• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників категорії А, що працюють з джерелами іонізуючого випромінювання відповідно до наказу МОЗ України № 246 (за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 17 днів назад

150 000.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 14.11.2025 14:24 - 19.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» про обрання учасника переможцем закупівлі та надіслання повідомлення про намір укласти договір.

Номер: 615b64ad07d24312bb25666d917879cb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-11-14-010451-a.b1
Назва: СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» про обрання учасника переможцем закупівлі та надіслання повідомлення про намір укласти договір.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.12.2025 15:03
Автор: ТОВ "НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ", Олександр Патлюк +800333133 nachmedpodillya@gmail.com http://www.nmcprof.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2c13ed4f167b4ee19d82fc3c2a292fd6
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі Замовником із порушенням чинного законодавства УКРАЇНИ (ліцензійні умови провадження господарської дільності з медичної практики (постанова КМУ №285 від 02.03.2016 року)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» та Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», медична практика підлягає обов’язковому ліцензуванню. Це означає, що будь-який суб’єкт господарювання, який надає медичні послуги, повинен мати ліцензію та дотримуватися встановлених ліцензійних умов.
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики (постанова КМУ №285 від 02.03.2016) встановлюють, що медична практика ліцензіата може здійснюватися виключно за місцем (місцями) провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії. Заклад охорони здоров’я має здійснювати діяльність лише за тими адресами, які внесені до його ліцензії.
Така вимога міститься у пункті 9 Ліцензійних умов (абзац третій).
Інформація про всі заклади охорони здоров’я, які отримали ліцензії на медичну практику, міститься в Ліцензійному реєстрі МОЗ України, що доступний для публічного перегляду. Включення закладу до цього реєстру підтверджує чинність його ліцензії та перелік адрес (місць провадження діяльності), на які поширюється ліцензія.
Відповідно до Ліцензійних умов МОЗ України з медичної практики:
- Кожне місце провадження діяльності повинно відповідати встановленим санітарним нормам та правилам, що підтверджується відповідним висновком санітарно-епідеміологічної експертизи.
- Місця провадження діяльності мають бути доступними для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
- Ліцензіат зобов’язаний мати документи, що підтверджують право користування приміщеннями (право власності, договір оренди тощо).
- Кожен ліцензіат зобов'язаний розмістити в доступному для споживача місці інформацію про свій режим роботи, медичних працівників та надані послуги з їхньою вартістю.
Таким чином законодавство України чітко встановлює вимоги до місць провадження діяльності з медичної практики, яких мають дотримуватись ліцензіати. Якщо медичний заклад планує здійснювати діяльність за іншою адресою, відмінною від основного місцезнаходження, він має створити філію (відділення) та внести відповідні зміни до ліцензійних умов або отримати окрему ліцензію для цього місця провадження діяльності.
Якщо заклад змінив місце діяльності, але вчасно не повідомив про це орган ліцензування (МОЗ), орган ліцензування має право тимчасово призупинити дію ліцензії до усунення виявлених порушень, разі системних або серйозних порушень, які не усуваються після призупинення, ліцензія може бути повністю анульована.
Надання медичних послуг за адресою, яка не була внесена до Відомостей про стан матеріально-технічної бази та не фігурує в ліцензії є прямим порушенням Ліцензійних умов МОЗ.
Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД» не має місця провадження діяльності у місці Вінниця.
Враховуючи вищевикладене та у відповідності до чинного законодавства України, учасник закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДОБРОМЕД» не має законного права виконувати предмет закупівлі у місці, визначеному Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження