-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000
-
Завершена
3 875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 375.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2018 11:06 - 17.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
9dae74e9a7594fb987f91a15fc9f6927
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-04-000234-b.b2
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Рішенням тендерного комітету Замовника торгів: Департаментом містобудування та землекористування Херсонської міської ради, було розпочато процедуру закупівлі послуг за предметом ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000), місце знаходження: Територія 7157,56 га (6868,1000 га в межах м. Херсона та + 50 метрів за межею населеного пункту).
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать чинному законодавству України, та містять дискримінаційні умови , які обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим порушили законні інтереси нашого підприємства та Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5, ч. 3 - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», «Предмет закупівлі товарів і послуг визначаються Замовником згідно з п.17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749.
Відповідно до специфікації, предметом закупівлі є - Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000) Класифікація за ДК 021:2015: 71350000-6, а Замовником вимагаються послуги з проведення аерофотозйомки, що не відповідає предмету закупівлі та відносяться до коду: ДК 021:2015: 71354200-6 - Послуги з топографічної аерофотозйомки, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454.
Замовником торгів встановлено дискримінаційні вимоги в частині кваліфікаційних критеріїв до учасників, а саме :
Згідно до тендерної документації (п.2додаток 1), учасник торгів повинен :
Надати копії:
- чинних документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а саме: сертифікат експлуатанта, експлуатаційні специфікації та сертифікат льотної придатності (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником).
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує права Учасника щодо участі в Тендері, на підставі Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» п.5 , - суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Відповідно до статі 16, ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник установлює один або декілька критеріїв, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом не встановлений перелік працівників, які обов'язково повинні працювати на підприємстві. Отже встановлення таких вимог, як наявність працівників відповідної кваліфікації: аерофотогеодезистів, геодезистів, топографів, картографів, спеціалістів з геоінформаційних систем є дискримінуючою умовою, що значно звужує коло потенційних учасників в даній публічній закупівлі.
Щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме вимог щодо аерофотознімального літака (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником); та цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20), повідомляємо що аерофотокамера з такою фокусною відстанню використовується на гірській території ( ГКНТА-2.04-02-98, п. 7.1.20), а Херсонська область це степова місцевість. Відповідно до Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), Топографічні знімання виконують такими методами:
а) аерофототопографічним:
- стереотопографічне знімання;
- комбіноване знімання;
б) наземним:
- мензульне знімання;
- тахеометричне знімання;
- наземне фототопографічне (фототеодолітне) знімання.
Тобто, Замовник незаконно обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які мають такий літак, при цьому ігноруючи, що таке знімання може бути зроблене наземним методом. Фактично, Замовником були встановлені дискримінаційні вимоги для Учасників, та звужує коло потенційних Учасників, що порушує принципи проведення публічних закупівель, закріплені ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме недискримінація Учасників.
Окрім того, встановлення додаткових вимог, щодо площі виконання аналогічних робіт є необґрунтованою та законодавчо не підтвердженою.
Під час проходження аукціону учасником торгів ТОВ «Аналітика» не було зроблено жодного кроку щодо вартості послуг, що може свідчити про попередню домовленість з Замовником торгів, та викликає підозру щодо корупційних зв’язків між Замовником та учасником торгів ТОВ «Аналітика», оскільки пропозиція подана ТОВ «ГЕОТОП» є найбільш економічно вигідна.
З огляду на вищенаведене, та керуючись ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо відмінити процедуру закупівлі послуг за предметом ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000)., оскільки вона є такою що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та грубо порушує права та законні інтереси учасника ТОВ «ГЕОТОП», у зв’язку з чим ТОВ «ГЕОТОП» вимушений звернутися до Замовника (Департаменту містобудування та землекористування Херсонської міської ради)" для захисту та відновлення порушених прав.
Зважаючи на всі зазначені обставини та керуючись ст. 18,ч.1,ст.31 та ч.3 ст.30, ЗУ «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити процедуру закупівлі послуг за предметом ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000).
У разі невиконання або не належного розгляду вищевказаних вимог, ми будемо змушені звернутися зі Скаргою до Антимонопольного комітету України для неупередженого та ефективного захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 3.pdf 14.01.2019 15:00
Дата подачі:
11.01.2019 12:57
Вирішення:
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000234-b
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Системою електронних закупівель кінцевим строком подання тендерної пропозиції визначено 21 грудня 2018 року.
Додатково повідомляємо, що предмет закупівлі визначений згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", за показником четвертої цифри основного словника.
Роз’яснення щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників надані замовником у попередніх відповідях на запитання та вимоги, зокрема у відповідях від 07.12.2018 та від 12.12.2018, які розміщено на сайті prozorro.gov.ua.
Щодо надання копії документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна, роз’яснення надані наступні:
«Чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98).
Правові основи діяльності в галузі авіації встановлює «Повітряний кодекс України», саме він здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.
В статті 1 п.7 Кодексу зазначено:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
В статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів;
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних учасників закупівлі, оскільки у Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, а також залучення субпідрядників для виконання аерофотографічних робіт.»
Щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме вимог щодо аерофотознімального літака (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником); та цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20), роз’яснення надані наступні:
«… згідно зі статтею 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації».
В пунктах 7.1.13 та 7.1.14 Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» зазначено про наступне:
7.1.13. Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів.
7.1.14. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання.
(Зазначені вимоги містяться у Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»).
Чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98).»
Також нами обґрунтовано недостатність виконання знімання лише наземним методом. З цього приводу роз’яснення надані наступні:
«Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази обґрунтовані, перш за все, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, з якими ви можете ознайомитися у Додатку 3 до тендерної документації.
Результати аерофотознімань (геоприв’язані цифрові знімки, цифрові ортофотоплани) є складовою частиною даної послуги, а тому топографічні знімання мають бути виконані лише аерофототопографічним методом.
Топографічні плани у 2020-2021 роках використовуватимуться як картографічна основа при розроблені містобудівної документації «Внесення змін до Генерального плану м. Херсона».
Згідно з вимогами ДБН 5.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», актуальність картографічної основи на рік розроблення генерального плану засвідчується її виконавцем.
Враховуючи наведене, аерофотознімання мають бути достовірними та актуальними – тобто виконаними у 2019 році.»
У відповіді від 12.12.2018 було надано розгорнуте роз’яснення щодо вимог до аналогічного договору, а саме:
Замовник не може погодитися з тим, що аналогічним договором буде надання послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, оскільки населені пункти різняться як за територією, рельєфом, так і за характером забудови.
Державні будівельні норми визначають п’ять груп населених пунктів України, які додатково поділені на міста та сільські населені пункти.
м. Херсона належить до групи великих міст.
Очевидно, що послуга зі створення топографічного плану великого міста з чисельністю населення більше 250 тис. осіб та створення топографічного плану сільського населеного пункту з чисельністю населення до 200 або до 500 осіб не є аналогічною послугою ні за розміром території, на яку розробляються топографічні плани, ні за різноманіттям рельєфу та характеру забудови.
В той же час, під запропоноване вами визначенні аналогічного договору, не підпадає створення топографічного плану на значну частину території крупного або найкрупнішого міста, з чисельністю населення понад 500 тис.осіб, що може бути розцінено, як дискримінація учасника.
З метою недопущення дискримінації виконавців, в якості аналогічного договору щодо площі території знімання прийнята площа 50 км.кв, що становить орієнтовно 75% території м.Херсона .
Таким чином Замовник визначив аналогічний договір як договір на надання аналогічних послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(ії) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 50 км. кв.).
При визначенні критеріїв до аналогічного договору Замовник виходив з того, що відсутність досвіду на виготовлення топографічного плану на цілісну територію міста вказаної площі може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, наслідком чого через порушення умов договору можливе його розірвання.
Замовник вже має минулорічний досвід по невиконанню умов договору з вини Виконавця, наслідком чого Замовником було втрачено бюджетні ресурси, час, можливість своєчасно реалізувати свої повноваження, передбачені чинним законодавством.
Ймовірне невиконання послуги, яка є предметом закупівлі, обмежить можливості Херсонської міської ради, як органу місцевого самоврядування, на виконання своїх функцій по реалізації державної політики в сфері містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин, створенні та підтриманні повноцінного життєвого середовища, прогнозуванню розвитку та планування територій міста, сприяння проектуванню, будівництву об'єктів містобудування, спорудженню інших об'єктів, реконструкції історичного ареалу міста при збереженні традиційного характеру середовища, реставрації та реабілітації об'єктів культурної спадщини, створенню інженерної та транспортної інфраструктури тощо.»
Рішенням тендерного комітету від 03.01.2019 ТОВ «Аналітика» визначено переможцем торгів на закупівлю департаментом містобудування та землекористування Херсонської міської ради у 2019 році послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000 та у терміни, передбачені чинним законодавством з ним буде укладений договір.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог Замовника
Номер:
175b5777348e4a0aaf73da0f4ef1122c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-04-000234-b.c1
Назва:
Щодо вимог Замовника
Вимога:
Відповідно до п. 5. Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Статтею 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлюється, що Замовник установлює один або декілька критеріїв, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом не встановлений перелік працівників ,які обов'язково повинні працювати на підприємстві. Встановлення таких вимог, як наявність менше семи працюючих за основним місцем роботи, працівників відповідної кваліфікації: аерофотогеодезистів, геодезистів, топографів, картографів, спеціалістів з геоінформаційних систем є дискримінуєчою умовою, що значно звужує коло потенційних учасників в данній пубічній закупівлі.
Щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме вимог щодо * аерофотознімального літака (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником); та цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20) вказати тип, фокусну відстань, додати чинний сертифікат калібрування) повідомляємо наступне. Відповідно до Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), Топографічні знімання виконують такими методами:
а) аерофототопографічним:
- стереотопографічне знімання;
- комбіноване знімання;
б) наземним:
- мензульне знімання;
- тахеометричне знімання;
- наземне фототопографічне (фототеодолітне) знімання.
Тобто, Замовник обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які мають такий літак, при цьому ігноруючи, що таке знімання може бути зроблене наземним методом. Фактично, Замовником були встановлені дискримінаційні вимоги для Учасників, та звужне коло потенційних Учасників, що порушує принципи проведення публічни закупівель, закріплені ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"Ю а саме недискриміанція Учасників.
Щодо вимог до аналогічного договору, Замовник також порушує ст. ст. 3 та 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", так як Законом встановлена вимога, що Замовник може вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.В даному випадку, аналогічним договором буде надання аналогічних послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту. Встановлення додаткових вимог щодо цього договору є дискримінаційними умовами, так як потенційно обмежують багато учасників. Окрім того, встановлення додаткових вимог, щодо площі виконання аналогічних робіт є необгрунтованою та законодавчо не підтвердженою.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо привести вимоги Замовника у відповідність до ст.ст. 3 та 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 22.FR11.pdf 12.12.2018 16:24
Дата подачі:
10.12.2018 10:27
Вирішення:
Щодо вимог Замовника
Вимога врахована щодо кількості працюючих, кваліфікаційні вимоги уточнено з урахуванням Класифікатору професій ДК 003:2010. Внесені зміни до Додатку 1 тендерної документації.
Додатково див. відповіді на запитання.
Щодо наявності матеріально-технічної бази.
Вимога відхилена.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази обґрунтовані, перш за все, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, з якими ви можете ознайомитися у Додатку 3 до тендерної документації.
Результати аерофотознімань (геоприв’язані цифрові знімки, цифрові ортофотоплани) є складовою частиною даної послуги, а тому топографічні знімання мають бути виконані лише аерофототопографічним методом.
Топографічні плани у 2020-2021 роках використовуватимуться як картографічна основа при розроблені містобудівної документації «Внесення змін до Генерального плану м.Херсона».
Згідно з вимогами ДБН 5.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», актуальність картографічної основи на рік розроблення генерального плану засвідчується її виконавцем.
Враховуючи наведене, аерофотозніманя мають бути достовірними та актуальними – тобто виконаними у 2019 році.
Також звертаємо вашу увагу, що згідно зі статтею 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» , під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації».
В пунктах 7.1.13 та 7.1.14 Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» зазначено про наступне:
7.1.13. Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів.
7.1.14. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання. Зазначені вимоги містяться у Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80,1982 р. та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98).
Правові основи діяльності в галузі авіації встановлює «Повітряний кодекс України», саме він здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.
В статті 1 п.7 Кодексу зазначено:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
В статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів;
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних учасників закупівлі, оскільки у Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, а також залучення субпідрядників для виконання аерофотографічних робіт.
Щодо вимог до аналогічного договору.
Вимога відхилена. Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну “аналогічний договір”, критерії такого договору визначені замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник не може погодитися з тим, що аналогічним договором буде надання послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, оскільки населені пункти різняться як за територією, рельєфом, так і за характером забудови.
Державні будівельні норми визначають п’ять груп населених пунктів України, які додатково поділені на міста та сільські населені пункти.
м. Херсон належить до групи великих міст.
Очевидно, що послуга зі створення топографічного плану великого міста з чисельністю населення більше 250 тис. осіб та створення топографічного плану сільського населеного пункту з чисельністю населення до 200 або до 500 осіб не є аналогічною послугою ні за розміром території, на яку розробляються топографічні плани, ні за різноманіттям рельєфу та характеру забудови.
В той же час, під запропоноване вами визначенні аналогічного договору, не підпадає створення топографічного плану на значну частину території крупного або найкрупнішого міста, з чисельністю населення понад 500 тис.осіб, що може бути розцінено, як дискримінація учасника.
З метою недопущення дискримінації виконавців, в якості аналогічного договору щодо площі території знімання прийнята площа 50 км.кв, що становить орієнтовно 75% території м.Херсона .
Таким чином Замовник визначив аналогічний договір як договір на надання аналогічної послуги зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(ії) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 50 км. кв.).
При визначенні критеріїв до аналогічного договору Замовник виходив з того, що відсутність досвіду на виготовлення топографічного плану на цілісну територію міста вказаної площі може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, наслідком чого через порушення умов договору можливе його розірвання.
Замовник вже має минулорічний досвід по невиконанню умов договору з вини Виконавця, наслідком чого Замовником було втрачено бюджетні ресурси, час, можливість своєчасно реалізувати свої повноваження, передбачені чинним законодавством.
Ймовірне невиконання послуги, яка є предметом закупівлі, обмежить можливості Херсонської міської ради, як органу місцевого самоврядування, на виконання своїх функцій по реалізації державної політики в сфері містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин, створенні та підтриманні повноцінного життєвого середовища, прогнозуванню розвитку та планування територій міста, сприяння проектуванню, будівництву об'єктів містобудування, спорудженню інших об'єктів, реконструкції історичного ареалу міста при збереженні традиційного характеру середовища, реставрації та реабілітації об'єктів культурної спадщини, створенню інженерної та транспортної інфраструктури тощо.
Статус вимоги:
Відхилено