• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

шовний матеріал

Торги відмінено

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2019 10:38 - 23.06.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 04b73978108d46a48a323f662b2dfc64
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-11-000876-b.b2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Умовами закупівлі передбачається закупівля шовного матеріалу Бікрил, офіційним представником виробника якого є компанія ПП "Медичний Сервіс", що прямо вказано на сайті http://www.biosintex.com.ua/. Умовами Додатку № 3 тендерної документації вимагається: 1. надання учасником оригіналу гарантійного листа виробника або офіційного представника саме на участь в даному тендері, 2. надання експертних досліджень щодо повної еквівалентності аналогів торговій марці Бікрил, при цьому такі експертизи не передбачені законодавством і не проводяться жодним іншим виробником, 3. надання експертних досліджень про строк придатності товару, теж не передбачених чинним законодавством і не проводяться жодним іншим виробником, 4. надання доказів процесу стерилізації, що взагалі не є технічною характеристикою товару, 5. надання доказів відповідності ISO 9001, який не застосовується до медичних виробів, але в наявності у офіційного представника, про що зазначено на сайті http://www.biosintex.com.ua/. Наведене свідчить про штучні обмеження для інших учасників та інших виробів в тендерній документації, крім компанії ПП "Медичний сервіс" з її товаром Бікріл, та її дилерів з товаром саме Бікріл. Для усунення дискримінаційних вимог, на підставі ст. 3 та ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаю виключити з тендерної документації умови, що грубо порушують принципи прозорості закупівель та недискримінації учасників, а саме: пункти 4, 7, 13, 17 Додатку № 3 тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Порушення принципу недискримінації учасників та прозорості закупівлі

Номер: dde4d1545c0349d78b7c874d3698b007
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-11-000876-b.b1
Назва: Порушення принципу недискримінації учасників та прозорості закупівлі
Вимога:
По п. 17. Згідно з умовами закупівлі № UA-2019-06-11-000876-b передбачається закупівля шовного матеріалу Бікрил або його еквіваленту. Офіційним представником компанії "Biosintex" - виробника шовного матеріалу Бікріл в Україні, є лише одна компанія - ПП "Медичний Сервіс". Згідно умов п. 2 Додатку № 3 Документації на закупівлю "Медичні матеріали» код 33140000-3, згідно CPV ДК 021: 2015 (шовний матеріал) від учасника вимагається надати «Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника- якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення». Цілком зрозуміло, що ПП "Медичний Сервіс" не надає гарантійні листи будь-кому іншому, крім певного кола своїх дистриб’юторів. Як наслідок шовний матеріал за умовами тендеру зможе поставити лише ПП "Медичний Сервіс" та його дистриб’ютори. Але на додачу до цього, умовами п. 17 Додатку 3 до Документації на закупівлю "Медичні матеріали» код 33140000-3, згідно CPV ДК 021: 2015 (шовний матеріал) передбачено: "17. В разі, якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні товари до тих товарів, що є предметом закупівлі , учаснику в складі пропозиції необхідно додатково надати копію заключного звіту про проведення дослідження з оцінки еквівалентності даних медичних виробів та/або іншого документу який відображає однакові параметри товарів, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я". Проведення досліджень з оцінки еквівалентності передбачено чинним законодавством України лише для лікарських засобів і повністю відсутнє для медичних виробів, тому жоден виробник чи імпортер медичних виробів не здійснює в жодній установі, у тому числі в уповноважених установах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, ніяких досліджень на відповідність своїх медичних виробів медичним виробам інших виробників. Шовні матеріали різних виробників не можуть мати абсолютно однакові параметри, однак вони абсолютно виконують свої функції. Товари торгової марки Бікрил не є еталоном, щоб приводити медичні вироби у відповідність до них та для цього проводити добровільну оцінку еквівалентності саме цій торговій марці та саме в певній установі уповноваженого органу. Тобто, ніхто з учасників не зможе запропонувати еквівалент, оскільки не матиме вказаного звіту з оцінки еквівалентності. Таким чином, прописаними умовами Тендерної закупівлі № UA-2019-06-11-000876-b передбачається виключення з участі в закупівлі будь-кого з будь-якими еквівалентами, крім дистриб’юторів ПП "Медичний Сервіс" , які нададуть лише шовний матеріал Бікріл, з гарантійним листом та без будь-якого звіту з оцінки еквівалентності. Зазначене свідчить про непрозорість закупівлі та порушення принципу недискримінації учасників. На підставі наведеного, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаю внести зміни до Документації на закупівлю "Медичні матеріали» код 33140000-3, згідно CPV ДК 021: 2015 (шовний матеріал) шляхом виключення з переліку документів, що вимагаються, гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника- якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником (п. 2 Додатку № 3), та шляхом виключення з переліку документів, що вимагаються, заключного звіту про проведення дослідження з оцінки еквівалентності даних медичних виробів та/або іншого документу який відображає однакові параметри товарів, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я (п. 17 Додатку № 3).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.