-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (тканинні ролети) для облаштування приміщень в закладах загальної середньої освіти, позашкільного закладу освіти Дарницького району міста Києва
Призупинено
450 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
28.10.2025 16:35 - 22.11.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на невиконання рішення Комісії АМКУ. Замовник Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Сума закупівлі 450 000грн.
Номер:
0c264162aee24ec8aa78a1dcedbd4407
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-28-014401-a.b2
Назва:
Скарга на невиконання рішення Комісії АМКУ. Замовник Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Сума закупівлі 450 000грн.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА Тропша В. на невиконання рішення Комісії.docx 21.11.2025 17:30
- СКАРГА Тропша В. на невиконання рішення Комісії.pdf 21.11.2025 17:30
- рішення від 12.11.2025 № 16913.pdf 21.11.2025 17:30
- Виписка ЄДР Фіз Осіб Підприємців.pdf 21.11.2025 17:30
- Житомір Політехніка ДогНаклВідг.pdf 21.11.2025 17:30
- СКАРГА Тропша В.Д. КЕП.rar 21.11.2025 17:31
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д.pdf 21.11.2025 17:31
- ЗУ Про мову.docx 21.11.2025 17:31
- sign.p7s 21.11.2025 17:31
- рішення від 25.11.2025 № 17501.pdf 25.11.2025 17:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2025 17:33
Дата розгляду скарги:
03.12.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2025 17:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
96661a85104f4967ba468bfe9738d4a1
Заголовок пункту скарги:
Скарга на невиконання рішення Комісії АМКУ № 16913-р/пк-пз від 12.11.2025.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Скарга на невиконання рішення Комісії АМКУ № 16913-р/пк-пз від 12.11.2025.
×
-
Назва доказу:
СКАРГА Тропша В. на невиконання рішення Комісії.pdf
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА Тропша В. на невиконання рішення Комісії.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу Комісію АМКУ зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
ТД містить дискримінаційні, неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Сума 450000грн.
Номер:
7d35b7fce62842e7afa8f6153460d8b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-28-014401-a.c1
Назва:
ТД містить дискримінаційні, неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Сума 450000грн.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Житомір Політехніка ДогНаклВідг.pdf 03.11.2025 20:18
- СКАРГА Тропша В.Д. КЕП.rar 03.11.2025 20:18
- ЗУ Про мову.docx 03.11.2025 20:18
- Витяг Єдиний Податок Тропша В.Д.pdf 03.11.2025 20:18
- СКАРГА Тропша В. на умови.pdf 03.11.2025 20:18
- СКАРГА Тропша В. на умови.docx 03.11.2025 20:18
- Виписка ЄДР Фіз Осіб Підприємців.pdf 03.11.2025 20:18
- sign.p7s 03.11.2025 20:19
- СЕРТИФІКАТ ДСТУ 13120 Тропша В 31.03.2025 Підписано.pdf 04.11.2025 15:33
- ДСЕЕ Штора МеханЕлектр Сонцезахисна Підписано.pdf 04.11.2025 15:33
- Сертифікат 01.2025 Тропша В.Д. Підписано.pdf 04.11.2025 15:33
- Висновок ДСЕЕ 41920 Штори Ролети Деталі.pdf 04.11.2025 15:33
- рішення від 05.11.2025 № 16545.pdf 05.11.2025 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2025 № 16913.pdf 13.11.2025 12:52
- рішення від 12.11.2025 № 16913.pdf 17.11.2025 11:56
- Пояснення до скарги(тканинні ролети).docx 07.11.2025 11:50
- Пояснення до скарги(тканинні ролети).pdf 07.11.2025 11:50
- Перелік змін від 20.11.2025.docx 20.11.2025 11:10
- Протокол № 2095 внесення змін.pdf 20.11.2025 11:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2025 20:21
Дата розгляду скарги:
12.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2025 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.11.2025 11:56
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2025 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни Протокол № 2095 від 20.11.2025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
148cb5356c74449c84f8342d718d65c9
Заголовок пункту скарги:
Для підтвердження якості та безпечності тканини з якої виготовляються ролети учасник повинен надати гігієнічний сертифікат.
Законодавство України не містить такого документу затвердженої державою форми, порядком видачі, уповноважених на видачу такого документу органів та організацій тощо, щодо документу: – «гігієнічний сертифікат».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Для підтвердження якості та безпечності тканини з якої виготовляються ролети учасник повинен надати гігієнічний сертифікат.
Законодавство України не містить такого документу затвердженої державою форми, порядком видачі, уповноважених на видачу такого документу органів та організацій тощо, щодо документу: – «гігієнічний сертифікат».
На сторінці закупівлі надано звернення щодо невідповідності вимоги ТД «гігієнічний сертифікат» вимогам українського законодавства.
Замовник надав відповідь: «31.10.25, 08:06 Шановний Учасник! У ТД буде внесено зміни.»
Проте, на сьогодні – 03.11.2025 р. 20-00, останній день для оскарження вимог ТД, зміни не внесено.
Законодавство України не містить такого документу затвердженої державою форми, порядком видачі, уповноважених на видачу такого документу органів та організацій тощо, щодо документу: – «гігієнічний сертифікат».
На сторінці закупівлі надано звернення щодо невідповідності вимоги ТД «гігієнічний сертифікат» вимогам українського законодавства.
Замовник надав відповідь: «31.10.25, 08:06 Шановний Учасник! У ТД буде внесено зміни.»
Проте, на сьогодні – 03.11.2025 р. 20-00, останній день для оскарження вимог ТД, зміни не внесено.
×
-
Назва доказу:
СКАРГА Тропша В. на умови.pdf
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА Тропша В. на умови.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу Комісію АМКУ зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, зазначені в Скарзі.
Запити Органу оскарження
Номер:
9d79674976ae443f863d61ec248102be
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.11.2025 № 16545-р/пк-пз з приводу прийнятої до розгляду скарги Фізична Особа Підприємець Тропша Вадим Дмитрович (надалі-Скаржник) від 03 листопада 2025 № UA-2025-10-28-014401-a.c1 (надалі-Скарга) щодо закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-10-28-014401-a предметом якої є: ДК 021:2015 код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (тканинні ролети) для облаштування приміщень в закладах загальної середньої освіти, позашкільного закладу освіти Дарницького району міста Києва (далі-Процедура закупівлі), Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (надалі-Замовник) надає пояснення по суті Скарги.
Рішенням Уповноваженої особи Протокол №1835 від 14.10. 2025 року було Затверджено ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ «Процедура закупівлі - відкриті торги з особливостями» на закупівлю: ДК 021:2015 код 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (тканинні ролети) для облаштування приміщень в закладах загальної середньої освіти, позашкільного закладу освіти Дарницького району міста Києва. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова),що затверджує Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471) (далі - Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Постанові. 03.11.2025 року Замовником було одержано скаргу за № UA-2025-10-28-014401-a.c1 від ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ" (далі-Скарга), яку відправлено до Органу оскарження. Ознайомившись зі змістом Скарги Замовник вважає, що подана Скарга не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" з огляду на наступне. Скарга не відповідає вимогам частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки не дотримано вимоги щодо обов’язкового завантаження документального підтвердження/доказів у складі скарги. Згідно із законодавством, у випадку, якщо оскаржуються умови тендерної документації, до скарги повинні бути додані відповідні документи або інші докази, які підтверджують обставини, викладені у скарзі. Такі документи мають бути подані у вигляді електронних файлів через електронну систему закупівель одночасно з поданням скарги. Відсутність документального підтвердження є істотним порушенням, яке унеможливлює повноцінний розгляд скарги органом оскарження. Таким чином, скарга вважається такою, що не відповідає встановленим вимогам Закону, а отже — не може бути прийнята до розгляду. Згідно інформації та документів, які оприлюднені Скаржником, скарга не відповідає вимогам частини п’ятої та частини шістнадцятої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки станом на момент її подання скаржником не надано документального підтвердження у підтримку викладених обставин. Зокрема, у першій та третій частинах скарги відсутні докази порушення прав або охоронюваних законом інтересів скаржника з боку замовника, а також не наведено обґрунтування причинно-наслідкового зв’язку між рішенням чи дією замовника та порушенням прав такої особи. Це прямо суперечить вимозі Закону щодо обов’язкової наявності у скарзі чіткого обґрунтування таких порушень. У другій частині скарги скаржник посилається виключно на законодавчі положення, але сам по собі закон не є доказом і не може слугувати підтвердженням неможливості виконання вимог тендерної документації. Крім того, у четвертій частині скарги скаржником не доведено і документально не підтверджено, що вимога, яку він оскаржує, суперечить законодавству, або що він об'єктивно не може її виконати. За приписами частини шістнадцятої статті 18 Закону, орган оскарження розглядає скаргу виключно на підставі інформації, яка наявна в електронній системі закупівель станом на момент подання скарги. У даному випадку, жодних документальних доказів до скарги не додано, отже відсутні правові підстави для її розгляду. Таким чином, скарга фактично містить лише бездоказові твердження та звинувачення на адресу замовника, що суперечить законодавчим вимогам, тому просимо не приймати її до розгляду.
В межах інформації, отриманої за скаргою, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації з метою уточнення її умов та усунення потенційних непорозумінь.
З урахуванням викладеного, а також з огляду на невідповідність скарги вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", просимо залишити вказану скаргу без розгляду.
Дата опублікування:
07.11.2025 11:50
Номер:
f044107ababf44528cc5f1e3bab7d3bb
Тема запиту:
Документи на підтвердження наявності порушених прав.
Текст запиту:
Документи на підтвердження наявності порушених прав.
Дата опублікування:
04.11.2025 15:33