• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Подарунки до Святого Миколая та новорічні подарунки

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишився день (до 05.11.25 00:00)

495 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
14
год
11
хв
29
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2025 15:22 - 02.11.2025 00:00
Скарга
Очікує розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: f0c8450b3843423098e63922421003b3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-10-28-011950-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», Вячеслав Подгорный +380675630057 podgor1976@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3ff8f2a12d4b4659a9f358bb8cbdf4f3
Заголовок пункту скарги: 1. Дискримінаційна вимога № 1. Щодо складського приміщення на території Львівської області
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: У розділі 1 Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога:
«Учасник повинен мати у власності на території Львівської області складське/виробничо-складське приміщення/будівлю»
Ця вимога є цілком необґрунтованою та дискримінаційною. Дана вимога документації є дискримінаційною щодо учасників та спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб'єктів господарювання, місцезнаходження або будь-які приміщення яких розміщені виключно на території Львівської області. Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають складське/виробничо-складське приміщення/будівлю саме на території Львівської області та можуть надати відповідні підтвердні документи. Це дискримінацією щодо інших суб'єктів господарювання. Учасник може знаходитися в іншому місті/області й не зобов’язаний для участі в тендері перевозити свою МТБ, не знаючи, чи переможе він у закупівлі. Антимонопольним комітетом України неодноразово було визначено цю вимогу дискримінаційною та замовників було зобов’язано внести зміни до тендерної документації (як приклад - рішення щодо закупівлі UA-2019-09-25-000490-a).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: dfbb74580da34cbf92f49112057b9b3f
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна вимога № 2. Щодо листа від Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: У розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:

2. Довідку довільної форми, видану Замовником даних відкритих торгів, датовану в період звернення за роз’ясненнями процедури закупівлі про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником -Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області.»

Така умова тендерної документацій має не тільки абсурдний, а ще й дискримінаційний характер. Взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть отримати відгук від цього конкретного замовника. Інші потенційні учасники, які не зможуть отримати такий відгук, будуть позбавлені можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
Встановлені вимоги є незаконними і такими, що порушують права учасників та принципи публічних закупівель. Така вимога суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), адже за таких умов з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, замовник може не надати вищезазначену довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції, що є дискримінаційним щодо скаржника та інших суб’єктів господарювання.

Згідно з частиною 1 статті 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Вимога щодо надання довідки, виданої замовником, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз’яснення) лише через авторизований електронний майданчик, а не під час особистої зустрічі, зі складанням будь-яких довідок. Такі дії замовника є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Антимонопольним комітетом України неодноразово було визначено цю вимогу дискримінаційною та замовників було зобов’язано внести зміни до тендерної документації (як приклад - рішення щодо закупівлі UA-2021-07-20-006296-b)
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації