-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1 згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб.
Оголошено тендер
177 174.10
UAH
Номер:
369f0d2f6ad0494185fd03927a87de4c
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-09-09-014997-a
Тип процедури:
Відкриті торги з особливостями
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982212
-
Адреса:
68004, Україна, Одеська область, місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982212
-
Адреса:
68004, Україна, Одеська область, місто Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
177 174.10 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
«Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення, системи внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу, автоматичної системи пожежогасіння, системи контролю загазованості та цілодобове спостерігання за станом систем протипожежного захисту на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. Захисників України, 1 згідно коду ДК 021:2015: 75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб.
Примітки:
1.1. Керуючись п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з останніми змінами та доповненнями, Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. N 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. N 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу", з урахуванням положень, або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостейта/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей”.
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
КЕКВ:
2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування:
09.09.2025 15:47
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКТПКВК 0212010
Код класифікації видатківTPKVKMB:8000 - Інша діяльність
Адміністративно-територіальна класифікаціяОдеська
Сума177 174.10 UAH