• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015–44613700-7 Контейнери для сміття (Придбання баків ТПВ)

84 шт

Торги відмінено

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2019 15:18 - 07.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника (УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) внести зміни в тенерну документацію, задля приведення її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 247ea54ad2d74f0c87750cc5724306d7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-19-000672-b.b1
Назва: Вимога до Замовника (УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) внести зміни в тенерну документацію, задля приведення її у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Пунктом 1 розділу 1 Загальні положення Тендерної документації Замовником визначено, що «тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному у Законі». У відповідності до ст. 1 Закону тендерною пропозицією – є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно частини 1 статті 25 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження. необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі». Підсумком цьому є те, що тендерна пропозиція учасників повинна подавались виключно та лише в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Саме на цей законодавчий припис посилається Замовник у пункту 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:». Тож, враховуючи вищенаведене, зазначаємо, що в Законі не передбачено право замовника звертатись до учасників закупівлі з будь-якими вимогами, запитаннями та всім іншим, окрім випадків коли відповідне право на звернення чітко визначено в Законі. Тому, згідно припису частини 7 ст. 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а ні як не до учасника такої закупівлі, право на що передбачив Замовник у тендерній документації та реалізував відповідне порушення – шляхом вимоги надати зразок в Додатку 3 цієї ТД, а саме «Участник, що за результатами аукціону визначений переможцем, у пятиденний строк з дня його визначення, надає Замовнику на перевірку по одній одиниці товару відновідно до технічних вимог.». Також, враховуючи положення частини 1 статті 25 Закону перевірка зразків у визначеній процедурі закупівлі не може здійснюватись Замовником. Крім того, звертаємо увагу Замовника, що стаття 30 Закону має виключний перелік підстав для відхилення учасників, серед яких відсутнє право Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника з підстави не надання зразку, тобто враховуючи положення частини 1 статті 25 Закону надання зразка Учасником у будь-який час не дозволяє Замовнику стверджувати, що тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. Враховуючи викладене, зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наведених вище зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. Про що є відповідне рішення АМКУ № 6648-р/пк-пз від 05.07.2018. Таким чином для уникнення в подальшому затягування процедури закупівлі шляхом оскарження в органі АМКУ, вимагаєма від Замовника привести ТД у відповідність до Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! При розробці Тендерної документації, Замовник керувався вимогами Закону, та досвідом виконання аналогічних договорів з врахуванням негативних наслідків, що виникали після укладення договорів, без попереднього огляду товару. Прошу звернути увагу на основні пункти типового договору, та проаналізувати можливі фінансові втрати Переможця, у наслідок не досконалого вивчення технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі. Так, згідно пункту 5.6 типового договору: "Постачальник несе відповідальність за якість Товару, що постачається та у випадку поставки неякісного Товару повинен здійснити заміну або ремонт неякісної партії і її транспортування на адресу Замовника за власний рахунок". Згідно п 6.2.5. «Замовник має право у т.ч не приймати Товар неналежної якості». Згідно п. 6.3.3. «В випадку поставки Товару неналежної якості, кількості Постачальник зобов’язується за свій рахунок замінити Товар неналежної якості чи допоставити недопоставлений Товар протягом 3-х робочих днів». Враховуючи зазначене, у разі не досконалого вивчення технічних характеристик, Замовник втрачає час на укладання, переоцінку та переукладання договору, а Виконавець витрачає додаткові кошти в наслідок поставки товару, що може не відповідати технічним вимогам щодо предмету закупівлі, саме тому, Замовник залишає не змінним пункт, щодо надання протягом 5 днів після визначення переможця зразків товару для огляду, що спричинено бажанням не втрачати час Замовника та кошти Виконавця.
Статус вимоги: Не задоволено