• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

(Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Торги відмінено

4 340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 700.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2019 19:08 - 17.05.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

оскарження протиправного рішення Замовника

Номер: d4e6fb649372441abaecec9aec231466
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-003343-a.a6
Назва: оскарження протиправного рішення Замовника
Скарга:
у відповідності до ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.11.2019 00:07
Дата виконання рішення Замовником: 16.11.2019 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Лойко Роман Олександрович +380999607280 tender_ugstal@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення Замовника

Номер: cd98fe47876f44bca8fcf374e1f5697b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-003343-a.a4
Назва: скарга на рішення Замовника
Скарга:
в порядку передбаченому ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.08.2019 19:22
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2019 23:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Лойко Роман Олександрович +380999607280 tender_ugstal@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога до компетентних органів. Зневага Замовника до Закону України.

Номер: 172a63f23a5449ff88a2badba480a249
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-003343-a.b5
Назва: Вимога до компетентних органів. Зневага Замовника до Закону України.
Вимога:
Вимагаємо звернути увагу компетентних органів за дії Замовника при приводу цієї закупівлі та взагалі. Виходячи з дій Замовника склалося таке враження що Замовник цинічно ігнорує не тільки рішення АМКУ але і Закон України "Про публічні закупівлі". Намагання Замовника протягнути до участі в аукціоні "свої" компанії не витримує ні якої критики. А це компанії: ТОВ АВТОПЛАНЕТА ПОЛТАВА та ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018". В документації цих компанії допущені однакові помилки що свідчить про те що це є пов'язані особи. Відхилення Замовником Учасників на підставі вигаданих помилок. Повторне відхилення Учасників, знову на підставі вигаданих помилок, а де який Учасників в загалі на підставі помилок щодо яких є рішення АМКУ на користь Учасника. Кількість Скарг на дії Замовника адекватно велика. Все це свідчить що керівництво Замовника - Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 просто нехтує Законами України та зневажає рішення поважних та компетентних органів влади, таких як Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Виконана замовником

СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після прекваліфікації пропозицій учасників

Номер: 08e0c50b17a94356a4d83b85d3d8bb03
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-003343-a.a2
Назва: СКАРГА що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після прекваліфікації пропозицій учасників
Скарга:
11.04.2019 року ПОЛТАВСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ АВТОТРАНСПОРТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ 1628 (далі «Замовник) було оголошено про початок закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою на предмет закупівлі - контейнери для портального сміттєвоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-11-003343-a. Скаржник маючи достатню можливість для належного виконання замовлення та прийняттю участі у процедурі даної закупівлі, 20.05.2019 р. подано свою тендерну пропозицію у повній відповідності до тендерної документації. Статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») встановлено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Внаслідок оцінки Замовником частини тендерної пропозиції ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» (далі «Скаржник») з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, в протоколі засідання тендерного комітету № 6 від 18.06.2019 р. зазначено, що тендерна пропозиція підлягає відхиленню з підстав наступного: 1. На вимогу тендерної документації ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» - «не надано звіт за 1 квартал 2019 р. у чому є склад порушення». 2. ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» - «не надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про виконання зобов’язань надання форми за результатами торгів (Додаток № 1) на Вимогу п. 2 Інше розділ «Оцінка тендерної пропозиції». З подібними висновками та прийнятим рішенням Скаржник не може погодитись, оскільки вказаних підстав для відхилення у Замовника не було, а зазначена у протоколі підстави не підтверджено тендерною пропозицією (далі «ТП») Скаржника. Звідси є очевидним, що ТП Скаржника відхилена протиправно. З підстав такого прийняте Замовником рішення в протоколі підлягає скасуванню у спосіб визначений законодавством. Підсумовуючи доводи Замовника, його позицію щодо підстав для відхилення, Скаржник вважає дії Замовника упередженими, прийнятими без досліджень та достатнього аналізу ТП Скаржника, внаслідок чого прийняте рішення підлягає скасуванню, адже: 1. Стосовно тверджень Замовника про те, що Скаржником не надано звіт за 1 квартал 2019 р. На вимогу п. 2 Інша інформація, розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником визначено, що у складі тендерних пропозицій учасники процедури закупівлі повинні надати серед іншого, копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди та останній звітний квартал з квитанціями про прийняття. Вищевказану вимогу тендерної документації Скаржником виконано в повному обсязі. На її виконання надані наступні документи: - «36 РЛ Баланс 2017.pdf» у складі цього документа міститься Баланс підприємства та Звіт про фінансовий результат за 2017 рік, одночасно з цим квитанцією № 2 щодо підтвердження прийняття звітності Держстатом України; - «33 РЛ Баланс на 31.12.2018 та квитанції.pdf», в якому міститься Баланс підприємства та Звіт про фінансовий результат за 2018 рік, з квитанцією № 1 про подання цієї фінансової звітності та квитанцією № 2 про її прийняття Держстатом України. Окрім безпосередньо наданих документів для підтвердження вищевказаної вимоги Скаржником у своїй тендерній пропозиції наданий документ «16 РЛ Довідка щодо балансу.pdf», в якому Скаржник нормативно обґрунтовує неподання окремих документів фінансової звітності, вимога надання яких встановлена Замовником у тендерній документації. Таким чином, вважаємо, що вимоги тендерної документації, стосовно надання фінансової звітності, виконані Скаржником в повному обсязі, всі можливі документи фінансової звітності надані, а з приводу законодавчо відсутніх документів надані обґрунтовуючи пояснення. 2. Стосовно тверджень Замовника про те що Скаржником «не надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про виконання зобов’язань надання форми за результатами торгів (Додаток № 1) на Вимогу п. 2 Інше розділ «Оцінка тендерної пропозиції», пояснюємо наступне: У пункті 2 Інша інформація, розділу «Оцінка тендерної пропозиції» відносно надання гарантійних листів щодо надання та підтвердження відповідності Додатку 1 тендерної документації встановлено одразу 2 вимоги: Перша вимога (у відповідності до тендерної документації): «З метою дотримання вимог частини 4 статті 36 Закону, уникнення порушення статті 37 Закону переможець в строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає замовнику документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме форму «тендерна пропозиція» з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію) в електронному вигляді через інформаційно-аналітичну систему Prozorro (Додаток 1 до тендерної документації) відповідно до вимог Закону України «Про електронний документообіг». У підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник повинен надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції». Ця вимога виконана в повному обсязі, адже в складі ТП Скаржника міститься документ – «22 РЛ Гарантійний лист щодо надання ТП.pdf», яким повністю та всебічно підтверджена вищенаведене Замовником. Друга вимога (у відповідності до тендерної документації): «У разі, не завантаження форми «тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, або Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантію, що не заперечує та погоджується з відхиленням своєї тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті тридцятої Закону, відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю, у разі виявлення замовником арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції, приведеній у відповідність за результатами аукціону, а також якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій за результатами аукціону тендерній пропозиції Учасника, відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель». Документом під назвою «23 РЛ Гарантія щодо відповідності остаточної пропозиції.pdf», що наявний у складі ТП Скаржника повністю підтверджена вищевказана умова. Таким чином, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації, що стосуються надання підтверджень та гарантійних листів відносно Додатку № 1 тендерної документації. Інші підстави у Замовника для відхилення ТП Скаржника відсутні. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень при прийняті рішення в закупівлі Контейнерів для портального сміттєвоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3, ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-11-003343-a та зобов’язати ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628 скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» зазначене у протоколі засідання тендерного комітету № 6 від 18.06.2019р. Додатки: 1)Платіжне доручення № 209 від 21.06.2019р.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.07.2019 22:12
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2019 20:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ задоволено
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Олександр Стадніченко +380676190020, +380506500795 vo.reline@gmail.com http://reline.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

оскарження рішення Замовника

Номер: cf2b5695b6f4414f8d2ab0cf48f23112
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-003343-a.c3
Назва: оскарження рішення Замовника
Скарга:
в порядку ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2019 22:13
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2019 20:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ задоволено
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Лойко Роман Олександрович +380999607280 tender_ugstal@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення порядку прийнятого рішення Замовником

Номер: fbaa8ce77716429f96ab97c6618be0b9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-003343-a.a1
Назва: Скарга щодо порушення порядку прийнятого рішення Замовником
Скарга:
Скарга у відповідності до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.07.2019 00:30
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2019 20:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ задоволено
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "АГРОНЕКСТ", Станіслав Онищенко +380506558202, +380671075648 agronext2017@gmail.com http://agronext.com.ua