-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання сонячної мережевої електростанції для Спортивно-туристичного оздоровчого комплексу «Прикарпаття»
Торги не відбулися
307 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 539.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 539.30 UAH
Період оскарження:
21.06.2019 16:21 - 08.07.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Про надання зразку товару
Номер:
95554c3ccaea4ba9b4738e95f0ca6d3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-21-002351-a.b2
Назва:
Про надання зразку товару
Вимога:
В п.6 додатку 2 до тендерної документації "Технічна специфікація" вказано, що "на вимогу замовника учасник з найнижчою ціною за результатами аукціону (чи наступний учасник, після відхилення попереднього) зобов’язаний надати зразок кожного найменування товару на вимогу Замовника протягом 3 робочих днів. У разі відсутності можливості в Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція буде відхилена про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист." Дана вимога порушує законодавство України у сфері закупівель.
В частині 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" наведено виключний перелік причин для відхилення тендерної пропозиції: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В частині 1 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, зразок товару не є частиною тендерної пропозиції, адже постачається поза системою закупівель, тому його ненадання не може бути причиною для відхилення пропозиції.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність із законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 11:46
Вирішення:
Замовником прийнято рішення про внесення змін до Тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Оплата юридично-консультаційних послуг
Номер:
ec83bcb7562945629672de195a66a1f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-21-002351-a.b1
Назва:
Оплата юридично-консультаційних послуг
Вимога:
В п.2.3 розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції"тендерної документації вказано, що "Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 3500 (три тисячі пятсот) гривень і сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди. " Даний пункт порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі" та повинен бути вилучений з документації.
В пункті 1 статті 36 розділу 7 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано, що "Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом."
Згідно з пунктом 18 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" , предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предметом даної закупівлі згідно розміщеної інформації є ДК 021:2015: 09330000-1 Сонячна енергія, а не юридично-консультаційні послуги.
У п.3 статті 36 Розділу 7 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано: "Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом." Так, оплата юридично-консультаційних послуг без проведення окремої процедури їх закупівлі є неправомірною.
В п.4 статті 36 Розділу 7 Закону вказано:
"Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури." Оскільки юридично-консультаційні послуги не є предметом даної закупівлі, вони не включаються в тендерну пропозицію учасника, та, відповідно, не можуть бути включені в умови договору.
У зв'язку з неправомірністю положення про оплату юридично-консультаційних послуг, просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2019 11:26
Вирішення:
Оплата юридично-консультаційних послуг є правом, яке учасник може добровільно реалізувати, а не його обов’язком, за невиконання якого він може нести відповідальність. Учасник-переможець в жодному разі не буде примусово зобов’язаний до оплати відповідних послуг, тому така оплата може здійснюватись лише за його згодою на добровільних засадах. Пропозиція учасника не буде відхилена у випадку неврахування в ціну пропозиції витрат на оплату консультаційних послуг та відмови від їх оплати. Предметом закупівлі, безперечно, є товари, а витрати, пов’язані з юридично-консультаційними послугами у цьому випадку не претендують на те, щоб вважатись частиною предмета закупівлі. Крім того, в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст. 3 Закону №1197-VII, оплати консультаційних послуг не є дискримінаційними вимогами, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів. Відповідна аргументація щодо оплати консультаційних послуг підтверджується постановою Верховного суду України від 19 грудня 2018 року у справі №127/15574/16-а.
Статус вимоги:
Не задоволено