-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги медичних лабораторій із здійснення досліджень для Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
період кваліфікації завершився 8 днів назад
Скарга на незаконне рішення Замовника про визначення переможця процедури Закупівлі
- 13.2. ISO 10012 з додатком (документ переможця).pdf 06.12.2025 14:20
- sign.p7s 06.12.2025 15:23
- Скарга гістологія Сілмед (Хмельницьк)2.doc 06.12.2025 23:14
- рішення від 19.11.2025 № 17247 (1).pdf 06.12.2025 23:14
- 13.2. ISO 10012 з додатком (1).pdf 06.12.2025 23:16
- рішення від 09.12.2025 №18186.pdf 09.12.2025 17:36
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Документ поданий Перможцем, який має невідповідності
-
Повʼязаний документ:
13.2. ISO 10012 з додатком (документ переможця).pdf
-
Прошу: 1) Прийняти цю скаргу до розгляду; 2) Перевірити викледені факти; 3) Встановити наявність порушень у діях Замовника; 4) Зобовязати Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір з ним
Запити Органу оскарження
Незаконне рішення про визначення переможця
Документів не завантажено.
Скарга дискримінаційний підхід замовника на визначення переможця процедури закупівлі
- Протокол обрання переможця-10.pdf 11.11.2025 16:44
- sign.p7s 11.11.2025 19:40
- Скарга гістологія Сілмед (Хмельницьк).doc 11.11.2025 23:10
- (доказ до п1 скарги) 35. Сертифікат СІ ЕС ДІ ЛАБ_2 Жмеринська 072025.pdf 11.11.2025 23:13
- (доказ до п1 скарги) 36. Сертифікат СІ ЕС ДІ ЛАБ_1 Васильківська ДСТУ 072025 (1).pdf 11.11.2025 23:13
- (доказ до п2 скарги) 37. Сертифікат визнання вимірювальних можливостей СІ ЕС ДІ ЛАБ 2025.pdf 11.11.2025 23:14
- (доказ до п2 скарги) 38. Перелік вимірювальних можливостей СІ ЕС ДІ ЛАБ від 31.07.2025.pdf 11.11.2025 23:14
- аналогічна практика за пунктом 1 (рішення від 30.05.2025 №8662).pdf 18.11.2025 09:13
- інформація до пункту 2 скарги (Чинний стандард 100122023).jpg 18.11.2025 09:15
- інформація до пункту 2 скарги (Чинний стандард 100122005).jpg 18.11.2025 09:15
- рішення від 13.11.2025 № 16936.pdf 13.11.2025 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2025 № 17247.pdf 20.11.2025 14:47
- рішення від 19.11.2025 № 17247.pdf 24.11.2025 11:22
- Пояснення на скаргу.doc 17.11.2025 13:43
- Пояснення з додатками.pdf 17.11.2025 13:43
- Протокол-11.pdf 01.12.2025 11:29
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Протокол визнчення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол обрання переможця-10.pdf
-
Прошу: 1) Прийнти скаргу до розгляду; 2) Перевірити обставини викадені у скарзі;3) Всатновити наявність порушень згідно обставин викладених у скарзі; 4) Зобовязати Замовника сасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Запити Органу оскарження
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
- Скарга.pdf.asice.zip 07.11.2025 17:13
- sign.p7s 07.11.2025 17:15
- Рішення від 11.11.2025 № 16825.pdf 11.11.2025 17:17
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.11.2025 № 2250.pdf 19.11.2025 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2025 № 17581.pdf 27.11.2025 12:38
- Рішення від 26.11.2025 № 17581.pdf 28.11.2025 16:42
- пояс. по суті скарги.pdf 13.11.2025 14:23
- Пояснення на скаргу.doc 13.11.2025 14:23
- Протокол-12.pdf 01.12.2025 11:31
Пункт скарги
Скаржник вважає Рішення про відхилення безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори.
Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3 розділу ІІІ Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону 922, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону 922
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації., а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (у випадку їх визначення Замовником в тендерній документації);
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
1.1. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), визначеним статтею 16 Закону 922.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному Тендерною документацію всі документи згідно переліку, в тому числі «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
За частиною 1 підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та підпунктів 2.1.1. пункту 2 Додатку 4 до Тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, яка виконана. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника автотранспорту.
На підтвердження права власності чи користування транспортним засобом зазначеного у довідці учасники подають копії наступних документів:
- для транспортного засобу: копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (що посвідчує право власності учасника) або копії договорів оренди транспортних засобів та копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують право власності орендодавця. У разі надання послуг з транспортування надати копії договорів про надання послуг з транспортування.
У складі тендерної пропозиції Скаржник надав Інформаційну довідку про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, яка виконана, від 02.10.2025 № 3.1/1723 (далі – Довідка 1723), у якій визначив інформацію про наявність в Скаржника власного автотранспорту, а саме:
- RENAULT DOKKER, реєстраційний номер: KА0623СО, Номер документа: СTM № 334226;
- RENAULT DOKKER, реєстраційний номер: А0624СО, Номер документа: СTM № 334239.
Також у складі пропозиції Скаржник надав:
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії СТМ № 334226 від 22.02.2024 (далі – Свідоцтво 334226) щодо RENAULT DOKKER за реєстраційним номером: KА0623СО;
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії СТМ № 334239 від 22.02.2024 (далі – Свідоцтво 334239) щодо RENAULT DOKKER за реєстраційним номером: KА0624СО.
Тобто Скаржником у складі пропозиції надано свідоцтва про реєстрацію саме тих транспортних засобів, що зазначені у Довідці 1723.
Варто зазначити, що зі змісту Довідки 1723 вбачається допущення описки в реєстраційному номері автомобіля RENAULT DOKKER, а саме, що зареєстрований за Свідоцтвом 334239.
Замовник 17.10.2025 у порядку пункту 43 Особливостей розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення з вимогою), у якому, посилаючись на вимоги частини 1 підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та підпунктів 2.1.1. пункту 2 Додатку 4 до Тендерної документації і перелічені документи тендерної пропозиції Скаржника, враховуючи згадану опису Довідки 1723, зазначив, що Скаржником не надано свідоцтво яке б підтвердило б наявність у нього RENAULT DOKKER, реєстраційний номер: А0624СО.
В порядку частини 9 статті 26 Закону 922 Скаржник оприлюднив в електронній системі закупівель оновлену Інформаційну довідку про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, яка виконана, від 17.10.2025 № б/н (далі – Довідка б/н/1), а також повторно Свідоцтво 334226 і Свідоцтво 334239.
У Рішенні про відхилення Замовник зазначив, що Скаржником частково усунуто невідповідності в інформації та/або документах, що подані Скаржником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. У підсумку Замовник відхилив пропозицію Скаржника в тому числі з підстави абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки на переконання Замовника Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах.
Проте таке твердження Замовника є неправильним і абсурдним.
По-перше: як вже згадано вище, наведення в Довідці 1723 інформації про транспортний засіб RENAULT DOKKER, що зареєстрований за Свідоцтвом 334239, описки в частині зазначення реєстраційного номеру такого автомобіля.
Відповідно до пункту 5.2.4. пункту 5 розділу V Тендерної документації Замовник не відхиляє тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 та відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо опис та приклади формальних помилок:
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тобто пропуск літери в Довідці 1723 щодо реєстраційного номеру транспортного засобу є всього лиш формальною помилкою.
По-друге: вимогами частини 1 підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та підпунктів 2.1.1. пункту 2 Додатку 4 до Тендерної документації не визначено обсягу транспортних засобів, які потрібно навести Замовнику для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Тобто навіть якщо і припустити наявність невідповідність в інформації про транспортний засіб, що зареєстрований за Свідоцтвом 334239, інформація та документи щодо транспортного засобу, що зареєстрований за Свідоцтвом 334226, повністю відповідає наведеним вимогам, що наводить їх повне виконання.
Тим самим в цій частині відсутні невідповідності, передбачені пунктом 43 Особливостей.
По-третє: знову ж таки якщо навіть припустити наявність невідповідності в інформації про транспортний засіб, що зареєстрований за Свідоцтвом 334239, надавши Довідку б/н/1 Скаржник у повному обсязі виправив невідповідність, тобто виконав Повідомлення з вимогою в повному обсязі.
Таким чином Скаржник виконав вимоги частини 1 підпункту 3.5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації та підпунктів 2.1.1. пункту 2 Додатку 4 до Тендерної документації належним чином і в повному обсязі. Відповідно підтвердив свою відповідність згаданому критерію в цій частині.
1.2. Оголошенням про проведення Процедури закупівлі та таблицею 1 Технічної специфікації Додатку 2 і Додатку 4 до Тендерної документації визначено номенклатурну позицію - визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК (мікросателітна стабільність/нестабільність пухлини).
Відповідно пункту 11 Додатку 2 та підпункту 1.11. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що: Визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК (мікросателітна стабільність/нестабільність пухлини) буде виконуватися із застосуванням Автоматичного процесора для ІГХ фарбувань рівня Dako Autostainer LINK 48 або іншого обладнання, яке є аналогом за технічними характеристиками і придатне для виконання відповідних досліджень згідно з чинними стандартами та методиками.
На підтвердження інформації про те, що відповідне обладнання наявне у Учасника та знаходиться у нього на законних підставах Учасник обов’язково повинен надати копії документів на право користування даним обладнанням. У разі використання учасником аналогічного приладу, у підтвердження надати копії документів на право користування даним обладнанням, порівняльну таблицю з технічними характеристиками аналогічного обладнання, технічний паспорт та/або технічну специфікацію та/або інший документ, що містить технічні характеристиками аналогічного обладнання.
У складі своєї пропозиції Скаржник надав Гарантійний лист щодо виконання дослідження визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК від 03.10.2025 № 3.1/1734 (далі – Лист 1734), згідно з яким для наведеного дослідження Скаржник буде використовувати автоматизовану систему для імуногістохімічного фарбування та гібридизації гістологічних зразків BOND-MAX (Leica Biosystems) (далі – Система BOND-MAX).
Крім того Скаржник у складі своєї пропозиції також надав:
- Порівняльну таблицю технічних характеристик автоматичних процесорів для ІГХ Autostainer Link 48 та BOND MAX від 01.10.2025 № 3.1/1692 (далі – Таблиця 1692);
- Посібник користувача на Систему BOND-MAX;
- Декларацію про відповідність від 26.02.2018 № 0056.1/ALT/LEICA на Систему BOND-MAX;
- Етикетку на Систему BOND-MAX;
- Видаткову накладну від 11.04.2023 № ХА000496, згідно з якою Скаржнику передано Систему BOND-MAX.
Щодо зазначений документів у Повідомленні з вимогою Замовник визначив невідповідність щодо наступного:
- відсутнє підтвердження валідності для виконання MSI/MMR;
- відсутня інформація щодо його придатності для досліджень MSI/MMR;
- відсутня інформація щодо його придатності для досліджень MSI/MMR.
Також у Повідомленні з вимогою Замовник зауважив, що Система BOND-MAX не є еквівалентом Автоматичного процесора для ІГХ фарбувань рівня Dako Autostainer LINK 48, зокрема за наступними характеристиками:
- продуктивність/час для BOND-MAX - «Стабільний цикл 3.5 год для IHC», в той час як Продуктивність/час для Autostainer Link 48 складає (48 слайдів / цикл).
- ємність скельців для BOND-MAX зазначено «30 стеків (3 лотка по 10)», в той час як Ємність скельців для Autostainer Link 48 становить 48 стеків (4 касети по 12).
- температурний діапазон для обладнання BOND-MAX - «Робочий діапазон 18–26 °C; 5–35 °C — допустимий, не робочий.», що потребує уточнення щодо коректного значення робочого температурного діапазону відповідно до технічного паспорта виробника для BOND-MAX.
- смарт-функції для обладнання BOND-MAX – «Незалежні лотки; «як 3 пристрої в одному»; безперервне програмування», що потребує уточнення стосовно фактичного переліку смарт смарт-функцій BOND-MAX у відповідності до технічної специфікації.
- технологія нанесення реагентів для BOND-MAX – «Технологія нанесення реагентів Covertile для рівномірного їх розподілу та протекції від випаровування», дана інформація потребує уточнення, а саме коректного опису технології нанесення реагентів відповідно до офіційної інструкції виробника для BOND-MAX.
Так за Повідомленням з вимогою Замовник просив Скаржника надати документи на виконання вимог пункту 11 Додатку 2 та підпункту 1.11. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації.
В порядку частини 9 статті 26 Закону 922 Скаржник оприлюднив в електронній системі закупівель оновлений Гарантійний лист щодо виконання дослідження визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК від 17.10.2025 № б/н (далі – Лист б/н/2), згідно з яким для наведеного дослідження Скаржник буде використовувати Систему BOND-MAX.
Також Скаржник завантажив:
- Оновлену Порівняльну таблицю технічних характеристик автоматичних процесорів для ІГХ Autostainer Link 48 та BOND MAX від 17.10.2025 № б/н (далі – Таблиця б/н/3);
- Посібник користувача на Систему BOND-MAX;
- Декларацію про відповідність від 26.02.2018 № 0056.1/ALT/LEICA на Систему BOND-MAX;
- Етикетку на Систему BOND-MAX;
- Видаткову накладну від 11.04.2023 № ХА000496, згідно з якою Скаржнику передано Систему BOND-MAX;
- Брошуру на Систему BOND-MAX з її перекладом на українську мову, згідно з якою Скаржником уточнено деякі питання технічних характеристик Систему BOND-MAX, що турбували Замовника.
В Рішенні про відхилення Замовник знову наголосив на наявності невідповідностей щодо наступного:
1) У наданих документах відсутнє підтвердження валідності для виконання MSI/MMR;
2) У Таблиці б/н/3 та Таблиці 1692 за функціями чи призначенням відсутня інформація щодо його придатності для досліджень MSI/MMR;
3) Система BOND-MAX не є еквівалентом Автоматичного процесора для ІГХ фарбувань рівня Dako Autostainer LINK 48, зокрема за наступними характеристиками:
- продуктивність/час для BOND-MAX - «Стабільний цикл 3.5 год для IHC», в той час як Продуктивність/час для Autostainer Link 48 складає (48 слайдів / цикл).
- ємність скельців для BOND-MAX зазначено «30 стеків (3 лотка по 10)», в той час як Ємність скельців для Autostainer Link 48 становить 48 стеків (4 касети по 12).
- температурний діапазон для обладнання BOND-MAX - «Робочий діапазон 18–26 °C; 5–35 °C — допустимий, не робочий.», що потребує уточнення щодо коректного значення робочого температурного діапазону відповідно до технічного паспорта виробника для BOND-MAX.
- смарт-функції для обладнання BOND-MAX – «Незалежні лотки; «як 3 пристрої в одному»; безперервне програмування», що потребує уточнення стосовно фактичного переліку смарт смарт-функцій BOND-MAX у відповідності до технічної специфікації.
- технологія нанесення реагентів для BOND-MAX – «Технологія нанесення реагентів Covertile для рівномірного їх розподілу та протекції від випаровування», дана інформація потребує уточнення, а саме коректного опису технології нанесення реагентів відповідно до офіційної інструкції виробника для BOND-MAX.
Тим самим в цій частині відхилив пропозицію Скаржника з підстави абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проте такі твердження Замовника є хибними, неправильним, абсурдним та такими, що не узгоджуються з умовами Тендерної документації.
По-перше: за вимогами пункту 11 Додатку 2 та підпункту 1.11. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації допускається можливість застосування аналогу пристрою для визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК (мікросателітна стабільність/нестабільність пухлини), що є номенклатурною позицією предмета закупівлі. Поряд з цим наведені вимоги не містили умов щодо обов’язковості функцій такого аналогу в частині валідності чи придатності для виконання MSI/MMR.
Ці вимоги також не містили окремих визначень аналогічності приладу, крім того, що такий прилад повинен використовуватись для визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК (мікросателітна стабільність/нестабільність пухлини), тобто надання послуг за предметом закупівлі. Ба більше технічною специфікацією чи то за Додатком 2 до Тендерної документації, чи то за Додатком 4 до Тендерної документації не передбачали окремих вимог щодо функціональності чи методики здійснення наведеного дослідження, щоб виключало можливість застосування Системи BOND-MAX.
По-друге: умовами Тендерної документації, в тому числі вимогами пункту 11 Додатку 2 та підпункту 1.11. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації, також не визначено технічних вимог, яким повинен відповідати аналог визначеного обладнання, окрім вимоги здійснення необхідного дослідження.
Зокрема не визначено, що
- продуктивність/час використання системи має складати саме (48 слайдів / цикл).
- ємність скелець повинно становити саме 48 стеків (4 касети по 12).
По-третє: законодавством у сфері публічних закупівель не встановлено положень щодо можливості відхилення тендерної пропозиції учасника у випадку, якщо на думку замовника певна інформація тендерної пропозиції потребує уточнення.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовником не вчинено жодних дій щодо уточнення інформації про температурний діапазон для Системи BOND-MAX, її смарт функції та технологію нанесення реагентів.
По-четверте: вимоги пункту 11 Додатку 2 та підпункту 1.11. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації не містили окремих вимог щодо змісту порівняльної таблиці чи інших технічних документів, що надаються на виконання зазначених вимог.
Варто також наголосити, що інформація та документи, які надаються для підтвердження наявності обладнання для визначення білків репарації помилок компліментарності ДНК (мікросателітна стабільність/нестабільність пухлини) не стосуються підтвердження технічних та якісних характеристик, а стосуються підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі.
Тобто навіть якщо і припустити наявність помилок в цій частині апріорі не може бути застосована підстава для відхилення пропозиції учасника, передбачена абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Скаржник жодним чином не порушив та виконав належним чином і в повному обсязі вимоги пункту 11 Додатку 2 та підпункту 1.11. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведених у Рішенні про відхилення підстав.
1.3. Оголошенням про проведення Процедури закупівлі та таблицею 1 Технічної специфікації Додатку 2 і Додатку 4 до Тендерної документації визначено номенклатурну позицію - мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР).
Відповідно пункту 12 Додатку 2 та підпункту 1.12. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про те, що: Мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР) буде виконуватися із застосуванням системи для проведення ПЛР у реальному часі рівня EasyPGX qPCR instrument або іншого обладнання, яке є аналогом за технічними характеристиками і придатне для виконання відповідних досліджень згідно з чинними стандартами та методиками.
На підтвердження інформації про те, що відповідне обладнання наявне у Учасника та знаходиться у нього на законних підставах Учасник обов’язково повинен надати копії документів на право користування даним обладнанням. У разі використання учасником аналогічного приладу, у підтвердження надати копії документів на право користування даним обладнанням, порівняльну таблицю з технічними характеристиками аналогічного обладнання, технічний паспорт та/або технічну специфікацію та/або інший документ, що містить технічні характеристиками аналогічного обладнання.
У разі якщо аналогічні прилади підпадають під дію Технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 754 від 02 жовтня 2013 року «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», Учасник у складі пропозиції додатково повинен надати:
1. Інструкції з використання медичних виробів із зазначенням технічних характеристик;
2. Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту № 754, яка може бути видана:
- виробником (якщо обладнання виготовлене в Україні), або
- уповноваженим представником виробника (якщо обладнання ввезене в Україну);
3. Етикетки відповідно до вимог Технічного регламенту та Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
У складі своєї пропозиції Скаржник надав Гарантійний лист щодо виконання дослідження мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР) від 03.10.2025 № 3.1/1735 (далі – Лист 1735), згідно з яким для наведеного дослідження Скаржник буде використовувати систему для проведення ПЛР у реальному часі CFX96 (Bio-Rad Laboratories, Inc.) (далі – Система CFX96).
Крім того Скаржник у складі своєї пропозиції також надав:
- Порівняльну таблицю з технічними характеристиками системи для проведення ПЛР EasyPGX qPCR instrument та CFX96 від 01.10.2025 № 3.1/1711 (далі – Таблиця 1711);
- Технічну специфікацію на Систему CFX96;
- Інструкцію з експлуатації на Систему CFX96;
- Декларацію про відповідність від 05.09.2019 за реєстраційним номером UA.TR.754.BR.24740569/CFX/Dx/DOC-02 на Систему CFX96 (далі – Декларація 754);
- Етикетку на Систему CFX96;
- Інвентарну картку ОЗ (бухгалтерський облік) на 04.09.2025 на Систему CFX96.
Щодо зазначений документів у Повідомленні з вимогою Замовник визначив невідповідність щодо наступного:
1) За результатами аналізу вищевказаних документів Замовником встановлено наступні невідповідності: - офіційні джерела виробника Bio-Rad Laboratories, Inc. підтверджують, що Система CFX96 — це відкрита ПЛР-система загального призначення, яка не має валідації для проведення тестів MSI в той час як система EasyPGX qPCR instrument (виробник Diatech Pharmacogenetics srl) є закритою CE-IVD системою, спеціально розробленою для наборів EasyPGX ready MSI, що суперечить інформації, яка надана учасником в Листі 1735 та не відповідає вимогам Замовника.
2) Декларація 754 та Технічна специфікація на Систему CFX96 видані ТОВ «Біомедінвест», хоча останній не є виробником Системи CFX96.
3) Офіційні технічні дані виробника Bio-Rad Laboratories, Inc. відрізняються від зазначених у Таблиці 1711 (зокрема, швидкість нагріву 5°C/с, точність ±0,2°C).
4) Таблиця 1711 містить некоректні або непідтверджені дані, зокрема у Таблиці 1711 зазначено: швидкість нарощування 3,3 °C/с, 6 LED, 6 фотодіодів, час сканування 12 с; у EasyPGX — 8 LED, 8 фотодіодів, швидкість >6 °C/с, час сканування <3 с, в той час як офіційні дані Diatech Pharmacogenetics srl підтверджують, що EasyPGX qPCR instrument має вищу швидкість нагрівання (>6°C/с), швидше сканування (<3 с) та 8 оптичних каналів. CFX96 має лише 6 оптичних каналів і нижчу швидкість, тож твердженням Замовника Система CFX96 не є аналогом EasyPGX за рівнем продуктивності.
Так за Повідомленням з вимогою Замовник просив Скаржника надати документи на виконання вимог пункту 12 Додатку 2 та підпункту 1.12. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації.
В порядку частини 9 статті 26 Закону 922 Скаржник оприлюднив в електронній системі закупівель оновлений Гарантійний лист щодо виконання дослідження мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР) від 17.10.2025 № б/н (далі – Лист б/н/4), згідно з яким для наведеного дослідження Скаржник буде використовувати Систему CFX96.
Також Скаржник завантажив:
- Оновлену Порівняльну таблицю з технічними характеристиками системи для проведення ПЛР EasyPGX qPCR instrument та CFX96 від 17.10.2025 № б/н (далі – Таблиця б/н);
- Технічну специфікацію на Систему CFX96;
- Інструкцію з експлуатації на Систему CFX96;
- Декларацію про відповідність від 05.09.2019 за реєстраційним номером UA.TR.754.BR.24740569/CFX/Dx/DOC-02 на Систему CFX96 (далі – Декларація 754);
- Етикетку на Систему CFX96;
- Інвентарну картку ОЗ (бухгалтерський облік) на 04.09.2025 на Систему CFX96;
- Іншу технічну специфікацію на Систему CFX96 з її перекладом;
- Інформаційним витягом із сайту виробника Системи CFX96 з перекладом.
Останніми двома документами Скаржник доповнив пропозицію інформацією про технічні характеристики Системи CFX96, зокрема на яких зупиняється Замовник.
В Рішенні про відхилення Замовник зазначив, що проаналізувавши та порівнявши надані на підтвердження документи учасника з технічними характеристиками EasyPGX qPCR instrument Замовник дійшов висновку, що незважаючи на те, що обидві системи є кПЛР-приладами, їх не можна вважати аналогами для діагностики MSI, оскільки вони представляють різні технологічні підходи:
• CFX96 (відкрита система) вимагає окремого придбання та валідації реагентів і протоколів для MSI.
• EasyPGX (інтегрована система) є готовим, стандартизованим рішенням, оптимізованим для роботи з конкретними наборами реагентів.
Замовник наголошує, якщо для діагностики MSI використовується CFX96, це не є аналогічним EasyPGX, а є іншим методом. Відповідність результатів повинна бути підтверджена окремою валідацією. Отже, замість того, щоб чітко вказати, яким методом буде здійснюватись діагностика MSI та надати порівняльні пояснення щодо відповідності даного методу предмету закупівлі, Учасник доводить аналогічність за технічними характеристиками CFX96 (Bio-Rad Laboratories, Inc.) до системи для проведення ПЛР у реальному часі рівня EasyPGX qPCR instrument, що не відповідає дійсності, та не дає Замовнику чіткого розуміння щодо методу проведення діагностики MSI та належних порівняльних даних, що доводять аналогічні результати при застосуванні запропонованого Учасником «аналогічного» обладнання.
Тобто у Рішенні про відхилення Замовник стверджує, що Система CFX96 не є аналогічною системі для проведення ПЛР у реальному часі рівня EasyPGX qPCR instrument.
Тим самим в цій частині відхилив пропозицію Скаржника з підстави абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проте такі твердження Замовника є хибними, неправильним, абсурдним та такими, що не узгоджуються з умовами Тендерної документації.
По-перше: за вимогами пункту 12 Додатку 2 та підпункту 1.12. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації допускається можливість застосування аналогу пристрою для дослідження «Мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР)».
Зі змісту Рішення про відхилення вбачається, що Замовник все ж таки погоджеється за фактом виконання дослідження «Мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР)» за допомогою Системи CFX96. Замовник наголошує лише у різниці методів діагностики MSI.
Поряд з цим Тендерна документація, в тому числі вимоги пункту 12 Додатку 2 та підпункту 1.12. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації, не містили окремих вимог щодо методики здійснення дослідження «Мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР)» та інших вимог для підтвердження аналогічності обладнання. Основним фактором аналогічності приладів за вимогами Замовника є загально здійснення таким приладом дослідження «Мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР)».
По-друге: умовами Тендерної документації, в тому числі вимогами пункту 12 Додатку 2 та підпункту 1.12. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації, також не визначено технічних вимог, яким повинен відповідати аналог визначеного обладнання, окрім вимоги здійснення необхідного дослідження.
Зокрема не визначено вимог щодо методу проведення діагностики MSI та належних порівняльних даних, а також щодо чіткого зазначення певних характеристик обладнання.
По-третє: законодавством у сфері публічних закупівель не встановлено положень щодо можливості відхилення тендерної пропозиції учасника у випадку, якщо на думку замовника певна інформація тендерної пропозиції потребує уточнення.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовником не вчинено жодних дій щодо уточнення інформації про технічні характеристики Системи CFX96.
По-четверте: вимоги пункту 12 Додатку 2 та підпункту 1.12. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації не містили окремих вимог щодо змісту порівняльної таблиці чи інших технічних документів, що надаються на виконання зазначених вимог.
Варто також наголосити, що інформація та документи, які надаються для підтвердження наявності обладнання для дослідження «Мікросателітна нестабільність (MSI, ПЛР)» не стосуються підтвердження технічних та якісних характеристик, а стосуються підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі.
Тобто навіть якщо і припустити наявність помилок в цій частині апріорі не може бути застосована підстава для відхилення пропозиції учасника, передбачена абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Скаржник жодним чином не порушив та виконав належним чином і в повному обсязі вимоги пункту 11 Додатку 2 та підпункту 1.11. пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації.
Враховуючи викладене тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведених у Рішенні про відхилення підстав.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Після відхилення тендерної пропозиції Скаржника наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію Переможця. Рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.11.2025, висвітленого зокрема протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.11.2025 № 10, (далі – Рішення Переможця) Переможця визначено переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Переможцем.
Оскільки пропозицію Скаржника неправомірно відхилено, Рішення про відхилення та Рішення Переможця порушують право та законні інтереси Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель, в тому числі недискримінації та рівного ставлення до учасників; об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції учасників Процедури закупівлі; добросовісну конкуренцію; правомірне ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі.
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf.asice.zip
-
Враховуючи викладене Рішення про відхилення та Рішення Переможця підлягають скасуванню, оскільки прийняті з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Захист прав Скаржника можливий за допомогою подання цієї скарги до органу оскарження. Згідно з частини 6 статті 10 Закону 922 доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація. Керуючись статтями 5, 18, 28, 29 Закону 922 та пунктами 39, 41 і 55-67 Особливостей - ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати Рішення про відхилення та Рішення Переможця неправомірними, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення та Рішення Переможця.
Запити Органу оскарження
Скарга на незаконне рішення замовринка про відхилення тендерної пропозиції Скарника
- Протокольне рішення про відхилення.pdf 22.10.2025 15:26
- sign.p7s 22.10.2025 15:43
- Скарга гістологія Сілмед (Хмельницьк).doc 22.10.2025 23:47
- 2. Декларація Zeedo до 2034 року.pdf 22.10.2025 23:49
- 5. ПАСПОРТ.PDF 22.10.2025 23:49
- 1. ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.docx.asice.zip 22.10.2025 23:49
- 6. ІНСТРУКЦІЯ.PDF 22.10.2025 23:49
- 3. Договір купівлі продажу АВТОСТЕЙНЕР.pdf 22.10.2025 23:49
- 4. етикетка Автостейнер.jpg 22.10.2025 23:49
- рішення від 09.10.2025 № 15328 (1).pdf 22.10.2025 23:50
- СОП до атестату.pdf 31.10.2025 11:03
- АТЕСТАТ.PDF 31.10.2025 11:03
- Підтвердження досвіду надання послуг імуногістохімії.pdf 31.10.2025 11:03
- рішення від 24.10.2025 №16023.pdf 24.10.2025 14:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2025 №16391.pdf 03.11.2025 11:38
- рішення від 31.10.2025 №16391.pdf 04.11.2025 12:29
- Пояснення.pdf 28.10.2025 11:39
- Пояснення на скаргу.doc 28.10.2025 11:39
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Протокол відхиленняучасника
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення про відхилення.pdf
-
Посимо: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Перевірити викладені факти; 3) Встановити порушення в оголошеній процедурі закупівл; 4) Зобовязати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника;
Запити Органу оскарження
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації (текст скарги додається)
- Копія рішення та наказу про призначення директора.PDF 29.09.2025 16:56
- Ліцензія ТОВ «Сілмедгруп».pdf 29.09.2025 16:56
- sign.p7s 29.09.2025 18:34
- Скарга.doc 29.09.2025 23:37
- Доказ до п2 скарги (документ про вимірювальні можливості).pdf 29.09.2025 23:39
- доказ до п3 (договора на виконання аналогічних робіт з самим Замовником).rar 29.09.2025 23:44
- Відомості з ЄДРПОУ.PDF 29.09.2025 23:45
- Доказ до пунтків 1 та 3 скарги (Порядку проведення патологоанатомічного розтину).docx 29.09.2025 23:49
- Доказ до пункту 3 скарги (оренда обладнання).pdf 29.09.2025 23:52
- доказ до п3 скарги (Договір куплі-продажу (власне обладання).pdf 29.09.2025 23:56
- Технічні дані на наявний в Скаржника прилад для фарбування.pdf 08.10.2025 18:08
- рішення від 01.10.2025 № 14895.pdf 01.10.2025 14:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2025 № 15328.pdf 10.10.2025 12:21
- рішення від 09.10.2025 № 15328.pdf 10.10.2025 17:07
- Пояснення з додатками.pdf 03.10.2025 13:14
- Пояснення на скаргу.doc 03.10.2025 13:14
Пункт скарги
-
Назва доказу:
Документи що підтверджують право підпису
-
Повʼязаний документ:
Копія рішення та наказу про призначення директора.PDF
-
-
Назва доказу:
Витяг з ліцензційного реєстру що підтверджує діялність в сфегі надання послуг, що є предмктом закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ТОВ «Сілмедгруп».pdf
-
Просимо: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Перевірити викладені факти; 3) Зобовязати Замовника внести зміни до положень тендерної документації