-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 — 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви до аналізаторів : Cobas b 221, АЭК-01, ABX Micros 60, аналізаторів серії Pentra, коагулометра Diagon (серія Coag) та для ручного методу)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 13 днів назад
536 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 680.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2025 16:39 - 23.08.2025 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
неправомірне відхилення пропозиції скаржника та неправомірне визнання переможця
Номер:
5cb15f8cfddc4f95a1076dc81e1eaad2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-18-010655-a.c1
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції скаржника та неправомірне визнання переможця
Скарга:
01.09.2025р. Замовник розмістив вимогу до Скаржника про усунення виявлених невідповідностей в термін до 15:47 годин 02.09.2025р.
Як зазначено у вимозі:
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності, зокрема:
І. Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі пропозиції не було додано документів, передбачених вимогами пунктів 10.9. 10.12., 10.14.
ІІ. Відповідно до вимог п.10.2 Додатку 1 ТД учасник повинен надати копії всіх сторінок паспорта, однак Учасником не надано сторінки паспорта із 12 по 17. У завантажених сторінок дуже погана якість та надано два рази сторінки 10-11 і 8-9 і вони відрізняються між собою.
ІІІ. Учасником було накладено УЕП на документи, подані у складі тендерної пропозиції, а не КЕП.
Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити копії усіх сторінок паспорту із чітким зображенням, та документи, передбачені вимогами пунктів 10.9, 10.12., 10.14. Додатку 1 тендерної документації та накласти КЕП на тендерну пропозицію.
На виконання вимоги, Скаржник в термін 14:34 годин 02.09.2025р., тобто в межах відведеного строку, усунув зазначені у вимозі невідповідності шляхом завантаження документів в електронну систему закупівель, в т.ч.:
1. Копії усіх сторінок паспорту громадянина України із чітким зображенням – файл «Паспорт Голубцова О.pdf»;
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 02.09.2025р. - файл «Витяг з ЄДРПОУ ФОП Голубцова О.В.pdf»;
3. Скановану копію з оригіналу гарантійного листа з підтвердженням можливості поставки товару у необхідній кількості та якості визначені замовниками торгів у тендерній документації – файл «Гарантійний лист.pdf»;
4. Гарантійний лист про те, що залишковий термін придатності товару на момент постачання буде складати не менше ніж 60% загального терміну їх зберігання – файл «Термін придатності 60%.pdf»,
та підписав (наклав) КЕП на тендерну пропозицію.
Але Замовник, рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом без номеру від 03.09.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на абзац 5 підпункту 1 пункту 44, абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, зазначивши наступні підстави для відхилення:
Учасником протягом 24 год не було завантажено усі сторінки паспорту та не надано витяг з ЄДР.
Також учасником у порушення вимог п. 10.13 ТД не було надано декларації про відповідність/інші документи про можливість введення в обіг/експлуатацію на кожне найменування предмету закупівлі.
Як наслідок, відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника без номеру від 04.09.2025р., наступний учасник - ФОП Мороз Ірина Сергіївна визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Як зазначив Замовник у вимозі від 01.09.2025р., для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити копії усіх сторінок паспорту із чітким зображенням, та документи, передбачені вимогами пунктів 10.9, 10.12., 10.14. Додатку 1 тендерної документації та накласти КЕП на тендерну пропозицію.
По-перше, Скаржник просить звернути увагу, що пунктом 10.2 Додатку 1 тендерної документації передбачено надання копії усіх сторінок паспорту або копії паспорту у формі ID-картки з додаванням копії довідки про реєстрацію місця проживання особи (для фізичних осіб-підприємців).
Поскільки Скаржник має паспорт громадянина України у формі книжечки, на виконання вимоги Замовника, 02.09.2025р. об 11:57 годині завантажено в електронну систему закупівель усіх сторінок паспорту із чітким зображенням файлом «Паспорт Голубцова О.pdf». Тобто дана вимога Заявника виконана повністю і у визначений термін.
Але, в протоколі відхилення пропозиції Скаржника, Замовник зазначив, що Учасником протягом 24 год не було завантажено усі сторінки паспорту, що, враховуючи вищевикладене та наявні в системі закупівель докази, не відповідає дійсності.
По-друге, пунктом 10.9 Додатку 1 тендерної документації передбачено надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, виданий не раніше 01.01.2024 р.
Скаржником, на виконання вимоги Замовника, 02.09.2025р. об 11:57 годині завантажено в електронну систему закупівель витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 02.09.2025р. файлом «Витяг з ЄДРПОУ ФОП Голубцова О.В.pdf». Тобто дана вимога Заявника також виконана повністю і у визначений термін.
Але, в протоколі відхилення пропозиції Скаржника, Замовник зазначив, що витяг з ЄДР не надано, що, враховуючи вищевикладене та наявні в системі закупівель докази, не відповідає дійсності.
По-третє, як зазначено Замовником в протоколі відхилення пропозиції Скаржника, також учасником у порушення вимог п. 10.13 ТД не було надано декларації про відповідність/інші документи про можливість введення в обіг/експлуатацію на кожне найменування предмету закупівлі.
Але дана невідповідність взагалі на була вказана Замовником у вимозі від 01.09.2025р.
Таким чином, можна зробити висновок, що, як вказано Замовником в протоколі відхилення пропозиції Скаржника, пропозицію в даній частині відхилено в зв’язку із порушенням вимог п.10.13 Тендерної документації на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Абзацем 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Абзацем першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, невідповідності тендерної пропозиції, визначені абзацем першим частини третьої статті 22 Закону та абзацем 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей підпадають під надання 24 годин на виправлення невідповідностей, поскільки не відносяться до невідповідностей, передбачених абзацем 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) на які не надається 24 години на усунення.
Приписами п.43 Особливостей передбачено, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Поскільки дана невідповідність взагалі на була вказана Замовником у вимозі від 01.09.2025р., тому не може бути підставою для відхилення пропозиції Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до Тендерної документації.docx 08.09.2025 19:37
- ФОП Голубцова реактиви ВІДХИЛЕННЯ 03.09.docx 08.09.2025 19:37
- ФОП МОРОЗ реактиви ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ.docx 08.09.2025 19:37
- Гарантійний лист.pdf 08.09.2025 19:37
- Витяг з ЄДРПОУ ФОП Голубцова О.В..pdf 08.09.2025 19:37
- Паспорт Голубцова О..pdf 08.09.2025 19:37
- Скарга.docx 08.09.2025 19:37
- Термін придатності 60%.pdf 08.09.2025 19:37
- sign.p7s 08.09.2025 20:04
- Рішення від 10.09.2025 № 13904.pdf 10.09.2025 16:27
- РЕАКТИВИ пояснення на скаргу ФОП ГОЛУБЦОВА.pdf 12.09.2025 15:38
- РЕАКТИВИ пояснення замовника скарга ФОП ГОЛУБЦОВА.docx 12.09.2025 15:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 20:12
Дата розгляду скарги:
17.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2025 16:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3ddc05cc6e5e489fb693dfb69093f3a3
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника та неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
01.09.2025р. Замовник розмістив вимогу до Скаржника про усунення виявлених невідповідностей в термін до 15:47 годин 02.09.2025р.
Як зазначено у вимозі:
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності, зокрема:
І. Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі пропозиції не було додано документів, передбачених вимогами пунктів 10.9. 10.12., 10.14.
ІІ. Відповідно до вимог п.10.2 Додатку 1 ТД учасник повинен надати копії всіх сторінок паспорта, однак Учасником не надано сторінки паспорта із 12 по 17. У завантажених сторінок дуже погана якість та надано два рази сторінки 10-11 і 8-9 і вони відрізняються між собою.
ІІІ. Учасником було накладено УЕП на документи, подані у складі тендерної пропозиції, а не КЕП.
Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити копії усіх сторінок паспорту із чітким зображенням, та документи, передбачені вимогами пунктів 10.9, 10.12., 10.14. Додатку 1 тендерної документації та накласти КЕП на тендерну пропозицію.
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
На виконання вимоги, Скаржник в термін 14:34 годин 02.09.2025р., тобто в межах відведеного строку, усунув зазначені у вимозі невідповідності шляхом завантаження документів в електронну систему закупівель, в т.ч.:
1. Копії усіх сторінок паспорту громадянина України із чітким зображенням – файл «Паспорт Голубцова О.pdf»;
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 02.09.2025р. - файл «Витяг з ЄДРПОУ ФОП Голубцова О.В.pdf»;
3. Скановану копію з оригіналу гарантійного листа з підтвердженням можливості поставки товару у необхідній кількості та якості визначені замовниками торгів у тендерній документації – файл «Гарантійний лист.pdf»;
4. Гарантійний лист про те, що залишковий термін придатності товару на момент постачання буде складати не менше ніж 60% загального терміну їх зберігання – файл «Термін придатності 60%.pdf»,
та підписав (наклав) КЕП на тендерну пропозицію.
Але Замовник, рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом без номеру від 03.09.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на абзац 5 підпункту 1 пункту 44, абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, зазначивши наступні підстави для відхилення:
Учасником протягом 24 год не було завантажено усі сторінки паспорту та не надано витяг з ЄДР.
Як зазначено у вимозі:
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності, зокрема:
І. Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі пропозиції не було додано документів, передбачених вимогами пунктів 10.9. 10.12., 10.14.
ІІ. Відповідно до вимог п.10.2 Додатку 1 ТД учасник повинен надати копії всіх сторінок паспорта, однак Учасником не надано сторінки паспорта із 12 по 17. У завантажених сторінок дуже погана якість та надано два рази сторінки 10-11 і 8-9 і вони відрізняються між собою.
ІІІ. Учасником було накладено УЕП на документи, подані у складі тендерної пропозиції, а не КЕП.
Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити копії усіх сторінок паспорту із чітким зображенням, та документи, передбачені вимогами пунктів 10.9, 10.12., 10.14. Додатку 1 тендерної документації та накласти КЕП на тендерну пропозицію.
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
На виконання вимоги, Скаржник в термін 14:34 годин 02.09.2025р., тобто в межах відведеного строку, усунув зазначені у вимозі невідповідності шляхом завантаження документів в електронну систему закупівель, в т.ч.:
1. Копії усіх сторінок паспорту громадянина України із чітким зображенням – файл «Паспорт Голубцова О.pdf»;
2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 02.09.2025р. - файл «Витяг з ЄДРПОУ ФОП Голубцова О.В.pdf»;
3. Скановану копію з оригіналу гарантійного листа з підтвердженням можливості поставки товару у необхідній кількості та якості визначені замовниками торгів у тендерній документації – файл «Гарантійний лист.pdf»;
4. Гарантійний лист про те, що залишковий термін придатності товару на момент постачання буде складати не менше ніж 60% загального терміну їх зберігання – файл «Термін придатності 60%.pdf»,
та підписав (наклав) КЕП на тендерну пропозицію.
Але Замовник, рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом без номеру від 03.09.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на абзац 5 підпункту 1 пункту 44, абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, зазначивши наступні підстави для відхилення:
Учасником протягом 24 год не було завантажено усі сторінки паспорту та не надано витяг з ЄДР.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» скасувати рішення - Протокол без номеру від 04.09.2025р. про визнання ФОП Мороз Ірина Сергіївна переможцем Закупівлі та намір укласти договір по процедурі закупівлі відкриті торги на закупівлю Товару код ДК 021:2015 - код 33690000-3 Лікарські засоби різні, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі «Prozorro» за №UA-2025-08-18-010655-a
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» скасувати рішення - Протокол без номеру від 03.09.2025р. - про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Голубцова Олександра Василівна по процедурі закупівлі відкриті торги на закупівлю Товару код ДК 021:2015 - код 33690000-3 Лікарські засоби різні, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі «Prozorro» за №UA-2025-08-18-010655-a.
Запити Органу оскарження
Номер:
412f33ec816f43b0834646b3c82bd1a0
Тема запиту:
відповідь на запит АМКУ
Текст запиту:
З приводу скарги фізичної особи-підприємця Голубцової Олександри Василівни (код ЄДРПОУ: 2281623428) від 08 вересня 2025 № UA-2025-08-18-010655-a.c1 повідомляємо наступне.
І. Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час проведення оцінки тендерної пропозиції учасника замовником було виявлено ряд невідповідностей, що не відносяться до медико-технічних зокрема:
– відсутні документи на вимогу пункту 10.9 додатку 1 ТД.
– відсутні документи на вимогу пункту 10.12 додатку 1 ТД.
– відсутні документи на вимогу пункту 10.14 додатку 1 ТД.
– не надано всіх сторінок паспорту відповідно до вимог пункту 10.2 додатку 1 ТД (не надано сторінки паспорта із 12 по 17. У завантажених сторінок дуже погана якість та надано два рази сторінки 10-11 і 8-9 і вони відрізняються між собою.)
– учасником накладено УЕП, а не КЕП на тендерну пропозицію.
Враховуючи викладене, Замовник застосував функціонал надання повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, тим самими надав учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, відповідно до вимоги пункту 43 Особливостей.
ІІ. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовником було встановлено медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема:
10.13. Запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства (у разі якщо товар підлягає обов'язковій державній реєстрації). Ця вимога засвідчується сканованою копією декларації про відповідність або, іншими документами, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (якщо процедура оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту може бути застосована для такого товару). У випадку неможливості надання Учасником копії документу (на момент участі в торгах), що дозволяє обіг (використання) запропонованих медичних виробів на території України, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання про надання такої копії відповідного документу (відповідно до законодавства України) на момент поставки товару. Якщо товар не підлягає реєстрації, учасник надає лист-пояснення довільної форми.
Під час проведення оцінки тендерної пропозиції учасника замовником було виявлено, що у порушення вимог п. 10.13 ТД не було надано декларації про відповідність/інші документи про можливість введення в обіг/експлуатацію на кожне найменування предмету закупівлі.
ЗВАЖАЮЧИ НА ТЕ, ЩО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА ВІДНОСИТЬСЯ ДО МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ Є ТАКОЮ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ, ТОМУ УЧАСНИК ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ, з огляду на таке:
Відповідно до пункту 43 Особливостей ) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до узагальненої практики розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-komisii-amku-za-2025/uzahalnena-praktyka-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zastosuvannia-zamovnykamy-polozhen-punktiv-43-ta-44) відповідно до положення Закону та Особливостей, а також практики розгляду скарг Комісією, замовник без розміщення повідомлення про усунення невідповідностей повинен відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У даному випадку необхідно звернути увагу, що вимога тендерної документації має стосуватись безпосередньо предмета закупівлі (його технічних, якісних, кількісних характеристик).
Листом Мінекономіки України «Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей» від 07.02.2022 р. № 3304-04/6037-06 передбачено, що «у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей».
Зважаючи на вищевикладене, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, практикою Антимонопольного комітету України, Листом Мінекономіки України «Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей» від 07.02.2022 р. № 3304-04/6037-06
ПРОСИМО
Відмовити у задоволенні скарги фізичної особи-підприємця Голубцової Олександри Василівни (код ЄДРПОУ: 2281623428) від 08 вересня 2025 № UA-2025-08-18-010655-a.c1 в повному обсязі.
Дата опублікування:
12.09.2025 15:38