-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 15.12.25 00:00)
7 612 680.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
03
год
51
хв
44
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2025 15:03 - 12.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
fac191c4d0de493cbbb82d960ca5de08
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-12-03-014306-a.c1
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx 07.12.2025 15:31
- А. Тендерна документація.docx 07.12.2025 15:31
- 4_Штатний розпис 01.04.24.pdf 07.12.2025 15:31
- 2_фінзвіт 2024_.pdf 07.12.2025 15:31
- Додаток 4 тендерна пропозиція.docx 07.12.2025 15:31
- 5_Оборотна 112рах грудень_251205_124755.pdf 07.12.2025 15:31
- Додаток 5 перелік документів переможця.docx 07.12.2025 15:31
- Додаток 1 Перелік документів та інформації.docx 07.12.2025 15:31
- Додаток 3. Проєкт договору про закупівлю.docx 07.12.2025 15:31
- 3_фінзвіт 3 кв. 2025.pdf 07.12.2025 15:31
- 0_Скарга UA-2025-12-03-014306-a.docx 07.12.2025 15:31
- 1_Скарга UA-2025-12-03-014306-a.pdf 07.12.2025 15:31
- 0_1_Скарга UA-2025-12-03-014306-a.docx.asice.zip 07.12.2025 15:31
- sign.p7s 07.12.2025 15:34
- рішення від 09.12.2025 № 18109.pdf 09.12.2025 14:00
- Перелік змін від 10.12.2025.docx 10.12.2025 17:22
- Додаток 1 Перелік документів та інформації (редагов 10.12.2025).docx 10.12.2025 17:22
- Протокол № 467.pdf 10.12.2025 17:22
- Протокол № 467.pdf 10.12.2025 17:29
- Додаток 1 Перелік документів та інформації (редагов 10.12.2025).docx 10.12.2025 17:29
- Перелік змін від 10.12.2025.docx 10.12.2025 17:29
- Пояснення по суті скарги.docx 10.12.2025 17:32
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.12.2025 17:32
- Пояснення по суті скарги.pdf 10.12.2025 17:41
- Пояснення по суті скарги.docx 10.12.2025 17:41
- А. Тендерна документація (редагов 10.12.2025).docx 10.12.2025 17:55
- Додаток 2. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики (редагов 10.12.2025).docx 10.12.2025 17:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2025 15:36
Дата розгляду скарги:
16.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2025 14:01
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
521982379b9342d6b10546a8a0ed9964
Заголовок пункту скарги:
1.1. Щодо наявності пояса лямкового
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі, а також відповідає іншим вимогам Замовника, що викладені в Тендерній документації (за виключенням оскаржуваних у даній скарзі). Але, Скаржник не має у власності чи у користуванні поясу лямкового. Також, згідно з умовами додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», відсутні будь-які посилання або вимоги для використання учасником при наданні послуг, які є предметом Процедури закупівлі, а саме при технічному обслуговуванні димових та вентиляційних каналів, поясу лямкового. Використання поясу лямкового при наданні послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів не передбачено і жодними нормативно-правовими актами.
Скаржник не має у власності поясу лямкового, також не має укладених договорів оренди вказаного обладнання, то ж не може підтвердити володіння чи користування поясом лямковим, оскільки надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів не потребує обов’язкової наявності на підприємстві та застосування власного чи орендованого поясу лямкового. Залучення в даному випадку зазначеного найменування обладнання покладає на Скаржника необґрунтовані матеріальні витрати, зумовлені суб’єктивними забаганками Замовника.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні пояс лямковий, а це порушує вимоги статей 5 та 22 Закону, а також дискримінує Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з кваліфікаційних вимог вимогу підтвердження наявності поясу лямкового.
Враховуючи вищезазначене, також варто вилучити із Тендерної документації вимогу пункту 1.7. додатку №1 до тендерної документації, яка прямо пов’язана із вказаною вище вимогою, а саме виключити умову щодо необхідності надання згідно з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» чинних, на момент подання тендерної пропозиції, протоколів випробувань на засоби індивідуального захисту, зазначені у довідці за Формою 1, який має відношення до засобу індивідуального захисту – поясу лямкового.
Скаржник не має у власності поясу лямкового, також не має укладених договорів оренди вказаного обладнання, то ж не може підтвердити володіння чи користування поясом лямковим, оскільки надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів не потребує обов’язкової наявності на підприємстві та застосування власного чи орендованого поясу лямкового. Залучення в даному випадку зазначеного найменування обладнання покладає на Скаржника необґрунтовані матеріальні витрати, зумовлені суб’єктивними забаганками Замовника.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні пояс лямковий, а це порушує вимоги статей 5 та 22 Закону, а також дискримінує Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з кваліфікаційних вимог вимогу підтвердження наявності поясу лямкового.
Враховуючи вищезазначене, також варто вилучити із Тендерної документації вимогу пункту 1.7. додатку №1 до тендерної документації, яка прямо пов’язана із вказаною вище вимогою, а саме виключити умову щодо необхідності надання згідно з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» чинних, на момент подання тендерної пропозиції, протоколів випробувань на засоби індивідуального захисту, зазначені у довідці за Формою 1, який має відношення до засобу індивідуального захисту – поясу лямкового.
×
-
Назва доказу:
1. тендерна документація по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг «ДК 021:2015 (CPV) : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів)» в 1 прим. 2. витяг з оборотно-сальдової відомості ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПЕЦГАЗ» в 1 прим.
-
Повʼязаний документ:
5_Оборотна 112рах грудень_251205_124755.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її зміст у відповідність до вимог чинного законодавства України
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
85eb9b304b214b9788e9c11f03567be9
Заголовок пункту скарги:
1.2. Щодо наявності шліф машинок (не менше 2 штук)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. Щодо наявності шліф машинок (не менше 2 штук)
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі, а також відповідає іншим вимогам Замовника, що викладені в Тендерній документації (за виключенням оскаржуваних у даній скарзі). Але, Скаржник не має у власності чи у користуванні шліф машинок (не менше 2 штук). Також, згідно з умовами додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», відсутні будь-які посилання або вимоги для використання учасником при наданні послуг, які є предметом Процедури закупівлі, а саме при технічному обслуговуванні димових та вентиляційних каналів, шліф машинок (не менше 2 штук). Використання шляф машинок при наданні послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів не передбачено і жодними нормативно-правовими актами.
Скаржник не має у власності шліф машинок (не менше 2 штук), також не має укладених договорів оренди вказаного обладнання, то ж не може підтвердити володіння чи користування шліф машинками (не менше 2 штук), оскільки надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів не потребує обов’язкової наявності на підприємстві та застосування власних чи орендованих шліф машинок. Залучення в даному випадку зазначеного найменування обладнання покладає на Скаржника необґрунтовані матеріальні витрати, зумовлені суб’єктивними забаганками Замовника.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні шліф машинки (не менше 2 штук), а це порушує вимоги статей 5 та 22 Закону, а також дискримінує Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з кваліфікаційних вимог вимогу підтвердження наявності шліф машинок (не менше 2 штук).
Враховуючи вищезазначене, також варто вилучити із Тендерної документації вимогу пункту 1.6. додатку №1 до тендерної документації, яка прямо пов’язана із вказаною вище вимогою, а саме виключити умову щодо необхідності надання згідно з ДНАОП 1.1.10-1.04-01 та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями» на зазначений у тендерній пропозиції Учасника електроінструмент, що працює від електромережі, чинного на момент подання тендерної пропозиції, протоколу випробування електроінструменту щодо вимірювання опору електроізоляції електроінструменту, виданого компетентною на проведення відповідних випробувань електротехнічною лабораторією (на підтвердження компетентності надається копія чинного сертифікату та/або атестат та/або свідоцтво, видане лабораторії), який має відношення до електроінструменту – шліфмашинки.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі, а також відповідає іншим вимогам Замовника, що викладені в Тендерній документації (за виключенням оскаржуваних у даній скарзі). Але, Скаржник не має у власності чи у користуванні шліф машинок (не менше 2 штук). Також, згідно з умовами додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», відсутні будь-які посилання або вимоги для використання учасником при наданні послуг, які є предметом Процедури закупівлі, а саме при технічному обслуговуванні димових та вентиляційних каналів, шліф машинок (не менше 2 штук). Використання шляф машинок при наданні послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів не передбачено і жодними нормативно-правовими актами.
Скаржник не має у власності шліф машинок (не менше 2 штук), також не має укладених договорів оренди вказаного обладнання, то ж не може підтвердити володіння чи користування шліф машинками (не менше 2 штук), оскільки надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів не потребує обов’язкової наявності на підприємстві та застосування власних чи орендованих шліф машинок. Залучення в даному випадку зазначеного найменування обладнання покладає на Скаржника необґрунтовані матеріальні витрати, зумовлені суб’єктивними забаганками Замовника.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні шліф машинки (не менше 2 штук), а це порушує вимоги статей 5 та 22 Закону, а також дискримінує Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з кваліфікаційних вимог вимогу підтвердження наявності шліф машинок (не менше 2 штук).
Враховуючи вищезазначене, також варто вилучити із Тендерної документації вимогу пункту 1.6. додатку №1 до тендерної документації, яка прямо пов’язана із вказаною вище вимогою, а саме виключити умову щодо необхідності надання згідно з ДНАОП 1.1.10-1.04-01 та НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями» на зазначений у тендерній пропозиції Учасника електроінструмент, що працює від електромережі, чинного на момент подання тендерної пропозиції, протоколу випробування електроінструменту щодо вимірювання опору електроізоляції електроінструменту, виданого компетентною на проведення відповідних випробувань електротехнічною лабораторією (на підтвердження компетентності надається копія чинного сертифікату та/або атестат та/або свідоцтво, видане лабораторії), який має відношення до електроінструменту – шліфмашинки.
×
-
Назва доказу:
1. тендерна документація по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг «ДК 021:2015 (CPV) : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів)» в 1 прим. 2. витяг з оборотно-сальдової відомості ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПЕЦГАЗ» в 1 прим.
-
Повʼязаний документ:
5_Оборотна 112рах грудень_251205_124755.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її зміст у відповідність до вимог чинного законодавства України
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3b34b7fa99d04389a94a4ebf2ba76bc0
Заголовок пункту скарги:
1.3. Щодо наявності анемометрів (не менше 4 штук)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3. Щодо наявності анемометрів (не менше 4 штук)
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі, а також відповідає іншим вимогам Замовника, що викладені в Тендерній документації (за виключенням оскаржуваних у даній скарзі). Але, Скаржник не має у власності чи у користуванні анемометрів (не менше 4 штук). Проте, Скаржник має у власності термоанемометри у кількості 2 штуки, що з огляду на положення додатку №2 до Тендерної документації, надасть можливість Скаржнику, у разі визначення його переможцем Процедури закупівлі та укладення відповідного договору надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі належним чином використовуючи наявне у нього обладнання, зокрема, термоанемометри у кількості 2 штуки.
Такий прилад як термоанемометр функціонально відрізняється від анемометра тим, що додатково до вимірювання швидкості та напрямку руху потоків, забезпечує вимірювання також і температури. Отже, термоанемометр виконує аналогічні функції, як анемометр і додатково вимірює температуру.
При цьому, чинне законодавство України не містить норми, яка б вимагала у суб’єкта господарювання, який надає послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів використовувати саме анемометри, а не інше обладнання, що має ідентичні функції, наприклад, термоанемометри, у кількості не менше 4 штук.
З огляду на вказане, зазначена вимога Тендерної документації перешкоджає Скаржнику прийняту участь у Процедурі закупівлі, чим порушує його права та законні інтереси, а тому зазначена умова Тендерної документації має бути змінена таким, чином щоб її зміст відповідав вимогам чинного законодавства України.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі, а також відповідає іншим вимогам Замовника, що викладені в Тендерній документації (за виключенням оскаржуваних у даній скарзі). Але, Скаржник не має у власності чи у користуванні анемометрів (не менше 4 штук). Проте, Скаржник має у власності термоанемометри у кількості 2 штуки, що з огляду на положення додатку №2 до Тендерної документації, надасть можливість Скаржнику, у разі визначення його переможцем Процедури закупівлі та укладення відповідного договору надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі належним чином використовуючи наявне у нього обладнання, зокрема, термоанемометри у кількості 2 штуки.
Такий прилад як термоанемометр функціонально відрізняється від анемометра тим, що додатково до вимірювання швидкості та напрямку руху потоків, забезпечує вимірювання також і температури. Отже, термоанемометр виконує аналогічні функції, як анемометр і додатково вимірює температуру.
При цьому, чинне законодавство України не містить норми, яка б вимагала у суб’єкта господарювання, який надає послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів використовувати саме анемометри, а не інше обладнання, що має ідентичні функції, наприклад, термоанемометри, у кількості не менше 4 штук.
З огляду на вказане, зазначена вимога Тендерної документації перешкоджає Скаржнику прийняту участь у Процедурі закупівлі, чим порушує його права та законні інтереси, а тому зазначена умова Тендерної документації має бути змінена таким, чином щоб її зміст відповідав вимогам чинного законодавства України.
×
-
Назва доказу:
1. тендерна документація по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг «ДК 021:2015 (CPV) : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів)» в 1 прим. 2. витяг з оборотно-сальдової відомості ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПЕЦГАЗ» в 1 прим.
-
Повʼязаний документ:
5_Оборотна 112рах грудень_251205_124755.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її зміст у відповідність до вимог чинного законодавства України
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
55fa3277679b4c89935675e0168fe470
Заголовок пункту скарги:
1.4. Щодо наявності дифманометрів/мановакууметрів (не менше 4 штук)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.4. Щодо наявності дифманометрів/мановакууметрів (не менше 4 штук)
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі, а також відповідає іншим вимогам Замовника, що викладені в Тендерній документації (за виключенням оскаржуваних у даній скарзі). Але, Скаржник не має у власності чи у користуванні дифманометрів/мановакууметрів (не менше 4 штук), натомість володіє тільки двома одиницями дифманометрів, що з огляду на положення додатку №2 до Тендерної документації, надасть можливість Скаржнику, у разі визначення його переможцем Процедури закупівлі та укладення відповідного договору надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі належним чином використовуючи наявне у нього обладнання, зокрема, дифманометри у кількості 2 штуки.
При цьому, чинне законодавство України не містить норми, яка б вимагала у суб’єкта господарювання, який надає послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів використовувати дифманометри у кількості не менше 4 штук.
З огляду на вказане, зазначена вимога Тендерної документації перешкоджає Скаржнику прийняту участь у Процедурі закупівлі, чим порушує його права та законні інтереси, а тому зазначена умова Тендерної документації має бути змінена таким, чином щоб її зміст відповідав вимогам чинного законодавства України.
Враховуючи вищезазначене, також варто вилучити із Тендерної документації вимогу пункту 1.5. додатку №1 до тендерної документації, яка прямо пов’язана із вказаною вище вимогою, а саме виключити умову щодо необхідності надання, згідно постанови Кабінету міністрів України від 04.06.2015 №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», для підтвердження відповідності засобів вимірювання тиску в димових та вентиляційних каналах (дифманометри/мановакууметри), Учасник повинен надати скан-копії дійсних та чинних на момент подання свідоцтв про повірку таких приладів відповідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193, який має відношення до дифманометри/мановакууметри.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі, а також відповідає іншим вимогам Замовника, що викладені в Тендерній документації (за виключенням оскаржуваних у даній скарзі). Але, Скаржник не має у власності чи у користуванні дифманометрів/мановакууметрів (не менше 4 штук), натомість володіє тільки двома одиницями дифманометрів, що з огляду на положення додатку №2 до Тендерної документації, надасть можливість Скаржнику, у разі визначення його переможцем Процедури закупівлі та укладення відповідного договору надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі належним чином використовуючи наявне у нього обладнання, зокрема, дифманометри у кількості 2 штуки.
При цьому, чинне законодавство України не містить норми, яка б вимагала у суб’єкта господарювання, який надає послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів використовувати дифманометри у кількості не менше 4 штук.
З огляду на вказане, зазначена вимога Тендерної документації перешкоджає Скаржнику прийняту участь у Процедурі закупівлі, чим порушує його права та законні інтереси, а тому зазначена умова Тендерної документації має бути змінена таким, чином щоб її зміст відповідав вимогам чинного законодавства України.
Враховуючи вищезазначене, також варто вилучити із Тендерної документації вимогу пункту 1.5. додатку №1 до тендерної документації, яка прямо пов’язана із вказаною вище вимогою, а саме виключити умову щодо необхідності надання, згідно постанови Кабінету міністрів України від 04.06.2015 №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», для підтвердження відповідності засобів вимірювання тиску в димових та вентиляційних каналах (дифманометри/мановакууметри), Учасник повинен надати скан-копії дійсних та чинних на момент подання свідоцтв про повірку таких приладів відповідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193, який має відношення до дифманометри/мановакууметри.
×
-
Назва доказу:
1. тендерна документація по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг «ДК 021:2015 (CPV) : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів)» в 1 прим. 2. витяг з оборотно-сальдової відомості ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПЕЦГАЗ» в 1 прим.
-
Повʼязаний документ:
5_Оборотна 112рах грудень_251205_124755.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її зміст у відповідність до вимог чинного законодавства України
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
b3b8acd124414b1387a2c08054a23b16
Заголовок пункту скарги:
№ 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ПУНКТ № 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Згідно з пунктом 2.1. додатку №1 до Тендерної документації встановлено наступні умови:
«2.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, що містить наступну інформацію:
загальна чисельність персоналу учасника;
інформацію відносно персоналу учасника, що буде безпосередньо задіяний у процесі надання послуг по даній закупівлі згідно Форми 2. Також обов’язково вимагається наявність достатньої кількості кваліфікованих працівників, а саме – не менше 4 осіб, які мають кваліфікацію пічник, чистильник димоходів лежаків та топок та/або контролер пічного господарства.».
Звертаємо увагу на те, що зазначена вище умова Тендерної документації встановлена таким чином, що вимагає в учасника Процедури закупівлі залучення 4 осіб, з кваліфікацією:
(1) кваліфікацію пічник ТА чистильник димоходів лежаків та топок
АБО
(2) контролер пічного господарства.
При цьому, чистильник димоходів, лежаків та топок, з огляду на свою кваліфікацію може виконувати ту ж роботу, що і пічник.
Скаржник має у штаті 6 осіб, які мають кваліфікацію чистильника димоходів, лежаків та топок 3 розряду, що надає можливість Скаржнику у разі визначення його переможцем Процедури закупівлі та укладення відповідного договору надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі належним чином використовуючи наявні в Скаржника людські ресурси.
При цьому, чинне законодавство України не містить норми, яка б вимагала у суб’єкта господарювання, який надає послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів використовувати обов’язково мати в штаті пічника або контролер пічного господарства.
З огляду на вказане, зазначена вимога Тендерної документації перешкоджає Скаржнику прийняту участь у Процедурі закупівлі, чим порушує його права та законні інтереси, а тому зазначена умова Тендерної документації має бути змінена таким, чином щоб її зміст відповідав вимогам чинного законодавства України.
Згідно з пунктом 2.1. додатку №1 до Тендерної документації встановлено наступні умови:
«2.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, що містить наступну інформацію:
загальна чисельність персоналу учасника;
інформацію відносно персоналу учасника, що буде безпосередньо задіяний у процесі надання послуг по даній закупівлі згідно Форми 2. Також обов’язково вимагається наявність достатньої кількості кваліфікованих працівників, а саме – не менше 4 осіб, які мають кваліфікацію пічник, чистильник димоходів лежаків та топок та/або контролер пічного господарства.».
Звертаємо увагу на те, що зазначена вище умова Тендерної документації встановлена таким чином, що вимагає в учасника Процедури закупівлі залучення 4 осіб, з кваліфікацією:
(1) кваліфікацію пічник ТА чистильник димоходів лежаків та топок
АБО
(2) контролер пічного господарства.
При цьому, чистильник димоходів, лежаків та топок, з огляду на свою кваліфікацію може виконувати ту ж роботу, що і пічник.
Скаржник має у штаті 6 осіб, які мають кваліфікацію чистильника димоходів, лежаків та топок 3 розряду, що надає можливість Скаржнику у разі визначення його переможцем Процедури закупівлі та укладення відповідного договору надати послуги, що є предметом Процедури закупівлі належним чином використовуючи наявні в Скаржника людські ресурси.
При цьому, чинне законодавство України не містить норми, яка б вимагала у суб’єкта господарювання, який надає послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів використовувати обов’язково мати в штаті пічника або контролер пічного господарства.
З огляду на вказане, зазначена вимога Тендерної документації перешкоджає Скаржнику прийняту участь у Процедурі закупівлі, чим порушує його права та законні інтереси, а тому зазначена умова Тендерної документації має бути змінена таким, чином щоб її зміст відповідав вимогам чинного законодавства України.
×
-
Назва доказу:
1. тендерна документація по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг «ДК 021:2015 (CPV) : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів)» в 1 прим.; 2. штатний розпис ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПЕЦГАЗ» в 1 прим.;
-
Повʼязаний документ:
4_Штатний розпис 01.04.24.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її зміст у відповідність до вимог чинного законодавства України
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
a447d62d80b74c28917bf72bb546ce57
Заголовок пункту скарги:
Щодо наявності фінансової спроможністї в обсязі не менше 100% очікуваної вартості предмета Процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ПУНКТ № 3. Щодо наявності фінансової спроможністї в обсязі не менше 100% очікуваної вартості предмета Процедури закупівлі
У відповідності до положень пункту 4.1. додатку №1 до Тендерної документації встановлено таку вимогу:
«4. Документи та інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
4.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2024 рік (для юридичних осіб) або «Фінансова звітність малого підприємства» за 2024 рік (для юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва), або Декларацію про доходи (форма №1) за 2024 рік (для фізичних осіб), або звіт суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за 2024 рік (для платників єдиного податку).
4.2. Належною фінансовою спроможністю вважатиметься чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік (код рядка 2000 фінансової звітності) учасника в обсязі не менше 100% очікуваної вартості предмета цієї процедури закупівлі.»
Згідно з частиною 2 та 3 статті 16 Закону, встановлено:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
[…]
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
[…]».
Наголошуємо на тому, що Замовник, встановлюючи такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, фактично встановив його у спосіб, що прямо суперечить положенням частини 3 статті 16 Закону, оскільки, Закон містить пряму заборону вимагати замовниками надання учасниками процедур закупівель підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
При цьому, встановлюючи саме такі значення обсягу річного доходу (виручки) для учасників Процедури закупівлі в Тендерній документації Замовник допускає дискримінацію учасників, обсяг річного доходу (виручки) є меншим аніж значення, що встановлене в пункті 4.2. додатку №1 Тендерної документації, у тому числі Скаржника, так як обсяг річного доходу (виручки) є меншим аніж 100 відсотків від очікуваної вартості предмета Процедури закупівлі.
Разом з тим, Скаржник за результатами господарської діяльності протягом 2025 року показав кращі результати, а саме станом на 01.10.2025 згідно з фінансовою звітністю Скаржника обсяг доходу (виручки) Скаржника дорівнює 7 819 100,00 грн., що перевищує розмір очікуваної вартості предмета Процедури закупівлі.
Наголошуємо, що Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами даної процедури закупівлі, а також відповідає вимогам Замовника (за виключенням оскаржуваних).
Зазначена вище умова Тендерної документації порушує права Скаржника та інших потенційних учасників Процедури закупівлі оскільки перешкоджає їх можливості ефективно прийняти участь у Процедурі закупівлі та претендувати на перемогу у ній, в тому числі новостворених підприємств.
У відповідності до положень пункту 4.1. додатку №1 до Тендерної документації встановлено таку вимогу:
«4. Документи та інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
4.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2024 рік (для юридичних осіб) або «Фінансова звітність малого підприємства» за 2024 рік (для юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва), або Декларацію про доходи (форма №1) за 2024 рік (для фізичних осіб), або звіт суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за 2024 рік (для платників єдиного податку).
4.2. Належною фінансовою спроможністю вважатиметься чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік (код рядка 2000 фінансової звітності) учасника в обсязі не менше 100% очікуваної вартості предмета цієї процедури закупівлі.»
Згідно з частиною 2 та 3 статті 16 Закону, встановлено:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
[…]
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
[…]».
Наголошуємо на тому, що Замовник, встановлюючи такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, фактично встановив його у спосіб, що прямо суперечить положенням частини 3 статті 16 Закону, оскільки, Закон містить пряму заборону вимагати замовниками надання учасниками процедур закупівель підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
При цьому, встановлюючи саме такі значення обсягу річного доходу (виручки) для учасників Процедури закупівлі в Тендерній документації Замовник допускає дискримінацію учасників, обсяг річного доходу (виручки) є меншим аніж значення, що встановлене в пункті 4.2. додатку №1 Тендерної документації, у тому числі Скаржника, так як обсяг річного доходу (виручки) є меншим аніж 100 відсотків від очікуваної вартості предмета Процедури закупівлі.
Разом з тим, Скаржник за результатами господарської діяльності протягом 2025 року показав кращі результати, а саме станом на 01.10.2025 згідно з фінансовою звітністю Скаржника обсяг доходу (виручки) Скаржника дорівнює 7 819 100,00 грн., що перевищує розмір очікуваної вартості предмета Процедури закупівлі.
Наголошуємо, що Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами даної процедури закупівлі, а також відповідає вимогам Замовника (за виключенням оскаржуваних).
Зазначена вище умова Тендерної документації порушує права Скаржника та інших потенційних учасників Процедури закупівлі оскільки перешкоджає їх можливості ефективно прийняти участь у Процедурі закупівлі та претендувати на перемогу у ній, в тому числі новостворених підприємств.
×
-
Назва доказу:
3. фінансова звітність ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПЕЦГАЗ» за три квартали 2025 року в 1 прим.;
-
Повʼязаний документ:
3_фінзвіт 3 кв. 2025.pdf
-
-
Назва доказу:
1. тендерна документація по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг «ДК 021:2015 (CPV) : 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів)» в 1 прим.; 2. фінансова звітність ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПЕЦГАЗ» за 2024 рік в 1 прим.;
-
Повʼязаний документ:
2_фінзвіт 2024_.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її зміст у відповідність до вимог чинного законодавства України
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
560283d8d8c0412c93ca1b00fde4ef46
Заголовок пункту скарги:
Щодо сертифікату на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ПУНКТ № 4. Щодо сертифікату на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018».
Відповідно до вимог додатків №1 та №2 до Тендерної документації учасники в складі власних тендерних пропозицій повинні скан-копію чинного сертифікату на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018». До сертифікату надати звіт за результатами останнього аудиту, що був проведений не раніше 365 календарних днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Скаржник не має таких документів.
ДСТУ ISO 37001:2018 в рівній мірі, не має прямого стосунку до предмета Процедури закупівлі, обсягу послуг, які виконуються, якості їх виконання, та є не обов’язковим згідно із законодавством України, зокрема, Закону України «Про стандартизацію».
В Україні діє загальнообов’язковий Закон України «Про протидію корупції».
Крім того, відповідно до статті 17 Закону та пункту 47 Особливостей, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли, зокрема, замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, Замовнику в рамках чинного законодавства України не потрібні жодні сертифікати, щоб запобігти корупції. Він може це вчинити на підставі статті 17 Закону та пункту 47 Особливостей.
Крім того, вартість сертифікації ДСТУ ISO 37001:2018 коштує 35000,00 грн без ПДВ, Організація робіт з навчання за стандартом ДСТУ ISO 37001:2018 коштує 6000,00 грн без ПДВ.
Разом з тим, ДСТУ ISO 37001:2018 передбачає наявність на підприємстві аудитора, що спонукає до найму окремого працівника та навчання його за напрямком внутрішнього аудитора систем менеджменту.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік» установлено мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі 8000 гривень.
Таким чином, вимога Тендерної документації про надання необов’язкового сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 з додатковими до нього документами, що не має прямого стосунку до предмета Процедури закупівлі, грубо втручається у фінансову, організаційну, та комерційну складову господарської діяльності Скаржника, порушує передбачені чинним законодавством України права Скаржника на свободу розпоряджатися фінансами, наймати виключно потрібних йому працівників, самостійно організовувати свою діяльність, як потенційного учасника закупівлі.
На підставі викладеного, Скаржник просить орган оскарження зобов’язати Замовника виключити зазначену вище вимогу Тендерної документації як таку, що порушує вимоги чинного законодавства України.
Відповідно до вимог додатків №1 та №2 до Тендерної документації учасники в складі власних тендерних пропозицій повинні скан-копію чинного сертифікату на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018». До сертифікату надати звіт за результатами останнього аудиту, що був проведений не раніше 365 календарних днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Скаржник не має таких документів.
ДСТУ ISO 37001:2018 в рівній мірі, не має прямого стосунку до предмета Процедури закупівлі, обсягу послуг, які виконуються, якості їх виконання, та є не обов’язковим згідно із законодавством України, зокрема, Закону України «Про стандартизацію».
В Україні діє загальнообов’язковий Закон України «Про протидію корупції».
Крім того, відповідно до статті 17 Закону та пункту 47 Особливостей, замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли, зокрема, замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, Замовнику в рамках чинного законодавства України не потрібні жодні сертифікати, щоб запобігти корупції. Він може це вчинити на підставі статті 17 Закону та пункту 47 Особливостей.
Крім того, вартість сертифікації ДСТУ ISO 37001:2018 коштує 35000,00 грн без ПДВ, Організація робіт з навчання за стандартом ДСТУ ISO 37001:2018 коштує 6000,00 грн без ПДВ.
Разом з тим, ДСТУ ISO 37001:2018 передбачає наявність на підприємстві аудитора, що спонукає до найму окремого працівника та навчання його за напрямком внутрішнього аудитора систем менеджменту.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік» установлено мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі 8000 гривень.
Таким чином, вимога Тендерної документації про надання необов’язкового сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 з додатковими до нього документами, що не має прямого стосунку до предмета Процедури закупівлі, грубо втручається у фінансову, організаційну, та комерційну складову господарської діяльності Скаржника, порушує передбачені чинним законодавством України права Скаржника на свободу розпоряджатися фінансами, наймати виключно потрібних йому працівників, самостійно організовувати свою діяльність, як потенційного учасника закупівлі.
На підставі викладеного, Скаржник просить орган оскарження зобов’язати Замовника виключити зазначену вище вимогу Тендерної документації як таку, що порушує вимоги чинного законодавства України.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 Перелік документів та інформації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів та інформації.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її зміст у відповідність до вимог чинного законодавства України
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
6fcdd6e070844ee4b8e8d54a50f75148
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання копій медичних довідок та карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ПУНКТ № 5. Щодо надання копій медичних довідок та карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій.
У відповідності до положень пункту 2.4. додатку №1 до Тендерної документації встановлено таку вимогу:
«2.4. На працівників, зазначених згідно Форми 2, надати копії медичних довідок та карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій (пічник або контролер пічного господарства або чистильник димоходів лежаків та топок), чинних на момент подання тендерних пропозицій та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду.»
На момент формування та подачі тендерної пропозиції по 11-12-2025, 00:00 год. Скаржник не має змоги надати копії медичних довідок та карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій, у зв’язку з втратою чинності наказу від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», відповідно до якого Замовник вимагає зазначені документи.
Окрім того, вимога надати копії карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій дискримінаційна та незаконна.
Відповідно до пункту 2.16. наказу від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» визначено «Результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров'я заносяться до Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду (далі - Картка працівника) за формою, зазначеною у додатку 7, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 N 302 "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)". У Картці працівника зазначаються скарги працівника на стан здоров'я, анамнез, результати медичного огляду, лабораторних, функціональних та інших досліджень, діагноз, висновок про професійну придатність працівника працювати за своєю професією.
Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається Комісії під час проведення медичних оглядів. На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8. У разі зміни місця роботи Картка працівника видається працівнику під підпис для проходження медичного огляду за новим місцем роботи. Копія Картки працівника зберігається в архіві закладу охорони здоров'я, що проводив медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом 15 років після звільнення
працівника.».
Отже, інформація зазначена у картках про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій захищена законом і може поширюватися лише за згодою особи.
Окрім того, іще раз слід наголосити, що на підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8, яку також вимагає Замовник.
На підставі викладеного, Скаржник просить орган оскарження зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо надання копій карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій Тендерної документації як таку, що порушує вимоги чинного законодавства України.
Проаналізувавши вимоги тендерної документації, можна зробити висновок, що всі вимоги є штучними та такі, що прописана під конкретного учасника.
У відповідності до положень пункту 2.4. додатку №1 до Тендерної документації встановлено таку вимогу:
«2.4. На працівників, зазначених згідно Форми 2, надати копії медичних довідок та карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій (пічник або контролер пічного господарства або чистильник димоходів лежаків та топок), чинних на момент подання тендерних пропозицій та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду.»
На момент формування та подачі тендерної пропозиції по 11-12-2025, 00:00 год. Скаржник не має змоги надати копії медичних довідок та карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій, у зв’язку з втратою чинності наказу від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», відповідно до якого Замовник вимагає зазначені документи.
Окрім того, вимога надати копії карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій дискримінаційна та незаконна.
Відповідно до пункту 2.16. наказу від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» визначено «Результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров'я заносяться до Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду (далі - Картка працівника) за формою, зазначеною у додатку 7, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 N 302 "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)". У Картці працівника зазначаються скарги працівника на стан здоров'я, анамнез, результати медичного огляду, лабораторних, функціональних та інших досліджень, діагноз, висновок про професійну придатність працівника працювати за своєю професією.
Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається Комісії під час проведення медичних оглядів. На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8. У разі зміни місця роботи Картка працівника видається працівнику під підпис для проходження медичного огляду за новим місцем роботи. Копія Картки працівника зберігається в архіві закладу охорони здоров'я, що проводив медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом 15 років після звільнення
працівника.».
Отже, інформація зазначена у картках про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій захищена законом і може поширюватися лише за згодою особи.
Окрім того, іще раз слід наголосити, що на підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8, яку також вимагає Замовник.
На підставі викладеного, Скаржник просить орган оскарження зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо надання копій карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій Тендерної документації як таку, що порушує вимоги чинного законодавства України.
Проаналізувавши вимоги тендерної документації, можна зробити висновок, що всі вимоги є штучними та такі, що прописана під конкретного учасника.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 Перелік документів та інформації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Перелік документів та інформації.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та привести її зміст у відповідність до вимог чинного законодавства України
Запити Органу оскарження
Номер:
3927e891a8194d95b2cf5d51dc3f3ee3
Тема запиту:
внесено зміни
Текст запиту:
Повністю задоволено вимоги Скаржника за ПУНКТОМ № 1. Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі за підпунктами 1.3. Скарги. Замовником внесено зміни до вимог тендерної документації відповідно вимог, зазначених у Скарзі
Дата опублікування:
10.12.2025 17:34
Номер:
acfc600023ad48ef81b298f788e99d52
Тема запиту:
задоволено вимогу Скаржника
Текст запиту:
Повністю задоволено вимоги Скаржника за ПУНКТОМ № 5. Щодо надання копій медичних довідок та карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій. Замовником внесено зміни до вимог тендерної документації відповідно вимог, зазначених у Скарзі.
Дата опублікування:
10.12.2025 17:22
Номер:
4723b02ae45e4ebfa3aeb4904d0df597
Тема запиту:
Замовник не погоджується з вимогами ПУНКТУ № 3. Щодо наявності фінансової спроможності в обсязі не менше 100% очікуваної вартості предмета Процедури закупівлі.
Текст запиту:
У відповідності до положень пункту 4.1. додатку №1 до Тендерної документації встановлено вимогу:
«4. Документи та інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
4.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2024 рік (для юридичних осіб) або «Фінансова звітність малого підприємства» за 2024 рік (для юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва), або Декларацію про доходи (форма №1) за 2024 рік (для фізичних осіб), або звіт суб’єкта малого підприємництва – платника єдиного податку за 2024 рік (для платників єдиного податку).
4.2. Належною фінансовою спроможністю вважатиметься чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік (код рядка 2000 фінансової звітності) учасника в обсязі не менше 100% очікуваної вартості предмета цієї процедури закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Виходячи з положень частини третьої статті 16 Закону, Замовник має право вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) в обсязі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 передбачено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. На момент подання Скарги кінцевий строк подання тендерних пропозицій, згідно інформації, викладеної в оголошені про проведення процедури закупівлі та пункту 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, встановлено 11.12.2025 року, а отже останнім звітним періодом складання фінансової звітності є 2024 рік.
А отже Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, чим повністю дотримується вимог Закону "Про публічні закупівлі".
Дата опублікування:
10.12.2025 17:41
Номер:
cd22788a799d4e5f85eba6822da3cd4a
Тема запиту:
внесено зміни
Текст запиту:
Повністю задоволено вимоги Скаржника за ПУНКТОМ № 5. Щодо надання копій медичних довідок та карток про проведення попереднього (періодичного) медичного огляду працівників певних категорій Замовником внесено зміни до вимог тендерної документації відповідно вимог, зазначених у Скарзі
Дата опублікування:
10.12.2025 17:44
Номер:
4243e375279643b09216919a0cff20a6
Тема запиту:
внесено зміни
Текст запиту:
Повністю задоволено вимоги Скаржника за ПУНКТОМ № 4. Щодо сертифікату на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018». Замовником внесено зміни до вимог тендерної документації відповідно вимог, зазначених у Скарзі
Дата опублікування:
10.12.2025 17:43
Номер:
eabd050ded51430ea49b6ac9306580af
Тема запиту:
внесено зміни
Текст запиту:
Повністю задоволено вимоги Скаржника за ПУНКТОМ № 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата опублікування:
10.12.2025 17:38
Номер:
731b26875e8e436dbb4f140d01b56c35
Тема запиту:
внесено зміни
Текст запиту:
Повністю задоволено вимоги Скаржника за ПУНКТОМ № 1. Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі за підпунктами 1.4. Скарги. Замовником внесено зміни до вимог тендерної документації відповідно вимог, зазначених у Скарзі
Дата опублікування:
10.12.2025 17:35
Номер:
87b32e7283a14939b0942047dc89ff82
Тема запиту:
внесено зміни
Текст запиту:
Повністю задоволено вимоги Скаржника за ПУНКТОМ № 1. Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі за підпунктами 1.2. Скарги. Замовником внесено зміни до вимог тендерної документації відповідно вимог, зазначених у Скарзі
Дата опублікування:
10.12.2025 17:33
Номер:
086b288fe2ae4bcca6c2af5c352d280f
Тема запиту:
внесено зміни
Текст запиту:
Повністю задоволено вимоги Скаржника за ПУНКТОМ № 1. Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі за підпунктами 1.1. Скарги. Замовником внесено зміни до вимог тендерної документації відповідно вимог, зазначених у Скарзі
Дата опублікування:
10.12.2025 17:29