• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги відмінено

26 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 300 000.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2019 14:39 - 09.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції

Номер: f25eadf4f6184683a7fcecfaaec6b28b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-12-001886-a.c4
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції
Вимога:
У відповідності до ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" прошу Вас надати додаткову інформацію стосовно невідповідності пропозиції ТОВ "Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія", зокрема прошу зазначити, які саме документи відсутні відповідно до п. 11 ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації та в чому полягає невідповідність нашої пропозиції . 1. Відповідно до ТД до п. 7 ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасником подаються документи, щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. ТОВ "Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія" були надані документи наказ про призначення директора Сергатого Андрія Миколайовича та Протокол засідання Наглядової ради, в якому в п.1 Порядку денного прописано, а саме «Про створення Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія». 2.Відповідно до ТД до п. 11 ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасником подаються документи, «Копії статуту або іншого установчого документу (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)». ТОВ "Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія" була надана копія чинної (нової) редакції статуту. В пункті 11.3.2.2 Статуту ТОВ «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія» прописано : «Директор укладає (підписує) від імені Товариства будь-які правочини (Договори, контракти), розпоряджається майном та коштами Товариства». Також інформація щодо керівника знаходиться у Виписці та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Копія додана). На даному етапі процедури закупівлі 26 250 000,00 грн. з ПДВ це очікувана вартість предмету закупівлі. Ціна договору буде визначена за результатами аукціону. Надання щодо дозволу директору, а саме Сергатому А.М., на підписання правочинів вартість предмету якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, буде надано додатково учасником, якщо ТОВ «ООЕК» буде визначено переможцем процедури закупівлі, під час укладання договору та ціна договору не буде перевищувати перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. На підставі вищезазначеного, просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій та допустити до аукціону пропозицію ТОВ «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 23.04.2019 р. ТОВ «ООЕК» була подана вимога № UA-2019-03-12-001886-a.c4 про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та за результатом розгляду якої надаємо наступну інформацію. Відповідно до п. 7) ч. 1 Р. ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція складається з: 7) Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів (тендеру). Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджуються випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції (учасником в складі тендерної пропозиції надається(-ються) копія(-ї) відповідного(-их) документу(-ів)). У разі якщо повноваження посадової особи або представника учасника визначені довіреністю, Учасник подає у складі тендерної пропозиції документи на особу (виписку з протоколу засновників (загальних зборів) та/або копію протоколу засновників (загальних зборів) та/або копію наказу про призначення) яка надала (підписала) довіреність або доручення; На виконання вимог п. 11) ч. 1 Р. ІІІ ТД учасником закупівлі ТОВ «ООЕК» була надана копія Статуту, затвердженого 18 січня 2019 р., та копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за станом на 09.01.2019 р. (надалі – Витяг). Згідно наданого витягу вбачається, що ТОВ «ООЕК» було зареєстровано 07.05.2018 р., вищим органом управління є Загальні збори учасників, а виконавчим – директор. Повноваження директора на вчинення дій від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, обмежені згідно Статуту. Відповідно до п. 11.3.1 Статуту ТОВ «ООЕК», директор обирається Загальними зборами Учасників. Учасниками ТОВ «ООЕК» є ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАВКА" та фізична особа Чередніченко Володимир Миколайович. Відповідно до абз. 2 п. 11.3.3 Статуту ТОВ «ООЕК», без рішення Загальних зборів Учасників, директор не має права: вчиняти правочин, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. Таким чином Статутом встановлені обмеження для директора щодо вчинення правочинів. Замовнику не відомо, які саме документи є в наявності у ТОВ «ООЕК» на підтвердження повноважень директора Сергатого Андрія Миколайовича на підписання тендерної документації та договору про закупівлю з ціною 26 250 000,00 грн. але враховуючи встановлені абз. 2 п. 11.3.3 Статуту ТОВ «ООЕК» обмеження для директора на підписання правочинів вартість предмету якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, але логічно допустити, що такими документами можуть бути «довідка» про вартість чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу або рішення загальних зборів Товариства про надання дозволу директору на підписання тендерної документації та договору про закупівлю з ціною 26 250 000,00 грн. Дана відповідь надана на виконання ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АС", а відтак недопущення ТОВ «АС» до аукціону закупівлі

Номер: 0b27e83f195f4f1686d5bdf1a6abbf43
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-12-001886-a.c3
Назва: СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АС", а відтак недопущення ТОВ «АС» до аукціону закупівлі
Скарга:
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АС", а відтак недопущення ТОВ «АС» до аукціону закупівлі. Детальна інформація додається у файлах
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2019 22:10
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2019 19:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: КП "Чернігівське тролейбусне управління" повідомляє АКМУ що рішення від 25.04.2019 року №5078-р/пк-пз, щодо скасування рішення про відхилення ТОВ "АС" було виконано.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "АС", Олексій Червов +380504285556 chervov87_as@ukr.net
Вимога
Вирішена

Дискрімінаційні вимоги до учасстрація ника, реєв Чернігівській області

Номер: 3ad79282d5e346efb343512087a63ace
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-12-001886-a.a2
Назва: Дискрімінаційні вимоги до учасстрація ника, реєв Чернігівській області
Вимога:
Відповідно до тендерної документації Учасника Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в додатку 1 до тендерної документації . В Додатку 1до тендерної документації міститься посилання, що Учасник торгів має бути зареєстрований на території Чернігівської області. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5 п. 1.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, та п.3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також відповідно ст. 22 п. 4 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону України Про ринок електричної енергії ст.56 п.1. Постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу. На підставі вищезазначеного, просимо скасувати вимогу, передбачену тендерною документацією Додатком 1 до тендерної документацї, яка стосуються реєстрації учасника в Чернігівській області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! були внесені зміни до какупівлі і гуртожиток виключеною з потреб закупівлі ектричної енергії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Гуртожиткок виділити в окрему закупівлю або лот

Номер: c0722afcc65e424bbfe0169cf3daf4df
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-12-001886-a.b1
Назва: Гуртожиткок виділити в окрему закупівлю або лот
Вимога:
Згідно з нормами чинного законодавства та роз’ясненням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) наданим Міністерству економічного розвитку і торгівлі від 17.10.2017 р. за №10835/13.1/7-17, – на ринку електричної енергії постачання електричної енергії здійснюють електропостачальники, яким встановлюються ціни (тарифи) на їх послуги (постачальники за регульованим тарифом) та електропостачальники, які здійснюють постачання за вільними цінами (постачальники за нерегульованим тарифом). Постачальники за нерегульованим тарифом мають право здійснювати постачання електричної енергії непобутовим споживачам на всій території України. На відміну від постачальників за нерегульованим тарифом, постачальники за регульованим тарифом провадять також діяльність з розподілу електричної енергії (передачу місцевими (локальними) електричними мережами), що відноситься до сфери природних монополій, тому діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом постачальники за регульованим тарифом здійснюють на закріпленій території, у межах своїх місцевих (локальних) електричних мереж та електричних мереж споживачів, які живляться від їх мереж. Слід також зазначити, що в Постанові НКРЕКП «Про затвердження Порядку формування цін на універсальні послуги» № 1177 від 05.10.2018 року визначено поняття побутового споживача. Побутовий споживач – фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність, або юридична особа, що об'єднує фізичних осіб, які використовують електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, та розраховується з електропостачальником за загальним розрахунковим засобом обліку (ОСББ, житлово-експлуатаційні організації, садові товариства, гуртожитки тощо). Відповідно до Тендерної документації, місцем постачання електричної енергії є також гуртожиток (м. Чернігів, проспект Перемоги, 205), який на відміну від інших місць постачання відноситься до категорії побутових споживачів. На підставі вищезазначеного, просимо постачання електричної енергії гуртожитку виділити в окрему закупівлю або лот
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КП «Чернігівське тролейбусне управління» ЧМР ознайомилось з Вашою вимогою про усунення порушення від 26.03.2019 р. № UA-2019-03-12-001886-a.b1 та вважаємо за необхідне надати наступні роз’яснення. Згідно норм ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізичні/юридичні особи мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель. Відповідно до абз. 20 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», публічна закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Таким чином, у вимозі про усунення порушення, повинно бути зазначено, які саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель були допущені замовником та на підставі яких норм ЗУ «Про публічні закупівлі» постачання електричної енергії гуртожитку потрібно виділити в окрему закупівлю або лот. Враховуючи вищевикладене, а також те, що предмет Вашої вимоги від 26.03.2019 р. № UA-2019-03-12-001886-a.b1 не стосується порушень замовником ЗУ «Про публічні закупівлі», а носить більш інформативний характер, було прийнято рішення про її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено