-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія. Закупівля на 2026 рік
Призупинено
3 564 400.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
28.11.2025 11:47 - 05.12.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
730e9d6f09c54baa8082d912cbe9b50c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-28-004983-a.c1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Відповідно до Додатку 3 (розділ І Загальні умови) наявна вимога «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:….
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме погодження учасника з технічною специфікацію згідно з Додатком №1. Документи, що підтверджують якість товару та надаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути оформлені або видані або складені поточним роком цієї процедури закупівлі. Заповнений та підписаний Додаток 1 до тендерної документації як згоду на виконання технічного завдання Замовника.»
Відповідно до Додатку 3 (розділ ІІІ Додаткові документи, які повинен подати Учасник) міститься вимога надання документу, що підтверджує якість товару «На підтвердження якості товару, що підлягає постачанню учасники надають протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені ДСТУ EN 50160:2023, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства разом із копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом»
Отже, Замовником відповідно до вимог тендерної документації вимагається
«протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені ДСТУ EN 50160:2023, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства разом із копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом, що підтверджує якість товару та надається учасником у складі тендерної пропозиції повинен бути оформлений або виданий або складений поточним роком цієї процедури закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ТД 2025 - електрика (2026).docx 02.12.2025 17:05
- 2. Додаток 1. ТТХ.doc 02.12.2025 17:05
- 3. Додаток 2. Проєкт Договору.docx 02.12.2025 17:05
- 4. ДОДАТОК _3 _Перелік документів.doc 02.12.2025 17:05
- 5. ДОДАТОК _4 _Переможець.doc 02.12.2025 17:05
- Постанови НКРЄКП про надання ліцензії.pdf 02.12.2025 17:05
- 6. ОБГ ТТХ_очік.вартість.docx 02.12.2025 17:05
- Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг дл.pdf 02.12.2025 17:05
- скарга.pdf 02.12.2025 17:05
- скарга.docx 02.12.2025 17:05
- скарга.pdf.p7s 02.12.2025 17:05
- скарга_Validation_Report.pdf 02.12.2025 17:05
- Стандарти якості електропостачання та надання компенсацій.docx 02.12.2025 17:05
- Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 02.12.2025 17:05
- Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 02.12.2025 17:05
- Шаблон_платіжного_документа.pdf 02.12.2025 17:05
- Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії _ Антимонопольний комітет України.pdf 02.12.2025 17:05
- Якість електричної енергії.docx 02.12.2025 17:05
- sign.p7s 02.12.2025 17:08
- 1. Пояснення по скарзі -ТОВ ЕНЕРДЖІ 365 03.12.2025 11:11
- 1. Пояснення по скарзі -ТОВ ЕНЕРДЖІ 365 03.12.2025 11:11
- Перелік змін до ТД на 03.12.2025 03.12.2025 11:11
- Рішення УО №4 від 03.12.2025 про зміни ТД 03.12.2025 11:11
- 1. ТД 2025 - електрика (2026) зміни 03.12.2025 11:11
- 2. Додаток 1. ТТХ 03.12.2025 11:12
- 4. ДОДАТОК _3 _Перелік документів зі змінами 03.12.2025 11:12
- 3. Додаток 2. Проєкт Договору 03.12.2025 11:12
- 6. ОБГ ТТХ+очік.вартість 03.12.2025 11:12
- 5. ДОДАТОК _4 _Переможець 03.12.2025 11:12
- 7. Перелік змін до ТД від 03.12.2025 03.12.2025 11:12
- 1. Пояснення по скарзі -ТОВ ЕНЕРДЖІ 365 05.12.2025 15:12
- Перелік змін до ТД на 03.12.2025 05.12.2025 15:12
- 1. Пояснення по скарзі -ТОВ ЕНЕРДЖІ 365 05.12.2025 15:12
- Рішення УО №4 від 03.12.2025 про зміни ТД 05.12.2025 15:12
- 1. ТД 2025 - електрика (2026) зміни 05.12.2025 15:12
- 2. Додаток 1. ТТХ 05.12.2025 15:12
- 3. Додаток 2. Проєкт Договору 05.12.2025 15:12
- 4. ДОДАТОК _3 _Перелік документів зі змінами 05.12.2025 15:12
- 6. ОБГ ТТХ+очік.вартість 05.12.2025 15:13
- 5. ДОДАТОК _4 _Переможець 05.12.2025 15:13
- 7. Перелік змін до ТД від 03.12.2025 05.12.2025 15:13
- рішення від 04.12.2025 №17968.pdf 04.12.2025 16:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2025 18:10
Дата розгляду скарги:
12.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.12.2025 16:34
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
55cb08624b534433b6fb87f55b50b478
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 3 (розділ І Загальні умови) наявна вимога «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:….
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме погодження учасника з технічною специфікацію згідно з Додатком №1. Документи, що підтверджують якість товару та надаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути оформлені або видані або складені поточним роком цієї процедури закупівлі. Заповнений та підписаний Додаток 1 до тендерної документації як згоду на виконання технічного завдання Замовника.»
Відповідно до Додатку 3 (розділ ІІІ Додаткові документи, які повинен подати Учасник) міститься вимога надання документу, що підтверджує якість товару «На підтвердження якості товару, що підлягає постачанню учасники надають протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені ДСТУ EN 50160:2023, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства разом із копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом»
Отже, Замовником відповідно до вимог тендерної документації вимагається
«протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені ДСТУ EN 50160:2023, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства разом із копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом, що підтверджує якість товару та надається учасником у складі тендерної пропозиції повинен бути оформлений або виданий або складений поточним роком цієї процедури закупівлі»
Таким чином, Замовник:
- вимагає від учасника обов’язкового наявного протоколу вимірювання якості електроенергії за ДСТУ EN 50160:2023, який має видати третя особа.
- додатково обмежує прийнятні протоколи виключно тими, що видані у поточному році,
- вимагає надання сертифіката визнання вимірювальних можливостей метрологічної лабораторії.
Правове обґрунтування вимог
ДСТУ EN 50160:2023 визначає допустимі діапазони відхилення напруги, частоти, флікеру тощо, але не містить вимог щодо оформлення протоколів вимірювань саме учасником торгів, не встановлює обов’язку надання таких протоколів у складі пропозиції, тим більше – вимоги щодо конкретного року їх видачі.
Встановлюючи, що протокол має бути виданий спеціалізованою метрологічною лабораторією та виданий саме у поточному році, Замовник фактично встановлює до предмета закупівлі додаткову вимогу, яка не передбачена національним стандартом.
Вимога щодо поточного року видачі протоколу створює штучне часово-календарне обмеження. Учасник, який має дійсний протокол за попередні роки, виданий уповноваженою лабораторією за тим самим стандартом, формально не відповідає цій вимозі. Таким чином, до участі допускаються лише ті суб’єкти, які встигли провести вимірювання саме у поточному році, що не має жодного обґрунтування з точки зору якості електроенергії на дату проведення закупівлі.
Аналогічні «жорстко датовані» вимоги (щодо документів, отриманих лише в конкретному році) неодноразово визнавалися органом оскарження та контролюючими органами як надмірні та дискримінаційні, оскільки об’єктивна якість товару/послуг не залежить від того, чи видано документ у «правильному календарному році».
З огляду на пункт 29 Особливостей, вимога щодо обов’язкового протоколу вимірювань, виданого саме в поточному році, є вимогою до предмета закупівлі, не передбаченою національним стандартом (порушення абз. 2 п. 29 Особливостей) та дискримінаційною у розумінні ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки безпідставно звужує коло учасників.
Відповідно до чинного законодавства України, а саме Кодексу систем розподілу затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310, постанови НКРЕКП від 12.08.2020 №1550 «Про внесення змін до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» визначено стандарти якості електропостачання та відповідальних з надання компенсацій споживачам за їх недотримання:
Оператор системи розподілу (ОСР):
Відповідає за технічний стан мереж та якість електроенергії (напругу, частоту).
Виправляє причини незадовільної якості в межах своєї мережі, якщо проблема виявлена на вводі в будинок.
Виконує ремонтні роботи та забезпечує відповідність параметрів стандартам.
Постачальник:
Відповідає за дотримання договірних умов, таких як своєчасне виставлення рахунків.
Надає компенсацію споживачам у разі порушення договірних умов.
Відповідно до глави 6.2 розділу VI Кодексу системи розподілу (КСР) вимірювання параметрів якості електричної енергії здійснюється відповідно до ДСТУ IEC 61000-4-30:2010. «Електромагнітна сумісність. Частина 4-30. Методи випробування та вимірювання. Вимірювання показників якості електричної енергії». Для здійснення вимірювання параметрів якості електричної енергії ОСР повинен використовувати засоби вимірювальної техніки, що пройшли оцінку відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94.
Відповідно до вимог ДСТУ EN 50160:2023 протягом кожного тижневого періоду 95 % середньоквадратичних значень напруги електропостачання, які усереднені на 10-ти хвилинному проміжку, мають бути в межах ±10 % від величини номінальної напруги, яка становить 230 В, тобто знаходитися в діапазоні 207 - 253 В.
Так, згідно з встановленим державним стандартом методом прилад вимірювання повинен провести 1008 замірів рівня напруги на кожному 10-ти хвилинному проміжку часу тривалістю в один тиждень (7 днів ? 24 години ? 6 (кількість 10-хвилинних проміжків в 1 годині)). Таким чином, стандартом допускається відхилення від встановленого діапазону ±10 % від номінальної напруги у 5 % значень напруги, усереднених на 10-ти хвилинному проміжку часу протягом тижня, що складає 50 показів вимірювань з 1008.
Результати вимірювань зазначаються у протоколі вимірювання параметрів якості електричної енергії при розгляді скарги/звернення/претензії споживача (крім колективної скарги/звернення/претензії), що є додатком 10 до КСР.
ОСР може направити свого представника в узгоджений зі споживачем час для аналізу можливих причин недотримання показників якості електричної енергії та/або проведення необхідного вимірювання й подальшого надання відповіді споживачу з урахуванням строків, зазначених у пункті 13.2.1 глави 13.2 розділу XIII КСР.
Порядок розгляду скарг/звернень/претензій споживачів щодо показників якості електричної енергії визначений у пунктах 13.2.1 – 13.2.14 глави 13.2 розділу XIIІ КСР.
У разі надходження скарги/звернення/претензії від споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії ОСР розглядає її протягом 15 днів з дня отримання скарги/звернення/претензії, а у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживача – протягом 30 днів та протягом 45 днів - для колективної скарги/звернення/претензії.
Отже, відповідно до норм чинного законодавства України саме оператор системи розподілу (ОСР) відповідає за якість електричної енергії (https://www.nerc.gov.ua/sferi-diyalnosti/elektroenergiya/yakist-elektropostachannya/yakist-elektrichnoyi-energiyi), і встановлена Замовником вимога щодо надання протоколу якості Учасником, який не являється відповідальним саме за якість електричної енергії є такою що порушує право Учасника на недискримінацію при участі в процедурі закупівлі.
Пункт 29 Особливостей прямо забороняє встановлювати до предмета закупівлі вимоги, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Узагальнення практики АМКУ від 22.02.2024 чітко констатує, що вимоги щодо сертифікації постачальників електроенергії та іншими системними стандартами порушують п. 29 Особливостей та мають дискримінаційний характер, оскільки не передбачені національним стандартом для електроенергії та штучно звужують коло учасників до суб’єктів, які пройшли добровільну сертифікацію.
Порушення прав та законних інтересів Скаржника
ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» є ліцензованим постачальником електричної енергії споживачу (ліцензія НКРЕКП). Учасник фактично здійснює постачання електричної енергії споживачам та може забезпечити постачання електроенергії, що відповідає вимогам ДСТУ EN 50160:2023.
Вимога протоколу вимірювання якості, виданого саме у поточному році – змушує Скаржника здійснювати спеціальні вимірювання на користь невизначеного кола потенційних замовників без гарантій перемоги, або взагалі виключає його з участі у процедурі за наявності протоколів за попередні роки.
Ці умови порушують принципи недискримінації, рівного ставлення, пропорційності та добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону) та вимоги ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 29 Особливостей.
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме погодження учасника з технічною специфікацію згідно з Додатком №1. Документи, що підтверджують якість товару та надаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути оформлені або видані або складені поточним роком цієї процедури закупівлі. Заповнений та підписаний Додаток 1 до тендерної документації як згоду на виконання технічного завдання Замовника.»
Відповідно до Додатку 3 (розділ ІІІ Додаткові документи, які повинен подати Учасник) міститься вимога надання документу, що підтверджує якість товару «На підтвердження якості товару, що підлягає постачанню учасники надають протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені ДСТУ EN 50160:2023, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства разом із копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом»
Отже, Замовником відповідно до вимог тендерної документації вимагається
«протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені ДСТУ EN 50160:2023, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства разом із копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом, що підтверджує якість товару та надається учасником у складі тендерної пропозиції повинен бути оформлений або виданий або складений поточним роком цієї процедури закупівлі»
Таким чином, Замовник:
- вимагає від учасника обов’язкового наявного протоколу вимірювання якості електроенергії за ДСТУ EN 50160:2023, який має видати третя особа.
- додатково обмежує прийнятні протоколи виключно тими, що видані у поточному році,
- вимагає надання сертифіката визнання вимірювальних можливостей метрологічної лабораторії.
Правове обґрунтування вимог
ДСТУ EN 50160:2023 визначає допустимі діапазони відхилення напруги, частоти, флікеру тощо, але не містить вимог щодо оформлення протоколів вимірювань саме учасником торгів, не встановлює обов’язку надання таких протоколів у складі пропозиції, тим більше – вимоги щодо конкретного року їх видачі.
Встановлюючи, що протокол має бути виданий спеціалізованою метрологічною лабораторією та виданий саме у поточному році, Замовник фактично встановлює до предмета закупівлі додаткову вимогу, яка не передбачена національним стандартом.
Вимога щодо поточного року видачі протоколу створює штучне часово-календарне обмеження. Учасник, який має дійсний протокол за попередні роки, виданий уповноваженою лабораторією за тим самим стандартом, формально не відповідає цій вимозі. Таким чином, до участі допускаються лише ті суб’єкти, які встигли провести вимірювання саме у поточному році, що не має жодного обґрунтування з точки зору якості електроенергії на дату проведення закупівлі.
Аналогічні «жорстко датовані» вимоги (щодо документів, отриманих лише в конкретному році) неодноразово визнавалися органом оскарження та контролюючими органами як надмірні та дискримінаційні, оскільки об’єктивна якість товару/послуг не залежить від того, чи видано документ у «правильному календарному році».
З огляду на пункт 29 Особливостей, вимога щодо обов’язкового протоколу вимірювань, виданого саме в поточному році, є вимогою до предмета закупівлі, не передбаченою національним стандартом (порушення абз. 2 п. 29 Особливостей) та дискримінаційною у розумінні ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки безпідставно звужує коло учасників.
Відповідно до чинного законодавства України, а саме Кодексу систем розподілу затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310, постанови НКРЕКП від 12.08.2020 №1550 «Про внесення змін до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» визначено стандарти якості електропостачання та відповідальних з надання компенсацій споживачам за їх недотримання:
Оператор системи розподілу (ОСР):
Відповідає за технічний стан мереж та якість електроенергії (напругу, частоту).
Виправляє причини незадовільної якості в межах своєї мережі, якщо проблема виявлена на вводі в будинок.
Виконує ремонтні роботи та забезпечує відповідність параметрів стандартам.
Постачальник:
Відповідає за дотримання договірних умов, таких як своєчасне виставлення рахунків.
Надає компенсацію споживачам у разі порушення договірних умов.
Відповідно до глави 6.2 розділу VI Кодексу системи розподілу (КСР) вимірювання параметрів якості електричної енергії здійснюється відповідно до ДСТУ IEC 61000-4-30:2010. «Електромагнітна сумісність. Частина 4-30. Методи випробування та вимірювання. Вимірювання показників якості електричної енергії». Для здійснення вимірювання параметрів якості електричної енергії ОСР повинен використовувати засоби вимірювальної техніки, що пройшли оцінку відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94.
Відповідно до вимог ДСТУ EN 50160:2023 протягом кожного тижневого періоду 95 % середньоквадратичних значень напруги електропостачання, які усереднені на 10-ти хвилинному проміжку, мають бути в межах ±10 % від величини номінальної напруги, яка становить 230 В, тобто знаходитися в діапазоні 207 - 253 В.
Так, згідно з встановленим державним стандартом методом прилад вимірювання повинен провести 1008 замірів рівня напруги на кожному 10-ти хвилинному проміжку часу тривалістю в один тиждень (7 днів ? 24 години ? 6 (кількість 10-хвилинних проміжків в 1 годині)). Таким чином, стандартом допускається відхилення від встановленого діапазону ±10 % від номінальної напруги у 5 % значень напруги, усереднених на 10-ти хвилинному проміжку часу протягом тижня, що складає 50 показів вимірювань з 1008.
Результати вимірювань зазначаються у протоколі вимірювання параметрів якості електричної енергії при розгляді скарги/звернення/претензії споживача (крім колективної скарги/звернення/претензії), що є додатком 10 до КСР.
ОСР може направити свого представника в узгоджений зі споживачем час для аналізу можливих причин недотримання показників якості електричної енергії та/або проведення необхідного вимірювання й подальшого надання відповіді споживачу з урахуванням строків, зазначених у пункті 13.2.1 глави 13.2 розділу XIII КСР.
Порядок розгляду скарг/звернень/претензій споживачів щодо показників якості електричної енергії визначений у пунктах 13.2.1 – 13.2.14 глави 13.2 розділу XIIІ КСР.
У разі надходження скарги/звернення/претензії від споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії ОСР розглядає її протягом 15 днів з дня отримання скарги/звернення/претензії, а у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживача – протягом 30 днів та протягом 45 днів - для колективної скарги/звернення/претензії.
Отже, відповідно до норм чинного законодавства України саме оператор системи розподілу (ОСР) відповідає за якість електричної енергії (https://www.nerc.gov.ua/sferi-diyalnosti/elektroenergiya/yakist-elektropostachannya/yakist-elektrichnoyi-energiyi), і встановлена Замовником вимога щодо надання протоколу якості Учасником, який не являється відповідальним саме за якість електричної енергії є такою що порушує право Учасника на недискримінацію при участі в процедурі закупівлі.
Пункт 29 Особливостей прямо забороняє встановлювати до предмета закупівлі вимоги, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Узагальнення практики АМКУ від 22.02.2024 чітко констатує, що вимоги щодо сертифікації постачальників електроенергії та іншими системними стандартами порушують п. 29 Особливостей та мають дискримінаційний характер, оскільки не передбачені національним стандартом для електроенергії та штучно звужують коло учасників до суб’єктів, які пройшли добровільну сертифікацію.
Порушення прав та законних інтересів Скаржника
ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» є ліцензованим постачальником електричної енергії споживачу (ліцензія НКРЕКП). Учасник фактично здійснює постачання електричної енергії споживачам та може забезпечити постачання електроенергії, що відповідає вимогам ДСТУ EN 50160:2023.
Вимога протоколу вимірювання якості, виданого саме у поточному році – змушує Скаржника здійснювати спеціальні вимірювання на користь невизначеного кола потенційних замовників без гарантій перемоги, або взагалі виключає його з участі у процедурі за наявності протоколів за попередні роки.
Ці умови порушують принципи недискримінації, рівного ставлення, пропорційності та добросовісної конкуренції (ст. 5 Закону) та вимоги ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 29 Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-28-004983-a, а саме: 1. Виключити з Додатку 3 Тендерної документації вимоги: а) На підтвердження якості товару, що підлягає постачанню учасники надають протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені ДСТУ EN 50160:2023, виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства разом із копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом б) Документи, що підтверджують якість товару та надаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути оформлені або видані або складені поточним роком цієї процедури закупівлі.
Запити Органу оскарження
Номер:
335a7b5f9a6f49d4975b81c892bbe56b
Тема запиту:
ГРУНТОВНІ ПОЯСНЕННЯ в задоволення усіх вимог Скаржника за Скаргою та внесення відповідних змін на підставі скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ 365»
Текст запиту:
Замовником 03 грудня 2025 року було оприлюднено зміни до тендерної документації, що стосувались усунення УСІХ порушень, про які Скаржником зазначалось за Скаргою. Відповідно до змін до тендерної документації питання за Скаргою були повністю задоволені Замовником та відповідні вимоги виключені зі змісту тендерної документації.
Не даючи оцінку абсурдності вказаного оскарження Уповноваженою особою прийнято рішення все ж таки задовільнити усі вказані вимоги Скаржника шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, якими виключено вказані вимоги. Зміни до тендерної документації оприлюднені Замовником 03 грудня 2025 року за адресою https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-11-28-004983-a
У відповідності до підпункту 3 пункту 63 Постанови про особливості «Орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, коли:
3) замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі;».
У випадку прийняття Скарги до розгляду відповідно до пункту 64 Постанови про особливості: «Орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, коли обставини, зазначені в підпунктах 1-4 пункту 63 цих особливостей, установлені органом оскарження після прийняття скарги до розгляду»
З урахуванням добровільного характеру внесення змін до тендерної документації Замовником закупівлі та виключення з її вимог умов, що оскаржуються Скаржником просимо Колегію АМКУ залишити без розгляду або припинити розгляд Скарги в цій частині.
Дата опублікування:
05.12.2025 15:11
Номер:
4da4ac193ec247a99835045455566b05
Тема запиту:
Замовником 03 грудня 2025 року було оприлюднено зміни до тендерної документації, що стосувались усунення УСІХ порушень, про які Скаржником зазначалось за Скаргою. Відповідно до змін до тендерної документації питання за Скаргою були повністю задоволені Замовником та відповідні вимоги виключені зі змісту тендерної документації
Текст запиту:
У відповідності до підпункту 3 пункту 63 Постанови про особливості «Орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, коли:
3) замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі;».
У випадку прийняття Скарги до розгляду відповідно до пункту 64 Постанови про особливості: «Орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, коли обставини, зазначені в підпунктах 1-4 пункту 63 цих особливостей, установлені органом оскарження після прийняття скарги до розгляду»
З урахуванням добровільного характеру внесення змін до тендерної документації Замовником закупівлі та виключення з її вимог умов, що оскаржуються Скаржником просимо Колегію АМКУ залишити без розгляду або припинити розгляд Скарги в цій частині
Дата опублікування:
03.12.2025 11:11