-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
шкільні парти, столи та стільці
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2019 17:19 - 10.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірності відхилення
Номер:
51c2f63bf3b4491eb203dde7b25c124a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-29-001605-a.c1
Назва:
Щодо неправомірності відхилення
Вимога:
Замовник, Відділ освіти, молоді і спорту Тульчинської районної державної адміністрації, здійснює закупівлю "Шкільні парти, столи та стільці" за ідентифікатором UA-2019-03-29-001605-a, Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі.
За результатами торгів найбільш економічно обґрунтованою виявилась пропозиція ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" – 498 420,00 UAH з ПДВ
Проте, Замовник відхилив економічно вигідну пропозицію і акцептував пропозицію ПП "КЕДР – ВВ" – 525 720,00 UAH з ПДВ, яка на 27 300,00 грн. дорожча. При цьому обидва учасника пропонують продукцію одного виробника ТОВ "НВП "ПРОМІНЬ".
Підставою для необґрунтованого відхилення найбільш економічно вигідної (Протокол № 77 від 24.04.2019 р.) стали:
- Декларації якості виробника у яких вказані замовник та номер закупівлі, що не відповідають даній закупівлі;
- ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" надали лист-роз'яснення щодо відсутності обов'язкової сертифікації наданий не учасником, а виробником, який не є учасником закупівлі, лист виданий майже рік тому, та вказана у ньому підстава, а саме Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 втратив чинність.
Визначені Замовником "порушення" не узгоджуються з вимогами тендерної документації Замовника та чинного законодавства про закупівлі.
Щодо декларації якості виробника.
Замовник вважає, що однією з підстав невідповідності пропозиції ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" є те, що у деклараціях якості виробника вказані замовник та номер закупівлі, що не відповідають даній закупівлі.
При цьому, тендерна документація Замовника не містить вимогу подання у складі тендерної пропозиції декларації якості виробника.
Не містить обов'язкової вимоги подання декларації виробника і чинне законодавство про закупівлю.
Таким чином, не може бути порушення в документі, який не вимагається Замовником та Законом України "Про публічні закупівлі".
Щодо відсутності обов'язкової сертифікації.
Замовник вважає, що надання листа-роз'яснення не учасником, а виробником, який не є учасником закупівлі, лист виданий майже рік тому, та вказана у ньому підстава, а саме Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 втратив чинність – є підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" не може з цим погодитись:
Додаток 2 до Тендерної документації Замовника (Таблиця 2) "Інші документи, що вимагаються замовником" вимагає:
Сертифікати відповідності (сертифікати відповідності, для товарів, які підлягають обов'язковій сертифікації)
При цьому тендерна документація Замовника (Додаток 2) зазначає:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Державна система сертифікації (Система УкрСЕПРО) – система обов’язкової та добровільної сертифікації продукції згідно Декрету Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 1 січня 2018 року припинила своє існування. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів" (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646) втратив чинність Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами).
В зв'язку з вищевикладеним, сертифікати системи УкрСЕПРО учасником не подані у відповідності із вимогами ТД Замовника: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
В зв'язку з чим у Замовника відсутні підстави для відхилення ТОВ "Компанія "ГАМАЮН", оскільки " Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником" (Тендерна документація Замовника).
В зв'язку з викладеним, прошу скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Компанія "ГАМАЮН".
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 06.05.2019 13:05
Дата подачі:
06.05.2019 13:05
Вирішення:
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
Україні діє Державна система сертифікації. Форма сертифікатів відповідності в Державній Системі сертифікації встановлюються ДСТУ 3498-96 «Державна Система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис».
Існує два види сертифікатів Державної Системи сертифікації — обов'язкові та добровільні.
Разом з тим Наказом ДП "УкрНДНЦ"29.12.2017 № 500 ліквідовано низку стандартів з сертифікації, зокрема: ДСТУ 3498-96 Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис. У свою чергу, згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів" (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646) втратив чинність Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами).
Отже, тендерною документацією не було передбачено жодних вимог які вказували не те, що необхідно надати саме сертифікат відповідності обов’язкової та добровільної державної сертифікації УкрСЕПРО. Разом з тим, зазначений документ не містить встановленої форми, оскільки ДСТУ 3498-96 ліквідовано без можливості заміни. Скасований і ДСТУ 2462-94 Сертифікація. Основні поняття. Терміни та визначення. На заміну йому прийшов ДСТУ ISO/IEC 17000:2007 Оцінювання відповідності. Словник термінів і загальні принципи. В якому відсутнє тлумачення терміну «сертифікат відповідності». Оскільки, в законодавстві України ліквідовано низку стандартів, а саме:
ДСТУ 2296-93 Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування.
ДСТУ 3410-96 Державна система сертифікації. Основні положення.
ДСТУ 3411:2004 Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі.
ДСТУ 3412-96 Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій.
ДСТУ 3413-96 Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції.
ДСТУ 3414-96 Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення.
ДСТУ 3415-96 Державна система сертифікації. Реєстр Системи
ДСТУ 3417-96 Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується.
ДСТУ 3418-96 Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації.
ДСТУ 3419-96 Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення.
ДСТУ 3420-96 Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління.
ДСТУ 3498-96 Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис.
ДСТУ 3957-2000 Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції.
Можна говорити про те, що термін «сертифікат відповідності» втратив юридичну силу, як документа обов’язкової та добровільної державної сертифікації, оскільки відсутні фундаментальні нормативні акти які формують дану систему. Таким чином, в будь якому випадку, при добровільній чи обов’язковій сертифікації, повинен існувати незалежний орган оцінки який процедурно встановлює факт відповідності продукції нормативним актам. Як зазначено вище, такий орган є, однак процедура, що описана в ДСТУ 3411:2004 - ДСТУ 3411:2004, ДСТУ 3498-96, ДСТУ 3957-2000 ліквідована без права заміни, а це означає, що сертифікат відповідності не містить юридичного тлумачення навіть в добровільній Державній сертифікації. Виходячи з даного висновку, термін «сертифікат відповідності» в чинному законодавстві України можна вважати синонімом терміну сертифікат якості, який не передбачає незалежну оцінку третьої сторони, та відноситься до гарантій виробника товару перед споживачем. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «Компанія Гамаюн» не містить сертифікату відповідності, а також обгрунтування з посиланням на чинне законодавство України, щодо неможливості подання вищезазначеного документу.
Статус вимоги:
Не задоволено