-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекс робіт на виконання сейсмічної кваліфікації, оцінки сейсмостійкості, оцінки технічного стану та визначення циклів навантаження обладнання і трубопроводів енергоблоку №5 ВП ЗАЕС
Торги відмінено
24 560 820.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122 804.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 122 804.10 UAH
Період оскарження:
27.04.2018 17:55 - 24.08.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Відмінити процедуру закупівлі
Номер:
fa05542a0b1647c48a4e188a71c93c5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000710-c.a7
Назва:
Відмінити процедуру закупівлі
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу ТОВ «ІПП-Центр» до розгляду;
2. У зв’язку із неможливістю усунення порушень під час здійснення процедури закупівель зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі ДК 015-97 I.2 13 Дослідження та розробки в галузі енергетики (ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні) (Комплекс робіт на виконання сейсмічної кваліфікації, оцінки сейсмостійкості, оцінки технічного стану та визначення циклів навантаження обладнання і трубопроводів енергоблоку №5 ВП ЗАЕС).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 26.10.2018 17:42
- рішення від 31.10.2018 № 11105.pdf 31.10.2018 17:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.10.2018 17:41
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.10.2018 17:22
Задовільнена:
Ні
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника
Номер:
0816504dd7204d4db4c382ab861c08bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000710-c.b6
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника
Скарга:
Скарга щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Тендерного комітету Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом», які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1_Платіжне доручення.pdf 29.09.2018 20:37
- Cкарга від 29.09.2018.pdf 29.09.2018 20:37
- Рішення від 03.10.2018 № 10122+лист Замовнику.pdf 03.10.2018 15:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2018 № 10646.pdf 18.10.2018 16:42
- рішення від 17.10.2018 №10646.pdf 22.10.2018 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2018 20:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.10.2018 17:21
Дата виконання рішення Замовником:
23.10.2018 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.10.2018 № 10646-р/пк-пз скасувати рішення ТК від 24.09.2018 (п. 1.1 протоколу засідання ТК від 24.09.2018 № 138) в частині допуску до електронного аукціону (до оцінки) тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ІПП-ЦЕНТР».
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії та рішення тендерного комітету Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»
Номер:
272ce724c8ab4e3aa4d9840a974477a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000710-c.b5
Назва:
Скарга на дії та рішення тендерного комітету Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»
Скарга:
Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) здійснює процедуру закупівлі Інженерних послуг різних на тему: «Комплекс робіт на виконання сейсмічної кваліфікації, оцінки сейсмостійкості, оцінки технічного стану та визначення циклів навантаження обладнання і трубопроводів енергоблоку №5 ВП ЗАЕС».
Відповідно до п.6 Протоколу розгляду тендерних пропозицій учасників на закупівлю ДК 015-97 I.2 13 Дослідження та розробки в галузі енергетики (ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні) (Комплекс робіт на виконання сейсмічної кваліфікації, оцінки сейсмостійкості, оцінки технічного стану та визначення циклів навантаження обладнання і трубопроводів енергоблоку №5 ВП ЗАЕС) №5565 від 24.09.2018 р. тендерний комітет ДП НАЕК «Енергоатом» зазначає, що усі учасники, а саме ТОВ «ІПП-ЦЕНТР», ДП «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування», АТ «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект», допущені до аукціону, як такі, що відповідають установленим кваліфікаційним критеріям, тендерні пропозиції відповідають умовам тендерної документації.
Державне підприємство «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування» вважає, що рішення Тендерного комітету про допущення до аукціону АТ «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект», прийняте з порушенням статей 3 та п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція згаданого вище Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», передбаченим умовами тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 29.09.2018 15:55
- Довіреність + Наказ.pdf 29.09.2018 15:55
- Платіжне доручення.pdf 29.09.2018 15:55
- Заява про видкликання скарги.pdf 18.10.2018 10:51
- Рішення від 03.10.2018 № 10121+лист Замовнику.pdf 03.10.2018 15:10
- Рішення від 19.10.2018 №10724.pdf 19.10.2018 17:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2018 15:55
Опис причини скасування:
У зв’язку з тим, що в процесі комунікації із Замовником, подальшого додатково-го вивчення матеріалів тендерної пропозиції АТ «Київський науково-дослідний та про-ектно-конструкторський інститут «Енергопроект» та враховуючи надзвичайне зна-чення закупівлі даної послуги для подальшої експлуатації енергоблоку №5 ВП ЗАЕС, на підставі ч.5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Державне підприємство «Державний науково-інженерний центр систем контролю та аварійного реагування» відкликає подану скаргу.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.10.2018 10:51
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.10.2018 17:29
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Вимога відмінити дану закупівлю та оголосити нову
Номер:
c3e6f345cb444d088902243d3768a131
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000710-c.c4
Назва:
Вимога відмінити дану закупівлю та оголосити нову
Вимога:
Замовником торгів 09 серпня 2018 року було внесено зміни №9 до Тендерної документації. Відповідно замовником було кардинально змінено умови проведення даної закупівлі, а саме: 1) Значно змінена очікувана вартість закупівлі (з 38 млн. грн. до 24 млн. грн.); 2) Змінений обсяг інженерних послуг, що необхідно виконати; 3) Змінено Технічні вимоги на виконання робіт / послуг, при цьому зміни дло Технічних вимог внесені некоректно; 4) Відсутність умов щодо залучення субпідрядних організацій, що суперечить законодавству України; 5) Змінено суму тендерного забезпечення, що призводить до переоформлення банківської / страхової гарантії на іншу суму, що неможливо реалізувати без значних фінансових затрат учасника (нашим підприємством було оформлено забезпечення тендерної прпозиції у розмірі 1154000 грн. по даній закупівлі у формі страхової гарантії, відповідно сплачено 28850 грн. страхового платежу, що підтверджено платіжним дорученням); 6) Змінені кваліфікаційні критерії оцінки учасників, особливо в частині наявності аналогічного досвіду виконання договорів по напрямкам: а) виконання розрахунків обладнання та трубопроводів реакторної установки ВВЕР-1000 на статичну міцність, циклічну міцність, міцність від сейсмічних впливів; б) виконання науково-технічних робіт (послуг) з сейсмічної кваліфікації обладнання реакторної установки ВВЕР-1000; в) виконання науково-технічних робіт (послуг) з оцінки сейсмостійкості та визначення запасів сейсмостійкості, розробки кривих пошкоджуваності (fragility curves) обладнання і трубопроводів реакторної установки ВВЕР-1000; г) виконання науково-технічних робіт (послуг) з перепризначення допустимої кількості циклів навантаження обладнання та трубопроводів реакторної установки ВВЕР-1000. Вимога щодо наявності у учасника досвіду виконання робіт / надання послуг по вищезазначеними напрямками лише для РУ ВВЕР-1000 є дискримінаційною та штучнго звужує коло потенційних учасників. Вважаємо, що на даний момент по даним торгам наявні значні порушення, що відверто порушують права потенційних учасників, зміни, що були внесені замовником 09 серпня 2018 року некоректні та частково дискримінаційні, при цьому замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель. Тому вимагаємо від замовника відмінити дану закупівлю за номером UA-2018-04-27-000710-c та оголосити нові торги з урахуванням пропозицій учасників та поставлених 10 серпня 2018 року питань. Відповідно до ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник може відмінити торги через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У разі невиконання (незадоволення) даної вимоги наше підприємство залишає за собою право звернутися до АМКУ та оскаржити умови закупівлі по даному тендеру. Прошу дати відповідь на вимогу в пріоритетному порядку до 16.08.2018, у зв’язку з закінченням 17.08.2018 строку оскарження умов тендерної документації в АМКУ (відповідно до п. 1 ст. 23 замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення питань / вимог надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2018 23:44
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Науково-технічний центр"):
Відповідно п. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 Замовник має право з власної ініціативи або за результатами розгляду звернень вносити зміни до тендерної документації.
Необхідність внесення змін до ТД від 9 серпня 2018 року обумовлена необхідністю дотримання термінів підготовки енергоблоку №5 ВП ЗАЕС до довгострокової експлуатації, у зв'язку з чим виникла необхідність виконання частини науково-технічних робіт (послуг) Замовником, що в свою чергу вплинило на зменшення обсягу та вартості послуги.
Стосовно поставлених 10 серпня 2018 року запитань надані роз'яснення та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник жодним чином не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Уточнення вимог Тендерної документації в частині необхідності подання Технічної пропозиції
Номер:
3fae853cac7c4dfb8413a445c9e15c66
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000710-c.c3
Назва:
Уточнення вимог Тендерної документації в частині необхідності подання Технічної пропозиції
Вимога:
Нашим підприємством 06 липня 2018 року було задане уточнююче питання щодо необхідності подання Технічної пропозиції учасника у складі його Тендерної пропозиції. Текст питання наступний: "Відповідно до відповіді ВП "Науково-технічний центр" від 04.07.2018 на питання щодо необхідності подання у складі Тендерної пропозиції Учасника Технічної пропозиції, що повинна відповідати Технічним вимогам на закупівлю послуг (Додаток 4 ТД), просимо уточнити наступне: 1) По тексту Тендерної докумнетації замовника відсутня жодна пряма вказівка, що Учаснику необхідно подати у складі Тендерної пропозиції Технічну пропозицю. В п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Інструкції з підготовки тендерної пропозиції також відсутня інформація щодо підготовки Технічної пропозиції Учасником в переліку документів, що повинен підготувати Учасник та які підтверджують відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі. Просимо вас надати коментарі по даному питанню та/або внести відповідні зміни в Тендерну документацію. 2) Серед додатків до Тендерній документації замовника присутній додаток 2 "Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі". Уважно вивчивши текст Тендерної документації, було виявлено, що відсутнє жодне посилання на Додаток 2. Не зрозуміло, що необхідно робити з цим додатком. Можливо необхідно його заповнити та включити до Тендерної пропозиції Учасника. У такому разі просимо вас вказати до якої категорії документів пропозиції необхідно його віднести: загальних, кваліфікаційних чи тих, що підтверджують відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, кількісним та якісних характеристикам предмета закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації". На сьогоднішній момент (01 серпня 2018 року) відповідь від замовника торгів відсутня. Хоча відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" п.1 ст.23 замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення питань надати розяснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі. Звертаємо вашу увагу, що в системі на даний момент розміщені ще 4 питання без відповідей, опубліковані учасниками 04, 06 та 12 липня 2018. Замовник своїми діями порушує права потенційних учасників щодо своєчасного отримання інформації та положення діючого Закону. Просимо надати відповіді на виставлені учасниками питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2018 10:31
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Науково-технічний центр"): "Стосовно поставлених запитань - до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Відповідно п. 2 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 Замовник жодним чином не порушує права потенційних учасників щодо своєчасного отримання інформації".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо форми документів тендерної пропозиції
Номер:
5269dbf05d12449cad2635059fc046ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000710-c.c2
Назва:
Щодо форми документів тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до змін ТД від 25.06.18: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі її використання))», тобто для участі в тендері повині на оригіналах документів (сертифікатах, ліцензійних угодах, відгуках та вн.) та нотаріально завірених копіях поставити додаткові підписи та печатки, що унеможливить їх подальше використання.
Прошу внести зміни в ТД з використанням формулювання: «копії документів з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі її використання), крім оригіналів та нотаріально завірених копій».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2018 10:22
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 02.07.2018 внесені зміни до тендерної документації, зокрема: абзац 1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» викласти у новій редакції: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації «Технічні вимоги»). Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з:».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо відміни змін
Номер:
e1b4f798e54843a7bbc74adb1568cb74
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000710-c.b1
Назва:
Щодо відміни змін
Вимога:
Внесені зміни, внесені рішенням Тендерного комітету від 25 червня не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, так як обмежують коло учасників торгів.
Предмет закупівлі об’єднує декілька напрямів інженерних послуг, які ДП НАЕК «Енергоатом» та його ВП АЕС замовляли ЗАВЖДИ окремо в різний період реалізацію заходів продовження строку експлуатації енергоблоку АЕС, а саме:
• спочатку та окремо виконання розрахунків на статичну міцність, циклічну міцність та міцність від сейсмічних впливів для обладнання та трубопроводів РВ;
• потім виконання теплогідравлічних розрахунків та перепризначення допустимої кількості циклів навантаження обладнання та трубопроводів;
• потім виконання робіт з сейсмічної кваліфікації обладнання АЕС разом чи окремо з оцінкою сейсмостійкості та визначення запасів сейсмостійкості, розробки кривих пошкоджуваності (fragility curves) обладнання та трубопроводів РВ.
Послуги щодо проведення сертифікованого навчання використанню методу GIP ще жодного разу не закупались.
Виконання вищевказаних послуг потребує наявність вузько спеціалізованих спеціалістів та різних програмних кодів.
Організацій, які мають власний персонал, розрахункові коди та досвід завершення виконання робіт всіх напрямках комплексу послуг, що закуповуються, на наш погляд не існує.
Тому ми вважаємо, що Замовник своїми діями обмежує конкуренцію, забороняючи участь організаціям в формі об`єднання, консорціуму, чим залученням субпідрядників.
Також ми вважаємо, що Замовник такими діями намагається провести фіктивні процедури закупівлі з наступним їх визнання такими, що не відбулись (жоден з учасників на 100% самостійно не зможе виконати кваліфікаційні критерії). Для наступної закупівлі у наперед визначеного учасника шляхом проведення переговорної процедури.
Просимо вас привести ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 шляхом відміни змін ТД від 25.06.2018.
Прошу дати відповідь на вимогу в пріоритетному порядку до 28.06.2018, у зв’язку з закінченням 29.06.2018 строку оскарження умов тендерної документації в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2018 11:58
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 25.06.2018 було внесено зміни до тендерної документації, з метою приведення її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Субпідрядник (субвиконавець), якого учасник планує залучити до надання послуг, у розумінні Закону не є учасником процедури закупівлі.
Таким чином, Законом не передбачена при закупівлі послуг вимога в тендерній документації щодо зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації про підтвердження відповідності субпідрядника визначених ст. 16 Закону кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Відхилено