• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» за адресою: вул. Ялтинська, 1, м. Кропивницький», код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

427 849.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 09.09.2025 11:11 - 26.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації

Номер: 52e9ede0468b49ad9f6e7bebd7ad2da4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-09-003689-a.a2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації
Скарга:
«9» вересня 2025 року Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» Код ЄДРПОУ 01994959 (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-09-003689-a на закупівлю «Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради». Номер у Prozorro UA-2025-09-09-003689-a 61fbb54fdec94ca298cb4c7a4ab52cb6. Сума закупівлі становить 427 849,00 грн. з ПДВ. За результатами аукціону, що відбувся 29.09.2025 року участь взяли двоє Учасників: 1). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ- 339 999,00 грн. з ПДВ. 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" 340 000,00 грн.з ПДВ Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженої особи від 01.10.2025 року , уповноваженою особою було вирішено: Відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: I.« 1. Технічною специфікацією Замовника (Додаток 2 - Технічні вимоги ) встановлено наступні вимоги до учасників, а саме: Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.9.3 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера- проектувальника) у складі: (документи завіряються фірмою та інженером-проектувальником): договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики); локальних кошторисів; пояснювальна записка до договірної ціни; дефектних актів; підсумкова відомість ресурсів. На виконання вказаних вище вимог Учасник НЕ НАДАВ кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.9.3 (не нижче) у форматі word, а саме: договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики); локальних кошторисів; пояснювальна записка до договірної ціни; дефектних актів; підсумкова відомість ресурсів». З приводу цього зазначаємо,що відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо: З даного приводу зазначаємо, що згідно з Технічною специфікацією Замовника (Додаток 2 - Технічні вимоги ) Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.9.3 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера- проектувальника) у складі: (документи завіряються фірмою та інженером-проектувальником): договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики); локальних кошторисів; пояснювальна записка до договірної ціни; дефектних актів; підсумкова відомість ресурсів». Учасником надано : - Файл «Кошторис Локальний кошториис.pdf», - Файл Кошторис. Дефектний акт.pdf, - Файл Кошторис. Договірна ціна.pdf, - Файл Кошторис. Кошторисний прибуток.pdf, - Файл Кошторис. Підсумк відомість.pdf, - Файл Кошторис. Пояснювальна записка.pdf, - Файл Кошторис. Розрах-ок адміністр витрат.pdf. Кошторисна документація Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.9.3 , скріплена печаткою та підписана Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , а також підписом та печаткою сертифікованого інженера- проектувальника) у складі: (документи завірені фірмою та інженером-проектувальником): договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики); локальних кошторисів; пояснювальна записка до договірної ціни; дефектних актів; підсумкова відомість ресурсів». Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» вважає, що Замовник не довів , яким чином оформлення Скаржником Пропозиції ( в частині формату кошторисної документації) у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції або призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. II «Пунктом 7 розділу «Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ШБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На виконання вказаної вище вимоги Учасник НЕ НАДАЄ вказану вище довідку». Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вимога про усунення невідповідностей , згідно Закону вимога повинна містити: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином зазначаємо , що Учаснику, не було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з данного недоліка, який зазначено в Протокольному рішенні уповноваженої особи №126 від 01.10.2025 року, в пункті 2. Також зазначаємо, що інформація про залучення субпідрядників міститься на майданчику, Учасника, яка подається разом з тендерною пропозицією Скаржника. Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. . Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозицій порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі. Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
Дата розгляду скарги: 13.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2025 14:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.10.2025 18:02
Дата виконання рішення Замовником: 16.10.2025 09:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Леся Порохнюк 380673450109 vpem17@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1cfcea2e96b8425ead88d6b54696bc41
Заголовок пункту скарги: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації відкритих торгів Учасника ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ»
«9» вересня 2025 року Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» Код ЄДРПОУ 01994959 (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-09-003689-a на закупівлю «Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради». Номер у Prozorro UA-2025-09-09-003689-a
61fbb54fdec94ca298cb4c7a4ab52cb6. Сума закупівлі становить 427 849,00 грн. з ПДВ.

За результатами аукціону, що відбувся 29.09.2025 року участь взяли двоє Учасників:

1). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ- 339 999,00 грн. з ПДВ.

2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" 340 000,00 грн.з ПДВ


Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженої особи від 01.10.2025 року , уповноваженою особою було вирішено: Відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:

I.« 1. Технічною специфікацією Замовника (Додаток 2 - Технічні вимоги ) встановлено наступні вимоги до учасників, а саме: Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.9.3 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера- проектувальника) у складі: (документи завіряються фірмою та інженером-проектувальником): договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики); локальних кошторисів; пояснювальна записка до договірної ціни; дефектних актів; підсумкова відомість ресурсів.
На виконання вказаних вище вимог Учасник НЕ НАДАВ кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.9.3 (не нижче) у форматі word, а саме: договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики); локальних кошторисів; пояснювальна записка до договірної ціни; дефектних актів; підсумкова відомість ресурсів».

З приводу цього зазначаємо,що відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо:
З даного приводу зазначаємо, що згідно з Технічною специфікацією Замовника (Додаток 2 - Технічні вимоги ) Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.9.3 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера- проектувальника) у складі: (документи завіряються фірмою та інженером-проектувальником): договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики); локальних кошторисів; пояснювальна записка до договірної ціни; дефектних актів; підсумкова відомість ресурсів».

Учасником надано :

- Файл «Кошторис Локальний кошториис.pdf»,
- Файл Кошторис. Дефектний акт.pdf,

- Файл Кошторис. Договірна ціна.pdf,

- Файл Кошторис. Кошторисний прибуток.pdf,

- Файл Кошторис. Підсумк відомість.pdf,

- Файл Кошторис. Пояснювальна записка.pdf,

- Файл Кошторис. Розрах-ок адміністр витрат.pdf.
Кошторисна документація Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.9.3 , скріплена печаткою та підписана Товариством з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , а також підписом та печаткою сертифікованого інженера- проектувальника) у складі: (документи завірені фірмою та інженером-проектувальником): договірної ціни (без урахування витрат експертизи та технічного нагляду, без урахування витрат на інфляцію та ризики); локальних кошторисів; пояснювальна записка до договірної ціни; дефектних актів; підсумкова відомість ресурсів».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» вважає, що Замовник не довів , яким чином оформлення Скаржником Пропозиції ( в частині формату кошторисної документації) у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції або призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.





Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.

II «Пунктом 7 розділу «Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ШБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На виконання вказаної вище вимоги Учасник НЕ НАДАЄ вказану вище довідку».


Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , не згідні з таким рішенням Замовника та повідомляємо наступне:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.


Вимога про усунення невідповідностей , згідно Закону вимога повинна містити:


Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

Таким чином зазначаємо , що Учаснику, не було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з данного недоліка, який зазначено в Протокольному рішенні уповноваженої особи №126 від 01.10.2025 року, в пункті 2.

Також зазначаємо, що інформація про залучення субпідрядників міститься на майданчику, Учасника, яка подається разом з тендерною пропозицією Скаржника.

Таким чином вважаємо, що Замовником неправомірно відхилено пропозицію Учасника. Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним.

.

Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозицій порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі.

Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Запити Органу оскарження


Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі

Номер: a2308c72857d40a59806632cc7aa92a0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-09-003689-a.c1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
«9» вересня 2025 року Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» Код ЄДРПОУ 01994959 (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-09-003689-a на закупівлю «Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради». Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону , закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у ч.1 ст. 5 Закону. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт зі встановлення трубопроводів киснепостачання, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів. Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону , скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника (далі — Документація), Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує прав на участь в цій закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» , а саме: I Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до закупівлі» до Тендерної документації: надається: - «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1). Обов’язково надати відповідний документ (з переліком видів робіт, які може виконувати учасник) у складі пропозиції» . Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено: . Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт аналогічній даній закупівлі і має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від 18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3), тому надати Ліцензію, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1), у нас немає можливості. Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації або шляхом надання до тендерної пропозиціїції Учасниками саме наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2). Скаржник має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) та надасть в Доказах до скарги. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Отже, вимагаємо Замовника внести зміни в цю частину тендерної документації та викласти вимогу щодо надання учасниками наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2). На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті. На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті. II Відповідно до I Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до закупівлі» до Тендерної документації: надається надається: - « копія договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інше підтвердження можливості вивезення будівельного сміття». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено: предметом закупівлі є Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» згідно тендерної та кошторисної документації не мають такої кількості будівельного сміття, для якого потрібно мати договір між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» планує вивозити сміття власними силами, так як має достатню матеріально-технічну базу для вивозу сміття згідно данної закупівлі. Скаржник має в своєму розпорядженні транспортний засіб для вивозу сміття , документи на який надасть в Доказах до скарги. - Отже, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають копію договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інше підтвердження можливості вивезення будівельного сміття, така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті. . III Відповідно до I Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до закупівлі» до Тендерної документації: надається: - « оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на ім’я Учасника; - оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий на ім’я Учасника. - оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, виданий на ім’я Учасника. - оригінал або копію сертифікату на системи управління щодо протидії корупції, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що системи управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT )", виданий на ім’я Учасника. Сертифікати повинні бути видані акредитованим органом із сертифікації (на підтвердження сфери акредитації надати атестат (атестати) про акредитацію НААУ організації (організацій) яка/і видала/и вищевказані сертифікати). (Наявність даних сертифікатів є гарантією спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність послуг/робіт протягом усього часу їх надання/виконання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги/роботи, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначаємо: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» повідомляє, що послуги, які передбачені предметом закупівлі ««Поточний ремонт трубопроводів киснепостачання хіміотерапевтичного відділення КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» за адресою: вул. Ялтинська, 1, м. Кропивницький», код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності. Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження будівельної діяльності . Скаржник має сертифікати : - оригінал сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», виданий на ім’я Учасника, який має акредитацію НААУ; - оригінал сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління, який має акредитацію НААУ; -оригінал сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, який має акредитацію НААУ; -оригінал або копію сертифікату на системи управління щодо протидії корупції, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що системи управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Але Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» не має акредитацію НААУ на сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції, і вважає ,що цей сертифікат не відноситься до предмету данної закупівлі, тим паче акредитація НААУ. Отже, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які, мають в своєму розпорядженні оригінал або копію сертифікату на системи управління щодо протидії корупції, яким підтверджується (чи яким посвідчується), що системи управління щодо протидії корупції учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції з акредитацією НААУ. Доказ: до скарги додаються сертифікати ДСТУ ISO та Атестат про акредитацію НААУ. На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті. Доказ: до скарги додається тендерна документація із зазаначенням послуг, які надаються згідно умовам данної закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
Дата розгляду скарги: 19.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.09.2025 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.09.2025 12:17
Дата виконання рішення Замовником: 24.09.2025 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимоги АМКУ виконані. Протокол додаєть ся
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", Леся Порохнюк 380673450109 vpem17@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 02ea7c46646b4f6eaae7fc96522f565e
Заголовок пункту скарги: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: I Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до закупівлі» до Тендерної документації: надається:

- «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1). Обов’язково надати відповідний документ (з переліком видів робіт, які може виконувати учасник) у складі пропозиції»
.

Дана вимога є незаконною та дискримінаційною для нас , як для Учасника, у зв’язку з тим, цьому додатково зазначено:
.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання послуг та виконання робіт аналогічній даній закупівлі і має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від 18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3), тому надати Ліцензію, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС1), у нас немає можливості.
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації або шляхом надання до тендерної пропозиціїції Учасниками саме наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).

Скаржник має Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Наказ від18.04.2018р. № 22-Л), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) та надасть в Доказах до скарги.

Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Отже, вимагаємо Замовника внести зміни в цю частину тендерної документації та викласти вимогу щодо надання учасниками наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (декларація) на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2).



На підставі викладеного, просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, щодо оскаржуваної вимоги в даному пункті.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Запити Органу оскарження