-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція внутрішніх приміщень Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: вул. Курчатова, 17, м. Славутич, Київська область
Завершена
12 733 551.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 12 733.55 UAH
мін. крок: 0.1% або 12 733.55 UAH
Період оскарження:
05.02.2019 14:18 - 17.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
c8cf1ab8436142f58854657482b7b9f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-001835-b.a5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Вих. № 33
від 28.02.2019р.
АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовник: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОРО»
07101, Київська обл, м. Славутич,
вул. Центральна, 5 (Будбаза)
Закупівля: Реконструкція внутрішніх приміщень Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: вул. Курчатова, 17, м. Славутич, Київська область (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-05-001835-b
СКАРГА
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 05 лютого 2019 року розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт з «Реконструкції внутрішніх приміщень Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: вул. Курчатова, 17, м. Славутич, Київська область (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)».
ТОВ «ДІОРО» приймало участь у процедурі відкритих торгів, але Замовником нашу пропозицію відхилено відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 30 від 25.02.2019р.).
Засіданням тендерного комітету Замовника (Протокол № 33 від 25.02.2019р.) переможцем процедури закупівлі визнано ПП «БУДСЕРВІС» (Код ЄДРПОУ 22432817).
Ознайомившись з Тендерною пропозицією (далі – Пропозиція) ПП «БУДСЕРВІС» (далі – Переможець) ТОВ «ДІОРО» не погоджується з рішенням Замовника, адже Пропозиція Переможця містить недостовірну інформацію та розбіжності, не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам Замовника. Тим самим порушується дотримання основних принципів здійснення закупівель, які передбачені ст. 3 Закону.
Так, у складі Пропозиції ПП «БУДСЕРВІС» надає динамічну договірну ціну на виконання робіт і при цьому включає кошти на покриття ризиків у сумі 196,918 тис. грн. (без ПДВ).
В Технічному завданні Тендерної документації вказано, що кошти на покриття ризиків включаються до договірної ціни у розмірі 196,918 тис. грн. (без ПДВ) згідно інвесторської кошторисної документації та використовуються згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
При цьому ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» п. 6.2.10 передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт за твердої договірної ціни враховуються, як правило, в розмірі не більш ніж 1,5%; а за динамічної договірної ціни - як правило, не враховуються.
Надаючи динамічну договірну ціну Переможець не повинен був враховувати кошти на покриття ризиків, навіть якщо договірна ціна була б зазначена твердою, кошти на покриття ризиків (1,5% від глав 1-9) склали б 146,84173 тис. грн.
Крім того, ПП «БУДСЕРВІС» надає довідку № 1-21 від 11.02.2019р., якою інформує, що договірна ціна складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Таким чином, цінова пропозиція Переможця розрахована із помилками, які значно впливають на загальну вартість ціни договору. А також, зазначена у довідці № 1-21 від 11.02.2019р. інформація є недостовірною.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ПП «БУДСЕРВІС» містить Підсумкову відомість ресурсів у якій враховані наступні машини та механізми, які Переможець зобов’язаний використовувати при провадженні будівельних робіт на об’єкті:
• Навантажувачi одноковшеві, вантажопiдйомнiсть 1 т;
• Навантажувачi одноковшевi, вантажопiдйомнiсть 2 т;
• Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т;
• Навантажувачi одноковшеві унiверсальнi, фронтальнi, пневмоколiснi, вантажопiдйомнiсть 2 т;
• Компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 3/хв.;
• Екскаватори одноковшеві дизельнi на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3;
• Молотки вiдбiйнi пневматичнi, при роботi від пересувних компресорних станцiй.
Для підтвердження спроможності виконання повного обсягу робіт Тендерною документацією передбачено надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
У складі Пропозиції Переможець надає довідку № 1-30 від 11.02.2019р. про наявність матеріально-технічної бази, у якій відсутні машини та механізми, зазначені у Підсумковій відомості ресурсів. У той же час Учасник не надає відомостей про можливість залучення субпідрядних організацій, які мають необхідне обладнання та матеріально-технічну базу.
Таким чином, дана Пропозиція не відповідає всім вимогам Тендерної документації, зокрема кваліфікаційним критеріям.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ПП «БУДСЕРВІС» містить Підсумкову відомість ресурсів та Календарний графік виконання робіт. Згідно Підсумкової відомості ресурсів Учасника кошторисна трудомісткість складає 70 791,64 люд-год. та відповідно до Календарного графіка виконання робіт по об’єкту становить 39 тижнів. Виходячи з цих документів, кількість працівників, необхідних для виконання робіт, в середньому становить 44 особи.
На підтвердження кваліфікаційних критерій про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Переможець надав довідку № 1-31 від 11.02.2019р. у якій зазначено лише 8 осіб (із них директор – 1 особа, заступник директора – 1 особа, виконроб – 2 особи, маляр – 1 особа, штукатур – 1 особа, плиточник – 1 особа, різноробочий – 1 особа).
Таким чином, увесь обсяг робіт буде виконувати лише 6 працівників, що є недостатнім для виконання робіт згідно Календарного графіку ПП «БУДСЕРВІС».
Крім того, ПП «БУДСЕРВІС» у своїй Тендерній пропозиції довідкою № 1-9 від 11.02.2019р. повідомляє, що не буде залучати до надання послуг (виконання робіт) субпідрядника (субпідрядників).
Отже, ПП «БУДСЕРВІС» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та не має можливості виконати будівельні роботи, передбачені Технічним завданням в повному обсязі та в зазначені терміни, що є грубим порушенням вимог Тендерної документації та на що Замовник умисно не звертає увагу.
Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації вимагається надання довідки за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі використання), яка має містити інформацію про учасника: форму власності, місце та дату реєстрації, реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса), керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові), про реквізити банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором, банк (и), який (і) обслуговує (ють) учасника.
У складі Пропозиції ПП «БУДСЕРВІС» надає довідку № 1-22 від 11.02.2019р. з зазначенням наступної інформації: Місце та дата реєстрації - Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація, дата державної реєстрації: 30.06.1995, дата запису: 24.01.2012.
Таке зазначення місця реєстрації суперечить даним, які наявні у відомостях з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (також наявні у складі Пропозиції), адже у відомостях «Орган державної реєстрації – Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради».
Пунктом 3 Розділу ІІІ до ТД зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції надається банківською гарантією, яка обов’язково має містити конкретний перелік умов повернення чи неповернення забезпечення, визначений ч. 3 та 4 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та посилання на дану норму.
Гарантія № 690-19Г від 13.02.2019р., яку ПП «БУДСЕРВІС» надає у складі своєї Тендерної пропозиції, не містить посилання на норми ч. 3 та ч. 4 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже Тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації.
У складі Тендерної пропозиції ПП «БУДСЕРВІС» надає копії наступних документів:
- Паспорт уповноваженої особи, на підписання документів пропозиції та договору (директора Краснощок Андрія Миколайовича);
- Картка фізичної особи – платника податків уповноваженої особи (директора Краснощок Андрія Миколайовича);
- Рішення учасника (власника) № 22/06/18 від 22.06.2018р.;
- Статут ПП «БУДСЕРВІС».
Вищезазначені документи не є завірені належним чином (мають лише підпис та печатку) та порушують вимоги не тільки Тендерної документації, а й чинних нормативно-правових актів України.
Відповідно до п. 5.26, 5.27 Порядку засвідчення копій документів Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55) визначено, що відмітка про засвідчення копії документа складається:
- зі слів «Згідно з оригіналом»,
- назви посади,
- особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
- дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Згідно п. 4 Розділу 6 Тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про особу, що уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та з переліком всіх повноважень передбачених установчими документами.
На виконання даної вимоги ПП «БУДСЕРВІС» надано довідку вих. № 1-29 від 11.02.2019р. в якій зазначені не всі повноваження уповноваженої особи передбачені установчими документами. Адже, ні учасник ні замовник не звертає увагу на те, що відповідно до Статуту ПП «БУДСЕРВІС» уповноважена особа учасника є директором та власником підприємства одноосібно. А отже, має значно більше повноважень відповідно до положень установчого документу.
На вищенаведені вимоги Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації відповідає формально, що ставить під сумнів основну мету Закону України «Про публічні закупівлі» щодо ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 7 ЗУ «Про антимонопольний комітет», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ДІОРО» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з «Реконструкції внутрішніх приміщень Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: вул. Курчатова, 17, м. Славутич, Київська область (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)».
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації повністю скасувати своє рішення про визнання переможцем ПП «БУДСЕРВІС».
4. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації відмінити торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно із п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 33 від 25.02.2019р.
2. Договірна ціна ПП «БУДСЕРВІС».
3. Технічне завдання (Додаток 2 до Тендерної документації).
4. Довідка № 1-21 від 11.02.2019р. ПП «БУДСЕРВІС».
5. Підсумкова відомість ресурсів ПП «БУДСЕРВІС».
6. Довідка № 1-30 від 11.02.2019р. ПП «БУДСЕРВІС».
7. Довідка № 1-9 від 11.02.2019р. ПП «БУДСЕРВІС».
8. Календарний графік ПП «БУДСЕРВІС».
9. Довідка № 1-31 від 11.02.2019р. ПП «БУДСЕРВІС».
10. Довідка № 1-22 від 11.02.2019р. ПП «БУДСЕРВІС».
11. Відомості з ЄДРПОУ ПП «БУДСЕРВІС».
12. Гарантія № 690-19Г від 13.02.2019р. ПП «БУДСЕРВІС».
13. Довідка № 1-29 від 11.02.2019р. ПП «БУДСЕРВІС».
14. Статут ПП «БУДСЕРВІС».
15. Платіжне доручення № 4201 від 28.02.2019р. про здійснення оплати за подання скарги.
Директор ТОВ «ДІОРО» В.Н. Павленко
Пов'язані документи:
Учасник
- Намір БУДСЕРВІС.PDF 28.02.2019 16:50
- № 1.pdf 28.02.2019 16:50
- № 2.pdf 28.02.2019 16:50
- № 3.pdf 28.02.2019 16:50
- № 4.pdf 28.02.2019 16:50
- № 5.pdf 28.02.2019 16:50
- № 6.pdf 28.02.2019 16:50
- Скарга_ТОВ_ДІОРО.pdf 28.02.2019 16:50
- Платіжне доручення № 4201.pdf 28.02.2019 16:50
- Рішення від 04.03.2019 № 2300 +лист Замовнику.pdf 05.03.2019 16:06
- Повідомлення про перенесення дати розгляду скарг № UA-2019-02-13-001835-b.pdf 15.03.2019 19:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.19 №3259.pdf 22.03.2019 13:28
- Рішення від 21.03.2019 № 3259.pdf 26.03.2019 21:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2019 16:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.03.2019 21:20
Вимога
Є відповідь
Вимоги щодо відхилення Тендерної пропозиції ПП "БУДСЕРВІС", яке визнано переможцем закупівлі
Номер:
fadb55f440e14c86886214b35935858a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-001835-b.a4
Назва:
Вимоги щодо відхилення Тендерної пропозиції ПП "БУДСЕРВІС", яке визнано переможцем закупівлі
Вимога:
Вимоги зазначені у файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГИ_ТОВ_ДІОРО.pdf 27.02.2019 13:25
Дата подачі:
27.02.2019 13:25
Вирішення:
Щодо п.1 вимоги
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі нормативної потреби обсягів робіт передбачених проектною документацією. Обсяг коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва враховуються в договірній ціні Учасника сталим числом за завданням Замовника та можуть бути використані у випадку тривалого строку надання послуг у зв'язку із затримкою фінансування чи його відсутності у повній мірі, або наявності непередбачуваних видів робіт, що можуть виникнути в ході їх виконання. Таким чином у разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин - зазначені кошти не використовуються. Умови їх використання зазначені в Гарантійному листі - додаток до ТД. Крім того, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» динамічна договірна ціна – це приблизний кошторис, який встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва. Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт включаються до договірної ціни в залежності від цілого ряду факторів зазначених в п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Оскільки повною інформацією про предмет закупівлі, проектною документацією, орієнтовним розміром фінансування володіє тільки Замовник, було прийнято рішення про включення коштів на покриття ризику до динамічної договірної ціни (які, як правило, не враховуються) з метою уникнення небезпеки виникнення непередбачуваних ситуацій в ході виконання робіт. Тому, розмір коштів на покриття ризиків складає 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва складеного інвесторською кошторисною документацією, що пройшла обов'язкову державну експертизу проекта будівництва. Викладена Вами інформація щодо помилок в розрахунках цінової пропозиції ПП «БУДСЕРВІС» не підтверджена та необґрунтована, вона не впливає за зміст тендерної пропозиції учасника-переможця та жодним чином не підтверджує невідповідність його тендерної пропозиції технічним вимогам документації замовника.
Щодо п.2 вимоги
На вимогу тендерної документації щодо підтвердження учасником наявності обладнання та матеріально-технічної бази ПП «БУДСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції було подано всю необхідну інформацію у відповідності з умовами закупівлі. А тому, підстав для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині немає. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо повної відповідності інформації, що міститься в документах на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям документам, що надаються на підтвердження відповідності технічним вимогам закупівлі. Також, Закон не забороняє учаснику, учаснику-переможцю залучати до виконання даних робіт субпідрядників у обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. А тендерна документація не містила вимог щодо подання учасниками в складі тендерних пропозицій інформації про залучення субпідрядників у обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тож, ПП «БУДСЕРВІС» для виконання даних будівельних робіт може залучити субпідрядників, і тому, в підсумковій відомості ресурсів може міститися інформація про додаткові механізми, які можуть бути залучені під час виконання робіт. Тож Ваші твердження про невідповідність пропозиції в цій частині кваліфікаційним критеріям є необґрунтованими.
Щодо п.3 вимоги
Тендерна пропозиція ПП «БУДСЕРВІС» повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, оскільки учасником-переможцем надано весь перелік необхідних документів з інформацією, що вимагалася умовами закупівлі. Те, що даний учасник не має можливості виконати будівельні роботи, передбачені технічним завданням, це лише Ваші необґрунтовані та нічим не підтверджені здогади. Подана в складі тендерної пропозиції довідка про те, що учасник-переможець не планує залучати субпідрядників надана на вимогу тендерної документації щодо залучення як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак, Закон не забороняє учаснику-переможцю залучати субпідрядників до виконання даних робіт у обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тобто, для виконання будівельних робіт, передбачених технічним завданням Замовника ПП «БУДСЕРВІС» можуть бути залучені додаткові робітники, що унеможливить допущення порушень пов’язаних з термінами здачі робіт.
Щодо п.4 вимоги
Щодо інформації про місце та дату реєстрації учасника, що має міститися в довідці про учасника, то слід зазначити, що Ваші твердження щодо невідповідності поданої учасником-переможцем в довідці № 1-22 інформації даним Єдиного державного реєстру не може являтися підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника. Тендерна документація не містила вимоги щодо відповідності поданої ПП «БУДСЕРВІС» інформації даним Єдиного державного реєстру.
Щодо п.5 вимоги
В п. 3 розділу 3 тендерної документації по даній процедурі закупівлі зазначено, що «гарантія обов’язково має містити конкретний перелік умов повернення чи неповернення забезпечення, визначений частиною третьою та четвертою статті двадцять чотири Закону України "Про публічні закупівлі" та посилання на дану норму.» Подана у складі тендерної пропозиції ПП «БУДСЕРВІС» гарантія № 690-09 Г від 13.02.2019 року містить пряме посилання на норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (абзац 2, 4 гарантії), а саме: в змісті даної гарантії міститься весь конкретний перелік умов повернення чи неповернення забезпечення, що визначений частиною третьою та четвертою статті двадцять чотири Закону України "Про публічні закупівлі". А тому, дана гарантія не може бути визнана такою, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника.
Щодо п.6 вимоги
Щодо питання неналежності завірення документів учасником-переможцем, повідомляємо Вам наступне. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо належності чи не належності завірення документів пропозиції. Окрім того, в змісті тендерної документації зазначено, що помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції є Формальними (несуттєвими). Тобто, не можуть бути підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
Щодо п.7 вимоги
В пункті 4 розділу 6 тендерної документації міститься чітка вимога щодо того, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та з переліком всіх повноважень передбачених установчими документами/довіреністю. В складі тендерної пропозиції Учасника-переможця міститься довідка за № 1-29 від 11.02.2019 року в змісті якої відображений весь перелік повноважень директора передбачених установчим документом, тобто Статутом. Тож підстава відхилення тендерної пропозиції ПП «БУДСЕРВІС» і в даному випадку відсутня.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства з питань публічних закупівель
Номер:
075f1671413e47f281b0a04892d59371
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-001835-b.b3
Назва:
Порушення законодавства з питань публічних закупівель
Вимога:
У протоколі засідання тендерного комітету ДРР та ЖКГ КОДА № 28 від 25 лютого 2019 р. про відхилення нашої тендерної пропозиції, міститься дискримінаційне та невідповідне до дійсності обгрунтування відхилення нашої пропозиції. Згідно ч. 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати додаткову інформацію стостовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації. У складі нашої тендерної пропозиції містяться відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Чому ви умисно та протиправно не помічаєте цього документу? Ще й виставляєте це однією з причин відхилення. Тим паче це грубе порушення ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" в якій чітко описано, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також у тендерній документації міститься вимога надати завірені сторінки паспорту уповноваженої особи, але не уточнюється, які саме сторінки або всі. За юридичним прецендентом склалася практика надання сторінок, на яких міститься будь-яка інформація, а не всіх сторінок паспорту. У вашій вимозі нема уточнення, які саме сторінки потрібні, що вводить в оману й не дає можливості вірного розуміння при правильному оформлені тендерної пропозиції, що є грубим порушенням п. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" про відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- рішення витяг замість відомостей ст.4-5.pdf 27.02.2019 09:51
- Рішення паспорт стор.7.pdf 27.02.2019 09:51
Дата подачі:
26.02.2019 11:49
Вирішення:
Доброго дня. Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, саме тому, протоколом № 28 від 25 лютого 2019 року було прийнято рішення про її відхилення на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме через невідповідність вимогам тендерної документації. Ви зазначаєте, що «У складі нашої тендерної пропозиції містяться відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.» Тобто, підтверджуєте факт відсутності в складі Вашої тендерної пропозиції Відомостей з ЄДРПОУ. Звертаємо Вашу увагу, що відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань це різні документи. Якщо Вам були незрозумілі вимоги тендерної документації, то відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - ви як учасник мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Оскільки подібних звернень від Вас у відповідний період не надходило, то це свідчить лише про одне – Вам повністю були зрозумілі вимоги нашої тендерної документації. Окрім того, в пункті 2 Розділу 5 тендерної документації зазначено, що «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Аналогічна ситуація і щодо вимоги про надання учасником в складі тендерної пропозиції паспорту. Якщо дана вимога Вам була незрозумілою, Ви мали право на звернення до замовника за роз’ясненнями до умов тендерної документації. А на етапі після розкриття тендерних пропозицій будь-яка невідповідність вимогам тендерної документації – це законна підстава для відхилення. Для ознайомлення надаємо Вам копії рішень органу оскарження в сфері публічних закупівель з аналогічними підставами відхилення, в яких міститься інформація, що замовниками правомірно було відхилено тендерні пропозиції учасників за аналогічними підставами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги щодо внесення змін до ТД
Номер:
8ce12e2dcacb4f4eb11f1671bfd57dbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-001835-b.b2
Назва:
Вимоги щодо внесення змін до ТД
Вимога:
Згідно пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації у складі тендерної пропозиції необхідно надати розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281.
На даний момент в Україні діє Порядок визначення кошторисної заробітної плати затверджений Наказом Мінрегіону від 27.07.2018р. № 196, згідно якого було внесено зміни до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати та викладено в новій редакції. Нова редакція Порядку передбачає «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Нова редакція Порядку не передбачає розрахунку (в такому вигляді як був визначений у попередній редакції).
Вимагаємо внести зміни до ТД, а саме в частині надання вищезазначеного розрахунку, так як Порядок затверджений Наказом № 281 від 20.10.2016р. не є чинним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2019 14:14
Вирішення:
Доброго дня. Згідно з чинним законодавством України до події по факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Відповідно до статті 3 Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року № 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" зазначені нормативно-правові акти набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності.
Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 р. за № 1469/29599.
Внесення змін до зазначеного Порядку та викладення його у новій редакції означає, що з моменту набрання чинності наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27 липня 2018 року № 196 (з дня його офіційного опублікування 04.09.2018) до розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, застосовуються норми, встановлені Порядком, викладеним у новій редакції.
При цьому Порядок затверджений саме наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281,якиє є чинний, а наказом від 27 липня 2018 року № 196 до нього були внесені зміни, тому внесення змін до тендерної документації у зв’язку із викладенням Порядку у новій редакції є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
189ced19d3574446988c9343282ddfe4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-001835-b.b1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
На закупівлю робіт з «Реконструкції внутрішніх приміщень Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: вул. Курчатова, 17, м. Славутич, Київська область (Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» пунктом 9 Розділу ІІІ до ТД вимагаються «всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо на отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), та копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідною для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства)».
Технічним завданням, на яке посилається Замовник, неможливо зрозуміти чи наявні роботи з підвищеною небезпекою, а саме роботи на висоті.
Пунктом 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зважаючи на вищенаведене, просимо у складі тендерної документації надати плани та креслення для визначення необхідності надання дозвільних документів у складі тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2019 14:03
Вирішення:
Доброго дня. Тендерна документація Замовника містить чіткі вимоги щодо документів, які повинні міститися в складі тендерної пропозиції Учасника. А в технічному завданні, що міститься в складі тендерної документації, наявний детальний опис робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, тобто вся необхідна інформація для належної підготовки пропозиції. Крім того, проектом передбачено демонтажні роботи (підлоги, стіни, стеля), улаштування підлог та внутрішні оздоблювальні роботи при висоті приміщень 3 м в чистоті. Роботи з підвищеною небезпекою, а саме, роботи на висоті, відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено