• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 8 днів назад

89 068 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 445 342.50 UAH
Період оскарження: 12.08.2025 16:22 - 29.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 72b60875bc4048d895d6dc969ce504b2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-12-010691-a.b1
Назва: СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» (далі — Скаржник) вважає умови відкритих торгів за Особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним у статті 5 Закону, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 56 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2025 15:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.09.2025 13:13
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ", Сергій Пилипенко 380985807777 oml@ukr.net https://med.kind.kiev.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e5995a17ab7145b2b178e308ed3d6467
Заголовок пункту скарги: Технічні характеристики прописані під обладнання Azurion 7 B20/15 одного виробника Philips
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Уважно вивчивши інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ які викладені в Додатку 3 до тендерної документації (далі – технічна вимога) ми дійшли висновку, що більшість технічних характеристики прописані під обладнання Azurion 7 B20/15 одного виробника Philips
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5c19933ab4ab4412aab89fa857424d06
Заголовок пункту скарги: Щодо умов проекту договору про закупівлю
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: 2. В пункті 4.4 розділу І. загальних положень тендерної документації вказано строк поставки товарів з моменту підписання договору по 31.12.2025 р. водночас в пункті 5.2. Проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається, що Постачальник зобов’язаний здійснити поставку Товару на адресу Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту письмового узгодження заявки Замовника, але в будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2025 року.
Також в пункті 12.1. Проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації) (далі – Проект договору) зазначається, що цей Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30 червня 2026 р., а в частині виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у тому числі в частині штрафних санкцій та поставки Товару – до повного виконання.
Товар, що є предметом закупівлі є Двопроекційна (біпланова) ангіографічна система для проведення повної ангіографічної діагностики та інвазивного лікування пацієнтів в розширеній комплектації для інтервенційної нейроангіографії, онкології, кардіології та загальної ангіографії (далі – обладнання) очікувана вартість якої складає 89 068 500,00 (вісімдесят дев’ять мільйонів шістдесят вісім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) гривень з ПДВ.
Зауважимо, що таке обладнання виробляється виробниками лише під замовлення та не знаходиться на складах в вільному доступі.
Для розміщення замовлення, виготовлення та доставку на територію України потрібно що найменше 90 календарних днів з дати укладання договору та отримання замовлення від Замовника, за умови, відсутності форс-мажорних обставин (зокрема блокування кордонів) оскільки тоді терміни доставки будуть збільшуватися.
Отже, вимога пункту 5.2. Проекту договору, щодо здійснення поставки Товару протягом протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту письмового узгодження заявки Замовника, але в будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2025 року є технічно неможливою для учасників, які замовляють Товар після укладання договору. Це призводить до нерівних умов участі та фактично обмежує конкуренцію, залишаючи перевагу лише тому учаснику, який вже має даний товар на території України.
Оголошенням про проведення закупівлі, визначаються умови оплати, а саме: 100% протягом 30 календарних днів після поставки. Виникає ризик, що при поставці 31.12.2025р. неможливо буде своєчасно оформити та передати акти приймання – передачі до органів Казначейства, що в свою чергу унеможливлює отримання оплати. Це створює значний фінансовий ризик для постачальника, особливо у випадку, якщо бюджетні кошті передбачені лише на 2025 рік
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації