-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 8 днів назад
89 068 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 445 342.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 445 342.50 UAH
Період оскарження:
12.08.2025 16:22 - 29.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
72b60875bc4048d895d6dc969ce504b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-12-010691-a.b1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» (далі — Скаржник) вважає умови відкритих торгів за Особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 56 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Таблиця 1. Технічні характеристики. Порівняльна таблиця.docx 16.08.2025 17:05
- 4. МТВ. технічний опис обладнання виробника CANON.pdf 16.08.2025 17:05
- 1. Таблиця 1. Технічні характеристики. Порівняльна таблиця.pdf 16.08.2025 17:05
- 2. МТВ. технічний опис обладнання виробника PHILIPS.pdf 16.08.2025 17:05
- 3. МТВ. технічний опис обладнання виробника SIEMENS.pdf 16.08.2025 17:05
- 6. Проект договору про закупівлю Додаток 4.doc 16.08.2025 17:05
- 5. МТВ. технічний опис обладнання виробника GENERAL ELECTRIC.pdf 16.08.2025 17:05
- ДОВІРЕНІСТЬ.pdf 16.08.2025 17:05
- Скарга.docx 16.08.2025 17:05
- Скарга.pdf 16.08.2025 17:05
- sign.p7s 16.08.2025 17:07
- рішення від 19.08.2025 № 12720.pdf 19.08.2025 15:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2025 № 13205.pdf 28.08.2025 16:26
- рішення від 27.08.2025 № 13205.pdf 01.09.2025 13:12
- відповідь АМК.docx 21.08.2025 21:54
- ПРОСПЕКТ_Azurion_7B20-15__растровый.pdf 22.08.2025 17:06
- Проспект_Trinias B12.pdf 22.08.2025 17:06
- відповідь АМК 2.docx 22.08.2025 19:56
- ПРОСПЕКТ_Azurion_7B20-15 26.08.2025.pdf 26.08.2025 16:19
- Проспект_Trinias.pdf 26.08.2025 16:19
- Технічний опис Azurion7.pdf 26.08.2025 16:19
- відповідьАМК.docx 26.08.2025 16:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2025 17:12
Дата розгляду скарги:
27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 15:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.09.2025 13:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e5995a17ab7145b2b178e308ed3d6467
Заголовок пункту скарги:
Технічні характеристики прописані під обладнання Azurion 7 B20/15 одного виробника Philips
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Уважно вивчивши інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ які викладені в Додатку 3 до тендерної документації (далі – технічна вимога) ми дійшли висновку, що більшість технічних характеристики прописані під обладнання Azurion 7 B20/15 одного виробника Philips
×
-
Назва доказу:
5. МТВ. технічний опис обладнання виробника GENERAL ELECTRIC
-
Повʼязаний документ:
5. МТВ. технічний опис обладнання виробника GENERAL ELECTRIC.pdf
-
-
Назва доказу:
4. МТВ. технічний опис обладнання виробника CANON
-
Повʼязаний документ:
4. МТВ. технічний опис обладнання виробника CANON.pdf
-
-
Назва доказу:
3. МТВ. технічний опис обладнання виробника SIEMENS
-
Повʼязаний документ:
3. МТВ. технічний опис обладнання виробника SIEMENS.pdf
-
-
Назва доказу:
2. МТВ. технічний опис обладнання виробника PHILIPS
-
Повʼязаний документ:
2. МТВ. технічний опис обладнання виробника PHILIPS.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Таблиця 1. Технічні характеристики. Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
1. Таблиця 1. Технічні характеристики. Порівняльна таблиця.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати замовника, усунути дискримінаційні умови тендерної документації шляхом внесення змін до Додатку №3, таблиці відповідності медико-технічним вимогам та прописати технічні вимоги таким чином, щоб вони не обмежували конкуренцію та коло потенційних учасників.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5c19933ab4ab4412aab89fa857424d06
Заголовок пункту скарги:
Щодо умов проекту договору про закупівлю
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
2. В пункті 4.4 розділу І. загальних положень тендерної документації вказано строк поставки товарів з моменту підписання договору по 31.12.2025 р. водночас в пункті 5.2. Проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається, що Постачальник зобов’язаний здійснити поставку Товару на адресу Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту письмового узгодження заявки Замовника, але в будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2025 року.
Також в пункті 12.1. Проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) (далі – Проект договору) зазначається, що цей Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30 червня 2026 р., а в частині виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у тому числі в частині штрафних санкцій та поставки Товару – до повного виконання.
Товар, що є предметом закупівлі є Двопроекційна (біпланова) ангіографічна система для проведення повної ангіографічної діагностики та інвазивного лікування пацієнтів в розширеній комплектації для інтервенційної нейроангіографії, онкології, кардіології та загальної ангіографії (далі – обладнання) очікувана вартість якої складає 89 068 500,00 (вісімдесят дев’ять мільйонів шістдесят вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) гривень з ПДВ.
Зауважимо, що таке обладнання виробляється виробниками лише під замовлення та не знаходиться на складах в вільному доступі.
Для розміщення замовлення, виготовлення та доставку на територію України потрібно що найменше 90 календарних днів з дати укладання договору та отримання замовлення від Замовника, за умови, відсутності форс-мажорних обставин (зокрема блокування кордонів) оскільки тоді терміни доставки будуть збільшуватися.
Отже, вимога пункту 5.2. Проекту договору, щодо здійснення поставки Товару протягом протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту письмового узгодження заявки Замовника, але в будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2025 року є технічно неможливою для учасників, які замовляють Товар після укладання договору. Це призводить до нерівних умов участі та фактично обмежує конкуренцію, залишаючи перевагу лише тому учаснику, який вже має даний товар на території України.
Оголошенням про проведення закупівлі, визначаються умови оплати, а саме: 100% протягом 30 календарних днів після поставки. Виникає ризик, що при поставці 31.12.2025р. неможливо буде своєчасно оформити та передати акти приймання – передачі до органів Казначейства, що в свою чергу унеможливлює отримання оплати. Це створює значний фінансовий ризик для постачальника, особливо у випадку, якщо бюджетні кошті передбачені лише на 2025 рік
Також в пункті 12.1. Проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) (далі – Проект договору) зазначається, що цей Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30 червня 2026 р., а в частині виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у тому числі в частині штрафних санкцій та поставки Товару – до повного виконання.
Товар, що є предметом закупівлі є Двопроекційна (біпланова) ангіографічна система для проведення повної ангіографічної діагностики та інвазивного лікування пацієнтів в розширеній комплектації для інтервенційної нейроангіографії, онкології, кардіології та загальної ангіографії (далі – обладнання) очікувана вартість якої складає 89 068 500,00 (вісімдесят дев’ять мільйонів шістдесят вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) гривень з ПДВ.
Зауважимо, що таке обладнання виробляється виробниками лише під замовлення та не знаходиться на складах в вільному доступі.
Для розміщення замовлення, виготовлення та доставку на територію України потрібно що найменше 90 календарних днів з дати укладання договору та отримання замовлення від Замовника, за умови, відсутності форс-мажорних обставин (зокрема блокування кордонів) оскільки тоді терміни доставки будуть збільшуватися.
Отже, вимога пункту 5.2. Проекту договору, щодо здійснення поставки Товару протягом протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту письмового узгодження заявки Замовника, але в будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2025 року є технічно неможливою для учасників, які замовляють Товар після укладання договору. Це призводить до нерівних умов участі та фактично обмежує конкуренцію, залишаючи перевагу лише тому учаснику, який вже має даний товар на території України.
Оголошенням про проведення закупівлі, визначаються умови оплати, а саме: 100% протягом 30 календарних днів після поставки. Виникає ризик, що при поставці 31.12.2025р. неможливо буде своєчасно оформити та передати акти приймання – передачі до органів Казначейства, що в свою чергу унеможливлює отримання оплати. Це створює значний фінансовий ризик для постачальника, особливо у випадку, якщо бюджетні кошті передбачені лише на 2025 рік
×
-
Назва доказу:
6. Проект договору про закупівлю Додаток 4
-
Повʼязаний документ:
6. Проект договору про закупівлю Додаток 4.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
У зв’язку з вище викладеного просимо зобов’язати Замовника виключити з пункту 5.2 проекту договору поставку протягом протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту письмового узгодження заявки Замовника. Встановити кінцевий строк поставки - не пізніше 31.01.2026 року. Якщо фінансування передбачене в межах 2025 року то зобов’язати замовника внести зміни до порядку розрахунків з Постачальником, передбачивши авансування у розмірі 100%. Внесення зазначених змін забезпечить реалістичні строки постачання високотехнологічного медичного обладнання, рівні умови та своєчасні розрахунки між Сторонами.