• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по дератизації та дезінсекції

Послуги по дератизації та дезінсекції

Торги не відбулися

1 944 057.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2018 10:33 - 22.12.2018 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: 43e32a0761f542899d217e4f07445ce5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.c17
Назва: Скарга
Вимога:
на рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Дата опублікування: 11.01.2019 15:26
Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 11.01.2019 15:26
Вимога
Без відповіді

Вимога до Тендерного комітету щодо кваліфікації учасників

Номер: cc71b4f145c34e51bd28afeb2e5c504f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.a16
Назва: Вимога до Тендерного комітету щодо кваліфікації учасників
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» кожен учасник має право оцінити тендерні пропозиції інших учасників закупівлі. Так, при здійсненні розгляду тендерних пропозицій інших учасників закупівлі просимо врахувати наступне: по-перше: учасник закупівлі ТОВ «Профілактична дезінфекція» не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у складі його тендерної пропозиції відсутня електронна банківська гарантія з грошовим покриттям на суму 50 000 грн. 00 коп. (п’ятдесят тисяч грн. 00коп.); по-друге: учасник закупівлі ТОВ «ЕМПЕКС» також не відповідає умовам тендерної документації, оскільки у складі його тендерної пропозиції електронна банківська гарантія надана на ім’я Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району міста Києва» з грошовим покриттям на суму 30 000 грн. 00 коп. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), що повністю суперечить вимогам тендерної документації і є грубою помилкою; по-третє: учасник закупівлі ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ» теж не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав документ, що підтверджує внесення грошового покриття електронної банківської гарантії, який має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської довідки про наявність грошових коштів під покриття гарантії, яку надають одночасно з поданням електронної банківської гарантії з накладенням ЕЦП. Таким чином, всі учасники закупівлі не виконали вимоги тендерної документації. На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» просимо врахувати надану інформацію під час кваліфікації пропозицій інших учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника

Номер: 30b0b5052ac7469094b422e14b7ae070
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.a13
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
Вимога:
7. Відповідно до пп. 3.1 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «3.1. Документально підтверджена інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів протягом останнього звітного року до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів з заповненою таблицею згідно наведеної форми: ..» Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, а саме надання аналогічних договорів ТІЛЬКИ за 2017 рік. Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають виконані договори у 2017 році, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають виконані договори у 2016 чи 2018 роках. З яких підстав та причин Замовнику потрібен досвід надання послуг тільки в цей період? І чому досвід в інший період не може бути прийнятим?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника

Номер: c8f54591787b4e54be0fe69d9292764e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.a12
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
Вимога:
6. Відповідно до пп. 2.4 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «2.4. Копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними у .наданні послуг за даною закупівлею в кількості не менше 10 осіб, а саме: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду; - наказ про прийняття учасником працівника на відповідну посаду.» Встановлення вимоги щодо надати тільки витяги з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, дискримінаційна . Замовник свідомо обмежив право учасника на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України. Встановлення даної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які мають найманих працівників по цивільно-правових угодах. При цьому Замовником вбачається вимога щодо обов’язкової наявності 10 робітників, що є необґрунтованою оскільки не зрозуміло, з якого обсягу виконання оброблювальної площі на людину виходить (розраховує) Замовник, зазначаючи граничну мінімальну кількість робітників, які працюють на умовах повної зайнятості. Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності не менше 10 осіб робітників на умовах повної зайнятості, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають 9 осіб та які є найманими.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При встановленні необхідної кількості працівників ми керувались розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про впорядкування надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в м. Києві» від 09.03.2011 N 307, яким встановлено періодичність надання послуг з дезінсекції та дератизації підрядною організацією, площею обробки та власного досвіду обслуговування житлових будинків Оболонського району м. Києва.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника

Номер: 3273821665f14b8e8a013c2af0fcc167
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.b11
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
Вимога:
4. Відповідно до пп. 2.2 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «2.2. керівником підприємства повинен бути лікар-дезінфекціоніст з вищою кваліфікаційною категорією. Для підтвердження освіти та кваліфікації керівника необхідно надати копії документів підтверджуючих освіту та кваліфікаційну категорію.» Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності керівника лікара-дезінфекціоніста, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають керівника з освітою за спеціальністю економіста, юриста тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми вже надавали відповідь по суті Вашого питання раніше, але ще раз спробуємо пояснити наші вимоги до кваліфікації керівника підприємства, яке буде надавати послуги. Виходячи з аналізу діючого законодавства України немає жодного законодавчого чи нормативного акту який встановлює фахові чи освітні вимоги до керівника підприємства не державної форми власності, що надає послуги з дезінсекції та дератизації. Тобто, керівником може бути будь-яка повнолітня дієздатна особа незалежно від наявності освіти. Але, оскільки виконавець послуг повинен надавати послуги з дезінсекції та дератизації в житлових багатоповерхових будинках то він повинен забезпечити відповідний рівень безпеки мешканців будинків шляхом належної організації та контролю виконання робіт. Тому ми обґрунтовано вважаємо, що керівник підприємства-надавача послуг повинен мати відповідну фахову кваліфікацію за напрямком діяльності. Якщо ж у вас, як у можливого претендента на участь у даній закупівлі, керівник немає вищевказаної фахової підготовки, це не є приводом неодноразово писати однакові за своїм змістом скарги, домагаючись внесення змін у Тендерну документацію, яка б відповідала рівню кваліфікації керівника вашого підприємства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника

Номер: c9a0303709de4430b9df8d387cce5568
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.a10
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
Вимога:
3. Відповідно до пп. 1.4 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «1.4. Копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.» Дане питання регулюється Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», зокрема стаття 3 передбачає мету здійснення обов'язкового страхування, яка взагалі не стосується сфери надання послуг по дератизації та дезінсекції. Тому, суб’єкти господарювання, який надає послуги по дератизації та дезінсекції не повинен мати полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів згідно з чинним законодавством України у сфері страхування. Встановлення даної вимоги Документації обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі які не мають у власні транспортні засоби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" власники транспортних засобів повинні укласти з страховиком договір на страхування цивільно-правової відповідальності за шкоду, заподіяну життю, здоров'ю, майну третіх осіб під час експлуатації наземного транспортного засобу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника

Номер: 51bfe8d32e314202a4d584dc01281fbd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.a9
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
Вимога:
2. Відповідно до пп. 1.2 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «1.2. Довідка надана в довільній формі про наявність у учасника автотранспорту, необхідного для надання послуг з зазначенням марки автомобіля та його вантажопідйомності. Вантажопасажирський автотранспорт повинен бути у власності Учасника та мати вантажопідйомність не менше 500 кг.» Враховуючи дану вимогу, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності Вантажопасажирський автотранспорт, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, які мають в наявності вантажний (пасажирський, вантажний), легковий транспорт (седан, пікапи, фургон) тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для якісного виконання послуг виконавець повинен застосовувати спеціальне обладнання з розпилення ядів. Для його доставки до місця надання послуг виконавцю необхідно використовувати вантажний автомобіль (як мінімум вантажопасажирський). У кваліфікаційних вимог якраз і зазначена середня вантажопідйомність вантажопасажирського автомобіля.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника

Номер: a3553e9800744fcbbb5b0bdae7c6f524
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.a8
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних та незаконних вимог замовника
Вимога:
1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 Документації, учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій «1.1. Довідка надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що містить інформацію: -Яке саме наявне обладнання у учасника, його кількість, марка, зазначити власне чи орендоване ( у разі, якщо учасник планує використовувати обладнання іншої юридичної особи необхідно зазначити це в даній довідці та вказати підстави використання обладнання (наприклад: зазначити посилання на договір оренди, або інше) Дана умова є дискримінаційною, оскільки Замовник вимагає надати інформацію лише про власне або орендоване обладнання та МТБ, що унеможливлює участь у торгах суб’єктів господарювання, які мають в наявності матеріально – технічну базу та обладнання за договором про надання послуг, лізинг, права господарського відання, оперативного управління тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо вилучення дискримінаційної вимоги

Номер: 58686847420549c784eda6431370561c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.a7
Назва: Щодо вилучення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Тендерною документацією передбачено вимогу до учасників щодо наявності керівника-підприємства зі спеціальністю лікар-дезінфекціоніст вищої категорії. Вказана вимога є дискримінаційною та суперечить положенням статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" де вказано, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Жодним нормативно-правовим актом не встановлена вимога щодо кваліфікації та освітніх характеристик керівника приватного підприємства. Водночас кваліфікаційні вимоги лікарів-дезінфекціоністів та їх компетенції чітко визначені. У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 передбачені кваліфікаційні характеристики дезінфектора, інструктора-дезінфектора та лікаря – дезінфекціоніста, зокрема: ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів при появі осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь у поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень. ПОВИНЕН ЗНАТИ: чинне законодавство про охорону здоров'я та нормативні документи, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я; основи права в медицині; організацію санітарно-епідеміологічної служби; права, обов'язки та відповідальність лікаря-дезінфекціоніста; основні закономірності та особливості перебігу епідемічного процесу при антропонозних інфекціях в сучасних умовах, специфіку зараження при зоонозних і сапронозних інфекціях; принципи боротьби з інфекційними захворюваннями, зокрема з особливо небезпечними і карантинними інфекціями, СНІДом, внутрішньо-лікарняними інфекціями, заходи щодо їх профілактики; особливості епідеміології інфекційних захворювань, що потребують дезінфекційних і стерилізаційних заходів; види, методи і засоби дезінфекції, дезінсекції та дератизації, а також стерилізації; принципи роботи з сучасною дезінфекційною і стерилізаційною апаратурою; правила охорони праці під час роботи з дезінфекційними засобами, а також з дезінфекційною і стерилізаційною апаратурою; методи і форми організаційної та виробничої взаємодії із зацікавленими міністерствами і відомствами при проведенні профілактичних, дезінфекційних, дезінсекційних та дератизаційних заходів; правила оформлення медичної документації; форми і методи санітарно-освітньої роботи; передові інформаційні та Інтернет технології; сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом, методи її аналізу та узагальнення. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ Лікар-дезінфекціоніст: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки "Медицина", спеціальністю "Медико-профілактична справа". Проходження інтернатури за спеціальністю "Епідеміологія" з наступною спеціалізацією з "Дезінфекційної справи". Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста. Без вимог до стажу роботи. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційну та протиправну вимогу вимогу щодо керівника підприємства зі спеціальністю лікар - дезінфекціоніст вищої категорії. Натомість у тендерній документації може бути вимога щодо наявності у штаті підприємства лікаря - дезінфекціоніста (без зазначення кваліфікаційної категорії, оскільки це також є дискримінаційною вимогою) і за наявності відповідних кваліфікацій ці обов'язки (за сумісництвом чи суміщенням) може виконувати керівник підприємства, що підтверджується відповідними наказами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми вже надавали відповідь по суті Вашого питання раніше, але ще раз спробуємо пояснити наші вимоги до кваліфікації керівника підприємства, яке буде надавати послуги. Виходячи з аналізу діючого законодавства України немає жодного законодавчого чи нормативного акту який встановлює фахові чи освітні вимоги до керівника підприємства не державної форми власності, що надає послуги з дезінсекції та дератизації. Тобто, керівником може бути будь-яка повнолітня дієздатна особа незалежно від наявності освіти. Але, оскільки виконавець послуг повинен надавати послуги з дезінсекції та дератизації в житлових багатоповерхових будинках то він повинен забезпечити відповідний рівень безпеки мешканців будинків шляхом належної організації та контролю виконання робіт. Тому ми обґрунтовано вважаємо, що керівник підприємства-надавача послуг повинен мати відповідну фахову кваліфікацію за напрямком діяльності. Якщо ж у вас, як у можливого претендента на участь у даній закупівлі, керівник немає вищевказаної фахової підготовки, це не є приводом неодноразово писати однакові за своїм змістом скарги, домагаючись внесення змін у Тендерну документацію, яка б відповідала рівню кваліфікації керівника вашого підприємства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога пункту 1.2. Кваліфікаційних критерій

Номер: bfd129c0173045d89333f7b60bfd20eb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-04-000003-a.a6
Назва: Вимога пункту 1.2. Кваліфікаційних критерій
Вимога:
Прошу надати обгрунтовану відповідь чому вантажопідйомність автотранспорту має бути саме не менше 500 кг? Зазначена вимога однозначно дискримінує учасників. Просимо змінити вимоги щодо вантажопідйомності .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для якісного виконання послуг виконавець повинен застосовувати спеціальне обладнання з розпилення ядів. Для його доставки до місця надання послуг виконавцю необхідно використовувати вантажний автомобіль (як мінімум вантажопасажирський). У кваліфікаційних вимог якраз і зазначена середня вантажопідйомність вантажопасажирського автомобіля.
Статус вимоги: Відхилено