-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_369_ВО: Провід СІП-3 (44310000-6 Вироби з дроту)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 16 днів назад
2 253 026.20
UAH без ПДВ
Період оскарження:
13.10.2025 16:38 - 18.10.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
6691895c1e7f4a749f34b7cbe92c4281
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-10-13-013665-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Детальний опис у скарзі, яка додається
Пов'язані документи:
Учасник
- 369_25_ВО_протокол відх.docx 03.11.2025 11:14
- Скарга АМКУ (UA-2025-10-13-013665-a).pdf 03.11.2025 11:14
- Скарга АМКУ (UA-2025-10-13-013665-a).docx 03.11.2025 11:14
- Порівняльна таблиця.docx 03.11.2025 11:14
- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx 03.11.2025 11:14
- ДСТУ 4743-2007.pdf 03.11.2025 11:14
- sign.p7s 03.11.2025 11:15
- рішення від 05.11.2025 № 16531.pdf 05.11.2025 14:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2025 № 16985.pdf 14.11.2025 14:18
- 369_25_ВО - Заперечення на скаргу.docx 11.11.2025 17:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2025 11:36
Дата розгляду скарги:
13.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2025 14:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9045eb42045f4d05aa6679c463ebadba
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу розгляду тендерної пропозиції № 369_25_ВО від 29 жовтня 2025 р, що опубліковано в системі Prozorro 29.10.2025 року (дата, коли ТОВ «НЕОКОРТЕКС» (надалі – Скаржник) стало відомо про відхилення його тендерної пропозиції.
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 03.11.2025 включно.
Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Скаржника є такою, яка відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягає відхиленню наступних підстав:
У протоколі № розгляду тендерних пропозицій 369_25_ВО від 29 жовтня 2025 р. зазначено: «… Результати розгляду пропозиції учасника:
Відповідно до п.п 1.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати порівняльну таблицю згідно форми, наведеної в Таблиці 1, щодо порівняння технічних та якісних характеристик згідно тендерної пропозиції учасника та зазначених Замовником в Додатку А до Додатку 1 Тендерної документації.
Порівняльна таблиця надана Учасником не відповідає вимогам замовника, а саме:
- відповідно до вимог замовника, гарантійний термін експлуатації на продукцію повинен бути – «не менше трьох років з дати введення в експлуатацію», однак Учасник пропонує до постачання продукцію, гарантійний термін експлуатації якої, становить «36 місяців з дати введення в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 місяців».
Враховуючи вищевикладене порівняльна таблиця є такою що не відповідає вимогам Замовника згідно п.п 1.1 п. 1 Додатку 2.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.».
І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Кабелі та супутня продукція (провід СІП)
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1023115 Провід СІП-3 1x50-20 ДСТУ 4743:2007 та форма Додатку А м
44 881,0
* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні повністю задовільняти вимоги, зазначені в тендерній документації.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Місце поставки: м. Фастів (Київська обл.)
Рік/дата виготовлення: не раніше 01.01.2025.
Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»
Додаток А
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ГРУПИ ПРОДУКЦІЇ:
Провід самоутримний ізольований типу СІП ДСТУ 4743:2007
Код (304020902)
Перелік продукції, що закуповується:
№ Найменування Технічні параметри
1 Провід СІП-3 1x50-20 марка - СІП
конструктивне виконання - із захисною ізоляцією
Кількість основних струмопровідних жил - 1
Номінальний переріз основних струмопровід - 50
призначення - самоутримні захищені проводи для повітряних ліній на номінальну напругу 20 кВ
Товари, мають відповідати: ДСТУ 4743:2007.
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний термін експлуатації - не менше трьох років з дати введення в експлуатацію.
Гарантійний термін зберігання - відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання
Розділ 9 ДСТУ 4743:2007
Умови транспортування
Розділ 9 ДСТУ 4743:2007
Умови пакування, тарування
Пункт 5.2, 5.3 ДСТУ 4743:2007
Додаток 2до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№
п/п Типи документів або вимог Перелік документів, що надаються учасником закупівлі, для документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі
1.1 Підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним та якісним вимогам предмета закупівлі, встановленим Додатком А до Додатку 1 Тендерної документації Порівняльна таблиця згідно форми, наведеної в Таблиці 1, щодо порівняння технічних та якісних характеристик згідно пропозиції учасника та зазначених Замовником в Додатку А до Додатку 1 Тендерної документації *
(* Учасник зазначає в порівняльній таблиці відповідність кожному з параметрів, зазначених замовником в колонці «Вимоги замовника»)
З огляду на зазначені вище вимоги ТД замовник закуповує товар «Провід СІП-3 1x50-20», що повинен відповідати ДСТУ 4743:2007 та формі Додатку А.
У протоколі відхилення основною підставою відхилення було зазначено невідповідність характеристик товару в частині гарантійних строків, зокрема Гарантійний термін експлуатації має становити не менше трьох років з дати введення в експлуатацію.
У складі тендерної пропозиції учасника міститься:
1) Цінова пропозиція № NEO25/10-17/01 від 17.10.2025 р відповідно до якої до постачання пропонується товар «Провід СІП-3 20кВ 1х50». У колонці «Гарантійний строк експлуатації (місяці)*1» зазначається «36 місяців з дати введення в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 місяців». Гарантійний строк зберігання - 12 місяців з дати поставки товару.
2) Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик № NEO25/10-17/06 від 17.10.2025 р. у якій зазначено: Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін експлуатації - 36 місяців з дати введення в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 місяців. Гарантійний термін зберігання - 12 місяців з дати поставки товару.
Відповідно до абз. 2 розділу 11 Гарантії виробника ДСТУ 4743:2007 зазначено наступне:
Гарантійний строк експлуатації- 3 р. Гарантійний строк обчислюють з дати введення проводу в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 міс. В інших випадках – після закінчення 6 міс. З дати виготовлення.
Гарантійних строків зберігання в ДСТУ 4743:2007 не зазначається.
У Додатку 4 до ТД міститься форма цінової пропозиції та Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції.
У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійні строки:
у колонці 7 вказується гарантійний строк експлуатації товару, який обчислюється від дня введення товару в експлуатацію;
у колонці 8 вказується гарантійний строк зберігання товару, але не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію.
Гарантійні строки експлуатації та зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар.
У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати:
у колонці 7 вказується гарантійний строк експлуатації товару не менше 2 років від дня отримання товару кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України);
З урахуванням зазначеного вище, пропозиція відповідає вимогам ТД.
Гарантійний строк експлуатації у нашій пропозиції зазначено в 3 роки як цього вимагає тендерна документація, особливості початку перебігу та обчислення гарантійного строку експлуатації зазначено так як в ДСТУ 4743:2007, оскільки товар відповідно до вимог ТД має відповідати ДСТУ 4743:2007.
Гарантійний строк зберігання технічними вимогами та ДСТУ 4743:2007 не визначено, тому відповідно до вимог Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції було зазначено 12 місяців.
З урахуванням зазначеного вище тендерна пропозиція складена та заповнена саме з урахуванням всіх вимог ТД та була неправомірно відхилена Замовником.
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 03.11.2025 включно.
Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Скаржника є такою, яка відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Тендерна пропозиція Скаржника не підлягає відхиленню наступних підстав:
У протоколі № розгляду тендерних пропозицій 369_25_ВО від 29 жовтня 2025 р. зазначено: «… Результати розгляду пропозиції учасника:
Відповідно до п.п 1.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати порівняльну таблицю згідно форми, наведеної в Таблиці 1, щодо порівняння технічних та якісних характеристик згідно тендерної пропозиції учасника та зазначених Замовником в Додатку А до Додатку 1 Тендерної документації.
Порівняльна таблиця надана Учасником не відповідає вимогам замовника, а саме:
- відповідно до вимог замовника, гарантійний термін експлуатації на продукцію повинен бути – «не менше трьох років з дати введення в експлуатацію», однак Учасник пропонує до постачання продукцію, гарантійний термін експлуатації якої, становить «36 місяців з дати введення в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 місяців».
Враховуючи вищевикладене порівняльна таблиця є такою що не відповідає вимогам Замовника згідно п.п 1.1 п. 1 Додатку 2.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.».
І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Кабелі та супутня продукція (провід СІП)
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1023115 Провід СІП-3 1x50-20 ДСТУ 4743:2007 та форма Додатку А м
44 881,0
* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні повністю задовільняти вимоги, зазначені в тендерній документації.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Місце поставки: м. Фастів (Київська обл.)
Рік/дата виготовлення: не раніше 01.01.2025.
Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»
Додаток А
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ГРУПИ ПРОДУКЦІЇ:
Провід самоутримний ізольований типу СІП ДСТУ 4743:2007
Код (304020902)
Перелік продукції, що закуповується:
№ Найменування Технічні параметри
1 Провід СІП-3 1x50-20 марка - СІП
конструктивне виконання - із захисною ізоляцією
Кількість основних струмопровідних жил - 1
Номінальний переріз основних струмопровід - 50
призначення - самоутримні захищені проводи для повітряних ліній на номінальну напругу 20 кВ
Товари, мають відповідати: ДСТУ 4743:2007.
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний термін експлуатації - не менше трьох років з дати введення в експлуатацію.
Гарантійний термін зберігання - відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання
Розділ 9 ДСТУ 4743:2007
Умови транспортування
Розділ 9 ДСТУ 4743:2007
Умови пакування, тарування
Пункт 5.2, 5.3 ДСТУ 4743:2007
Додаток 2до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№
п/п Типи документів або вимог Перелік документів, що надаються учасником закупівлі, для документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі
1.1 Підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним та якісним вимогам предмета закупівлі, встановленим Додатком А до Додатку 1 Тендерної документації Порівняльна таблиця згідно форми, наведеної в Таблиці 1, щодо порівняння технічних та якісних характеристик згідно пропозиції учасника та зазначених Замовником в Додатку А до Додатку 1 Тендерної документації *
(* Учасник зазначає в порівняльній таблиці відповідність кожному з параметрів, зазначених замовником в колонці «Вимоги замовника»)
З огляду на зазначені вище вимоги ТД замовник закуповує товар «Провід СІП-3 1x50-20», що повинен відповідати ДСТУ 4743:2007 та формі Додатку А.
У протоколі відхилення основною підставою відхилення було зазначено невідповідність характеристик товару в частині гарантійних строків, зокрема Гарантійний термін експлуатації має становити не менше трьох років з дати введення в експлуатацію.
У складі тендерної пропозиції учасника міститься:
1) Цінова пропозиція № NEO25/10-17/01 від 17.10.2025 р відповідно до якої до постачання пропонується товар «Провід СІП-3 20кВ 1х50». У колонці «Гарантійний строк експлуатації (місяці)*1» зазначається «36 місяців з дати введення в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 місяців». Гарантійний строк зберігання - 12 місяців з дати поставки товару.
2) Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик № NEO25/10-17/06 від 17.10.2025 р. у якій зазначено: Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін експлуатації - 36 місяців з дати введення в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 місяців. Гарантійний термін зберігання - 12 місяців з дати поставки товару.
Відповідно до абз. 2 розділу 11 Гарантії виробника ДСТУ 4743:2007 зазначено наступне:
Гарантійний строк експлуатації- 3 р. Гарантійний строк обчислюють з дати введення проводу в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 міс. В інших випадках – після закінчення 6 міс. З дати виготовлення.
Гарантійних строків зберігання в ДСТУ 4743:2007 не зазначається.
У Додатку 4 до ТД міститься форма цінової пропозиції та Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції.
У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійні строки:
у колонці 7 вказується гарантійний строк експлуатації товару, який обчислюється від дня введення товару в експлуатацію;
у колонці 8 вказується гарантійний строк зберігання товару, але не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію.
Гарантійні строки експлуатації та зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якою виготовляється товар.
У разі якщо стандартами, технічними умовами, іншою нормативно-технічною документацією, за якими виготовляється товар, або виробником не передбачено гарантійних строків на товар, учасник повинен вказати:
у колонці 7 вказується гарантійний строк експлуатації товару не менше 2 років від дня отримання товару кінцевим споживачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України);
З урахуванням зазначеного вище, пропозиція відповідає вимогам ТД.
Гарантійний строк експлуатації у нашій пропозиції зазначено в 3 роки як цього вимагає тендерна документація, особливості початку перебігу та обчислення гарантійного строку експлуатації зазначено так як в ДСТУ 4743:2007, оскільки товар відповідно до вимог ТД має відповідати ДСТУ 4743:2007.
Гарантійний строк зберігання технічними вимогами та ДСТУ 4743:2007 не визначено, тому відповідно до вимог Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції було зазначено 12 місяців.
З урахуванням зазначеного вище тендерна пропозиція складена та заповнена саме з урахуванням всіх вимог ТД та була неправомірно відхилена Замовником.
×
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Повʼязаний документ:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця.docx
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 4743-2007.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол Замовника
-
Повʼязаний документ:
369_25_ВО_протокол відх.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2025-10-13-013665-a за предметом « Провід СІП-3 код ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту» в частині відхилення пропозиції Скаржника 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника у закупівлі у відкритих торгах з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2025-10-13-013665-a, предмет закупівлі «Провід СІП-3 код ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту», визнати нашу пропозицію такою, що відповідає вимогам ТД
Запити Органу оскарження
Номер:
0ddebe8706cd4084bb3919d375ac9aa8
Тема запиту:
Заперечення на скаргу
Текст запиту:
Відповідно до п.п 1.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати порівняльну таблицю згідно форми, наведеної в Таблиці 1, щодо порівняння технічних та якісних характеристик згідно тендерної пропозиції учасника та зазначених Замовником в Додатку А до Додатку 1 Тендерної документації.
В Таблиці 1 Замовник встановив вимогу щодо гарантійного терміну експлуатації, який мав підтвердити Учасник, а саме не менше трьох років з дати введення в експлуатацію.
Однак, в наданій порівняльній таблиці Учасник зазначив «гарантійний термін експлуатації 36 місяців з дати введення в експлуатацію, якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію не перевищує 6 місяців», що не відповідає вимозі Замовника - не менше трьох років з дати введення в експлуатацію.
Вказане формулювання гарантійного терміну експлуатації встановлює додаткові правила для надання гарантії 36 місяців, адже якщо час від виготовлення до введення в експлуатацію перевищить 6 місяців – Замовник втратить гарантію - не менше трьох років з дати введення в експлуатацію.
Окрім того, Учасник в своїй ціновій пропозиції зазначає дату виробництва - не раніше 01.01.2025 р. Тобто, якщо договір буде містити формулювання Учасника, а товар буде виготовлено 01.01.2025, такий товар вже до поставки буде без гарантії.
Підкреслюємо, Замовник не вимагав щоб гарантійний строк відповідав ДСТУ 4743:2007. Замовник тільки вимагав щоб сам товар, умови зберігання, умови транспортування, умови пакування, тарування, відповідали ДСТУ 4743:2007, а не гарантійний строк.
Вимоги до гарантійного строку Замовник встановив згідно власних потреб.
Враховуючи вищевикладене, Учасником не було виконано вимог тендерної документації.
З огляду на зазначене,
ПРОСИМО:
Відмовити Скаржнику у задоволенні його скарги у процедурі закупівлі № UA-2025-10-13-013665-a.
Дата опублікування:
11.11.2025 17:53