-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників категорії А, що працюють з джерелами іонізуючого випромінювання відповідно до наказу МОЗ України № 246 (за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 17 днів назад
150 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
14.11.2025 14:24 - 19.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» про обрання учасника переможцем закупівлі та надіслання повідомлення про намір укласти договір.
Номер:
615b64ad07d24312bb25666d917879cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-11-14-010451-a.b1
Назва:
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» про обрання учасника переможцем закупівлі та надіслання повідомлення про намір укласти
договір.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (Начмед Поділля).pdf 01.12.2025 13:59
- 3. Документи дозвільного характеру.pdf 01.12.2025 13:59
- Протокол обрання переможця.doc 01.12.2025 13:59
- Додаток 2 - Технічне завдання.docx 01.12.2025 13:59
- sign.p7s 01.12.2025 14:03
- рішення від 03.12.2025 № 17860.pdf 03.12.2025 15:02
- Ліцензія, Документи дозвільного характеру.pdf 04.12.2025 11:03
- Додаток 4 - Документи учасника (8).docx 04.12.2025 11:03
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ.docx 04.12.2025 11:03
- Додаток 1.docx 04.12.2025 11:03
- Додаток 2 - Технічне завдання (1).docx 04.12.2025 11:03
- Перелік змін.docx 04.12.2025 11:03
- Згода Додаток 2, з КЕП.docx 04.12.2025 11:03
- Відповідь АМКУ по суті скарги Медогляди.pdf 04.12.2025 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2025 15:40
Дата розгляду скарги:
15.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2025 15:03
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2c13ed4f167b4ee19d82fc3c2a292fd6
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі Замовником із порушенням чинного законодавства УКРАЇНИ (ліцензійні умови провадження господарської дільності з медичної практики (постанова КМУ №285 від 02.03.2016 року)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» та Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», медична практика підлягає обов’язковому ліцензуванню. Це означає, що будь-який суб’єкт господарювання, який надає медичні послуги, повинен мати ліцензію та дотримуватися встановлених ліцензійних умов.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики (постанова КМУ №285 від 02.03.2016) встановлюють, що медична практика ліцензіата може здійснюватися виключно за місцем (місцями) провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії. Заклад охорони здоров’я має здійснювати діяльність лише за тими адресами, які внесені до його ліцензії.
Така вимога міститься у пункті 9 Ліцензійних умов (абзац третій).
Інформація про всі заклади охорони здоров’я, які отримали ліцензії на медичну практику, міститься в Ліцензійному реєстрі МОЗ України, що доступний для публічного перегляду. Включення закладу до цього реєстру підтверджує чинність його ліцензії та перелік адрес (місць провадження діяльності), на які поширюється ліцензія.
Відповідно до Ліцензійних умов МОЗ України з медичної практики:
- Кожне місце провадження діяльності повинно відповідати встановленим санітарним нормам та правилам, що підтверджується відповідним висновком санітарно-епідеміологічної експертизи.
- Місця провадження діяльності мають бути доступними для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
- Ліцензіат зобов’язаний мати документи, що підтверджують право користування приміщеннями (право власності, договір оренди тощо).
- Кожен ліцензіат зобов'язаний розмістити в доступному для споживача місці інформацію про свій режим роботи, медичних працівників та надані послуги з їхньою вартістю.
Таким чином законодавство України чітко встановлює вимоги до місць провадження діяльності з медичної практики, яких мають дотримуватись ліцензіати. Якщо медичний заклад планує здійснювати діяльність за іншою адресою, відмінною від основного місцезнаходження, він має створити філію (відділення) та внести відповідні зміни до ліцензійних умов або отримати окрему ліцензію для цього місця провадження діяльності.
Якщо заклад змінив місце діяльності, але вчасно не повідомив про це орган ліцензування (МОЗ), орган ліцензування має право тимчасово призупинити дію ліцензії до усунення виявлених порушень, разі системних або серйозних порушень, які не усуваються після призупинення, ліцензія може бути повністю анульована.
Надання медичних послуг за адресою, яка не була внесена до Відомостей про стан матеріально-технічної бази та не фігурує в ліцензії є прямим порушенням Ліцензійних умов МОЗ.
Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД» не має місця провадження діяльності у місці Вінниця.
Враховуючи вищевикладене та у відповідності до чинного законодавства України, учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД» не має законного права виконувати предмет закупівлі у місці, визначеному Замовником.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики (постанова КМУ №285 від 02.03.2016) встановлюють, що медична практика ліцензіата може здійснюватися виключно за місцем (місцями) провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії. Заклад охорони здоров’я має здійснювати діяльність лише за тими адресами, які внесені до його ліцензії.
Така вимога міститься у пункті 9 Ліцензійних умов (абзац третій).
Інформація про всі заклади охорони здоров’я, які отримали ліцензії на медичну практику, міститься в Ліцензійному реєстрі МОЗ України, що доступний для публічного перегляду. Включення закладу до цього реєстру підтверджує чинність його ліцензії та перелік адрес (місць провадження діяльності), на які поширюється ліцензія.
Відповідно до Ліцензійних умов МОЗ України з медичної практики:
- Кожне місце провадження діяльності повинно відповідати встановленим санітарним нормам та правилам, що підтверджується відповідним висновком санітарно-епідеміологічної експертизи.
- Місця провадження діяльності мають бути доступними для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
- Ліцензіат зобов’язаний мати документи, що підтверджують право користування приміщеннями (право власності, договір оренди тощо).
- Кожен ліцензіат зобов'язаний розмістити в доступному для споживача місці інформацію про свій режим роботи, медичних працівників та надані послуги з їхньою вартістю.
Таким чином законодавство України чітко встановлює вимоги до місць провадження діяльності з медичної практики, яких мають дотримуватись ліцензіати. Якщо медичний заклад планує здійснювати діяльність за іншою адресою, відмінною від основного місцезнаходження, він має створити філію (відділення) та внести відповідні зміни до ліцензійних умов або отримати окрему ліцензію для цього місця провадження діяльності.
Якщо заклад змінив місце діяльності, але вчасно не повідомив про це орган ліцензування (МОЗ), орган ліцензування має право тимчасово призупинити дію ліцензії до усунення виявлених порушень, разі системних або серйозних порушень, які не усуваються після призупинення, ліцензія може бути повністю анульована.
Надання медичних послуг за адресою, яка не була внесена до Відомостей про стан матеріально-технічної бази та не фігурує в ліцензії є прямим порушенням Ліцензійних умов МОЗ.
Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД» не має місця провадження діяльності у місці Вінниця.
Враховуючи вищевикладене та у відповідності до чинного законодавства України, учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД» не має законного права виконувати предмет закупівлі у місці, визначеному Замовником.
×
-
Назва доказу:
Копія ліцензії переможця (файл «3.Документи дозвільного характеру»)
-
Повʼязаний документ:
3. Документи дозвільного характеру.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» № 255 УО Б від 26.11.2025 року про обрання учасника переможцем закупівлі та надіслання повідомлення про намір укласти договір. 3. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерні пропозиції учасників відповідно до вимог законодавства та тендерної документації.
Запити Органу оскарження
Номер:
92d0819f5bb74573b36f98a677e8076b
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги № 17860 -р/пк-пз від 03.12.2025
Текст запиту:
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником 14.11.2025р за предметом закупівлі: Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників категорії А, що працюють з джерелами іонізуючого випромінювання відповідно до наказу МОЗ України № 246 (за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної ради» – скасувати Протокол № 255 УО Б прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» від 11 серпня 2025 року, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД"
Замовник вважає доводи Скаржника безпідставними, такими, що суперечать вимогам Тендерної документації та чинному законодавству, а скаргу такою, що не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
По-перше, Скаржник навмисно підмінює поняття, назвавши свою скаргу «СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» про обрання учасника переможцем закупівлі та надіслання повідомлення про намір укласти договір», хоча з тексту його скарги видно, що він оскаржує пункти 4.3 Тендерної документації та Додаток 2 до Тендерної документації. Відповідно до п. 59 Особливостей № 1178 Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Отже Скаржник намагається оскаржити умови Тендерної документації після завершення строків на оскарження.
По-друге, Скаржник вимагає від Замовника скасувати своє рішення з такої причини ,що ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД» не надав документів ,які Замовник навіть не вимагав. Пункт 2 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до Документації містить вимогу «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.»
Слід зазначити, що зазначений пункт продубльовано у п. 4 Документації Додатку 4 до Тендерної документації і не містить окремих вимог щодо зазначення в ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики зареєстрованого місця провадження діяльності саме у місті Вінниця.
Замовник не встановлював вимоги, що адреса місця надання послуг (територія Замовника) повинна бути внесена до ліцензії Учасника. Вимога стосувалася виключно наявності чинної ліцензії на медичну практику як такої.
Також на етапі періоду уточнень Замовником було внесено зміни до Документації, зокрема до Додатку 2, якими цілеспрямовано було видалено вимогу про те, що заклад охорони здоров’я Виконавця обов’язково має бути розміщений у м. Вінниця, так як на думку Замовника ця вимога звужувала коло потенційних учасників закупівлі.
Отже, Скаржник намагається застосувати до Переможця вимогу щодо змісту ліцензії (наявність конкретної адреси), яка в Документації була відсутня
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність прийнятого Замовником рішення і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Скаржника, викладені у Скарзі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178
ПРОШУ:
1. Взяти до уваги цю інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі.
2. Прийняти пояснення до розгляду.
Додатки:
1. Додаток 1 до Тендерної документації
2. Додаток 2 до Тендерної документації + Перелік змін
3. Додаток 4 до Тендерної документації
4. Згода ТОВ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД з умовами Додатку 2
5. Ліцензія ТОВ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД
Дата опублікування:
04.12.2025 11:03