• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”

Завершена

2 774 792.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 08.09.2025 11:00 - 20.09.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”» та про необхідність приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства

Номер: 8a7b947cd20c476bb1f8ea9c5f6ff638
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-08-001743-a.a2
Назва: Вимога на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”» та про необхідність приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства
Вимога:
Вимога на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”» та про необхідність приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» (Код ЄДРПОУ - 41159796) по закупівлі: «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”», на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №95 від 30.09.2025 року, Замовником було відхилено тендерну пропозицію цього Учасника закупівлі. Натомість, За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЬВІВЕЛЕКТРОСЕРВІС» (Код ЄДРПОУ - 36828486) по закупівлі: «Виконання будівельних робіт за темою: «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”», на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №100 від 07.10.2025 року, Замовником було визначено цього учасника переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти Договір із таким Учасником Закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» категорично не погоджується з вказаними рішеннями Замовника, та вважає рішення, такими, що прийняті з порушенням вимог чинного законодавства, такими, що порушують права та охоронювані законом інтереси нашого товариства, як учасника відкритих торгів з особливостями. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”», надіслано Вимогу Змовнику у відповідності до чинного законодавства України, в якій описані порушення вимог Тендерної документації Замовника, та порушення вимог чинних будівельних норм та правил, зокрема і КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.10.2025 року через електронну систему закупівель. Зокрема було встановлено та описано такі порушення: 1. У Договірній ціні, що міститься у складі пропозиції учасника процедури закупівлі враховано кошти на покриття ризиків, у розмірі 2%, що суперечить пункту 5.31. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», та Тендерної документації Замовника, оскільки, відповідно до такого - за твердої ціни, такі кошти враховуюся в розмірі до 1,5%. 2. Відповідно до пункту 5.10. КНУ – «Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.». Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів – 08.09.2025 року. Дата оформлення ціни пропозиції Учасника торгів ПП «ЛЕС» - 19.09.2025 року. Дата поточних цін на матеріальні ресурси, та Дата формування Договірної ціни Учасника торгів – 11.08.2025 року, тобто за 1 місяць до формування ціни пропозиції, та за 1 місяць до оголошення Замовником процедури закупівлі. 3. Надана у складі пропозиції Учасника ПП «ЛЕС» Підсумкова відомість ресурсів НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ щодо – «найменування матеріального ресурсу (з характеристиками)», та «країни походження товару», що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації. (Примітка: Поняття Країна виробник та «Країна походження Товару» - є різними поняттями, виходячи із практики Рішень АМКУ та практики моніторингу процедур закупівель Державною аудиторською службою України та її територіальними підрозділами.). 4. Учасником у складі пропозиції включено матеріали та ресурси, кількість яких, НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, 5. Проект Договору, що наданий Учасником – свідчить про погодження Учасника на виконання робіт протягом 2025 – 2026 років, що Не виповідає вимогам Оголошення та Тендерній документації Замовника. Учасником НЕ виконано вимоги пункту – 6 Додатку №1 до Тендерної документації Замовника, та не надано у складі пропозиції актуальний станом на дату подання пропозиції – Проект Договору, до Тендерної документації Замовника. 6. Учасником ПП «ЛЕС» у складі пропозиції Вказується про Локалізацію Товарів, а саме: КТПГ – 1 В – В 400/10/0,4 У1 та Трансформатор ТМГ-400/10 У1 10/0,4 У/Ун-0, однак, такі Матеріали – не відображені Учасником у Підсумковій відомості Ресурсів та Кошторисній документації учасника, що суперечить вимогами чинного законодавства України, та вимогам «Локалізації Товарів» вцілому. Відповідно до пункту 44 Особливостей – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Отже, Пропозиція Учасника ПП «ЛЕС» не відповідала вимогам Тендерної документації Замовника, та вимогам чинних кошторисних норм України. Відповідно до Протоколу (Протокольного рішення) щодо прийняття рішення уповноваженою особою №95 від 30.09.2025 року (далі - Протокол), зазначається: «Так в складі тендерної пропозиції Учасником було надано договірну ціну з відповідними розрахунками, що вимагалися тендерною документацією. Під час опрацювання наданої договірної ціни з відповідними розрахунками, що є невід’ємною частиною тендерної пропозиції було виявлено ряд розбіжностей та невідповідностей вимогам пункту 1 додатку 4 та пункту 1 та абзацу першого пункту 3 додатку 4 Тендерної документації в тому числі порушують вимоги Настанови з визначення вартості будівництва із змінами №№1-4 затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, а саме: - Під час опрацювання договірної ціни з додатками Учасником Невірно визначено норму тривалості робочого часу на 2025 рік; ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі ТОВ «Компанія Барбакан» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.». Аналогічна підстава для Відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Компанія Барбакан», Замовником передбачена у процедурі закупівлі робіт по: «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”», ідентифікатор закупівлі в системі Прозоро - UA-2025-09-08-005339-a, посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-08-005339-a. Не погоджуючись із Рішенням Замовника щодо процедури закупівлі робіт по «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”» та підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» - щодо «Невірно визначено норму тривалості робочого часу на 2025 рік». Учасником було подано Скаргу, у відповідності до норм чинного законодавства Укарїни, на Рішення Замовника. 10 жовтня об 10:00 годині, на засіданні КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, було задоволено Скаргу, та Постановлено: Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан», чим повністю доведено, неправомірність відхилення пропозиції на підставі зазначеного пункту у Протоколі уповноваженої особи Замовника. Керуючись вищезазначеним, просимо, привести у відповідність Рішення Уповноваженої особи по процедурі закупівлі – «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”», у зв’язку із неправомірністю та незаконністю Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» на підставі – «Невірно визначено норму тривалості робочого часу на 2025 рік», що підтверджено Рішенням Комісії АМКУ. Отже, Пропозиція Учасника ТОВ «Компанія Барбакан» відповідала вимогам Тендерної документації Замовника, та вимогам чинних кошторисних норм України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що УО Замовника своїми діями, Рішенням про відхилення нашої пропозиції, порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі» та Особливості. Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо: - скасувати Незаконне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП «ЛЕС» по процедурі закупівлі: «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”», яке оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №100 від 07.10.2025 року та визнати тендерну пропозицію учасника такою, що НЕ відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. - скасувати Незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ БАРБАКАН» (Код ЄДРПОУ - 41159796) за предметом закупівлі «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-09-08-001743-a, що оформлене Протоколом (Протокольним рішенням) щодо прийняття рішення уповноваженою особою №95 від 30.09.2025 року. - надати додаткові Роз’яснення щодо ухвалення Замовником Незаконного та неправомірного Рішення.
Вирішення: Шановний Учаснику повідомляємо Вас, що після визначення переможця процедури закупівлі, розпочинаються два етапи закупівлі, а саме: - укладання договору про закупівлю з учасником якого визначено переможцем процедури закупівлі; - оскарження учасником рішення замовника. Замовник в праві відхилити тендерну пропозицію переможця тільки з підстав визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей. Слід зауважити, що а ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 а ні Закон України № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників. Проте учасник може оскаржити рішення замовника про його відхилення протягом п’яти днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей). Довідково: станом на 13.10.2025 року жодного рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ щодо процедури закупівель та на яке посилається учасник закупівлі документально не підтверджено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”» та про необхідність приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства

Номер: 6c0a35a2b6b14ae49e77fb3cde76c6d6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-09-08-001743-a.c1
Назва: Вимога на неправомірні рішення Замовника, щодо процедури закупівлі робіт «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”» та про необхідність приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства
Вимога:
Пропозиція Учасника ПП «ЛЕС» не відповідала вимогам Тендерної документації Замовника, та вимогам чинних кошторисних норм України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що УО Замовника своїми діями, Рішенням про відхилення нашої пропозиції, порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі» та Особливості. Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо: - скасувати Незаконне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП «ЛЕС» по процедурі закупівлі: «Виконання робіт на об’єкті: “Нове будівництво зовнішніх мереж електропостачання військового містечка №51, село Мала Любаша, Рівненська область”», яке оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №100 від 07.10.2025 року та визнати тендерну пропозицію учасника такою, що НЕ відповідає вимогам Тендерної документації Замовника - надати додаткові Роз’яснення щодо ухвалення Замовником Незаконного та неправомірного Рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику повідомляємо Вас, що після визначення переможця процедури закупівлі, розпочинаються два етапи закупівлі, а саме: - укладання договору про закупівлю з учасником якого визначено переможцем процедури закупівлі; - оскарження учасником рішення замовника. Замовник в праві відхилити тендерну пропозицію переможця тільки з підстав визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей. Слід зауважити, що а ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 а ні Закон України № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників. Проте учасник може оскаржити рішення замовника про його відхилення протягом п’яти днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей).
Статус вимоги: Відхилено