-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» за адресою: вул. Ялтинська, 1, м. Кропивницький», код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Призупинено
427 849.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
09.09.2025 11:11 - 14.09.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Номер:
a2308c72857d40a59806632cc7aa92a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-09-09-003689-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
«9» вересня 2025 року Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» Код ЄДРПОУ 01994959 (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-09-003689-a на закупівлю «Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради».
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт зі встановлення трубопроводів киснепостачання, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів.
Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав на участь в цій закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , а саме:
I Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до закупівлі» до Тендерної документації: надається:
- «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1). Обов’язково надати відповідний документ (з переліком видів робіт, які може виконувати учасник) у складі пропозиції»
.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:
.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт аналогічній даній закупівлі і має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від 18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3), тому надати Ліцензію, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1), у нас немає можливості.
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації або шляхом надання до тендерної пропозиціїції Учасниками саме наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).
Скаржник має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) та надасть в Доказах до скарги.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Отже, вимагаємо Замовника внести зміни в цю частину тендерної документації та викласти вимогу щодо надання учасниками наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
II Відповідно до I Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до закупівлі» до Тендерної документації: надається надається:
- « копія договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інше підтвердження можливості вивезення будівельного сміття».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено: предметом закупівлі є Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» згідно тендерної та кошторисної документації не мають такої кількості будівельного сміття, для якого потрібно мати договір між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» планує вивозити сміття власними силами, так як має достатню матеріально-технічну базу для вивозу сміття згідно данної закупівлі.
Скаржник має в своєму розпорядженні транспортний засіб для вивозу сміття , документи на який надасть в Доказах до скарги.
- Отже, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають копію договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інше підтвердження можливості вивезення будівельного сміття, така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
.
III Відповідно до I Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до закупівлі» до Тендерної документації: надається:
- « оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на ім’я Учасника; - оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім’я Учасника. - оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, виданий на ім’я Учасника. - оригінал або копію сертифікату на системи управління щодо протидії корупції, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що системи управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT )", виданий на ім’я Учасника. Сертифікати повинні бути видані акредитованим органом із сертифікації (на підтвердження сфери акредитації надати атестат (атестати) про акредитацію НААУ організації (організацій) яка/і видала/и вищевказані сертифікати). (Наявність даних сертифікатів є гарантією спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність послуг/робіт протягом усього часу їх надання/виконання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги/роботи, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначаємо:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» повідомляє, що послуги, які передбачені предметом закупівлі ««Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» за адресою: вул. Ялтинська, 1, м. Кропивницький», код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності. Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження будівельної діяльності .
Скаржник має сертифікати :
- оригінал сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на ім’я Учасника, який має акредитацію НААУ;
- оригінал сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління, який має акредитацію НААУ;
-оригінал сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, який має акредитацію НААУ;
-оригінал або копію сертифікату на системи управління щодо протидії корупції, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що системи управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції.
Але Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не має акредитацію НААУ на сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції, і вважає ,що цей сертифікат не відноситься до предмету данної закупівлі, тим паче акредитація НААУ.
Отже, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які, мають в своєму розпорядженні оригінал або копію сертифікату на системи управління щодо протидії корупції, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що системи управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції з акредитацією НААУ.
Доказ: до скарги додаються сертифікати ДСТУ ISO та Атестат про акредитацію НААУ.
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
Доказ: до скарги додається тендерна документація із зазаначенням послуг, які надаються згідно умовам данної закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
Пов'язані документи:
Учасник
- Атестат про акредитацію.pdf 10.09.2025 16:01
- Ліцензія ДАБІ.pdf 10.09.2025 16:01
- ДОГОВІР ОРЕНДИ ТЗdocx.pdf 10.09.2025 16:01
- СКАРГА НА УМОВИ КИСЕНЬ КРОПИВН.docx 10.09.2025 16:01
- СКАРГА УМОВИ КИСЕНЬ КРОПИВН_20250910_0001.pdf 10.09.2025 16:01
- СКАРГА УМОВИ КИСЕНЬ КРОПИВН_20250910_0001.pdf.p7s 10.09.2025 16:01
- Тендерна документація кисень (3).docx 10.09.2025 16:01
- Техпаспорт.pdf 10.09.2025 16:01
- ТОВ ВПЕМ_Сертифікат ISO 14001.pdf 10.09.2025 16:01
- ТОВ ВПЕМ СертифікатISO 9001 (3).pdf 10.09.2025 16:01
- ТОВ ВПЕМ_Сертифікат ISO 37001.pdf 10.09.2025 16:01
- ТОВ ВПЕМ_Сертифікат ISO 45001 (2).pdf 10.09.2025 16:01
- sign.p7s 10.09.2025 16:01
- рішення від 12.09.2025 № 14036.pdf 12.09.2025 15:42
- АМКУ кисень 2025 вересень.doc 15.09.2025 12:01
- doc03660220250915091241.pdf 15.09.2025 12:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2025 16:04
Дата розгляду скарги:
19.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 15:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
02ea7c46646b4f6eaae7fc96522f565e
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
I Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до закупівлі» до Тендерної документації: надається:
- «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1). Обов’язково надати відповідний документ (з переліком видів робіт, які може виконувати учасник) у складі пропозиції»
.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:
.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт аналогічній даній закупівлі і має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від 18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3), тому надати Ліцензію, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1), у нас немає можливості.
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації або шляхом надання до тендерної пропозиціїції Учасниками саме наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).
Скаржник має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) та надасть в Доказах до скарги.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Отже, вимагаємо Замовника внести зміни в цю частину тендерної документації та викласти вимогу щодо надання учасниками наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
- «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1). Обов’язково надати відповідний документ (з переліком видів робіт, які може виконувати учасник) у складі пропозиції»
.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:
.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт аналогічній даній закупівлі і має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від 18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3), тому надати Ліцензію, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1), у нас немає можливості.
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації або шляхом надання до тендерної пропозиціїції Учасниками саме наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).
Скаржник має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) та надасть в Доказах до скарги.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Отже, вимагаємо Замовника внести зміни в цю частину тендерної документації та викласти вимогу щодо надання учасниками наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).
На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
×
-
Назва доказу:
1 Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3);
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія ДАБІ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Запити Органу оскарження
Номер:
4271163daa9e4b8ab755c26c085adec9
Тема запиту:
Відповідь на скаргу
Текст запиту:
Додається в окремому файлі
Дата опублікування:
15.09.2025 12:01