-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними відходами (18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D13, D15, D10)
Місце надання послуг: м. Львів, вул. Пекарська, 54, вул. Лисенка, 43, 45, вул. Кирила і Мефодія, 22, 24. Кількість: 1 послуга (6000 кг), згідно Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 9 днів назад
228 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2025 17:40 - 27.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга
Номер:
e0b88ca07aad48c5b7cc6afb67d3502d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-18-011387-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.pdf.p7s 11.09.2025 16:41
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.pdf 11.09.2025 16:41
- Рішення від 21.02.2025 № 2728.pdf 11.09.2025 16:41
- Рішення від 24.07.2025 № 11574.pdf 11.09.2025 16:41
- Електронний протокол наміру укласти договір.pdf 11.09.2025 16:41
- Продовження додатку 3 Дозволу з реєстру.pdf 11.09.2025 16:41
- Технічна специфікація.docx 11.09.2025 16:41
- Тендерна документацiя.doc 11.09.2025 16:41
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.doc 11.09.2025 16:41
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.pdf 11.09.2025 16:41
- sign.p7s 11.09.2025 16:44
- Рішення від 15.09.2025 № 14090.pdf 15.09.2025 13:19
- ВІДПОВІДЬ АМКУ ВІДХОДИ.docx 17.09.2025 16:03
- відповідь АМКУ 17092025.pdf 17.09.2025 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2025 11:27
Дата розгляду скарги:
22.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.09.2025 13:19
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
78f5e99b57a24a43b22cfb21e121b825
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця від 08.09.2025
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
I
Замовник передбачив у пункті 1.1 та 1.2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації вимогу:
1.1. Довідка про наявність працівників, які будуть задіяні для виконання договору та мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ (чи ініціалів) та посади таких працівників.
1.2. На підтвердження Учасник має надати:
- Сканована копія сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами».
Замовник під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» виявивши невідповідності висунув вимогу про їх усунення 03.09.2025 з текстом редакції:
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до ч.1.2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, - «Учасник має надати Копії посвідчень/ сертифікатів/ допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами» . На підтвердження кваліфікаційного критерію учасником не надано таких документів 1.2. Відповідно до ч.1.2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, - «Учасник має надати Скановану копію сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами » На підтвердження кваліфікаційного критерію учасником не надано такого документа, а саме сертифікату. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати: - Копії посвідчень/ сертифікатів/ допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами. 2.2. надати: - Скановану копію сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами.
На дату подання скарги у пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутній документ саме копія сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами».
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Зазначені умови тендерної документації учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не оспорював.
З цього приводу є також рішення Комісії АМКУ від 21.02.2025 № 2728 де оспорювалися документи скаржника, в частині надання скаржником саме сертифікату про підготовку його фахівців замість свідоцтва відповідно до вимог тендерної документації. У зазначеному рішенні зазначено, що ці два документа є різними та нетотожними, а у пропозиції скаржника відсутнє саме свідоцтво про підготовку фахівців.
II
Замовник передбачив у пункті 7 додатку 2 до тендерної документації вимогу:
7. Учасник повинен надати копію Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно з Національним переліком відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» було визначено:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1.
У преамбулі зазначеної постанови зазначено:
{Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (крім господарської діяльності з управління небезпечними відходами) є дійсними до 9 квітня 2025 року. У строк до 9 квітня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”, згідно з Постановою КМ № 1137 від 31.10.2023, з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 637 від 04.06.2024, № 1262 від 01.11.2024}.
Постановою КМУ № 1137 від 31.10.2023 (з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 1431 від 13.12.2024) постановляє:
1. Внести у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 26, ст. 1399) зміни, що додаються.
2. Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року.
У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 637 від 04.06.2024; в редакції Постанов КМ № 1262 від 01.11.2024, № 1431 від 13.12.2024}
Враховуючи зазначені вище нормативно правові документи у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності є дозвільним документом, що має статус Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, яка була дійсна до 15 червня 2025 року.
На вимогу пункту 7 додатку 2 (технічної специфікації) до тендерної документації учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року (додаток 3 до порядку).
Зазначений дозвіл не наданий з повною інформацією.
При перевірці інформації, яка містяться саме у реєстрі Реєстр суб’єктів господарювання у сфері оброблення відходів по учаснику ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ: 40277858) міститься продовження Дозволу (додаток 3 до порядку). Посилання на реєстр https://eco.gov.ua/registers
В останньому абзаці сторінки 7 продовження Дозволу (додаток 3 до порядку) визначено, що дозвіл за ініціативою підприємства ТОВ «А-ЕНЕРГО» видано за спрощеною процедурою експериментального проекту (Постанова від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»).
СТРОК ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ визначено постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 визначено:
4. Доповнити Порядок пунктом 11-1 такого змісту:
“11.-1 Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).
Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
Тобто наданий учасником Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року закінчився 1 вересня 2025 року, який саме виданий у спрощеному порядку, тобто окремому порядку, передбаченому Постановою від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
На дату подання зазначеного у реєстрі дозволів відсутня інформація щодо отриманого дозволу ТОВ «А-ЕНЕРГО», який би був дійсний та безстроковий у загальному порядку передбаченому у Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328.
У пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутні документи передбачені пунктом 7 додатку 2 (технічної специфікації) до тендерної документації.
Зазначене питання також досліджувалося Комісією АМКУ у рішенні від 24.07.2025 № 11574.
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 2 до тендерної документації, також учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО», порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-24-008611-a Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
3) Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" скасувати Протокольне рішення від 08.09.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО».
I
Замовник передбачив у пункті 1.1 та 1.2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації вимогу:
1.1. Довідка про наявність працівників, які будуть задіяні для виконання договору та мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ (чи ініціалів) та посади таких працівників.
1.2. На підтвердження Учасник має надати:
- Сканована копія сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами».
Замовник під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» виявивши невідповідності висунув вимогу про їх усунення 03.09.2025 з текстом редакції:
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до ч.1.2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, - «Учасник має надати Копії посвідчень/ сертифікатів/ допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами» . На підтвердження кваліфікаційного критерію учасником не надано таких документів 1.2. Відповідно до ч.1.2 розділу 1 додатку 1 до Тендерної документації, - «Учасник має надати Скановану копію сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами » На підтвердження кваліфікаційного критерію учасником не надано такого документа, а саме сертифікату. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати: - Копії посвідчень/ сертифікатів/ допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами. 2.2. надати: - Скановану копію сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами.
На дату подання скарги у пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутній документ саме копія сертифікату «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами».
Враховуючи зазначене Замовник в цій частині зобов’язаний був відхилити пропозицію учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Зазначені умови тендерної документації учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не оспорював.
З цього приводу є також рішення Комісії АМКУ від 21.02.2025 № 2728 де оспорювалися документи скаржника, в частині надання скаржником саме сертифікату про підготовку його фахівців замість свідоцтва відповідно до вимог тендерної документації. У зазначеному рішенні зазначено, що ці два документа є різними та нетотожними, а у пропозиції скаржника відсутнє саме свідоцтво про підготовку фахівців.
II
Замовник передбачив у пункті 7 додатку 2 до тендерної документації вимогу:
7. Учасник повинен надати копію Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно з Національним переліком відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» було визначено:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1.
У преамбулі зазначеної постанови зазначено:
{Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (крім господарської діяльності з управління небезпечними відходами) є дійсними до 9 квітня 2025 року. У строк до 9 квітня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”, згідно з Постановою КМ № 1137 від 31.10.2023, з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 637 від 04.06.2024, № 1262 від 01.11.2024}.
Постановою КМУ № 1137 від 31.10.2023 (з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 1431 від 13.12.2024) постановляє:
1. Внести у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 26, ст. 1399) зміни, що додаються.
2. Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року.
У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 637 від 04.06.2024; в редакції Постанов КМ № 1262 від 01.11.2024, № 1431 від 13.12.2024}
Враховуючи зазначені вище нормативно правові документи у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності є дозвільним документом, що має статус Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, яка була дійсна до 15 червня 2025 року.
На вимогу пункту 7 додатку 2 (технічної специфікації) до тендерної документації учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року (додаток 3 до порядку).
Зазначений дозвіл не наданий з повною інформацією.
При перевірці інформації, яка містяться саме у реєстрі Реєстр суб’єктів господарювання у сфері оброблення відходів по учаснику ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ: 40277858) міститься продовження Дозволу (додаток 3 до порядку). Посилання на реєстр https://eco.gov.ua/registers
В останньому абзаці сторінки 7 продовження Дозволу (додаток 3 до порядку) визначено, що дозвіл за ініціативою підприємства ТОВ «А-ЕНЕРГО» видано за спрощеною процедурою експериментального проекту (Постанова від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»).
СТРОК ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ визначено постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 визначено:
4. Доповнити Порядок пунктом 11-1 такого змісту:
“11.-1 Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).
Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
Тобто наданий учасником Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року закінчився 1 вересня 2025 року, який саме виданий у спрощеному порядку, тобто окремому порядку, передбаченому Постановою від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
На дату подання зазначеного у реєстрі дозволів відсутня інформація щодо отриманого дозволу ТОВ «А-ЕНЕРГО», який би був дійсний та безстроковий у загальному порядку передбаченому у Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328.
У пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутні документи передбачені пунктом 7 додатку 2 (технічної специфікації) до тендерної документації.
Зазначене питання також досліджувалося Комісією АМКУ у рішенні від 24.07.2025 № 11574.
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 2 до тендерної документації, також учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО», порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-24-008611-a Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
3) Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" скасувати Протокольне рішення від 08.09.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО».
×
-
Назва доказу:
Електронний протокол наміру укласти договір
-
Повʼязаний документ:
Електронний протокол наміру укласти договір.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" скасувати Протокольне рішення від 08.09.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f488a6d58e334a2ba593ebc4b0228572
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця від 08.09.2025
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник передбачив у пункті 7 додатку 2 до тендерної документації вимогу:
7. Учасник повинен надати копію Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно з Національним переліком відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» було визначено:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1.
У преамбулі зазначеної постанови зазначено:
{Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (крім господарської діяльності з управління небезпечними відходами) є дійсними до 9 квітня 2025 року. У строк до 9 квітня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”, згідно з Постановою КМ № 1137 від 31.10.2023, з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 637 від 04.06.2024, № 1262 від 01.11.2024}.
Постановою КМУ № 1137 від 31.10.2023 (з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 1431 від 13.12.2024) постановляє:
1. Внести у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 26, ст. 1399) зміни, що додаються.
2. Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року.
У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 637 від 04.06.2024; в редакції Постанов КМ № 1262 від 01.11.2024, № 1431 від 13.12.2024}
Враховуючи зазначені вище нормативно правові документи у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності є дозвільним документом, що має статус Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, яка була дійсна до 15 червня 2025 року.
На вимогу пункту 7 додатку 2 (технічної специфікації) до тендерної документації учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року (додаток 3 до порядку).
Зазначений дозвіл не наданий з повною інформацією.
При перевірці інформації, яка містяться саме у реєстрі Реєстр суб’єктів господарювання у сфері оброблення відходів по учаснику ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ: 40277858) міститься продовження Дозволу (додаток 3 до порядку). Посилання на реєстр https://eco.gov.ua/registers
В останньому абзаці сторінки 7 продовження Дозволу (додаток 3 до порядку) визначено, що дозвіл за ініціативою підприємства ТОВ «А-ЕНЕРГО» видано за спрощеною процедурою експериментального проекту (Постанова від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»).
СТРОК ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ визначено постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 визначено:
4. Доповнити Порядок пунктом 11-1 такого змісту:
“11.-1 Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).
Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
Тобто наданий учасником Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року закінчився 1 вересня 2025 року, який саме виданий у спрощеному порядку, тобто окремому порядку, передбаченому Постановою від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
На дату подання зазначеного у реєстрі дозволів відсутня інформація щодо отриманого дозволу ТОВ «А-ЕНЕРГО», який би був дійсний та безстроковий у загальному порядку передбаченому у Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328.
У пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутні документи передбачені пунктом 7 додатку 2 (технічної специфікації) до тендерної документації.
Зазначене питання також досліджувалося Комісією АМКУ у рішенні від 24.07.2025 № 11574.
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 2 до тендерної документації, також учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО», порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-24-008611-a Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
3) Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" скасувати Протокольне рішення від 08.09.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО».
7. Учасник повинен надати копію Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди згідно з Національним переліком відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» було визначено:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1.
У преамбулі зазначеної постанови зазначено:
{Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (крім господарської діяльності з управління небезпечними відходами) є дійсними до 9 квітня 2025 року. У строк до 9 квітня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”, згідно з Постановою КМ № 1137 від 31.10.2023, з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 637 від 04.06.2024, № 1262 від 01.11.2024}.
Постановою КМУ № 1137 від 31.10.2023 (з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 1431 від 13.12.2024) постановляє:
1. Внести у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 26, ст. 1399) зміни, що додаються.
2. Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року.
У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 637 від 04.06.2024; в редакції Постанов КМ № 1262 від 01.11.2024, № 1431 від 13.12.2024}
Враховуючи зазначені вище нормативно правові документи у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності є дозвільним документом, що має статус Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, яка була дійсна до 15 червня 2025 року.
На вимогу пункту 7 додатку 2 (технічної специфікації) до тендерної документації учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року (додаток 3 до порядку).
Зазначений дозвіл не наданий з повною інформацією.
При перевірці інформації, яка містяться саме у реєстрі Реєстр суб’єктів господарювання у сфері оброблення відходів по учаснику ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ: 40277858) міститься продовження Дозволу (додаток 3 до порядку). Посилання на реєстр https://eco.gov.ua/registers
В останньому абзаці сторінки 7 продовження Дозволу (додаток 3 до порядку) визначено, що дозвіл за ініціативою підприємства ТОВ «А-ЕНЕРГО» видано за спрощеною процедурою експериментального проекту (Постанова від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»).
СТРОК ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ визначено постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 визначено:
4. Доповнити Порядок пунктом 11-1 такого змісту:
“11.-1 Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).
Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
Тобто наданий учасником Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року закінчився 1 вересня 2025 року, який саме виданий у спрощеному порядку, тобто окремому порядку, передбаченому Постановою від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
На дату подання зазначеного у реєстрі дозволів відсутня інформація щодо отриманого дозволу ТОВ «А-ЕНЕРГО», який би був дійсний та безстроковий у загальному порядку передбаченому у Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328.
У пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутні документи передбачені пунктом 7 додатку 2 (технічної специфікації) до тендерної документації.
Зазначене питання також досліджувалося Комісією АМКУ у рішенні від 24.07.2025 № 11574.
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 2 до тендерної документації, також учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО», порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-24-008611-a Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
3) Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" скасувати Протокольне рішення від 08.09.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО».
×
-
Назва доказу:
Продовження додатку 3 Дозволу з реєстру
-
Повʼязаний документ:
Продовження додатку 3 Дозволу з реєстру.pdf
-
-
Назва доказу:
Електронний протокол наміру укласти договір
-
Повʼязаний документ:
Електронний протокол наміру укласти договір.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" скасувати Протокольне рішення від 08.09.2025 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО»
Запити Органу оскарження
Номер:
6d7a3b3bf257451e876f408515a7d6c7
Тема запиту:
пояснення щодо дозволу та працівників
Текст запиту:
текст пояснення до скарги додано окремими документами
Дата опублікування:
17.09.2025 16:03