-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Дизельне паливо Євро-5
Торги відмінено
3 600 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 192.00 UAH
мін. крок: 0% або 192.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2019 17:44 - 24.06.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо тендерної документації
Номер:
3c7712f4b426407fb029e4d1b2a85400
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-28-002165-c.b1
Назва:
Щодо тендерної документації
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі №UA-2019-05-28-002165-c по предмету закупівлі Дизельне паливо Євро-5*
ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти» в Тендерній документації Замовника Комунальна установа «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на дизельне паливо повинен становити не менше дванадцяти місяців з моменту їх отримання Замовником.
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання).
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол засідання ТК - Вимога.pdf 04.06.2019 13:55
Дата подачі:
31.05.2019 11:46
Вирішення:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи публічних закупівель, дотримання яких є загальнообов’язковим як Замовником торгів, так і Учасниками, при організації та проведенні процедур закупівель, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно ст. 22. ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Тендерна документація повинна містити:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію
(у разі потреби -плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Тендерний комітет КУ «ЦЕМД та МК » ЖОР при підготовці технічної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті.
Термін дії талонів починається датою отримання талону Замовником та закінчується через 12 місяців після його отримання, що дає можливість сторонам належним чином виконати умови Договору, не порушує істотні вимоги Договору про закупівлю та не суперечить вимогам ст.36 Закону, щодо дотримання вимог про закупівлю.
Зазначення у Технічних вимогах терміну дії талонів на дизельне паливо, а саме, 12 місяців з дати отримання талону, ніяким чином не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, відповідає принципам здійснення закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників та не порушує вимоги ч.1 ст.3 Бюджетного кодексу України, щодо використання коштів в один бюджетний (календарний) рік, починаючи за 01 січня 2019 р. по 31 грудня 2019р.
Крім того, у відповідності до «Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору», затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 року №11, в установі можуть створюватись запаси товаро-матеріальних цінностей, в даному випадку палива, для забезпечення безперебійного процесу її роботи.
Статус вимоги:
Не задоволено