-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів) системи електропостачання з влаштуванням дахової сонячної електростанції на покрівлях будівель КНП ВІНЬКОВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ВІНЬКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, головного корпусу та амбулаторно-консультативного відділення за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район, Віньковецька територіальна громада, вулиця Пшебильського Руслана, 6
Завершена
2 637 559.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 187.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 187.80 UAH
Період оскарження:
25.08.2025 17:29 - 11.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконе визнання переможцем ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ»
Номер:
6244d4e382d14244a35dd628f8dd283c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-012245-a.a1
Назва:
Скарга на незаконе визнання переможцем ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Дефектний акт ТОВ ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ.rtf 23.09.2025 16:08
- Скарга на рішення Замовника.docx 23.09.2025 16:08
- 3.1. Додаток 1.1 (частина 2) (14).docx 23.09.2025 16:08
- Скарга на рішення Замовника.pdf 23.09.2025 16:08
- sign.p7s 23.09.2025 16:09
- рішення від 25.09.2025 № 14622.pdf 25.09.2025 13:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2025 № 15030.pdf 06.10.2025 13:06
- рішення від 03.10.2025 № 15030.pdf 08.10.2025 12:02
- Пояснення на скаргу...pdf 25.09.2025 14:12
- Пояснення на скаргу.docx 25.09.2025 14:12
- Форма ДЕФЕКТНОГО АКТУ.pdf 25.09.2025 14:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.09.2025 17:49
Дата розгляду скарги:
03.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.09.2025 13:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2025 12:02
Дата виконання рішення Замовником:
10.10.2025 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №15030-р/ПК-ПЗ від 03.10.2025 року замовником скасовано рішення про визначення ТОВ "ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ" переможцем процедури торгів.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
62ce7b4a6f844c9f8c722d973bffab03
Заголовок пункту скарги:
Дефектний акт не відповідає технічному завданні Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 1 Тендерної документації, передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 1.1. (частина 2 ).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають дефектний акт та договірну ціну, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №1.1. (частина 2 ) та тендерної документації наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.»
Отже, у Додатку 1.1. (частина 2), що є Технічним завданням міститься чіткий перелік робіт та витрат матеріалів з їх одиницею виміру та кількістю. Тендерною документацією встановлено, що учасники надають кошторисні розрахунки, зокрема і дефектний акт – складений відповідно до зазначеного вище Додатку 1.1. (частина 2), що є технічним завданням. ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» у складі пропозиції надано Дефектні акти №02-01-01,№02-01-02, які містять такі ж як і у технічному завданні колонки: «Найменування робіт і витрат», «одиниця виміру», «кількість». Проте, у Дефектному акті Переможця у колонці найменування робіт і витрат зазначено лише найменування робіт, а саме 49 пунктів найменування робіт. Разом з тим, ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» не зазначено найменування необхідних матеріалів, перелік яких вказаний у Додатку 1.1. (частина 2) Технічному завданні, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Наголошуємо, у складі тендерної документації Замовник завантажив перелік найменування робіт та витрат, що є технічним завданням та на підставі якого необхідно було надати кошторисні розрахунки, зокрема і Дефектний акт.
Проте, Дефектний акт №02-01-01 на монтажні роботи не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації. Наводимо наявні невідповідності, у Технічному завданні у розділі найменування робіт і витрат зазначено 165 позицій. Але у Дефектному акті ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» вказано у розділі найменування робіт і витрат 49 позицій, тобто учасник самостійно не включив до Дефектного акту 116 позицій матеріалів/обладнання.
Аналогічна позиція міститься у рішеннях АМКУ: Рішення від 12.05.2025 р. №7554; Рішення №16.07.2024 р. №12236.
Як доказ нашого порушеного права надаємо Додаток 1.1. до додатка 1 до тендерної документації (частина 2) та Дефектний акт №02-1-01 ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають дефектний акт та договірну ціну, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №1.1. (частина 2 ) та тендерної документації наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.»
Отже, у Додатку 1.1. (частина 2), що є Технічним завданням міститься чіткий перелік робіт та витрат матеріалів з їх одиницею виміру та кількістю. Тендерною документацією встановлено, що учасники надають кошторисні розрахунки, зокрема і дефектний акт – складений відповідно до зазначеного вище Додатку 1.1. (частина 2), що є технічним завданням. ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» у складі пропозиції надано Дефектні акти №02-01-01,№02-01-02, які містять такі ж як і у технічному завданні колонки: «Найменування робіт і витрат», «одиниця виміру», «кількість». Проте, у Дефектному акті Переможця у колонці найменування робіт і витрат зазначено лише найменування робіт, а саме 49 пунктів найменування робіт. Разом з тим, ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» не зазначено найменування необхідних матеріалів, перелік яких вказаний у Додатку 1.1. (частина 2) Технічному завданні, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Наголошуємо, у складі тендерної документації Замовник завантажив перелік найменування робіт та витрат, що є технічним завданням та на підставі якого необхідно було надати кошторисні розрахунки, зокрема і Дефектний акт.
Проте, Дефектний акт №02-01-01 на монтажні роботи не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації. Наводимо наявні невідповідності, у Технічному завданні у розділі найменування робіт і витрат зазначено 165 позицій. Але у Дефектному акті ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» вказано у розділі найменування робіт і витрат 49 позицій, тобто учасник самостійно не включив до Дефектного акту 116 позицій матеріалів/обладнання.
Аналогічна позиція міститься у рішеннях АМКУ: Рішення від 12.05.2025 р. №7554; Рішення №16.07.2024 р. №12236.
Як доказ нашого порушеного права надаємо Додаток 1.1. до додатка 1 до тендерної документації (частина 2) та Дефектний акт №02-1-01 ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Дефектний акт ТОВ "ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ».
-
Повʼязаний документ:
Дефектний акт ТОВ ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ.rtf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1.1. до додатка 1 до тендерної документації (частина 2)
-
Повʼязаний документ:
3.1. Додаток 1.1 (частина 2) (14).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ»
Запити Органу оскарження
Номер:
a607622282704bfca27ee11c99c738c7
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Комунальним некомерційним підприємством "Віньковецька багатопрофільна лікарня" Віньковецької селищної ради Хмельницької області (далі – Замовник) проводить закупівлю робіт «Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів) системи електропостачання з влаштуванням дахової сонячної електростанції на покрівлях будівель КНП ВІНЬКОВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ВІНЬКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, головного корпусу та амбулаторно-консультативного відділення за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район, Віньковецька територіальна громада, вулиця Пшебильського Руслана, 6» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення UA-2025-08-25-012245-a.
Процедура закупівлі проводиться із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Процедура закупівлі оприлюднена 25 серпня 2025 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлений до 14 вересня 2025 року 00:00 години.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяло 4 (чотири) учасника:
- ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ";
- ТОВ "ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ";
- ТОВ "ТОП ФАЄР";
- ТОВ "ОПАЛ".
Так, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – Скаржник) в порядку визначеному абзацом першим пункту 59 Особливостей була подана скарга, що стосується рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі «Реконструкція (без зміни зовнішніх геометричних розмірів) системи електропостачання з влаштуванням дахової сонячної електростанції на покрівлях будівель КНП ВІНЬКОВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ВІНЬКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, головного корпусу та амбулаторно-консультативного відділення за адресою: Хмельницька область, Хмельницький район, Віньковецька територіальна громада, вулиця Пшебильського Руслана, 6» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення UA-2025-08-25-012245-a та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Тендерну пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною ТОВ "ТЕХ-ІНЖИНІРИНГ" відхилено на підставі абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абз 6. п.49 Особливостей визначено, що у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені особливостями. Наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки є тендерна пропозиція ТОВ "ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ" та за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, встановлено, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржником, не погоджуючись із прийнятими рішеннями замовника №31 від 19.09.2025 року було подано скаргу № UA-2025-08-25-012245-a.a1 від 23.09.2025 року на прийняте рішення Замовника стосовно його відхилення.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) рішенням № 14622-р/пк-пз від 25.09.2025 року скаргу прийнято до розгляду.
Вказаним рішенням № 14622-р/пк-пз від 25.09.2025 року постановлено Замовнику протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідну інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу закупівель.
Враховуючи вищевикладене по суті розгляду скарги скаржника можемо повідомити наступне.
Ознайомившись з скаргою ТОВ "ТОП ФАЄР" повідомляємо наступне.
1. Щодо визнання переможцем закупівлі – ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ».
У відповідності частини 2 Додатку 1 до тендерної документації визначено документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації. Так, Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в додатку № 1.1 (частина 2) до цього додатка, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 1.1. (частина 2 ).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають дефектний акт та договірну ціну, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №1.1. (частина 2 ) та тендерної документації наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.
Тобто, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають дефектний акт та договірну ціну, відповідно до своєї початкової ціни та виконані згідно вимог Додатку №1.1. (частина 2 ) та тендерної документації наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.
Що стосується дефектного акту, вимога щодо того, що дефектний акт має бути складений відповідно вимог Додатку №1.1. (частина 2 ) не передбачена. Розділовий знак показує, що виконані згідно вимог Додатку №1.1. (частина 2 ) та тендерної документації наступні документи:
• договірну ціну;
• локальні кошториси.
Скаржник, зазначає, що дефектний акт №02-01-01 на монтажні роботи не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації.
В свою чергу, повідомляємо, пунктом 3.8. тендерної документації передбачаються вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни). Пункт 3.8. говорить: ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією, відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова).
Настановою, передбачено, а саме згідно Додатку 29 до Настанови «Форма дефектного акту», що містить у собі зазначення інформації тільки про ОБ’ЄМИ РОБІТ.
Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором, визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Як висновок, можемо стверджувати з посиланням на НАСТАНОВУ, що дефектний акт (форма – додається) повинен містити у собі зазначення інформації тільки про ОБ’ЄМИ РОБІТ. Відповідно учасником ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» виконано вимоги тендерної документації щодо складання кошторисних документів пропозиції відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162, кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОДІЛЛЯПРОФМОНТАЖ» повністю відповідає вимогам тендерної документації та Настанові.
Аналогічна позиція зазначена в Рішенні №13519-р/пк-пз від 02.09.2025 року, де Комісія зазначає, що якщо кошторисна документація розроблена відповідно до Настанови, то таке відхилення замовником тендерної пропозиції Учасника є неправомірним та порушенням вимог пункту 44 Особливостей.
Крім того, зазначаємо, що Скаржник не надав жодних доказів щодо вимог до складання дефектного акту, без будь-якого посилання на законодавчу норму щодо форми складання дефектного акту підрядником і де передбачається, що дефектний акт у собі повинен містити позиції матеріалів/обладнання.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст., 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостями»,-
П Р О С И М О:
Прийняти рішення про відмову в задоволені скарги по закупівлі № UA-2025-08-25-012245-a ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОП ФАЄР».
Дата опублікування:
25.09.2025 14:12