-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, спеціальних автомобілів, спеціалізованих автомобілів, мікроавтобусів
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 2 робочих дні
2 754 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 545.10 UAH
мін. крок: 1% або 27 545.10 UAH
Період оскарження:
18.08.2025 20:47 - 11.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
804d71ddc5fd43748f8c6ef6a6aad8a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-18-011896-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1_Технічна_специфікація.doc 22.08.2025 17:29
- Стаття 1 ЗУ Про авт.рух.docx 22.08.2025 17:29
- Договір оренди № 01-05.pdf 22.08.2025 17:29
- Договір оренди № 15.pdf 22.08.2025 17:29
- Скарга на умови ТД.pdf 22.08.2025 17:29
- Скарга на умови ТД.doc 22.08.2025 17:29
- Додаток 4_Кваліфікаційні критерії.docx 22.08.2025 17:29
- sign.p7s 22.08.2025 17:32
- Рішення від 26.08.2025 №13053.pdf 26.08.2025 16:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2025 №13579.pdf 04.09.2025 14:11
- Рішення від 03.09.2025 №13579.pdf 08.09.2025 15:03
- Відповідь на скаргу.docx 28.08.2025 10:46
- Додаток 2_Розрахунок витрат палива.docx 28.08.2025 10:46
- Додаток 4_Перелік транспортних засобів Замовника.doc 28.08.2025 10:46
- Додаток 1_СТО.docx 28.08.2025 10:46
- Заперечення на скаргу.pdf 28.08.2025 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.08.2025 17:42
Дата розгляду скарги:
03.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2025 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2025 15:03
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2025 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.Вимоги АМКУ виконані повністю
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a3a4653785454038a38c18fba4362333
Заголовок пункту скарги:
Встановлення Замовником дискримінаційного критерію, а саме: наявність у Учасника СТО на відстані не більше 15 км. від Комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимагаючи від учасників відстань між Замовником та СТО Учасника, де відстань має бути не більше 15 (п’ятнадцяти) км., Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які мають СТО в м. Харків (відстань 15 км. саме до в’їзду в м. Харків і не дозволяє вже в нього в’їхати) або на більшій відстані в Харківській області і навіть в тому самому адміністративному районі області, при цьому здатні надати замовнику послуги, згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Тендерна документація Замовника не містить обґрунтування необхідності мати відстань між Замовником (62301, Україна, Харківська область, Харківський район, за межами міста Дергачі, Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії) та СТО Учасника, де відстань має бути не більше 15 (п’ятнадцяти) км. для надання послуг, згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
На думку Скаржника зазначена умова прописана Замовником суто для звуження кола Учасників та дискримінації небажаних Замовнику Учасників з метою виключення їх можливості участі в закупівлі. Окрім того, дана умова ніяк не впливає на можливість надання послуг, згідно зазначених Замовником технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі. До того ж Замовник є підприємством, яке засноване і підпорядковується Харківській міській раді, місцезнаходження Замовника торгів: 61072, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Вартових Неба, буд. 38, Замовник на території м. Харкова виконує завдання щодо збору, транспортування, зберігання, обробки (переробки), утилізації, видалення, твердих побутових і великогабаритних відходів і при цьому штучно і умисно обмежує право на участь у даному тендері СТО, які розташовані в м. Харків.
Зазначена умова порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки Скаржник має СТО за адресою: 61030, Україна, м. Харків, вул. Біологічна, 25; 61082, Україна, м. Харків, вул. Велозаводська, 3 (що більше 15 км. по маршруту від адреси, вказаної Замовником до СТО Скаржника). Скаржник має змогу надати Замовнику послуги, згідно технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі та в передбачені строки, однак не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги. Зазначені доводи підтверджуються копіями договорів оренди СТО.
Отже, вимога Замовника щодо наявності станції технічного обслуговування, яка розміщується на відстані між Замовником (62301, Україна, Харківська область, Харківський район, за межами міста Дергачі, Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії) та СТО Учасника, де відстань має бути не більше 15 (п’ятнадцяти) км., носить дискримінаційний характер по відношенню Скаржника та до тих Учасників, які мають СТО в м. Харків або на більшій відстані, можуть наприклад компенсувати Замовнику затрати на доставку автомобілів до СТО учасників та здатні надати замовнику послуги, згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Тендерна документація Замовника не містить обґрунтування необхідності мати відстань між Замовником (62301, Україна, Харківська область, Харківський район, за межами міста Дергачі, Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії) та СТО Учасника, де відстань має бути не більше 15 (п’ятнадцяти) км. для надання послуг, згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
На думку Скаржника зазначена умова прописана Замовником суто для звуження кола Учасників та дискримінації небажаних Замовнику Учасників з метою виключення їх можливості участі в закупівлі. Окрім того, дана умова ніяк не впливає на можливість надання послуг, згідно зазначених Замовником технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі. До того ж Замовник є підприємством, яке засноване і підпорядковується Харківській міській раді, місцезнаходження Замовника торгів: 61072, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Вартових Неба, буд. 38, Замовник на території м. Харкова виконує завдання щодо збору, транспортування, зберігання, обробки (переробки), утилізації, видалення, твердих побутових і великогабаритних відходів і при цьому штучно і умисно обмежує право на участь у даному тендері СТО, які розташовані в м. Харків.
Зазначена умова порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки Скаржник має СТО за адресою: 61030, Україна, м. Харків, вул. Біологічна, 25; 61082, Україна, м. Харків, вул. Велозаводська, 3 (що більше 15 км. по маршруту від адреси, вказаної Замовником до СТО Скаржника). Скаржник має змогу надати Замовнику послуги, згідно технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі та в передбачені строки, однак не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги. Зазначені доводи підтверджуються копіями договорів оренди СТО.
Отже, вимога Замовника щодо наявності станції технічного обслуговування, яка розміщується на відстані між Замовником (62301, Україна, Харківська область, Харківський район, за межами міста Дергачі, Комплекс з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електроенергії) та СТО Учасника, де відстань має бути не більше 15 (п’ятнадцяти) км., носить дискримінаційний характер по відношенню Скаржника та до тих Учасників, які мають СТО в м. Харків або на більшій відстані, можуть наприклад компенсувати Замовнику затрати на доставку автомобілів до СТО учасників та здатні надати замовнику послуги, згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір оренди № 15
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди № 15.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди № 01/05
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди № 01-05.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 4 до ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4_Кваліфікаційні критерії.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток № 1 до ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1_Технічна_специфікація.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника: Комунальне підприємство «Муніципальна компанія поводження з відходами» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-18-014412-a, за предметом закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, спеціальних автомобілів, спеціалізованих автомобілів, мікроавтобусів, код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
710775b1c3c84562a6eeb13e0b59faec
Заголовок пункту скарги:
Встановлення Замовником дискримінаційного критерію, а саме: наявність у Учасника вантажного (грузового) автомобіля.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимагаючи від учасників наявність саме вантажного (грузового) автомобіля, Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», адже тим самим Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло Учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі Учасникам, які не мають вантажного (грузового) автомобіля, але дана вимога не впливає на якість надання послуг згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобіль вантажний - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів. Для надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, спеціальних автомобілів, спеціалізованих автомобілів, мікроавтобусів наявність у виконавця вантажного (грузового) автомобіля не є обов’язковою умовою і не впливає на якість надання послуг, так як мобільна сервісна бригада може здійснювати виїзд будь-яким транспортним засобом, а не лише автомобілем призначеним для перевезення вантажів, наприклад: легковим автомобілем з причепом, легковим автомобілем типу універсал, мінівеном, мікроавтобусом та інше. При цьому не автомобіль, а мобільна сервісна бригада укомплектована мінімальним набором інструментів для здійснення виїзду, який забезпечує можливість оперативно-мобільного ремонту транспортної техніки Замовника на місці її знаходження.
У своїй вимозі Замовник сам передбачає, що вантажний (грузовий) автомобіль повинен бути укомплектований мінімальним набором інструментів для виїзду мобільної сервісної бригади, що робить вимогу про наявність вантажного (грузового) автомобіля ще більше не обґрунтованою та такою, що не має відношення до надання послуг згідно цієї процедури закупівлі, а лише штучно і умисно обмежує право на участь у даному тендері потенційних учасників.
Отже, вимога Замовника щодо наявності у Учасника саме вантажного (грузового) автомобіля носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника та до тих Учасників, які не мають вантажного (грузового) автомобіля так як він не потрібен для надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, при цьому здатні надати замовнику послуги, згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобіль вантажний - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів. Для надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, спеціальних автомобілів, спеціалізованих автомобілів, мікроавтобусів наявність у виконавця вантажного (грузового) автомобіля не є обов’язковою умовою і не впливає на якість надання послуг, так як мобільна сервісна бригада може здійснювати виїзд будь-яким транспортним засобом, а не лише автомобілем призначеним для перевезення вантажів, наприклад: легковим автомобілем з причепом, легковим автомобілем типу універсал, мінівеном, мікроавтобусом та інше. При цьому не автомобіль, а мобільна сервісна бригада укомплектована мінімальним набором інструментів для здійснення виїзду, який забезпечує можливість оперативно-мобільного ремонту транспортної техніки Замовника на місці її знаходження.
У своїй вимозі Замовник сам передбачає, що вантажний (грузовий) автомобіль повинен бути укомплектований мінімальним набором інструментів для виїзду мобільної сервісної бригади, що робить вимогу про наявність вантажного (грузового) автомобіля ще більше не обґрунтованою та такою, що не має відношення до надання послуг згідно цієї процедури закупівлі, а лише штучно і умисно обмежує право на участь у даному тендері потенційних учасників.
Отже, вимога Замовника щодо наявності у Учасника саме вантажного (грузового) автомобіля носить дискримінаційний характер по відношенню до Скаржника та до тих Учасників, які не мають вантажного (грузового) автомобіля так як він не потрібен для надання послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, при цьому здатні надати замовнику послуги, згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Стаття 1 ЗУ Про автомобільний рух
-
Повʼязаний документ:
Стаття 1 ЗУ Про авт.рух.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника: Комунальне підприємство «Муніципальна компанія поводження з відходами» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-18-014412-a, за предметом закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, спеціальних автомобілів, спеціалізованих автомобілів, мікроавтобусів, код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів.