• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Вугілля кам'яне марки Д

Торги відмінено

1 275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 750.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2019 11:42 - 14.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до документації

Номер: 8abd251579554c35a20051229ea4de9e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-03-000939-b.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги до документації
Вимога:
Доброго дня! Під час вивчення тендерної документації було виявлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, згідно з ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників. Однак, на порушення даних приписів законодавства, Замовником було включено до складу тендерної документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, в п.7.7.3. Додатку №1 до тендерної документації (Технічна специфікація) Замовником прописана вимога щодо надання оригіналу або завіреної, відповідно до вимог тендерної документації, копію(ії) посвідчення якості вугілля, що видається імпортеру на кожну партію імпортуємого вугілля, виданих лабораторією на ім’я видобувача вугілля, яка акредитована національним центром акредитації країни видобувача, відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 17025, на марку вугілля, що є предметом закупівлі даних торгів. Таким чином вбачається, що Замовник обмежив участь в закупівлі лише тими учасниками, які вже імпортували з-за кордону та мають у наявності вугілля марки Д (25-50). Таким чином якщо учасник планує придбання вугілля в майбутньому, то такий учасник не в змозі надати документи, що вимагаються та виконати встановлену Замовником вимогу. Аналогічна дискримінаційна вимога містить і в п.7.8. Додатку №1 до тендерної документації (Технічна специфікація), зокрема Замовник вимагає копії сертифікатів СТ-1 виданих імпортеру вугілля на весь обсяг пропозиції та посвідчення якості вугілля на ПОСТАВЛЕНУ партію вугілля, виданого лабораторією виробника, що зареєстрована в реєстрі суб’єктів акредитації, що підтверджують відвантаження вугілля на договірних засадах на користь такого учасника. Більше того, вищевказані вимоги можуть бути виконані лише учасниками, що співпрацюють напряму з виробником, а отже не дають змоги взяти участь у закупівлі учасникам, що співпрацюють з посередниками. Тобто Замовник знову ж таки обмежує коло учасників, котрі можуть взяти участь в даній процедурі відкритих торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вищезазначеного, ПРОСИМО привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацію. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно інформації ВП "УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ" ДП "НТЦ "ВУГЛЕІНОВАЦІЯ", вугілля марки Д на території підконтрольній Уряду України не видобувається.Тобто все вугілля марки Д на теперішній час на території України є імпортованим.Єдиним джерелом вугілля марки Д на території України була шахта"Трудівська" ДП "ДОНЕЦЬКА ВУГІЛЬНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", яка на теперішній час знаходиться на тимчасово непідконтрольній Уряду України території.Тому Замовником з метою підтвердження якісних характеристик імпортованого вугілля, з метою запобігання закупівлі вугілля , добутого на непідконтрольній Уряду України, його підміні на більш дешеву та менш якісну марку вугілля і вимагається надання підтвердження того, що учасником буде запропоновано саме ту марку вугілля з відповідними якісним та кількісними показниками. Згідно вимого п.7.8 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля, (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором),що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії діючого договору поставки (з підписом та печаткоюпостачальникиа) та копії сертифікатів СТ-1 виданих імпортеру вугілля на весь обсяг пропозиції та посвідчення якості вугілля на поставлену партію вугілля, виданого лабораторією виробника, що зареєстрована в реєстрі суб'єктів акредитації,що підтверджують відвантаження вугілля на договірних засадах на користь такого учасника. У разі, якщо учасником процедури закупівлі надається копія договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб'ютором чи покупцем, то в такому разі він повинен надати копію сертифікату відповідності в якому обо'язково зазаначається строк дії сертифікату.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до документації

Номер: 779f50314be746e68a9251819f59aa3a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-03-000939-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги до документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.п. 7.7.2 Додатку №1до тендерної документації Вами була встановлена вимога щодо надання Учасником копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що є предметом закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, так як це обмежує коло потенційних Учасників, оскільки відповідно до Законодавства цей документ є документом суворої звітності та надається під кожну окрему партію, а отже учасник повинен мати в наявності марку вугілля, що є предметом закупівлі. Таким чином якщо учасник планує видобуток чи придбання вугілля в майбутньому, то такий учасник не в змозі надати документи, що вимагаються та виконати встановлену Замовником вимогу. Встановлена вимога є дискримінаційною, обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Відповідно до вищезазначеного, ПРОСИМО привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацію. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог п. 3 пп. 3.1,3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 р. "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи" та абзацу 5 ст 11, абзацу 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення". Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в ст. 11 ЗУ "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Державно санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: визначення безпеки господарської діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення; встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм. У випадках передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції. Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори використання, передача або збуття яких може завдати шкоди здоров'ю людей. Якість вугілля і продуктів збагачення визначаються його фізичними та хімічними властивостями,зокрема, виходом летючих речовин, питомою теплотоюзгоряння, вологістю, зольністю і вмістом сірки. В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки та вологістьможуть бути значно знижені і доведені до кондицій, що задовільняють відповідних споживачів.Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в будинку-інтернаті, де одночасно тривалий час перебувають велика кількість підопічних та обслуговуючий персонал, а також кількість вугілля, яку потрібно спалити для опалення будинку-інтернату, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки для підопічних (ускладнення з боку органів дихання, загальна онкологічна ситуація тощо). Тому Замовником у складі тендерної документації було висунуто дану вимогу.
Статус вимоги: Відхилено