-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютери, принтери
Комп’ютери, принтери
Торги відмінено
2 098 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 988.50 UAH
мін. крок: 1% або 20 988.50 UAH
Період оскарження:
29.01.2019 15:54 - 11.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена
вимога про усунення порушень та приведення закупівлі і відповідність із вимогами п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
33c5c50d20694dce95b2bfab8381a48d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-29-001776-a.b1
Назва:
вимога про усунення порушень та приведення закупівлі і відповідність із вимогами п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний, Замовник.
Звертаємося до Вас із даною вимогою щодо приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне.
П.18 ч.1 ст.1 Закону встановлює, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Визначення предмету закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», яким встановлено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Метою впровадження ДК 021:2015 є стандартизація опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України.
Предмет Закупівлі визначений Замовником за кодом CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання, а саме:
Системний блок
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Монітор
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Комплект Маніпулятор «миша» + Клавіатура
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
ДБЖ
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Фільтр мережевих перешкод
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Принтер
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Картридж
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Операційна система
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Проте визначення предмету закупівлі, здійснене Замовником, суперечить ДК 021:2015 в частині ДБЖ, оскільки ДБЖ (Джерела безперебійного живлення) згідно ДК 021:2015 віднесено до Коду CPV 31154000-0 класу товарів 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок, а не 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Додатком 6 до Документації, визначені технічні вимоги до предмету закупівлі? Зокрема картриджів ( Тип – картридж, колір чорнила: чорне (Black), ресурс друку сторінок не менше як 10000 шт., сумісність із пристроями бренду Epson, друк чорнилами Epson DURABrite Ultra). З визначених характеристик вбачається, що закуповуються чорнильні картриджі.
Чорнильні картриджі згідно ДК 021:2015 відносяться до товарів за кодом CPV 30192113-6 класу товарів 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, а не, як визначено Замовником, до ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
Враховуючи викладене, звертаємося до КНП «Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування» Могилів-Подільської міської ради із даною вимогою про усунення порушень та приведення закупівлі і відповідність із вимогами . 18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо визначення предмету закупівлі з урахуванням викладеного обґрунтування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2019 11:17
Вирішення:
Дякуємо за Ваше зауваження, відповідні зміни до закупівлі та документації було внесено.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2019 16:08
Підтвердження вирішення:
Дякуємо за Ваше зауваження, відповідні зміни до закупівлі та документації було внесено.