-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-24 Сколе – Славське на ділянці км 18+000 – км 24+000, Львівська область. (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
478 877 663.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 873 266.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 873 266.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2025 17:02 - 05.10.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
8e0d1c980afc4d9380321a3e5eaef4f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-18-011060-a.b1
Назва:
Скарга рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь на вимогу про усунення невідповідностей.7z 07.11.2025 14:20
- Заява про розгляд скарги.doc.p7s.zip 07.11.2025 14:20
- UA-2025-08-18-011060-a-awards.pdf.p7s.zip 07.11.2025 14:20
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ _НОВА РЕДАКЦІЯ від 03.10.2025.doc 07.11.2025 14:20
- sign.p7s 07.11.2025 14:21
- Відповідь на вимогу про усунення невідповідностей.7z 08.11.2025 13:36
- Пояснювальна записка щодо аналогів документів.docx 08.11.2025 13:36
- Скарга Т-14-24.docx.p7s.zip 08.11.2025 13:36
- Аналогічний договір.rar 08.11.2025 13:36
- Аналогічний договір.rar.p7s 08.11.2025 13:36
- Пояснення_щодо_перерахунку_одиниць_виміру_та_найменувань_видів_робіт 05.10.docx.p7s 08.11.2025 13:36
- протокол визначення переможця.pdf 08.11.2025 13:36
- ДОДАТОК 1 ДО ТЕНД. ДОКУМЕНТАЦІЇ _ ДОКУМЕНТИ_ ЯКІ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ_нова редакція від 30.09.2025.docx 08.11.2025 13:36
- рішення від 11.11.2025 №16788.pdf 11.11.2025 15:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2025 №17230.pdf 20.11.2025 12:05
- рішення від 19.11.2025 №17230.pdf 24.11.2025 11:55
- Пояснення по закупівлі UA-2025-08-18-011060-a.docx 13.11.2025 16:46
- Пояснення від 13.11.2025.pdf 13.11.2025 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.11.2025 15:18
Дата розгляду скарги:
19.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2025 15:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.11.2025 11:55
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
abc436119db04364be4a500de259b7d7
Заголовок пункту скарги:
Скарга рішення Замовника про визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У відповідності до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
×
-
Назва доказу:
Відповідь
-
Повʼязаний документ:
Відповідь на вимогу про усунення невідповідностей.7z
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ _НОВА РЕДАКЦІЯ від 03.10.2025.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-24 Сколе – Славське на ділянці км 18+000 – км 24+000, Львівська область. (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). 3. Зобов’язати Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області скасувати рішення визначення переможцем процедури закупівлі AzVirt MMC
Запити Органу оскарження
Номер:
aa3622caca054b408fa6e71828ae932b
Тема запиту:
ПОЯСНЕННЯ по скарзі
Текст запиту:
ПОЯСНЕННЯ
Замовника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області
щодо скарги, поданої Скаржником Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» від 07.11.2025 на порушення законодавства у сфері публічних закупівель (оскарження рішення Замовника про визначення переможця) на закупівлю:
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-24 Сколе – Славське на ділянці км 18+000 – км 24+000, Львівська область. (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2025-08-18-011060-a
Відповідно до ч.16 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням
п.66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Нами уважно розглянуто Скаргу Скаржника ТОВ «Автомагістраль-Південь» та за результатами розгляду вважаємо її безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню, обґрунтовуючи це наступним.
1. Стосовно підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до п.3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» серед іншого встановлено вимогу щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
«3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами:
3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної нижче форми:
ТАБЛИЦЯ №3
ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ)
№ з/п Замовник,
місцезнаходження,
код ЄДРПОУ Номер та дата договору, предмет договору Ціна договору, грн., сума виконання договору, грн., відсоток виконання договору Найменування основних видів послуг (робіт) / одиниця виміру Обсяг послуг (робіт) Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт
1 2 3 4 5 6 7
* Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва / реконструкції / капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Такий договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.
Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме:
- холодне фрезерування існуючого дорожнього одягу – 40 000 м2
- влаштування шару основи із МДХР – 41 100 м2;
- влаштування шару основи дорожнього одягу з ЩПС та/або щебеню – 8 200 м2;
- влаштування нижнього шару покриття з асфальтобетонних сумішей - 40 800 м2;
- влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетону на бітумі, модифікованому полімерами та /або ЩМА – не менше 40 500 м2;
- влаштування підпірних стінок - не менше 100 м3;
- встановлення габіонних ящиків - не менше 100 м3;
- влаштування ланок водоперепускних труб - не менше 100 м3;
- влаштування покриття із фігурних елементів мощення - не менше 4600м2;
- встановлення металевого бар’єрного однобічного огородження – не менше 8 200 м;
- нанесення розмітки з холодного пластику - не менше 274 м2;
- встановлення опор освітлення – не менше 128 опор;
- встановлення світильників – не менше 128 шт.;
- влаштування світлофорного об’єкту – 1 од.;
- влаштування очисної споруди – 1 од.
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) останньої (кінцевої) довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (або усіх довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) по договору, у випадку якщо довідки оформлено не наростаючим підсумком суми виконання) загальна вартість виконаних будівельних робіт згідно якої (яких) повинна відповідати сумі, вказаній учасником процедури у стовпці 4 «Сума виконання договору» таблиці № 3, заповненій згідно із формою, що наведено в п.3.1. цього додатку до тендерної документації, або іншого документу, що підтверджує вартість виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором;
- сканкопiєю (ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) або іншого документу, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором.»
Крім цього, вимогами ч.2 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах і також пунктом 9 Розділу 5 Додатку №1 до Тендерної документації передбачено наступне:
«Учасники процедури закупівлі - нерезиденти для виконання вимог, передбачених цим Додатком № 1 тендерної документації, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країни реєстрації учасника-нерезидента (аналоги документів), що підтверджують відповідність їх тендерної пропозиції таким вимогам.
До аналогів документів у складі тендерної пропозиції необхідно надати пояснення, на заміну яких документів вони надані Учасником-нерезидентом.
У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник-нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням причин щодо їх відсутності. У випадку, якщо законодавством України передбачено необхідність легалізації документів (проставляння апостилю тощо), такі документи повинні бути надані з відповідним підтвердженням проходження легалізації».
Учасник торгів – AzVirt MMC (2000025721 AZ-IVI) є учасником – нерезидентом і відповідно на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та основних видів робіт надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) від 05.10.2025 вих.№ 7/2025, де зазначає найменування основних видів робіт, які передбачені законодавством країни, де зареєстрований Учасник – Азербайжанська республіка, що дещо відрізняються від найменувань робіт відповідно до вимог тендерної документації.
Однак, Учасник-нерезидент скористався вимогами п.9 розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації та надав Пояснення щодо найменувань основних видів робіт та одиниць виміру від 05.10.2025 вих.№ 7-1/2025, де чітко зазначає які види робіт, відповідно до наданого документального підтвердження виконання аналогічного договору – Договору № 09-ХТУ/21 від 06.05.2021 року, підтверджують досвід виконання/відповідають вимогам тендерної документації по кожній позиції.
Також, Учасник надає як документальне підтвердження «Акт остаточного прийому-передачі робіт» та його переклад від 02.08.2023 року яким підтверджує приймання та вартість виконаних робіт, і який відповідає вимогам п.3.1 Додатку № 1 тендерної документації, тобто є якраз іншим документом, що підтверджує вартість та приймання виконаних робіт, передбачених наданим аналогічним договором.
Отож, учасник є нерезидентом і складання Актів форма КБ-3 та форма КБ-2в не передбачено країною реєстрації Учасника (Азербайжанська республіка) і задля забезпечення рівних умов для всіх Учасників тендеру передбачено умовами тендерної документації подання іншого документу, що підтверджує вартість та приймання виконаних робіт, також додатково надає на вимогу п. 9 Розділу 5 Додатку №1 до Тендерної документації Пояснювальну записку щодо аналогів документів від 05.10.2025 вих. № 8/2025.
В цій частині Учасник повністю виконав вимоги п.3.1 Додатку № 1 тендерної документації¬ – надав Довідку про наявність аналогічного договору, надав сканкопію Договору № 09-ХТУ/21 від 06.05.2021 року з перекладом та надав сканкопію Акту остаточного прийому-передачі робіт від 02.08.2023 року та його переклад та надав пояснення щодо найменувань основних видів робіт та пояснювальну записку щодо аналогів документів.
2. Щодо некоректності перекладу Акту остаточного прийому-передачі робіт від 02.08.2023 року:
В поясненнях щодо найменувань основних видів робіт та одиниць виміру від 05.10.2025 вих.№ 7-1/2025 наданих Учасником зазначається, що в документі «Акт остаточного прийому-передачі робіт» від 02.08.2023 року, а саме в обсягах видів робіт знак коми є знаком розділення між одиницями, десятками, тисячами, мільйонами,тощо».
Виходячи з вищенаведеного вбачається, що в Акті остаточного прийому-передачі робіт(як в оригіналі так і в перекладі) вказано:
- фрезерування на під’їзних дорогах і перехрестях (холодне),м2– 52,080.00, що свідчить про те що кома після 52 вказує розділення між тисячами, а крапка після 080 є розділенням між цілим числом і десятковими знаками.
Отже, в Довідці про наявність аналогічного договору виконання Учасник вказує цифру 52 080,00 (п’ятдесят дві тисячі вісімдесят) вказуючи розрядність числа без розділення крапкою розряду тисяч, а в звиклому нам форматі.
Розрядність числа в математиці — кількість числових розрядів, необхідних для запису цього числа в тій чи іншій системі числення.
Отже, в Довідці про наявність аналогічного договору виконання Учасник вказує цифру 52 080,00 (п’ятдесят дві тисячі вісімдесят) без розподілу розділовим знаком – крапкою, між тисячами ,оскільки в Україні ми використовуємо лише кому для розподілу між цілим числом (цілої частини) це всі цифри до коми та дробової частини (всі цифри після коми).
Відповідно цифровий вираз в Акті 52,080.00 є тим же цифровим виразом 52 080,00 в Довідці.
Це саме стосується і інших цифрових виразів, зазначених Скаржником у Скарзі, оскільки Скаржник не звернув увагу на пояснення Учасника з цього приводу, і дане твердження Скаржника не відповідає дійсності, а обсяги виконаних основних видів робіт повністю підтверджують вимоги тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, вимоги Скаржника ТОВ «Автомагістраль-Південь» є необґрунтовані, безпідставні та не відповідають законодавству у сфері публічних закупівель, а тому просимо відмовити у задоволенні скарги ТОВ «Автомагістраль-Південь».
Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону, зокрема принципів здійснення закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій а також завжди забезпечує рівне ставлення до Учасників резидентів та нерезидентів всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Пов'язані документи:
Дата опублікування:
13.11.2025 16:46
Номер:
ade3e6a0f9cc465fb7e861f2fc1f64c6
Тема запиту:
Додаткові матеріали
Текст запиту:
Додаткові матеріали щодо підтвердження неправомірності прийнятого Замовником рішення щодо визначення переможця
Дата опублікування:
08.11.2025 13:36
Оскарження скарги
Номер:
46dc0fb32315456e9e20cada8a0e960a
Опис суті оскарження:
Учасник не згоден з рішенням Органу оскарження, і, відповідно до частини 23 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" подано позов до Окружного адміністративного суду міста Києва
Стаття закону:
18.23
Номер закону:
922-VIII
Назва закону:
Закон України "Про публічні закупівлі"
Посилання на закон:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1284
Пов'язані документи:
Дата опублікування:
26.11.2025 12:13