-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Клапани, фланці
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 38 робочих днів
235 537.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.09.2025 10:32 - 26.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та невиконання рішення органу оскарження
Номер:
018622855ce2464490f4ccb7e0e0bada
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-18-002746-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та невиконання рішення органу оскарження
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Білоцерківтепломережа.docx 22.10.2025 12:24
- рішення від 15.10.2025 № 15606.pdf 22.10.2025 12:24
- Скарга Білоцерківтепломмережа.pdf 22.10.2025 12:24
- Протокол № 116 від 20.10.25.pdf 22.10.2025 12:24
- sign.p7s 22.10.2025 12:29
- Рішення від 24.10.2025 №16024.pdf 24.10.2025 14:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2025 №16418.pdf 04.11.2025 15:35
- Рішення від 03.11.2025 №16418.pdf 05.11.2025 18:06
- Пояснення КП БМР БЦТМ щодо скарги від 22.10.25р.pdf 27.10.2025 11:04
- 3.Відповідність технічним вимогам (3).pdf 27.10.2025 11:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2025 15:47
Дата розгляду скарги:
03.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.10.2025 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.11.2025 18:06
Дата виконання рішення Замовником:
10.11.2025 09:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № №16418-р/пк-пз від 03.11.2025р щодо зобов’язання скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланці
ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-002746-a Відовідно до ч.22 ст.18 Закону « Про публічні закупівлі» 22. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до вимог п.67 Постанови № 1178 від 12.10.22р. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. На підставі викладеного вище, уповноважена особа Ходань С.О. вирішив оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого рішення щодо скасування рішення при визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланці ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої– протягом одного дня з прийняття рішення, - відповідно до п.67 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22р. та ч.22 ст.18 Закону «Про публічні закупівлі», Вирішив:
1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланці ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-002746-a та повернути пропозицію на кваліфікацію .
2.Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення, - відповідно до п.67 Постанови № 1178 від 12.10.2022р. та ч.22 ст18 Закону «Про публічні закупівлі» протягом одного дня прийняття рішення
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fafafad127694fc2bace005e6bf47085
Заголовок пункту скарги:
Скарга
на рішення Замовника щодо порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та
невиконання рішення органу оскарження
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Рішення Антимонопольного комітету України № 15606-р/пк-пз від 15.10.2025 р., Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «АРМАКС ГРУП» у зазначеній процедурі закупівлі.
Замовник 17.10.2025 р. формально виконав рішення АМКУ, скасувавши попередній протокол щодо визначення переможця.
Однак, у подальшому, Замовник повторно визнав переможцем того ж самого учасника — ТОВ «АРМАКС ГРУП» відповідно до Протоколу № 116 від 20.10.2025р., не усунувши встановлені рішенням органу оскарження порушення. Таким чином, Замовник фактично проігнорував рішення АМКУ, чим порушив вимоги чинного законодавства.
Відповідно до пункту 22. Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до п.67 Особливостей: Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Попри це, Замовником повторно прийнято рішення про визначення переможця, що не усуває, а відтворює попередні порушення.
Згідно з рішенням АМКУ № 15606-р/пк-пз від 15.10.2025 р., у пропозиції ТОВ «АРМАКС ГРУП» встановлено низку невідповідностей, а саме:
- відсутність дистриб’юторського (дилерського) договору або листа від виробника про представництво інтересів ( невідповідність, що підлягає усуненню протягом 24 годин) ;
- відсутність паспортів якості на частину позицій;
- відсутність гарантій виробника на продукцію;
- відсутність підтвердження ступеня локалізації обладнання (для позицій, де це вимагалося).
Відповідно до рішення, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП», визначених пунктом 43 Особливостей і мали би бути усуненні протягом 24 годин згідно ч.9 статті 26 Закону .
Однак АМКУ чітко визначив, що зазначені невідповідності у частині відсутності паспортів, гарантій та підтвердження локалізації не підлягають під пункт 43 Особливостей та не можуть бути усунуті протягом 24 годин, а отже Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію без надання часу на виправлення.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає технічній специфікації або іншим вимогам тендерної документації
Незважаючи на зазначене, Замовник повторно визнав ТОВ «АРМАКС ГРУП» переможцем та навів таке обґрунтування::
“ Під час детального розгляду на відповідність/не відповідність пропозиції учасника було встановлено, що документація учасника не містить підтвердження ступеню локалізації обладнання, проте - цінова пропозиція учасника не перевищує 200тис. грн., тому в даному випадку п. 6' розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується.
Під час розгляду на відповідність пропозиції учасника було встановлено, що пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації.”
Однак позиція АМКУ щодо цієї невідповідності чітко визначена у рішенні №15606-р/пк-пз від 15.10.2025 р.:
“ Відповідно до пункту 61 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні
положення" Закону Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може затверджувати додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, в якому встановлює вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва в розмірі, що не перевищує ступінь локалізації виробництва, встановлений підпунктом 1 цього пункту на відповідний рік.
Додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної
промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва* затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 № 782 передбачає, зокрема:
Деталі трубопроводів безшовні, приварні, з вуглецевих, низьколегованих,
аустенітних і аустенітно-перлітних сталей, для атомної, хімічної, теплової, газової та
нафтогазової промисловості від Ду (діаметр умовний) 50 до Ду (діаметр умовний) 300 (без спеціальних вимог до контролю, із специфічними вимогами до контролю та з вимогами особливого контролю).
Разом з тим, в складі Пропозиції Переможця відсутнє, зокрема, за позицією 5,
підтвердження ступеню локалізації такого обладнання – не менше 25%.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.”
Таким чином, Замовник свідомо не врахував висновки АМКУ та повторно визнав пропозицію, яка не відповідає законодавчим вимогам.
Знехтувавши встановленим Рішенням АМКУ та повторно визначивши переможцем ТОВ «АРМАКС ГРУП» Замовник порушив:
- п.44 Особливостей, відповідно до якого Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає технічній специфікації чи іншим вимогам документації;
- ч.9 ст.26 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,порушив порядок розгляду та відхилення пропозицій;
- не виконав рішення органу оскарження, чим порушив ч.22 ст.18 Закону, якою встановлено обов’язковість виконання рішень АМКУ.
Замовник 17.10.2025 р. формально виконав рішення АМКУ, скасувавши попередній протокол щодо визначення переможця.
Однак, у подальшому, Замовник повторно визнав переможцем того ж самого учасника — ТОВ «АРМАКС ГРУП» відповідно до Протоколу № 116 від 20.10.2025р., не усунувши встановлені рішенням органу оскарження порушення. Таким чином, Замовник фактично проігнорував рішення АМКУ, чим порушив вимоги чинного законодавства.
Відповідно до пункту 22. Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до п.67 Особливостей: Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Попри це, Замовником повторно прийнято рішення про визначення переможця, що не усуває, а відтворює попередні порушення.
Згідно з рішенням АМКУ № 15606-р/пк-пз від 15.10.2025 р., у пропозиції ТОВ «АРМАКС ГРУП» встановлено низку невідповідностей, а саме:
- відсутність дистриб’юторського (дилерського) договору або листа від виробника про представництво інтересів ( невідповідність, що підлягає усуненню протягом 24 годин) ;
- відсутність паспортів якості на частину позицій;
- відсутність гарантій виробника на продукцію;
- відсутність підтвердження ступеня локалізації обладнання (для позицій, де це вимагалося).
Відповідно до рішення, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП», визначених пунктом 43 Особливостей і мали би бути усуненні протягом 24 годин згідно ч.9 статті 26 Закону .
Однак АМКУ чітко визначив, що зазначені невідповідності у частині відсутності паспортів, гарантій та підтвердження локалізації не підлягають під пункт 43 Особливостей та не можуть бути усунуті протягом 24 годин, а отже Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію без надання часу на виправлення.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає технічній специфікації або іншим вимогам тендерної документації
Незважаючи на зазначене, Замовник повторно визнав ТОВ «АРМАКС ГРУП» переможцем та навів таке обґрунтування::
“ Під час детального розгляду на відповідність/не відповідність пропозиції учасника було встановлено, що документація учасника не містить підтвердження ступеню локалізації обладнання, проте - цінова пропозиція учасника не перевищує 200тис. грн., тому в даному випадку п. 6' розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується.
Під час розгляду на відповідність пропозиції учасника було встановлено, що пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації.”
Однак позиція АМКУ щодо цієї невідповідності чітко визначена у рішенні №15606-р/пк-пз від 15.10.2025 р.:
“ Відповідно до пункту 61 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні
положення" Закону Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може затверджувати додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, в якому встановлює вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва в розмірі, що не перевищує ступінь локалізації виробництва, встановлений підпунктом 1 цього пункту на відповідний рік.
Додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної
промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва* затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2025 № 782 передбачає, зокрема:
Деталі трубопроводів безшовні, приварні, з вуглецевих, низьколегованих,
аустенітних і аустенітно-перлітних сталей, для атомної, хімічної, теплової, газової та
нафтогазової промисловості від Ду (діаметр умовний) 50 до Ду (діаметр умовний) 300 (без спеціальних вимог до контролю, із специфічними вимогами до контролю та з вимогами особливого контролю).
Разом з тим, в складі Пропозиції Переможця відсутнє, зокрема, за позицією 5,
підтвердження ступеню локалізації такого обладнання – не менше 25%.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.”
Таким чином, Замовник свідомо не врахував висновки АМКУ та повторно визнав пропозицію, яка не відповідає законодавчим вимогам.
Знехтувавши встановленим Рішенням АМКУ та повторно визначивши переможцем ТОВ «АРМАКС ГРУП» Замовник порушив:
- п.44 Особливостей, відповідно до якого Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає технічній специфікації чи іншим вимогам документації;
- ч.9 ст.26 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,порушив порядок розгляду та відхилення пропозицій;
- не виконав рішення органу оскарження, чим порушив ч.22 ст.18 Закону, якою встановлено обов’язковість виконання рішень АМКУ.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підставі вищевикладеного та на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду 2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення про повторне визначення ТОВ «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2025-09-18-002746-а та повідомлення про намір укласти договір (Протокол № 116 від 20.10.2025р). 3.Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерні пропозиції з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178, з урахуванням рішення АМКУ №15606-р/пк-пз від 15.10.2025 р.
Запити Органу оскарження
Номер:
d3376e4db2394c15833917edcadb07ce
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
Пояснення
щодо скарги ТОВ №НКП «ДНІПРО» від 22.10.2025 № UA-2025-09-18-002746-a
КП БМР «БЦТМ» у відповідь на рішення постійно-діючої колегії АМКУ № 16024-р/пк-пз від 24.10.25 про надання інформації за скаргою UA-2025-09-18-002746-a вважає, що рішення про визнання пропозиції учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП» є обґрунтованим та повідомляє наступне:
Відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
За визначенням, наведеним у статті 1 Закону, « Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб`єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб`єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб`єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб`єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
В даному випадку максимально економічно вигідною та ефективною є пропозиція учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП» .
Замовником було виконано рішення АМКУ №15606-р/пк-пз від 15.10.2025 та повернуто пропозицію учасника на кваліфікацію .
Відповідно до ст. 3 Закону України « Про антимонопольний комітет» Основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині:
1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб'єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції;
3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції;
4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції;
5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері публічних закупівель;
Під час розгляду пропозиції учасника було встановлено, що цінова пропозиція учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП» складає 113 179,20 грн , в той час як цінова пропозиція учасника ТОВ «НКП «ДНІПРО» складає 145 462,32 грн. Для комунального підприємства, що має обмежені кошти для закупівлі матеріалів та обладнання – вартість має вирішальне значення.
1.Відповідно до п. 5 Технічної специфікації, наданої ТОВ «АРМАКС ГРУП» у складі тендерної пропозиції :
5. Маркування продукції повинно відповідати вимогам ДСТУ
Гарантійний термін Гарантійний термін на продукцію повинен становити не менше, ніж 18
місяців з дати введення в експлуатацію і не менше, ніж 24 місяці з дати поставки.
Рік виготовлення: 2024-25 рік, але не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику
2. Відповідно до п. 6-1 Глави 10 закону України « Про публічні закупівлі» :. Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Так як орієнтовна вартість закупівлі під час оголошення складала 235 537 грн., то Додаток 1 Тендерної документації містив вимогу щодо підтвердження ступеню локалізації продукції. В той час- цінова пропозиція учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП» склала 113 179,20 грн, тобто вимога щодо підтвердження ступеню локалізації продукції в даному випадку не встановлюється.
Учасником ТОВ "АРМАКС ГРУП" в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності було надано файл «3.Відповідність технічним вимогам.pdf», який містить наступні документи:
- ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ;
- Гарантійний лист, яким учасник гарантує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- Лист-обґрунтування щодо ненадання підтвердження ступеня локалізації, в якому учасник повідомляє, що товар згідно закупівлі, а саме клапани, фланці, що відносяться до предмету закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, не підлягають до переліку товарів для підтвердження ступеня локалізації згідно закону України "Про публічні закупівлі";
- Гарантійний лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD ;
- Представницький лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD;
- Гарантійний лист від ТОВ “Шлях”;
- Представницький лист від ТОВ “Шлях”;
- Сертифікат відповідності №UA.СRT.00749-25 з додатком, виданий на імя представника ТОВ «АРМАКС ГРУП» за дорученням виробника HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD;
- Паспорт Автоматичний нормально закритий електромагнітний клапан газовий Madas;
- Сертифікат про оцінку відповідності системи управління якості вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 16.01.2019р. №27) № UA.TR.012.С.0236-23 з додатками, виданий на імя виробника Madas s.r.l;
- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.2386-25 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Шлях”;
- Сертифікат відповідності №UA.СRT. 00945-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Сертифікат експертизи типу № UA.TR.140.00113-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Декларація про відповідність № UA.TR.D.00213-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
По позиції 1 (Клапан електромагнітний Madas EV-6 N/C Dn15 до 6 бар, муфтовий автоматичний):
Учасником ТОВ «АРМАКС ГРУП» надано:
- Паспорт «Автоматичний нормально закритий електромагнітний клапан газовий Madas»;
- Сертифікат про оцінку відповідності системи управління якістю вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 16.01.2019 №27) № UA.TR.012.С.0236-23 з додатками.
По позиції 2, 3, 5 (Згін муфтовий, Різьба коротка, Фланець Ду65 мм з шийкою) у складі пропозиції ТОВ «АРМАКС ГРУП» надано:
- Лист-обґрунтування щодо ненадання підтвердження ступеня локалізації;
- Гарантійний лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO., LTD;
- Представницький лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO., LTD;
- Сертифікат відповідності № UA.СRT.00749-25 з додатком, виданий на ім’я представника ТОВ «АРМАКС ГРУП».
Вказаних документів про якість, достатньо для підтвердження відповідності та якості продукції
Відповідно до п.63 Постанови №1178 від 12.10.2023р Замовники, учасники процедури закупівлі, контролюючі органи, Уповноважений орган, інші особи протягом двох робочих днів з дня отримання запиту органу оскарження, але не пізніше дня, що передує дню розгляду скарги, повинні подати до органу оскарження шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення відкритих торгів.
На підставі вищезазначеного, комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа» просить відмовити в задоволенні скарги ТОВ «НКП «ДНІПРО»» в повному обсязі.
Додаток1. Документ пропозиції учасника «3.Відповідність технічним вимогам»
Дата опублікування:
27.10.2025 11:04
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
e08e3d346a714c1493e5a4eb92bdfc2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-18-002746-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Білоцерківтепломмережа.pdf 06.10.2025 14:03
- Скарга Білоцерківтепломмережа.docx 06.10.2025 14:03
- 3.Відповідність технічним вимогам.pdf 06.10.2025 14:04
- Протокол № 113 від 02.10.25.pdf 06.10.2025 14:04
- Додаток 1 .docx 06.10.2025 14:04
- sign.p7s 06.10.2025 14:32
- рішення від 08.10.2025 № 15210.pdf 08.10.2025 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2025 № 15606.pdf 16.10.2025 13:42
- рішення від 15.10.2025 № 15606.pdf 17.10.2025 11:04
- 3.Відповідність технічним вимогам (3).pdf 09.10.2025 11:43
- Пояснення КП БМР БЦТМ щодо скарги .pdf 09.10.2025 11:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2025 16:09
Дата розгляду скарги:
15.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2025 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.10.2025 11:05
Дата виконання рішення Замовником:
17.10.2025 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення
Виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15606-р/пк-пз від 15.10.2025р щодо зобов’язання скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланці
ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-002746-a Відовідно до ч.22 ст.18 Закону « Про публічні закупівлі» 22. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до вимог п.67 Постанови № 1178 від 12.10.22р. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. На підставі викладеного вище, уповноважена особа Ходань С.О. вирішив оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого рішення щодо скасування рішення при визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланці ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої– протягом одного дня з прийняття рішення, - відповідно до п.67 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22р. та ч.22 ст.18 Закону «Про публічні закупівлі», Вирішив:
1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАКС ГРУП» переможцем процедури закупівлі: Клапани, фланці ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-18-002746-a та повернути пропозицію на кваліфікацію .
2.Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення, - відповідно до п.67 Постанови № 1178 від 12.10.2022р. та ч.22 ст18 Закону «Про публічні закупівлі» протягом одного дня прийняття рішення
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f5491abb83cd4a3aa1b47029732f1711
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
18 вересня 2025 року Замовником - Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа" (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі - “Клапани, фланці” Код ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Рішенням уповноваженої особи, оформленим Протоколом №113 від 02.10.25р, вирішено визначити Учасника ТОВ "АРМАКС ГРУП" (Код ЄДРПОУ- 40231499) переможцем Закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівл
Ми, Учасник - ТОВ "НКП Дніпро" (код ЄДРПОУ - 39775233), вважаємо рішення неправомірним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне:
Відповідно до додатку 2, предметом закупівлі були наступні товари:
№ Назва Од. Кількість
1 Клапан електромагнітний Madas EV-6 N/C Dn15 до 6 бар муфтовий автоматичний шт 13
2 Згін муфтовий в комплекті Ду 15 мм шт 13
3 Різьба коротка Ду 15 мм сталева шт 13
4 Кран Батерфляй з редуктором для природного газу фланцевий Ду 65 мм шт 9
5 Фланець Ду65 мм з шийкою для приварки встик для крана «Батерфляй» ду 65 мм шт. 18
6 Накінечник для шлангу 15-8 мм зовн. шт 13
7 Накінечник для шлангу 15-8 мм внутр. шт 13
Згідно Додатку 1 Тендерної документації «Технічна специфікація» Замовником було встановлено наступні вимоги до предмету закупівлі:
Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 17375:2003, ДСТУ EN 161:2019 , в тому числі для виготовлення фасонних частин та патрубків запірної арматури, повинні відповідати вимогам 4 категорії трубопроводів НПАОП 0,00-1,81-18 (або до вимог іншого аналогічного нормативного документу). Учасник у складі пропозиції надає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості.
1. Надати гарантію виробника на продукцію, що буде поставлятися.
2. Якщо учасник торгів, не є виробником предмету закупівлі (дистриб’ютор, дилер, представник), він повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- дистриб’юторський (дилерський) договір або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Гарантійний термін Гарантійний термін на продукцію повинен становити не менше, ніж 18 місяців з дати введення в експлуатацію і не менше, ніж 24 місяці з дати поставки.
13. Для деталей діаметром більше 50 мм, учасник повинен надати підтвердження ступеню локалізації такого обладнання – не менше 25%.
Учасником ТОВ "АРМАКС ГРУП" в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності було надано файл «3.Відповідність технічним вимогам.pdf», який містить наступні документи:
- ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ;
- Гарантійний лист, яким учасник гарантує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- Лист-обґрунтування щодо ненадання підтвердження ступеня локалізації, в якому учасник повідомляє, що товар згідно закупівлі, а саме клапани, фланці, що відносяться до предмету закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, не підлягають до переліку товарів для підтвердження ступеня локалізації згідно закону України "Про публічні закупівлі";
- Гарантійний лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD ;
- Представницький лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD;
- Гарантійний лист від ТОВ “Шлях”;
- Представницький лист від ТОВ “Шлях”;
- Сертифікат відповідності №UA.СRT.00749-25 з додатком, виданий на імя представника ТОВ «АРМАКС ГРУП» за дорученням виробника HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD;
- Паспорт Автоматичний нормально закритий електромагнітний клапан газовий Madas;
- Сертифікат про оцінку відповідності системи управління якості вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 16.01.2019р. №27) № UA.TR.012.С.0236-23 з додатками, виданий на імя виробника Madas s.r.l;
- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.2386-25 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Шлях”;
- Сертифікат відповідності №UA.СRT. 00945-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Сертифікат експертизи типу № UA.TR.140.00113-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Декларація про відповідність № UA.TR.D.00213-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
Проаналізувавши тендерну пропозицію та надані учасником ТОВ "АРМАКС ГРУП" документи встановлено наступне:
По позиції 1 (Клапан електромагнітний Madas EV-6 N/C Dn15 до 6 бар, муфтовий автоматичний):
Учасником ТОВ «АРМАКС ГРУП» надано:
- Паспорт «Автоматичний нормально закритий електромагнітний клапан газовий Madas»;
- Сертифікат про оцінку відповідності системи управління якістю вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 16.01.2019 №27) № UA.TR.012.С.0236-23 з додатками.
Разом з тим, Учасником не надано гарантії виробника на продукцію, що підлягає постачанню, а також не підтверджено його статус щодо виробника (відсутній дистриб’юторський/дилерський договір чи лист від виробника про представництво його інтересів). Це є прямим порушенням вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1), яка передбачала обов’язкове надання зазначених документів у складі пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АРМАКС ГРУП» по позиції 1 не відповідає встановленим вимогам та підлягає відхиленню на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
По позиції 2, 3, 5 (Згін муфтовий, Різьба коротка, Фланець Ду65 мм з шийкою) у складі пропозиції ТОВ «АРМАКС ГРУП» надано:
- Лист-обґрунтування щодо ненадання підтвердження ступеня локалізації;
- Гарантійний лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO., LTD;
- Представницький лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO., LTD;
- Сертифікат відповідності № UA.СRT.00749-25 з додатком, виданий на ім’я представника ТОВ «АРМАКС ГРУП».
Разом з тим, Учасником не надано паспортів якості на продукцію, що є обов’язковою вимогою Замовника (Додаток 1).
Крім того, предмет закупівлі — фланці — прямо підпадає під перелік продукції, яка підлягає локалізації (Постанова КМУ від 02.07.2025 №782). Згідно затвердженого додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, в тому числі в перелік включено:
- Деталі трубопроводів безшовні, приварні, з вуглецевих, низьколегованих, аустенітних і аустенітно-перлітних сталей, для атомної, хімічної, теплової, газової та нафтогазової промисловості від Ду (діаметр умовний) 50 до Ду (діаметр умовний) 300 (без спеціальних вимог до контролю, із специфічними вимогами до контролю та з вимогами особливого контролю)
Предмет закупівлі Фланець Ду65 мм з шийкою для приварки встик для крана «Батерфляй» ду65мм підлягає локалізації, так як являється деталлю трубопроводу, що додатково підтверджується наданим учасником Сертифікатом відповідності №UA.СRT.00749-25 з додатком. Отже учасник не виконав вимогу Замовника та не надав довідку про підтвердження ступеню локалізації такого обладнання – не менше 25%.
Таким чином, пропозиція ТОВ «АРМАКС ГРУП» по цих позиціях не відповідає технічним вимогам Замовника.
На позицію 4.Кран (Батерфляй з редуктором для природного газу фланцевий Ду 65 мм) учасником було надано:
- Сертифікат відповідності №UA.СRT. 00945-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Сертифікат експертизи типу № UA.TR.140.00113-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Декларація про відповідність № UA.TR.D. 00213-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
Однак, Учасником не надано гарантії виробника на продукцію, а також не підтверджено його статус відносно виробника (відсутні дистриб’юторський/дилерський договір або лист виробника).
Крім того, відсутній паспорт якості на товар, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
По позиції 6-7 (Накінечники для шлангу 15–8 мм зовнішній/внутрішній) учасником не надано паспорти якості на товар, чим порушено вимоги Додатку 1.
У складі пропозиції ТОВ «АРМАКС ГРУП» наявні численні невідповідності вимогам тендерної документації по всіх позиціях закупівлі (відсутність гарантії виробника, відсутність підтвердження статусу учасника, ненадання паспортів якості, невиконання вимог щодо локалізації).
Відсутність вищезазначених документів не може бути усунена у 24-годинний строк відповідно до п. 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АРМАКС ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Враховуючи всі обставини Замовник не мав підстав для визначення учасника ТОВ "АРМАКС ГРУП" переможцем закупівлі.
З огляду на зазначене, вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «АРМАКС ГРУП» є неправомірним та порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- прозорість та недискримінація.
Рішенням уповноваженої особи, оформленим Протоколом №113 від 02.10.25р, вирішено визначити Учасника ТОВ "АРМАКС ГРУП" (Код ЄДРПОУ- 40231499) переможцем Закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівл
Ми, Учасник - ТОВ "НКП Дніпро" (код ЄДРПОУ - 39775233), вважаємо рішення неправомірним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне:
Відповідно до додатку 2, предметом закупівлі були наступні товари:
№ Назва Од. Кількість
1 Клапан електромагнітний Madas EV-6 N/C Dn15 до 6 бар муфтовий автоматичний шт 13
2 Згін муфтовий в комплекті Ду 15 мм шт 13
3 Різьба коротка Ду 15 мм сталева шт 13
4 Кран Батерфляй з редуктором для природного газу фланцевий Ду 65 мм шт 9
5 Фланець Ду65 мм з шийкою для приварки встик для крана «Батерфляй» ду 65 мм шт. 18
6 Накінечник для шлангу 15-8 мм зовн. шт 13
7 Накінечник для шлангу 15-8 мм внутр. шт 13
Згідно Додатку 1 Тендерної документації «Технічна специфікація» Замовником було встановлено наступні вимоги до предмету закупівлі:
Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 17375:2003, ДСТУ EN 161:2019 , в тому числі для виготовлення фасонних частин та патрубків запірної арматури, повинні відповідати вимогам 4 категорії трубопроводів НПАОП 0,00-1,81-18 (або до вимог іншого аналогічного нормативного документу). Учасник у складі пропозиції надає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості.
1. Надати гарантію виробника на продукцію, що буде поставлятися.
2. Якщо учасник торгів, не є виробником предмету закупівлі (дистриб’ютор, дилер, представник), він повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- дистриб’юторський (дилерський) договір або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Гарантійний термін Гарантійний термін на продукцію повинен становити не менше, ніж 18 місяців з дати введення в експлуатацію і не менше, ніж 24 місяці з дати поставки.
13. Для деталей діаметром більше 50 мм, учасник повинен надати підтвердження ступеню локалізації такого обладнання – не менше 25%.
Учасником ТОВ "АРМАКС ГРУП" в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності було надано файл «3.Відповідність технічним вимогам.pdf», який містить наступні документи:
- ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ;
- Гарантійний лист, яким учасник гарантує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- Лист-обґрунтування щодо ненадання підтвердження ступеня локалізації, в якому учасник повідомляє, що товар згідно закупівлі, а саме клапани, фланці, що відносяться до предмету закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, не підлягають до переліку товарів для підтвердження ступеня локалізації згідно закону України "Про публічні закупівлі";
- Гарантійний лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD ;
- Представницький лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD;
- Гарантійний лист від ТОВ “Шлях”;
- Представницький лист від ТОВ “Шлях”;
- Сертифікат відповідності №UA.СRT.00749-25 з додатком, виданий на імя представника ТОВ «АРМАКС ГРУП» за дорученням виробника HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD;
- Паспорт Автоматичний нормально закритий електромагнітний клапан газовий Madas;
- Сертифікат про оцінку відповідності системи управління якості вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 16.01.2019р. №27) № UA.TR.012.С.0236-23 з додатками, виданий на імя виробника Madas s.r.l;
- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.2386-25 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Шлях”;
- Сертифікат відповідності №UA.СRT. 00945-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Сертифікат експертизи типу № UA.TR.140.00113-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Декларація про відповідність № UA.TR.D.00213-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
Проаналізувавши тендерну пропозицію та надані учасником ТОВ "АРМАКС ГРУП" документи встановлено наступне:
По позиції 1 (Клапан електромагнітний Madas EV-6 N/C Dn15 до 6 бар, муфтовий автоматичний):
Учасником ТОВ «АРМАКС ГРУП» надано:
- Паспорт «Автоматичний нормально закритий електромагнітний клапан газовий Madas»;
- Сертифікат про оцінку відповідності системи управління якістю вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 16.01.2019 №27) № UA.TR.012.С.0236-23 з додатками.
Разом з тим, Учасником не надано гарантії виробника на продукцію, що підлягає постачанню, а також не підтверджено його статус щодо виробника (відсутній дистриб’юторський/дилерський договір чи лист від виробника про представництво його інтересів). Це є прямим порушенням вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1), яка передбачала обов’язкове надання зазначених документів у складі пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АРМАКС ГРУП» по позиції 1 не відповідає встановленим вимогам та підлягає відхиленню на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
По позиції 2, 3, 5 (Згін муфтовий, Різьба коротка, Фланець Ду65 мм з шийкою) у складі пропозиції ТОВ «АРМАКС ГРУП» надано:
- Лист-обґрунтування щодо ненадання підтвердження ступеня локалізації;
- Гарантійний лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO., LTD;
- Представницький лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO., LTD;
- Сертифікат відповідності № UA.СRT.00749-25 з додатком, виданий на ім’я представника ТОВ «АРМАКС ГРУП».
Разом з тим, Учасником не надано паспортів якості на продукцію, що є обов’язковою вимогою Замовника (Додаток 1).
Крім того, предмет закупівлі — фланці — прямо підпадає під перелік продукції, яка підлягає локалізації (Постанова КМУ від 02.07.2025 №782). Згідно затвердженого додаткового переліку товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва, в тому числі в перелік включено:
- Деталі трубопроводів безшовні, приварні, з вуглецевих, низьколегованих, аустенітних і аустенітно-перлітних сталей, для атомної, хімічної, теплової, газової та нафтогазової промисловості від Ду (діаметр умовний) 50 до Ду (діаметр умовний) 300 (без спеціальних вимог до контролю, із специфічними вимогами до контролю та з вимогами особливого контролю)
Предмет закупівлі Фланець Ду65 мм з шийкою для приварки встик для крана «Батерфляй» ду65мм підлягає локалізації, так як являється деталлю трубопроводу, що додатково підтверджується наданим учасником Сертифікатом відповідності №UA.СRT.00749-25 з додатком. Отже учасник не виконав вимогу Замовника та не надав довідку про підтвердження ступеню локалізації такого обладнання – не менше 25%.
Таким чином, пропозиція ТОВ «АРМАКС ГРУП» по цих позиціях не відповідає технічним вимогам Замовника.
На позицію 4.Кран (Батерфляй з редуктором для природного газу фланцевий Ду 65 мм) учасником було надано:
- Сертифікат відповідності №UA.СRT. 00945-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Сертифікат експертизи типу № UA.TR.140.00113-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Декларація про відповідність № UA.TR.D. 00213-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
Однак, Учасником не надано гарантії виробника на продукцію, а також не підтверджено його статус відносно виробника (відсутні дистриб’юторський/дилерський договір або лист виробника).
Крім того, відсутній паспорт якості на товар, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
По позиції 6-7 (Накінечники для шлангу 15–8 мм зовнішній/внутрішній) учасником не надано паспорти якості на товар, чим порушено вимоги Додатку 1.
У складі пропозиції ТОВ «АРМАКС ГРУП» наявні численні невідповідності вимогам тендерної документації по всіх позиціях закупівлі (відсутність гарантії виробника, відсутність підтвердження статусу учасника, ненадання паспортів якості, невиконання вимог щодо локалізації).
Відсутність вищезазначених документів не може бути усунена у 24-годинний строк відповідно до п. 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АРМАКС ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Враховуючи всі обставини Замовник не мав підстав для визначення учасника ТОВ "АРМАКС ГРУП" переможцем закупівлі.
З огляду на зазначене, вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «АРМАКС ГРУП» є неправомірним та порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- прозорість та недискримінація.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підставі вищевикладеного та на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду 2.Зобов’язати Замовника Скасувати рішення про визначення учасника ТОВ "АРМАКС ГРУП" переможцем торгів та намір укласти договір з ТОВ "АРМАКС ГРУП" ( Протокол № 113 від 02.10.25).
Запити Органу оскарження
Номер:
e66d82efa707452383c5f44fdf2acb26
Тема запиту:
Пояснення
Текст запиту:
КП БМР «БЦТМ» у відповідь на рішення постійно-діючої колегії АМКУ № 15210-р/пк-пз від 08.10.25 про надання інформації за скаргою UA-2025-09-18-002746-a вважає, що рішення про визнання пропозиції учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП» є обґрунтованим та повідомляє наступне:
Відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час розгляду пропозиції учасника було встановлено, що цінова пропозиція учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП» складає 113 179,20 грн , в той час як цінова пропозиція учасника ТОВ «НКП «ДНІПРО» складає 145 462,32 грн. Для комунального підприємства, що має обмежені кошти для закупівлі матеріалів та обладнання – вартість має вирішальне значення.
1.Відповідно до п. 5 Технічної специфікації, наданої ТОВ «АРМАКС ГРУП» у складі тендерної пропозиції :
5. Маркування продукції повинно відповідати вимогам ДСТУ
Гарантійний термін Гарантійний термін на продукцію повинен становити не менше, ніж 18
місяців з дати введення в експлуатацію і не менше, ніж 24 місяці з дати поставки.
Рік виготовлення: 2024-25 рік, але не більше 12 місяців на дату поставки Замовнику
2. Відповідно до п. 6-1 Глави 10 закону України « Про публічні закупівлі» :. Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Так як орієнтовна вартість закупівлі під час оголошення складала 235 537 грн., то Додаток 1 Тендерної документації містив вимогу щодо підтвердження ступеню локалізації продукції. В той час- цінова пропозиція учасника ТОВ «АРМАКС ГРУП» склала 113 179,20 грн, тобто вимога щодо підтвердження ступеню локалізації продукції в даному випадку не встановлюється.
Учасником ТОВ "АРМАКС ГРУП" в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності було надано файл «3.Відповідність технічним вимогам.pdf», який містить наступні документи:
- ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ;
- Гарантійний лист, яким учасник гарантує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі;
- Лист-обґрунтування щодо ненадання підтвердження ступеня локалізації, в якому учасник повідомляє, що товар згідно закупівлі, а саме клапани, фланці, що відносяться до предмету закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, не підлягають до переліку товарів для підтвердження ступеня локалізації згідно закону України "Про публічні закупівлі";
- Гарантійний лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD ;
- Представницький лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD;
- Гарантійний лист від ТОВ “Шлях”;
- Представницький лист від ТОВ “Шлях”;
- Сертифікат відповідності №UA.СRT.00749-25 з додатком, виданий на імя представника ТОВ «АРМАКС ГРУП» за дорученням виробника HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO.,LTD;
- Паспорт Автоматичний нормально закритий електромагнітний клапан газовий Madas;
- Сертифікат про оцінку відповідності системи управління якості вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 16.01.2019р. №27) № UA.TR.012.С.0236-23 з додатками, виданий на імя виробника Madas s.r.l;
- Сертифікат відповідності № UA.PN.191.2386-25 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Шлях”;
- Сертифікат відповідності №UA.СRT. 00945-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Сертифікат експертизи типу № UA.TR.140.00113-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
- Декларація про відповідність № UA.TR.D.00213-24 з додатками, виданий на імя виробника ТОВ “Укспар”;
По позиції 1 (Клапан електромагнітний Madas EV-6 N/C Dn15 до 6 бар, муфтовий автоматичний):
Учасником ТОВ «АРМАКС ГРУП» надано:
- Паспорт «Автоматичний нормально закритий електромагнітний клапан газовий Madas»;
- Сертифікат про оцінку відповідності системи управління якістю вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 16.01.2019 №27) № UA.TR.012.С.0236-23 з додатками.
По позиції 2, 3, 5 (Згін муфтовий, Різьба коротка, Фланець Ду65 мм з шийкою) у складі пропозиції ТОВ «АРМАКС ГРУП» надано:
- Лист-обґрунтування щодо ненадання підтвердження ступеня локалізації;
- Гарантійний лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO., LTD;
- Представницький лист від HEBEI XINFENG HIGH-PRESSURE FLANGE AND PIPE FITTING CO., LTD;
- Сертифікат відповідності № UA.СRT.00749-25 з додатком, виданий на ім’я представника ТОВ «АРМАКС ГРУП».
Вказаних документів про якість, достатньо для підтвердження відповідності та якості продукції
Відповідно до п.63 Постанови №1178 від 12.10.2023р Замовники, учасники процедури закупівлі, контролюючі органи, Уповноважений орган, інші особи протягом двох робочих днів з дня отримання запиту органу оскарження, але не пізніше дня, що передує дню розгляду скарги, повинні подати до органу оскарження шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення відкритих торгів.
На підставі вищезазначеного, комунальне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківтепломережа» просить відмовити в задоволенні скарги ТОВ «НКП «ДНІПРО»» в повному обсязі.
Додаток1. Документ пропозиції учасника «3.Відповідність технічним вимогам»
Дата опублікування:
09.10.2025 11:43