники на аналізатори ми формували детально проаналізувавши та вивчивши даний товар на ринку і виокремили для себе критерії, які б ми хотіла бачити в товарі. При цьому, наголошуємо, що на ринку є велика кількість аналізаторів різних виробників, які відповідають нашим технічним вимогам. Тому, Ваше твердження про дискримінацію абсолютно необґрунтовано. По Вашим вимогам, інформуємо: 1. Країна виробник Європа (чому не можна пропонувати американське або японське обладнання?). Тендерним комітетом було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині країни виробника товару, а саме розширити цей перелік. Після внесення змін вони обов’язково будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу. 2. У прилад має бути вбудовано не менше 4-х довжин хвиль для вимірювань: 505, 530, 620, 660 нм (Чому саме така кількість и довжина хвиль, якщо це не впливає на якість аналізу?). Саме такої кількості та довжина хвиль достатньо для виміру необхідних параметрів та для проведення якісного аналізу. Чим більше кількість довжин хвиль на яких можуть проходити вимірювання, тим точніше результат виміру для кожного кольору смужки на тест смужках (для кожного зразка є оптимальна довжина хвилі для вимірювання). Таким чином, чим більше окремих довжин хвиль для вимірювання зміни забарвлення тест – смужки, тим вища точність і чутливість при вимірюванні може буди досягнута, отже тим точніший результат дослідження буде отримано. 3. Управління за допомогою сенсорного РК дисплею (екрану) із звуковим супровідом при натисканні (Чому не може бути управління через клавіши, а повинно бути саме за допомогою сенсорного РК дисплею?). Управління за допомогою сенсорного РК дисплею збільшує функціональні можливості приладу. Управління за допомогою сенсорного РК дисплею є більш сучасною і зручнішою системою управління в порівняні з клавішами. 4. Можливість передачі даних за допомогою Wi-Fi (Чому принципово передача даних через Wi-Fi а не через кабель?) Передача даних через Wi-Fi збільшує функціональні можливості приладу, робить його портативним та мобільним , що дозволяє уникнути використання зайвих проводів та кабелів та потребу у наявності додаткового джерела живлення, що може суттево заважити у роботі 5. Довжини хвиль: 340, 405, 505, 535, 560, 600, 635, 670 нм (Чому саме така кількість и довжина хвиль, якщо це не впливає на якість аналізу? ). Саме така кількість та довжина хвиль дозволяє працювати як в ультрафіолетовому так і червоному спектрі, та необхідна для вимірювання основних кінетичних, точних і високочутливих турбідиметричних досліджень, та повністю відповідає методикам, які плануються застосовуватись для роботи в нашому закладі.