-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою, 1100 л) (Послуги з благоустрою населених пунктів. Придбання контейнерів та заміна пошкоджених).
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 22.09.25 09:00)
1 755 578.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 777.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 777.89 UAH
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
12
год
14
хв
38
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період оскарження:
25.08.2025 09:05 - 19.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
ccaf0705ac0c44d88a82be4b24a4f8db
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-25-000502-a.b1
Назва:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-08-25-000502-a.docx 29.08.2025 13:31
- Додаток 1 Стандарт EN 840-2.pdf 29.08.2025 13:31
- Скарга UA-2025-08-25-000502-a.pdf 29.08.2025 13:31
- Додаток 2 ДСТУ.pdf 29.08.2025 13:31
- Додаток 3 Рішення від 15.11.2022 № 6733.pdf 29.08.2025 13:31
- sign.p7s 29.08.2025 13:33
- доповнення до скарги.pdf 08.09.2025 16:03
- доповнення до скарги.docx 08.09.2025 16:03
- доповнення до скарги.pdf 08.09.2025 16:04
- доповнення до скарги.docx 08.09.2025 16:04
- доповнення до скарги.pdf 08.09.2025 16:05
- доповнення до скарги.docx 08.09.2025 16:05
- рішення від 02.09.2025 № 13466.pdf 02.09.2025 15:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2025 № 13945.pdf 11.09.2025 15:46
- рішення від 10.09.2025 № 13945.pdf 15.09.2025 15:39
- Додаток №4 Технічні вимоги 04.09.2025 13:36
- Відповідь 04.09.2025 13:36
- Паспорт 04.09.2025 13:36
- Паспорт 04.09.2025 13:36
- Стандарт 04.09.2025 13:36
- ДСТУ 04.09.2025 13:36
- Відповідь на скаргу 04.09.2025 13:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2025 13:56
Дата розгляду скарги:
10.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2025 15:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.09.2025 15:39
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2025 09:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни внесено.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
23012c4be837404c916364d8bce53fd8
Заголовок пункту скарги:
В тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, що вказує на товар конкретного виробника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В Додатку 4 (таблиця 2) тендерної документації встановлено:
Розмір в мм.
висота не більше 1330
довжина не більше 1075
ширина не більше 1370
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Розмір в мм.
висота не більше 1330
довжина не більше 1075
ширина не більше 1370
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 ДСТУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ДСТУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 Стандарт EN 840-2.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Стандарт EN 840-2.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо видалити у Додатку 4 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними Розмір в мм. висота не більше 1330 довжина не більше 1075 ширина не більше 1370
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7992b6ee52b94e259b4e41a2cdac05af
Заголовок пункту скарги:
Замовником вимагається документ, що не передбачений чинним законодавством України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В Додатку 4 тендерної документації встановлено, що Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації, що підтверджені:
діючим сертифікатом EN 840-2 (в якому вказано відповідність стандарту EN 840-2) виданим уповноваженим та акредитованим органом)
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
EN 840-2 не визначений на законодавчому рівні в Україні як нормативно-правовий акт. Так як, в Базі даних "Законодавство України", що знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/index відсутня інформація про EN 840-2.
Крім того, EN 840-2 не імплементований в чинне законодавство України та не є обов’язковим стандартом в Україні. Наприклад, в каталозі НД України on-line (посилання на сайт http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?b=1) під час пошуку інформації про:
EN 840-2 відображається інформація, що в Україні цей EN 840-2 не діє
Враховуючи вище зазначене, Скаржник повідомляє, про надання сертифікату відповідності EN 840-2 суперечить чинному законодавству України. Так як, EN 840-2 не визначений на законодавчому рівні України як нормативно-правовий акт та не є чинним стандартом в Україні. Замовник не має права вимагати в тендерній документації сертифікат відповідності згідно не діючого в Україні EN 840-2.
В тексті EN 840-2 вказано, що відповідно до внутрішнього регламенту CEN/CENELEC національні стандарти організацій наступних країн зобов'язані реалізувати цей Європейський стандарт: Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, колишня Югославська Республіка Македонія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Туреччина і Великобританія.
Отже, виходячи із вище зазначеного відсутнє зобов’язання, що в Україні EN 840-2 мають бути реалізовані як стандарти.
діючим сертифікатом EN 840-2 (в якому вказано відповідність стандарту EN 840-2) виданим уповноваженим та акредитованим органом)
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
EN 840-2 не визначений на законодавчому рівні в Україні як нормативно-правовий акт. Так як, в Базі даних "Законодавство України", що знаходиться за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/index відсутня інформація про EN 840-2.
Крім того, EN 840-2 не імплементований в чинне законодавство України та не є обов’язковим стандартом в Україні. Наприклад, в каталозі НД України on-line (посилання на сайт http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?b=1) під час пошуку інформації про:
EN 840-2 відображається інформація, що в Україні цей EN 840-2 не діє
Враховуючи вище зазначене, Скаржник повідомляє, про надання сертифікату відповідності EN 840-2 суперечить чинному законодавству України. Так як, EN 840-2 не визначений на законодавчому рівні України як нормативно-правовий акт та не є чинним стандартом в Україні. Замовник не має права вимагати в тендерній документації сертифікат відповідності згідно не діючого в Україні EN 840-2.
В тексті EN 840-2 вказано, що відповідно до внутрішнього регламенту CEN/CENELEC національні стандарти організацій наступних країн зобов'язані реалізувати цей Європейський стандарт: Австрія, Бельгія, Болгарія, Хорватія, Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, колишня Югославська Республіка Македонія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Туреччина і Великобританія.
Отже, виходячи із вище зазначеного відсутнє зобов’язання, що в Україні EN 840-2 мають бути реалізовані як стандарти.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 Стандарт EN 840-2.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Стандарт EN 840-2.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо видалити у Додатку 4 до тендерної документації вимоги як такі, що є дискримінаційними: діючим сертифікатом EN 840-2 (в якому вказано відповідність стандарту EN 840-2) виданим уповноваженим та акредитованим органом)
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
aec0fd8b7bfa4704b616f23dcf1f2723
Заголовок пункту скарги:
Замовником вимагається документ, що не передбачений чинним законодавством України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В Додатку 4 тендерної документації встановлено, що Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації, що підтверджені:
сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом
сертифікатом випробувань
Скаржник зазначає, що є дискримінацією вимога щодо сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом
Насамперед Скаржник наголошує, що порядок видачі сертифікату RAL-GZ встановлено національним законодавством Німеччини.
Німецький RAL-GZ як документ в Україні не імплементований у законодавство України стандартом, а тому не може бути застосований та не обов'язковий до застосування в Україні.
Чинне законодавство України також не встановлює порядку отримання сертифікату RAL-GZ. Також відсутні органи з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством для отримання сертифікату RAL-GZ.
Окремо Скаржник зазначає, що відповідна вимога щодо надання сертифікату RAL-GZ не може бути виконана Учасниками. Так як, учасники, що є постачальниками товару відповідно до предмету закупівлі, але не є виробниками, не мають змоги вплинути на виробників даного товару та вимагати від них обов’язкового проходження даної сертифікації та отримання сертифікату RAL GZ згідно норм німецького законодавства. Адже, обов’язкова сертифікація товару відповідно до предмету закупівлі стандарту RAL не встановлена ані законодавством України, ані на законодавчому рівні інших країн, що є виробниками даної продукції.
За таких умов в процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті суб’єкти господарювання, що мають міжнародний сертифікат RAL. Дана вимога є дискримінацією по відношенню до Скаржника.
Для прикладу надаємо для ознайомлення аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6733-р/пк-пз від 15.11.2022 щодо дискримінаційної вимоги надання актуального сертифікату RAL GZ.
У тендерній документації Замовник використав поняття “сертифікат випробувань”, проте не визначив, який саме документ мається на увазі. Відсутнє роз’яснення щодо його суті, порядку оформлення та підстав визнання належним підтвердженням. Це створює правову невизначеність для учасників та може призвести до різного тлумачення вимоги. Чинним законодавством не передбачено що це за документ. Отже вимога суперечить чинному законодавству України
сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом
сертифікатом випробувань
Скаржник зазначає, що є дискримінацією вимога щодо сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом
Насамперед Скаржник наголошує, що порядок видачі сертифікату RAL-GZ встановлено національним законодавством Німеччини.
Німецький RAL-GZ як документ в Україні не імплементований у законодавство України стандартом, а тому не може бути застосований та не обов'язковий до застосування в Україні.
Чинне законодавство України також не встановлює порядку отримання сертифікату RAL-GZ. Також відсутні органи з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством для отримання сертифікату RAL-GZ.
Окремо Скаржник зазначає, що відповідна вимога щодо надання сертифікату RAL-GZ не може бути виконана Учасниками. Так як, учасники, що є постачальниками товару відповідно до предмету закупівлі, але не є виробниками, не мають змоги вплинути на виробників даного товару та вимагати від них обов’язкового проходження даної сертифікації та отримання сертифікату RAL GZ згідно норм німецького законодавства. Адже, обов’язкова сертифікація товару відповідно до предмету закупівлі стандарту RAL не встановлена ані законодавством України, ані на законодавчому рівні інших країн, що є виробниками даної продукції.
За таких умов в процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті суб’єкти господарювання, що мають міжнародний сертифікат RAL. Дана вимога є дискримінацією по відношенню до Скаржника.
Для прикладу надаємо для ознайомлення аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6733-р/пк-пз від 15.11.2022 щодо дискримінаційної вимоги надання актуального сертифікату RAL GZ.
У тендерній документації Замовник використав поняття “сертифікат випробувань”, проте не визначив, який саме документ мається на увазі. Відсутнє роз’яснення щодо його суті, порядку оформлення та підстав визнання належним підтвердженням. Це створює правову невизначеність для учасників та може призвести до різного тлумачення вимоги. Чинним законодавством не передбачено що це за документ. Отже вимога суперечить чинному законодавству України
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Рішення від 15.11.2022 № 6733.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Рішення від 15.11.2022 № 6733.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вимагаємо видалити у Додатку 4 до тендерної документації вимоги як такі, що є дискримінаційними: сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом сертифікатом випробувань
Запити Органу оскарження
Номер:
fc414fdd37e54334901a1c1ed301b0a5
Тема запиту:
ЩОДО ВИМОГИ №2
Текст запиту:
ЩОДО ВИМОГИ №2
29 серпня 2025 13:56 Скаржник подано скаргу.
Замовником було внесено зміни до тендерної документації після поданої Скарги:
29 серпня 2025 14:13
03 вересня 2025 14:49.
Замовник у своїх пояснення зазначає, що ніби Скаржником в скарзі невірно вказано вимогу тендерної документації. Проте, зазначене Замовником не відповідає дійсності, оскільки після поданої Скаржником Замовник вніс змін до тендерної документації.
Після внесених змін 03 вересня 2025 14:49 вимога в тендерній документації виглядає так:
* Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації, що підтверджені: технічним паспортом виробника (завіреного учасником або виробником), та/або діючим сертифікатом EN 840-2 (в якому вказано відповідність стандарту EN 840-2) виданим уповноваженим та акредитованим органом) та/або сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом та/або сертифікатом випробувань.
Однак, після внесених змін Замовник не видалив з тендерної документації вимоги про надання документів, що не узгоджуються із чинним законодавством України.
Навіть зазначення в тендерній документації вимоги про надання Учасниками документу «діючим сертифікатом EN 840-2 (в якому вказано відповідність стандарту EN 840-2) виданим уповноваженим та акредитованим органом» через слова «та/або» створює дискримінаційні умови для Скаржника, оскільки в закупівлю прийдуть Учасники та нададуть документи, які не мають юридичної сили в Україні та не підтверджують відповідність запропонованого товару згідно чинного законодавства України. За таких умов є ризик, що в даній закупівлі переможуть Учасники, що не мають документів згідно чинного законодавства України, а натомість нададуть документи нечинні в Україні. За таких умов є ризик, що Замовник може придбати неякісний товар без відповідних документів згідно чинного законодавства України.
Скаржник наголошує, що Замовник повинен виключити з тендерної документації текст:
- та/або діючим сертифікатом EN 840-2 (в якому вказано відповідність стандарту EN 840-2) виданим уповноваженим та акредитованим органом).
Дата опублікування:
08.09.2025 16:04
Номер:
afe1c1643f1f43f4b22ac58988b3b475
Тема запиту:
ЩОДО ВИМОГИ №1
Текст запиту:
1) В Додатку 4 (таблиця 2) тендерної документації встановлено:
Таблиця 1
Вимоги до предмета закупівлі Інформація про товар, що подається Учасником*
ДК 021-2015 (CPV) - 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для сміття з плоскою кришкою, 1100 л)
Розмір в мм.
висота не більше 1330
довжина не більше 1075
ширина не більше 1370
Замовником до пояснення на скаргу додано ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ Контейнер для збору твердих побутових відходів ємністю 1,1 м3, що містить інформацію про Розміри Д/Ш/В 1370 мм/1089мм/1328 мм:
Отже, Замовник не довів, що контейнер виробника Contenur Polska Sp. z o. o відповідає встановленим Замовником розмірам в редакції документації, що оскаржується Скаржником: висота не більше 1330, довжина не більше 1075, ширина не більше 1370.
В ТЕХНІЧНОМУ ПАСПОРТІ Контейнер для збору твердих побутових відходів ємністю 1,1 м3, що наданий Замовником, 1089 мм вказано ширину контейнера.
Вказані в ТЕХНІЧНОМУ ПАСПОРТІ дані відрізняються від офіційного сайту виробника Contenur Polska Sp. z o. o, оскільки на сайті виробника ширина контейнера 1048 мм, а 1089 мм це ширина контейнера із відкритою кришкою:
Посилання на офіційний сайт виробника: https://www.contenur.pl/produkty/pojemniki/tylny-zaladunek/c1100-h
Крім того, в ТЕХНІЧНОМУ ПАСПОРТІ Контейнер для збору твердих побутових відходів ємністю 1,1 м3 наведено креслення контейнера, в якому також зображено, що ширина контейнера 1048 мм, а 1089 мм це ширина контейнера із відкритою кришкою:
Отже, Скаржник зауважує, що є сумніви, що наданий Замовником ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ Контейнер для збору твердих побутових відходів ємністю 1,1 м3 виданий саме виробником, оскільки дані відрізняються від сайту виробника.
Просимо Колегію звернутись до виробника - Contenur Polska Sp. z o. o з метою підтвердження дійсності інформації про ширину контейнера виробництва Contenur Polska Sp. z o. o. В ТЕХНІЧНОМУ ПАСПОРТІ наведена електронна пошта для перевірки вказаної інформації - tomasz.danek@contenur.com.
В такому разі, Замовник не надав документальне підтвердження від виробника Contenur Polska Sp. z o. о про те, їх продукція відповідає всім в сукупності вимогам Замовника, в тому числі тим, що оскаржуються в Скарзі.
Отже, Замовник не довів наявність не менше двох виробників чий товар відповідає всім технічним вимогам Замовника в сукупності, в тому числі по технічним вимогам: висота не більше 1330, довжина не більше 1075, ширина не більше 1370.
Дата опублікування:
08.09.2025 16:03
Номер:
43647d810dc445498c946329cb7cfbce
Тема запиту:
ЩОДО ВИМОГИ №3
Текст запиту:
ЩОДО ВИМОГИ №3
29 серпня 2025 13:56 Скаржник подано скаргу.
Замовником було внесено зміни до тендерної документації після поданої Скарги:
29 серпня 2025 14:13
03 вересня 2025 14:49.
Замовник у своїх пояснення зазначає, що ніби Скаржником в скарзі невірно вказано вимогу тендерної документації. Проте, зазначене Замовником не відповідає дійсності, оскільки після поданої Скаржником Замовник вніс змін до тендерної документації.
Після внесених змін 03 вересня 2025 14:49 вимога в тендерній документації виглядає так:
* Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації, що підтверджені: технічним паспортом виробника (завіреного учасником або виробником), та/або діючим сертифікатом EN 840-2 (в якому вказано відповідність стандарту EN 840-2) виданим уповноваженим та акредитованим органом) та/або сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом та/або сертифікатом випробувань.
Однак, після внесених змін Замовник не видалив з тендерної документації вимоги про надання документів, що не узгоджуються із чинним законодавством України.
Навіть зазначення в тендерній документації вимоги про надання Учасниками документу «сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом» через слова «та/або» створює дискримінаційні умови для Скаржника, оскільки в закупівлю прийдуть Учасники та нададуть документи, які не мають юридичної сили в Україні та не підтверджують відповідність запропонованого товару згідно чинного законодавства України. За таких умов є ризик, що в даній закупівлі переможуть Учасники, що не мають документів згідно чинного законодавства України, а натомість нададуть документи нечинні в Україні. За таких умов є ризик, що Замовник може придбати неякісний товар без відповідних документів згідно чинного законодавства України.
Скаржник наголошує, що Замовник повинен виключити з тендерної документації текст:
- та/або сертифікат RAL GZ 951/1 виданий у 2025 році який в свою чергу виданий уповноваженим та акредитованим органом.
Отже, Замовником не доведено наявність не менше двох виробників чия продукція відповідає в сукупності усім технічним вимогам до предмету закупівлі.
Крім того, Замовником не видалено з тендерної документації вимоги про надання документів, що не узгоджуються із чинним законодавством України.
Дата опублікування:
08.09.2025 16:05
Номер:
194a1fd7593e4f1fa97098afbf2de80d
Тема запиту:
Відповідь на скаргу
Текст запиту:
Відповідь на скаргу.
Дата опублікування:
04.09.2025 13:36