-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1 згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб.
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишився день (до 19.09.25 15:00)
177 174.10
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
01
дн
09
год
43
хв
40
сек
Оплата за участь: 408.00 UAH
Період оскарження:
09.09.2025 16:10 - 16.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга на умови
Номер:
34a3b6fa31334b928d72c1681fc34028
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-09-011989-a.b1
Назва:
Скарга на умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 Проект договору.docx 15.09.2025 22:04
- Додаток 4 Технічні вимоги .docx 15.09.2025 22:04
- Скарга до АМКУ (5).doc 15.09.2025 22:04
- sign.p7s 15.09.2025 22:24
- рішення від 17.09.2025 № 14221.pdf 17.09.2025 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2025 22:25
Дата розгляду скарги:
24.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2025 15:47
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6a09ff51b50549849519de6ae98b98a3
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.4 додатку 4 до тендерної документації: вартість послуг розраховується відповідно до вимог Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації...
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.4 додатку 4 до тендерної документації: вартість послуг розраховується відповідно до вимог Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261 (далі – Тимчасовий порядок), із застосуванням програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації з наданням відповідної ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс/ договору надання послуг тощо, в якому буде розрахована вартість послуг. Вартість послуг надається в складі тендерної пропозиції у складі: договірна ціна з пояснювальною запискою; локальний(-і) кошторис(-и); дефектний акт; відомість ресурсів до локального кошторису; розрахунки загальновиробничих витрат до локального кошторису, адміністративних витрат та прибутку, які повинні містити підпис та печатку Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації та повністю узгоджуватися з Додатком 2 до технічних вимог.
Варто зауважити, що у додатку 4 "Технічні вимоги" Регламент не співпадає з Переліком обладнання і з Планом-графіком:
1. У Регламенті та Переліку обладнання назва розділу "Система оповіщення", у Плані-графіку "Система керування евакуюванням людей".
2. У Регламенті та Плані-графіку розділ "Система централізованого пожежного спостереження", у Переліку обладнання розділ відсутній.
3. У Регламенті і Плані-графіку розділ "Система аерозольного пожежогасіння", у переліку обладнання "Автоматична система пожежогасіння".
4. У Переліку обладнання розділ "Система загазованості", у Регламенті та Плані-графіку він відсутній.
5. Порядок розділів між Регламентом, Переліком обладнання і Планом-графіком не співпадає між собою.
6. Такі самі помилки у Проекті договору, додаток 3.
Вказане позбавляє можливості розрахувати ціну тендерну пропозиції.
Окрім цього, не зрозумілим є також об’єм робіт, які необхідно виконати. Якщо спрощувати, то документація містить перелік обладнання, проте не містить вказівок, яким чином потрібно обслуговувати це обладнання.
Аналогічним є проблема виконання умов проекту договору через те, що він містить аналогічні умови, що і в додатку 4 до тендерної документацій.
На підтвердження надаємо копію додатка 4 та 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Варто зауважити, що у додатку 4 "Технічні вимоги" Регламент не співпадає з Переліком обладнання і з Планом-графіком:
1. У Регламенті та Переліку обладнання назва розділу "Система оповіщення", у Плані-графіку "Система керування евакуюванням людей".
2. У Регламенті та Плані-графіку розділ "Система централізованого пожежного спостереження", у Переліку обладнання розділ відсутній.
3. У Регламенті і Плані-графіку розділ "Система аерозольного пожежогасіння", у переліку обладнання "Автоматична система пожежогасіння".
4. У Переліку обладнання розділ "Система загазованості", у Регламенті та Плані-графіку він відсутній.
5. Порядок розділів між Регламентом, Переліком обладнання і Планом-графіком не співпадає між собою.
6. Такі самі помилки у Проекті договору, додаток 3.
Вказане позбавляє можливості розрахувати ціну тендерну пропозиції.
Окрім цього, не зрозумілим є також об’єм робіт, які необхідно виконати. Якщо спрощувати, то документація містить перелік обладнання, проте не містить вказівок, яким чином потрібно обслуговувати це обладнання.
Аналогічним є проблема виконання умов проекту договору через те, що він містить аналогічні умови, що і в додатку 4 до тендерної документацій.
На підтвердження надаємо копію додатка 4 та 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Технічні вимоги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 Технічні вимоги .docx
-
-
Назва доказу:
Проект договору
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Проект договору.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.