• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів) системи електропостачання з влаштуванням дахової сонячної електростанції на покрівлях будівель КНП ВІНЬКОВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ВІНЬКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, головного корпусу та амбулаторно-консультативного відділення за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район, Віньковецька територіальна громада, вулиця Пшебильського Руслана, 6

Завершена

2 637 559.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 187.80 UAH
Період оскарження: 25.08.2025 17:29 - 11.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на незаконе визнання переможцем ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ»

Номер: 6244d4e382d14244a35dd628f8dd283c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-25-012245-a.a1
Назва: Скарга на незаконе визнання переможцем ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.09.2025 13:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.10.2025 12:02
Дата виконання рішення Замовником: 10.10.2025 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №15030-р/ПК-ПЗ від 03.10.2025 року замовником скасовано рішення про визначення ТОВ "ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ" переможцем процедури торгів.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 62ce7b4a6f844c9f8c722d973bffab03
Заголовок пункту скарги: Дефектний акт не відповідає технічному завданні Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 1 Тендерної документації, передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 1.1. (частина 2 ).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають дефектний акт та договірну ціну, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №1.1. (частина 2 ) та тендерної документації наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.»

Отже, у Додатку 1.1. (частина 2), що є Технічним завданням міститься чіткий перелік робіт та витрат матеріалів з їх одиницею виміру та кількістю. Тендерною документацією встановлено, що учасники надають кошторисні розрахунки, зокрема і дефектний акт – складений відповідно до зазначеного вище Додатку 1.1. (частина 2), що є технічним завданням. ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» у складі пропозиції надано Дефектні акти №02-01-01,№02-01-02, які містять такі ж як і у технічному завданні колонки: «Найменування робіт і витрат», «одиниця виміру», «кількість». Проте, у Дефектному акті Переможця у колонці найменування робіт і витрат зазначено лише найменування робіт, а саме 49 пунктів найменування робіт. Разом з тим, ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» не зазначено найменування необхідних матеріалів, перелік яких вказаний у Додатку 1.1. (частина 2) Технічному завданні, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.

Наголошуємо, у складі тендерної документації Замовник завантажив перелік найменування робіт та витрат, що є технічним завданням та на підставі якого необхідно було надати кошторисні розрахунки, зокрема і Дефектний акт.
Проте, Дефектний акт №02-01-01 на монтажні роботи не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації. Наводимо наявні невідповідності, у Технічному завданні у розділі найменування робіт і витрат зазначено 165 позицій. Але у Дефектному акті ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» вказано у розділі найменування робіт і витрат 49 позицій, тобто учасник самостійно не включив до Дефектного акту 116 позицій матеріалів/обладнання.


Аналогічна позиція міститься у рішеннях АМКУ: Рішення від 12.05.2025 р. №7554; Рішення №16.07.2024 р. №12236.

Як доказ нашого порушеного права надаємо Додаток 1.1. до додатка 1 до тендерної документації (частина 2) та Дефектний акт №02-1-01 ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.



Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження