-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пакети для крові, або еквівалент (код НК 024:2019 - 44037 - Набір для забору донорської крові, трикамерний )(кошти місцевого бюджету)
Закупівля проводиться за рахунок економії коштів від проведення попередніх процедур закупівель
Завершена
368 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2019 10:22 - 29.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
С К А Р Г А на дії Замовника щодо встановлення дискримінаційних та незаконних вимог в тендерній документації щодо закупівлі Пакети для крові, або еквівалент (код НК 024:2019 - 44037 - Набір для забору донорської крові, трикамерний ) (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали) (UA-2019-07-11-000462-b)
Номер:
3d5ff8c4a7844cad9adff46a6f01309a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-11-000462-b.c1
Назва:
С К А Р Г А
на дії Замовника щодо встановлення дискримінаційних та незаконних вимог в тендерній документації щодо закупівлі Пакети для крові, або еквівалент (код НК 024:2019 - 44037 - Набір для забору донорської крові, трикамерний ) (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали) (UA-2019-07-11-000462-b)
Скарга:
Замовник – Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» (надалі - Замовник) проводить процедуру відкритих торгів щодо закупівлі «Пакети для крові, або еквівалент (код НК 024:2019 - 44037 - Набір для забору донорської крові, трикамерний ) (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали)»
11.07.2019 року Замовником було оприлюднено тендерну документацію, що затверджена рішенням тендерного комітету від 11.07.2019 року, в якій встановлено дискримінаційні та такі, що суперечать вимогам діючого законодавства вимоги, а саме:
1. Замовник торгів в Додатку 3 документації торгів вимагає до постачання товар який повинен відповідати наступній медико-технічній вимогі «На лінії відбору зразків крові після Y-подібного трійника має бути розміщена зламна канюля (клік-тіп)». Вивчивши ринок медичної продукції Контейнерів для взяття крові було встановлено, що вищезазначеній вимозі відповідає лише один виробник представлений в Україні, а саме «Shandong Weigao Group Medical Polymer Co., Ltd. (P.R. China) уповноваженим представником та ексклюзивним дистриб’ютором в Україні якого є компанія ТОВ «Ледум» м. (Дніпро)
Відповідно до Документації торгів Замовник не вимагає надання гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника, але пропонуючи еквівалентний товар, який дозволено документацією торгів за Замовником залишається право про визнання чи є еквівалентом запропонований товар чи ні.
Вищевказана вимога щодо товару прописана під одного виробника і лише товар одного виробництва можна запропонувати до постачання який би повністю відповідав вимогам Додатку 3 Документації торгів, що в свою чергу ставить під великий сумнів будь-яку конкуренцію. Згідно ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація, не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наша компанія на протязі більш ніж 15 років постачає до України товар який є предметом закупівлі, але не відповідає лише одній вимогі Документації торгів. Окрім цього ми не отримали жодної кваліфікованої відповіді щодо необхідності розміщення канюлі (клік-тіп) на лінії відбору між голкою та рукавом для відбору зразків від Замовника на поставлене нами запитання через систему.
Окрім контейнерів для крові нашої компанії на ринку присутні ще декілька представників виробників контейнерів для крові, а саме ТОВ «Ірідіум» (дистриб’ютор виробника MacoPharma (France)), ТОВ «Оптиматрейдинг» (дистриб’ютор виробника TERUMO CORPORATION (Japan)); ТОВ «Ледум» (дистриб’ютор виробника «Демофоріус/Demotek» (Кипр); ТОВ «РЕДМЕД» (дистриб’ютор виробника Ravimed (Польща).
Жодний контейнер для крові вищеперерахованих виробників не має канюлі (клік-тіп) на лінії відбору між голкою та рукавом для відбору зразків.
Враховуючі вищезазначене можна припустити що Замовник торгів завідома знає переможця торгів та товар який планується до постачання, що суперечить основним принципам державних закупівель та ЗУ “Про публічні закупівлі”
Виходячи з вищезазначеного, для запобігання маніпуляцій результатами торгів, для розширення потенційного кола Учасників торгів на закупівлю «Пакети для крові, або еквівалент (код НК 024:2019 - 44037 - Набір для забору донорської крові, трикамерний ) (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали)», та Керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22, 28, 30, 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу щодо закупівлі «Пакети для крові, або еквівалент (код НК 024:2019 - 44037 - Набір для забору донорської крові, трикамерний ) (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали)» до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі (UA-2019-07-11-000462-b)
3. Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію щодо закупівлі «Пакети для крові, або еквівалент (код НК 024:2019 - 44037 - Набір для забору донорської крові, трикамерний ) (код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали)» виключити вимогу з Додатку № 3 Документації торгів «На лінії відбору зразків крові після Y-подібного трійника має бути розміщена зламна канюля (клік-тіп)». Це дозволить розширити конкуренцію та усуне порушення ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі
Додатки:
1. Платіжне доручення
2. Сертифікат відповідності на контейнери для крові виробництва Shandong Weigao Group Medical Polymer Co., Ltd. (P.R. China) з зазначенням офіційного представника в Україні.
3. Схема роз’яснення щодо розміщення канюлі (клік-тіп) на лінії відбору між голкою та рукавом для відбору зразків
4. Копія листа про зазначення офіційного представника на Україні виробника Shandong Weigao Group Medical Polymer Co., Ltd. (P.R. China)
5. Витяг з інструкції виробника TERUMO CORPORATION (Japan) з зазначенням канюлі (клапану клік тіп)
6. Рекламний каталог MacoPharma з зазначенням канюлі (клапану клік тіп)
7. Схема розміщення клапану клік тіп виробника Ravimed (Польща)
8. Фото розміщення канюлі (клапану клік тіп) виробника MacoPharm
9. Фото розміщення канюлі (клапану клік тіп) виробника Ravimed
10. Фото розміщення канюлі (клапану клік тіп) виробника Shandong Weigao Group Medical Polymer
11. Фото розміщення канюлі (клапану клік тіп) виробника Terumo
12. Фото розміщення канюлі (клапану клік тіп) виробника Demotek
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА КП Дніпропетровська обласна станція переливання крові.PDF 24.07.2019 15:29
- Витяг з інструкції виробника TERUMO CORPORATION (Japan).pdf 24.07.2019 15:29
- Лист підтвердження ексклюзивного дистрибютора Shandong Weigao Group Medical Polymer.pdf 24.07.2019 15:29
- Рекламний каталог MacoPharma.pdf 24.07.2019 15:29
- Сертифікат відповідності ТОВ Ледум на Shandong Weigao Group Medical Polymer.pdf 24.07.2019 15:29
- Схема пояснення щодо розміщення канюлі (Кліп тік).pdf 24.07.2019 15:29
- Схема розміщення клапану клік тіп виробника Ravimed (Польща).pdf 24.07.2019 15:29
- Фото розміщення канюлі виробника MacoPharm.jpg 24.07.2019 15:29
- Фото розміщення канюлі виробника Ravimed.jpg 24.07.2019 15:29
- Фото розміщення канюлі виробника Shandong Weigao Group Medical Polymer.jpg 24.07.2019 15:29
- Фото розміщення канюлі виробника Terumo.jpg 24.07.2019 15:29
- Фото розміщення канюлі виробника Demotek.jpg 24.07.2019 15:29
- Платежка.tif 24.07.2019 15:30
- Платежка.pdf 24.07.2019 15:30
- рішення від 26.07.2019 № 10137 + лист Замовнику.pdf 29.07.2019 10:59
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 24.07.2019 № UA-2019-07-11-000462-b.c1.pdf 13.08.2019 23:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2019 № 11200.pdf 15.08.2019 23:56
- рішення від 14.08.2019 № 11200.pdf 19.08.2019 21:41
- Рішення ТК 1.jpg 22.08.2019 14:33
- Рішення ТК 2.jpg 22.08.2019 14:33
- Рішення ТК 3.jpg 22.08.2019 14:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2019 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2019 21:41
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2019 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня! Тендерним комітетом КП "ДОСПК" усунено порушення зазначене у мотивувальній частині Рішення №11200-р/пк-пз від 14.08.2019р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .