-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Пін-пади до платіжних терміналів
Завершена
2 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 87 600.00 UAH
мін. крок: 3% або 87 600.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2018 13:07 - 19.12.2018 13:15
Вимога
Відхилено
Внесення уточнення умов щодо демонстрації ПІН-паду в тестовому режимі
Номер:
359446362c3f4b10bd4a8271befcfc8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-14-000519-b.c3
Назва:
Внесення уточнення умов щодо демонстрації ПІН-паду в тестовому режимі
Вимога:
ПІН-пад за своєю суттю є керованим пристроєм (доповненням до ПОС-терміналу, який використовувається для безготівкових платежів), поведінка якого обумовлюється програмним забезпеченням та параметрами налаштування керуючого пристроя, у більшості випадків функцію керуючого пристрою виконує ПОС-термінал з відповідним ПЗ та налаштуванням підтримки зовнішнього ПІН-паду. Поведінку ПІН-паду також модіфікує його мікропрограмма, яку розробляє виробник. Для повноцінної демонстрації ПІН-пада у тестовому режимі до нього також потрібно ввести електронний ключ безпеки, який використовуються для шифрування введеного ПІН-коду, та відповідний до ПЗ ПОС терміналу електронний сертифікат-підпис від розробника прикладного ПЗ ПОС-терміналу, а також можливо SAM модуль з відповідними ліцензійними файлами. З огляду на наведені передумови налаштування тестового середовища для організації демонстрації ПІН-паду у тестовому режимі, така демонстрація потребує як зусиль учасника, так і зусиль співробітників Замовника щодо корректного налаштування усіх складових тестового середовища, тому вимагаємо доповнити п.5 розділу "ВИМОГИ ДО ТОВАРУ" Додатку № 4 тендерної документації "при умові завчасного забезпечення Замовником відповідних налаштувань ПЗ ПОС-терміналу та самого ПОС-терміналу з SAM модулем, завантаження у пін-пад відповідних ключів, мікрокоду відповідної версії та сертифікатів-підписів виробника прикладного программного забезпечення, яке використовується Замовником, або провести демонстрацію роботи ПІН-паду у тестовому режимі за допомогою відповідного обладнання та ПЗ самого учасника."
Пов'язані документи:
Замовник
- ВИПИСКА_3.pdf 19.12.2018 12:51
Дата подачі:
17.12.2018 21:06
Вирішення:
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, під час оголошення закупівлі замовник розміщує у електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Тендерна документація на закупівлю пін-падів до платіжних терміналів, затверджена рішенням Тендерного комітету від 14.12.2018 № 02-91, відповідає зазначеним вище вимогам, вносити до неї зміни не має потреби.
Разом з цим повідомляємо, що Банк має всі програмні та технічні засоби для перевірки роботи наданого Учасником зразка Пін-паду.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Надання Замовником вичерпного списку суттєвих умов закупівлі щодо передбачених розрахунків
Номер:
ab4f9bee5318470aa7be639dcffe1c57
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-14-000519-b.c2
Назва:
Надання Замовником вичерпного списку суттєвих умов закупівлі щодо передбачених розрахунків
Вимога:
Додаток № 1 тендерної документації містить у п.1.4 у часті умов платіжу лише «авансування не передбачено;», але конкретні суттєві умови щодо строку розрахунків Замовником за поставлений предмету закупівлі у тендерній документації не визначено, тому просимо доповнити тендерну документацію вичерпними умовами розрахунків включно з відповідальністю Замовника щодо невиконання/затримкі платежів.
Пов'язані документи:
Замовник
- ВИПИСКА_2.pdf 19.12.2018 12:48
Дата подачі:
17.12.2018 19:55
Вирішення:
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), під час оголошення закупівлі замовник розміщує у електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Так, у Додатку 5 Тендерної документації на закупівлю пін-падів до платіжних терміналів, затвердженої рішенням Тендерного комітету від 14.12.2018 № 02-91 (далі – Тендерна документація), передбачені основі (істотні) умови договору, які мають міститись у договорі, який буде укладений з переможцем закупівель, зокрема, порядок та умови розрахунків за товар.
Відповідно до статті 6 Господарського кодексу України (далі – ГКУ), сторони є вільними в укладенні договору, визначенні умов договору, з урахуванням вимог ГКУ, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Таким чином, усі інші умови, які не визначені Тендерною документацією як істотними умовами договору, будуть погоджуватись під час укладення замовником та переможцем закупівель Договору.
З огляду на вищевикладене, Тендерна документація відповідає вимогам Порядку, вносити до Тендерної документації зміни не має потреби.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо видалення з тендерної документації права Замовника відхілити тендерну пропозицію вибраного системой переможця процедури закупівлі у разі ненадання додаткових документів, що наведено у 1-мі розділі таблиці у розділі III тендерної документації.
Номер:
2c1e3d48294149589b0e0166728331b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-14-000519-b.c1
Назва:
Щодо видалення з тендерної документації права Замовника відхілити тендерну пропозицію вибраного системой переможця процедури закупівлі у разі ненадання додаткових документів, що наведено у 1-мі розділі таблиці у розділі III тендерної документації.
Вимога:
У «Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної документації» рядок 1 таблиці містить, що «Банк має право звернутися до учасника, якого електронна система закупівель обрала переможцем за найменшою ціною, з проханням надати додаткові документи (копії таких документів). У разі ненадання таких документів (копій таких документів) впродовж 5-ти (п’яти) робочих днів, пропозиція учасника визнається такою, що не відповідає умовам закупівлі.». Наше розуміння публічною та прозорої процедури закупівлі полягає у тому, що Замовник встановлює вичерпний та заздалегідь відомий список документів, які мають бути подані у складі тендерної пропозиції, але вимога надати Замовнику невідомі документи упродовж 5-ти робочих днів створює умови для штучного маніпулювання результатами закупівлі, наприклад, Замовник може забажати отримати від учасника документ, строк отримання якого встановлено державою у термін більше ніж 5 робочих днів, і тому його надання учасником закупівлі фактично неможливо, і потенційно пропозиція такого учасника, якого система визначила переможцем, може бути відхилена Замовником, що дає можливість дискримінації учасника закупівлі у процесі проведенні закупівлі, та незважаючи на те, що банк не є Замовником закупівлі у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), але така вимога вступає у протиріччя з принципам проведення публічних закупівель, що встановлено державою Україна у 3-му розділу цього Закона, яка є кінцевим вигодонабувачем АТ «Укрексімбанку», а також згідно ст.16 п.4 2-го абзацу Закону встановлено заборону щодо відхилення пропозиції у випадку відсутності документів, які не повинні бути надані згідно законодавства. Зважаючи на це просимо видалити цей абзац цілком або видалити лише речення «У разі ненадання таких документів (копій таких документів) впродовж 5-ти (п’яти) робочих днів, пропозиція учасника визнається такою, що не відповідає умовам закупівлі.» з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- ВИПИСКА_1.pdf 19.12.2018 12:43
Дата подачі:
17.12.2018 19:41
Вирішення:
Як Вами було зазначено у вимозі, АТ «Укрексімбанк» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а отже норми цього Закону не розповсюджуються на АТ «Укрексімбанк» (далі – Банк). Незважаючи на відсутність у Банка обов’язку на здійснення закупівель в електронній системі закупівель (далі – Система), Банк з метою максимального дотримання принципів прозорості та публічності, використовує Систему, право на яке надано пунктом 1.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок).
Норма, закріплена у Тендерній документації на закупівлю пін-падів до платіжних терміналів, затвердженої рішенням Тендерного комітету від 14.12.2018 № 02-91 (далі – Тендерна документація), відносно права Банку на звернення до учасника закупівель, якого Система обрала переможцем за найменшою ціною, з проханням надати додаткові документи, спрямована на реалізацію Банком принципу максимальної економії коштів. Відповідна норма фактично надасть Банку можливість запросити в учасника, який запропонував Банку найменшу ціну, документи, необхідні для прийняття рішення щодо обрання саме цього учасника переможцем процедури закупівлі.
Крім того, згідно з пунктом 6.3. Порядку під час оголошення закупівлі замовник розміщує у електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Враховуючи, що Тендерна документація відповідає зазначеним вище вимогам, вносити до неї зміни не має потреби.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні