-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
м'ясо яловичини охолоджене; печінка яловичини охолоджена; тушки курей охолоджені, філе курей охолодженні, печінка куряча охолоджена; м'ясо свинини охолоджене
Торги відмінено
680 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 160.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 160.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2018 12:00 - 07.12.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга на дії (бездіяльність) Замовникапроцедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
332b7a1ba0da4517bd6eea414a3e0c0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-21-000987-c.c6
Назва:
Скарга на дії (бездіяльність) Замовникапроцедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
21.11.18 Замовник - КУ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ, ЛІЦЕЙ "СОКІЛ", ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ" оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (3 лоти) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі.
12.12.18 в аукціоні за лотом 1 (М"ясо яловичини охолоджене, печінка яловича охлоджена) та лотом 2 (М"ясо свинини охолоджене) взяли участь:
1 ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ"
2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович
4 ФОП Волкова Любов Олександрівна
08.01.2019 Замовник визначив переможцем ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ" у лоті 1 та 2, однак з аналізу пропозиції переможця вбачається її невідповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад:
1) В Додатку 6 тендерної документації встановлено, що «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надати лист- згоду в довільній формі за підписом Учасника про згоду на оброблення, використання ,поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства».
ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ" вказаний документ не надав в складі пропозиції.
2) В Додатку 6 тендерної документації встановлено, що Учасник має надати «Лист – гарантію ,що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля».
ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ" вказаний документ не надав в складі пропозиції.
3) В Додатку 6 тендерної документації встановлено, що в складі пропозиції Учасник має надати інформацію про те, що Учасник не підпадає під Закон України «Про санкції» та Указ президента від15.05.2017№133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)».
ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ" вказаний документ не надав в складі пропозиції.
4) Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник мав надати Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена за формою додатку 2 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою(у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним видом товару (класифікатор повинен бути аналогічним). Класифікатор даної закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (Лот-1 : яловичина І категорії на кістках, охолоджена ;печінка яловича охолоджена Лот-2: тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене. Лот-3: м'ясо свинини охолоджене).
ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ" у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору, але предмет договору - продукти харчування, що не відповідає умов тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Лопати А.В. не відповідає умовам тендерній документації та має бути відхилена.
12.12.18 в аукціоні за лотом 3 (Тушки курей охолоджені, філе кряче охолоджене, печінка куряча охолоджена) взяли участь:
1 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
2 ФОП Сергієнко Володимир Іванович
3 ФОП Волкова Любов Олександрівна
08.01.2019 Замовник відхилив пропозицію ФОП Сергієнко В. І. Однак ми не погоджуємось з рішенням про відхилення пропозиції ФОП Сергієнко В. І. пояснюючи наступне:
1) Відсутність інформації про відхилення тендерної пропозиції учасникана на веб-порталі Уповноваженого органу оформлених протоколом тендерного комітету.
Відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Замовник - КУ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ, ЛІЦЕЙ "СОКІЛ", ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ" не опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу оформлених протоколом тендерного комітету чи будь-яким іншим документом. Натомість завантажено лист Управління захисту економіки в Кіровоградській області ДЗЕ НП України, які не мають будь-якого відношення до тендерного комітету та не приймають рішення про відхилення пропозиції Учасників у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Адже відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» саме Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції.
2) Щодо пов’язаних осіб
Відповідно до п. 16 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства;
Згідно зі статтею 7 Закону про АМКУ у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має, зокрема такі повноваження: розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції.
Управління захисту економіки в Кіровоградській області ДЗЕ НП України не має повноважень щодо визначення пов’язаних осіб у закупівлях.
Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, тому,
ПРОШУ
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Перевірити тендерну пропозицію ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо (лоти 1 та 2), та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення переможцем ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ" та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "ЛОПАТА АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 15130000-8 - 15110000-2 - М’ясо (лоти 1 та 2).
5) Визнати неправомірним рішення Замовника про відхилення пропозиції ФОП Сергієнко В. І. та зобов’язати його скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Сергієнко В. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 15130000-8 - 15110000-2 - М’ясо (лот 3).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга сокіл.pdf 17.01.2019 20:20
- платіжне доручення.pdf 17.01.2019 20:20
- рішення від 21.01.2019 № 612 (+лист Замовнику).pdf 22.01.2019 14:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2019 № 1127.pdf 04.02.2019 17:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2019 20:20
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
c87798fb4e054e0999d4ddac485d0852
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-21-000987-c.a4
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний замовнику, Ваша відповідь – «Тендерна пропозиція ФО-П Лопати Артема Вікторовича є найбільш економічно вигідною пропозицією для нашого навчального закладу, так як оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «ціна». Згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Основний перелік документів ФО-П Лопати Артема Вікторовича є в наявності. До підписання договору Замовник залишає за собою право затребувати в учасника - переможця всі необхідні документи.» виглядає, як повне знущання над іншими учасниками процедури закупівлі відкритих торгів, а саме;
Відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ВАШОЇ тендерної документації зазначено,
тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям,
установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
- інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель
Даним розділом чітко зазначено підстави для відхилення тендерних документацій.
Згідно закону України «Про публічні закупівлі» передбачено
Відповідно до Стаття 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» пункту 3 зазначено
3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Ваша відповідь щодо «До підписання договору Замовник залишає за собою право затребувати в учасника - переможця всі необхідні документи.» не передбачено законом. Згідно діючого законодавства не передбачено таке право замовника, а навпаки зазначено, що вони не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відповідно до статті Стаття 28. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» пункту 4 зазначено:
- Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до Статті 30. Відхилення тендерних пропозицій зазначено;
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного просимо Вас переглянути Ваше рішення з урахуванням вимог передбачених Вашою тендерною документації та у відповідності до діючого законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме не подання документів передбачених документацією. Також просимо Вас пояснити, що означає Ваш вислів - Основний перелік документів ФО-П Лопати Артема Вікторовича є в наявності та згідно яких статтей ЗУ «Про публічні закупівлі» він визначений, як основний чи другорядний.
По-перше - Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» учасник мав надати лист - згоду в довільній формі за підписом Учасника про згоду на оброблення, використання ,поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства.
По-друге - Лист – гарантію, що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
По-третє - Лист-гарантію, що учасника немає в переліку населених пунктів, затверджених розпорядженням КМУ № 1275-р від 02.12.2015 відповідно до п.1 постанови НБУ №466 від 06.08.2014р. Учасник не підпадає під Закон України «Про санкції» та Указ президента від15.05.2017№133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)»
По-четверте - Лист – гарантію, що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції ФОП Лопати А.В. відсутні дані документи
По-пяте - відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник мав надати Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена за формою додатку 2 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним видом товару (класифікатор повинен бути аналогічним). Класифікатор даної закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (Лот-1 : яловичина І категорії на кістках, охолоджена ;печінка яловича охолоджена Лот-2: тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене. Лот-3: м'ясо свинини охолоджене). ФОП Лопати А.В. у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору, але предмет договору - продукти харчування, що не відповідає умов тендерної документації
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь .doc 14.01.2019 14:09
Дата подачі:
11.01.2019 10:45
Вирішення:
Тендерна пропозиція ФО-П Лопати Артема Вікторовича є найбільш економічно вигідною пропозицією, так як оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «ціна».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
28f49e59ea524262ba0d2f322d2c1985
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-21-000987-c.a5
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний замовнику, Ваша відповідь – «Тендерна пропозиція ФО-П Лопати Артема Вікторовича є найбільш економічно вигідною пропозицією для нашого навчального закладу, так як оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «ціна». Згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Основний перелік документів ФО-П Лопати Артема Вікторовича є в наявності. До підписання договору Замовник залишає за собою право затребувати в учасника - переможця всі необхідні документи.» виглядає, як повне знущання над іншими учасниками процедури закупівлі відкритих торгів, а саме;
Відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ВАШОЇ тендерної документації зазначено,
тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям,
установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
- інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель
Даним розділом чітко зазначено підстави для відхилення тендерних документацій.
Згідно закону України «Про публічні закупівлі» передбачено
Відповідно до Стаття 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» пункту 3 зазначено
3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Ваша відповідь щодо «До підписання договору Замовник залишає за собою право затребувати в учасника - переможця всі необхідні документи.» не передбачено законом. Згідно діючого законодавства не передбачено таке право замовника, а навпаки зазначено, що вони не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відповідно до статті Стаття 28. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» пункту 4 зазначено:
- Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до Статті 30. Відхилення тендерних пропозицій зазначено;
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного просимо Вас переглянути Ваше рішення з урахуванням вимог передбачених Вашою тендерною документації та у відповідності до діючого законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме не подання документів передбачених документацією. Також просимо Вас пояснити, що означає Ваш вислів - Основний перелік документів ФО-П Лопати Артема Вікторовича є в наявності та згідно яких статтей ЗУ «Про публічні закупівлі» він визначений, як основний чи другорядний.
По-перше - Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» учасник мав надати лист - згоду в довільній формі за підписом Учасника про згоду на оброблення, використання ,поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства.
По-друге - Лист – гарантію, що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
По-третє - Лист-гарантію, що учасника немає в переліку населених пунктів, затверджених розпорядженням КМУ № 1275-р від 02.12.2015 відповідно до п.1 постанови НБУ №466 від 06.08.2014р. Учасник не підпадає під Закон України «Про санкції» та Указ президента від15.05.2017№133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)»
По-четверте - Лист – гарантію, що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції ФОП Лопати А.В. відсутні дані документи
По-пяте - відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник мав надати Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена за формою додатку 2 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним видом товару (класифікатор повинен бути аналогічним). Класифікатор даної закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (Лот-1 : яловичина І категорії на кістках, охолоджена ;печінка яловича охолоджена Лот-2: тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене. Лот-3: м'ясо свинини охолоджене). ФОП Лопати А.В. у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору, але предмет договору - продукти харчування, що не відповідає умов тендерної документації
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь .doc 14.01.2019 14:03
Дата подачі:
11.01.2019 10:47
Вирішення:
Тендерна пропозиція ФО-П Лопати Артема Вікторовича є найбільш економічно вигідною пропозицією, так як оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «ціна».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога Замовнику
Номер:
2dd038a02897420a87f4b9a9838e3ac4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-21-000987-c.c3
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний замовнику, Ваша відповідь – «Тендерна пропозиція ФО-П Лопати Артема Вікторовича є найбільш економічно вигідною пропозицією для нашого навчального закладу, так як оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «ціна». Згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Основний перелік документів ФО-П Лопати Артема Вікторовича є в наявності. До підписання договору Замовник залишає за собою право затребувати в учасника - переможця всі необхідні документи.» виглядає, як повне знущання над іншими учасниками процедури закупівлі відкритих торгів, а саме;
Відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ВАШОЇ тендерної документації зазначено,
тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям,
установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
- інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель
Даним розділом чітко зазначено підстави для відхилення тендерних документацій.
Згідно закону України «Про публічні закупівлі» передбачено
Відповідно до Стаття 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» пункту 3 зазначено
3. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Ваша відповідь щодо «До підписання договору Замовник залишає за собою право затребувати в учасника - переможця всі необхідні документи.» не передбачено законом. Згідно діючого законодавства не передбачено таке право замовника, а навпаки зазначено, що вони не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відповідно до статті Стаття 28. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» пункту 4 зазначено:
- Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до Статті 30. Відхилення тендерних пропозицій зазначено;
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного просимо Вас переглянути Ваше рішення з урахуванням вимог передбачених Вашою тендерною документації та у відповідності до діючого законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме не подання документів передбачених документацією. Також просимо Вас пояснити, що означає Ваш вислів - Основний перелік документів ФО-П Лопати Артема Вікторовича є в наявності та згідно яких статтей ЗУ «Про публічні закупівлі» він визначений, як основний чи другорядний.
По-перше - Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» учасник мав надати лист - згоду в довільній формі за підписом Учасника про згоду на оброблення, використання ,поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства.
По-друге - Лист – гарантію, що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
По-третє - Лист-гарантію, що учасника немає в переліку населених пунктів, затверджених розпорядженням КМУ № 1275-р від 02.12.2015 відповідно до п.1 постанови НБУ №466 від 06.08.2014р. Учасник не підпадає під Закон України «Про санкції» та Указ президента від15.05.2017№133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)»
По-четверте - Лист – гарантію, що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції ФОП Лопати А.В. відсутні дані документи
По-пяте - відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник мав надати Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена за формою додатку 2 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним видом товару (класифікатор повинен бути аналогічним). Класифікатор даної закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (Лот-1 : яловичина І категорії на кістках, охолоджена ;печінка яловича охолоджена Лот-2: тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене. Лот-3: м'ясо свинини охолоджене). ФОП Лопати А.В. у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору, але предмет договору - продукти харчування, що не відповідає умов тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2019 10:43
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
11.01.2019 10:44
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
bea277b229f0456f910c08abb20c5a55
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-21-000987-c.b2
Назва:
вимога
Вимога:
12 грудня 2018 року відбувся аукціон на закупівлю товару до КУ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ, ЛІЦЕЙ "СОКІЛ", ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
1) Тендерний комітет Ухвалили: Визнати пропозицію, надану ФОП "ЛОПАТА А.В. переможцем з вказаної закупівлі. Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету :
Відповідно до Додатку 6 тендерної пропозиції Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника: Учасник мав надати:
По-перше - Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» учасник мав надати лист- згоду в довільній формі за підписом Учасника про згоду на оброблення, використання ,поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства.
По-друге - Лист – гарантію ,що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
По-третє - Лист-гарантію, що учасника немає в переліку населених пунктів ,затверджених розпорядженням КМУ № 1275-р від 02.12.2015 відповідно до п.1 постанови НБУ №466 від 06.08.2014р. Учасник не підпадає під Закон України «Про санкції» та Указ президента від15.05.2017№133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)»
По-четверте - Лист – гарантію ,що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції ФОП Лопати А.В. відсутні дані документи
По-пяте - відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник мав надати Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена за формою додатку 2 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою(у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним видом товару (класифікатор повинен бути аналогічним). Класифікатор даної закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (Лот-1 : яловичина І категорії на кістках, охолоджена ;печінка яловича охолоджена Лот-2: тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене. Лот-3: м'ясо свинини охолоджене). ФОП Лопати А.В. у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору, але предмет договору - продукти харчування, що не відповідає умов тендерної документації
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Лопати А.В. не відповідає умовам тендерній документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- відповідь.doc 10.01.2019 14:49
Дата подачі:
09.01.2019 21:21
Вирішення:
Тендерна пропозиція ФО-П Лопати Артема Вікторовича є найбільш економічно вигідною пропозицією для нашого навчального закладу, так як оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «ціна».
Згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Основний перелік документів ФО-П Лопати Артема Вікторовича є в наявності.
До підписання договору Замовник залишає за собою право затребувати в учасника - переможця всі необхідні документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
aa3d23efab084104b4e0c60ccd1007d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-21-000987-c.c1
Назва:
вимога
Вимога:
12 грудня 2018 року відбувся аукціон на закупівлю товару до КУ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ, ЛІЦЕЙ "СОКІЛ", ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
1) Тендерний комітет Ухвалили: Визнати пропозицію, надану ФОП "ЛОПАТА А.В. переможцем з вказаної закупівлі. Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету :
Відповідно до Додатку 6 тендерної пропозиції Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника: Учасник мав надати:
По-перше - Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» учасник мав надати лист- згоду в довільній формі за підписом Учасника про згоду на оброблення, використання ,поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства.
По-друге - Лист – гарантію ,що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
По-третє - Лист-гарантію, що учасника немає в переліку населених пунктів ,затверджених розпорядженням КМУ № 1275-р від 02.12.2015 відповідно до п.1 постанови НБУ №466 від 06.08.2014р. Учасник не підпадає під Закон України «Про санкції» та Указ президента від15.05.2017№133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)»
По-четверте - Лист – гарантію ,що предмет закупівлі не завдає шкоди навколишньому середовищу. Передбачити заходи щодо захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції ФОП Лопати А.В. відсутні дані документи
По-пяте - відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник мав надати Довідка про досвід виконання аналогічного договору, складена за формою додатку 2 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою(у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним видом товару (класифікатор повинен бути аналогічним). Класифікатор даної закупівлі - ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо (Лот-1 : яловичина І категорії на кістках, охолоджена ;печінка яловича охолоджена Лот-2: тушки курей охолоджені, філе куряче охолоджене. Лот-3: м'ясо свинини охолоджене). ФОП Лопати А.В. у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору, але предмет договору - продукти харчування, що не відповідає умов тендерної документації
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Лопати А.В. не відповідає умовам тендерній документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 09.01.2019 21:19
- відповідь.doc 10.01.2019 14:46
Дата подачі:
09.01.2019 21:19
Вирішення:
Тендерна пропозиція ФО-П Лопати Артема Вікторовича є найбільш економічно вигідною пропозицією для нашого навчального закладу, так як оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «ціна».
Згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Основний перелік документів ФО-П Лопати Артема Вікторовича є в наявності.
До підписання договору Замовник залишає за собою право затребувати в учасника - переможця всі необхідні документи.
Статус вимоги:
Відхилено