-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням (транспортний засіб спеціального призначення) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 20 годин назад
4 909 798.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 548.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 548.99 UAH
Період оскарження:
12.08.2025 15:04 - 18.08.2025 00:00
Період оскарження(за результатами переможця):
18.09.2025 10:33 - 24.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
f226e7bbaa6b4861a4f3e34996f76671
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-12-008569-a.c3
Назва:
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ПРОТОКОЛ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.pdf 01.09.2025 15:15
- Тендерна_документація.docx 01.09.2025 15:15
- Скарга UA-2025-08-12-008569-а.pdf 01.09.2025 15:15
- sign.p7s 01.09.2025 15:22
- рішення від 03.09.2025 № 13533.pdf 03.09.2025 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2025 № 13935.pdf 11.09.2025 13:56
- рішення від 10.09.2025 № 13935.pdf 15.09.2025 11:29
- ПРОТОКОЛ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (2).pdf 04.09.2025 10:18
- Пояснення, матеріали, інформація на запит АМКУ (4).docx 04.09.2025 10:18
- Пояснення, матеріали, інформація на запит АМКУ.pdf 04.09.2025 10:18
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 18.09.2025 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2025 17:58
Дата розгляду скарги:
10.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.09.2025 11:29
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 18.09.2025 № 14 замовником прийнято рішення виконати рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю “АЛЕАНДА І К” на закупівлю Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням (транспортний засіб спеціального призначення) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, № UA-2025-08-12-008569-a.
18.09.2025 оприлюднити інформацію про скасування рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю “АЛЕАНДА І К” на закупівлю Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням (транспортний засіб спеціального призначення) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, № UA-2025-08-12-008569-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
82b6516fa3e74c86bac2d5656899da7f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на прийняте рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «АЛЕАНДА І К» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції, та вважає, що Замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ АЛЕАНДА І К». 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Запити Органу оскарження
Номер:
0acaf9914ee14ba2aba49b03ffabc9f6
Тема запиту:
Надання пояснення, інформації, документів та матеріалів щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням (транспортний засіб спеціального призначення) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Текст запиту:
03.09.2025 оприлюднено рішення Комісії №13533-р/пк-пз від 03.09.2025 про прийняття скарги Товариство з обмеженою відповідальністю “АЛЕАНДА І К” (далі - учасник, скаржник) до розгляду. Даним рішенням Комісія постановила замовнику надіслати в електронному вигляді відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням (транспортний засіб спеціального призначення) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, № UA-2025-08-12-008569-a протягом двох робочих днів шляхом розміщення їх у вигляді файлу в «pdf» форматі (а також у форматі «doc» з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу.
На виконання рішення Комісії №13533-р/пк-пз від 03.09.2025 та пункту 66 Особливостей повідомляємо наступне.
Пункт 28 Особливостей визначає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Перелік відомостей, які повинні обов’язково міститися в тендерній документації визначає частина 2 статті 22 Закону.
В свою чергу, абзац 1 частини 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, пунктом 13 Додатку № 1 до тендерної документації визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» («Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» - назва Закону в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису.
Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.
Тобто, подаючи електронні документи у складі тендерної пропозиції учасник має право накласти як удосконалений так і кваліфікований електронний підпис, проте учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти виключно кваліфікований електронний підпис.
Наведена вимога тендерної документації встановлена на виконання законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» («Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» - назва Закону в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022) та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Проте, учасником ТОВ “АЛЕАНДА І К” на тендерну пропозиції накладено удосконалений підпис замість кваліфікованого, що виявлено під час перевірки електронного підпису на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу, а також не заперечується скаржником:
Скаржник вказує, що “...зазначена у протоколі про відхилення підстава Замовника, безпосередньо не стосується будь яких технічних характеристик предмету закупівлі. Отже, замовник був зобов’язаний звернутись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.”
Однак, підстави для відхилення учасника / тендерної пропозиції є виключними та визначені у підпунктах 2 та 3 пункту 44 Особливостей, серед яких обов'язок відхилити тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, з урахуванням того факту, що вимога щодо накладення кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію учасника встановлена на виконання законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» («Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» - назва Закону в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022) згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, за наявності прямої підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Наведене вище підтверджується й Постановою Касаційного Адміністративного суду Верховного Суду по справі № 420/4661/23 від 26.06.2025. Позиція Верховного Суду: Щодо висновку відповідача про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП ОСОБА_1 вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД (щодо кваліфікованого електронного підпису), Верховний Суд зазначає наступне.
Основні організаційно-правові засади електронного документообігу та використання електронних документів встановлює Закон України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі — Закон № 851-IV).
Відповідно до статті 6 Закону № 851-IV для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги».
Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб`єктами електронного документообігу на договірних засадах.
Відносини у сферах надання електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації врегульовані Законом України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі — Закон № 2155-VIII).
Пунктом 23 частини 1 статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований електронний підпис — це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Щодо висновку відповідача про порушення під час проведення конкурсу вимог частини 3 статті 12 Закону № 922-VIII. Вказаною правовою нормою передбачено, що електронне підписання документів, що подаються через електронну систему закупівель, здійснюється відповідно до вимог Закону № 851-IV та Закону № 2155-VIII, які, у свою чергу, дають визначення понять «електронний підпис» та «кваліфікований електронний підпис» (далі — КЕП). Також приписами вказаних законів визначено, що застосування не КЕП, а іншого виду електронного підпису в електронній систему документообігу здійснюється лише на договірних засадах.
Згідно підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником було встановлено, що всі документи тендерної пропозиції подаються з накладенням КЕП, тобто у будь-якому випадку учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Також позивачем у Тендерній документації було зазначено, що він буде здійснювати перевіряння КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify/.
Отже, Замовник у Тендерній документації чітко визначив, що тендерна пропозиція учасника повинна подаватися з накладенням саме КЕП, а не електронного підпису. При цьому Замовник у Тендерній документації зазначив, що наслідком не накладення учасником КЕП буде відхилення пропозиції на підставі абз.3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
З матеріалів справи вбачається, що ФОП ОСОБА_1 подав свою тендерну пропозицію із накладенням електронного цифрового підпису, а під час перевірки вказаного підпису на сайті https://czo.gov.ua/verify/ установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений» та тип підпису «удосконалений».
Таким чином, електронний підпис, накладений ФОП ОСОБА_1 не є КЕП в контексті вимог Тендерної документації (підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД).
Аналогічний висновок викладено Верховним Судом у постанові від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
Отже, накладення на тендерну пропозицію учасника електронного підпису, який не є кваліфікованим, що не відповідає вимогам підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та вказує про невідповідність учасника умовам конкурсу.
Абз. 2, 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п`ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Відповідно до вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Таким чином, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей указане порушення було самостійною підставою для того, щоб Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП ОСОБА_1 у зв`язку із невідповідністю вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За таких умов замовник вважає правомірним рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника відповідно до протоколу від 27.08.2025 №11.
Дата опублікування:
04.09.2025 10:18
Вимога
Є відповідь
Про неправомірність прийняття уповноваженою особою Красопільської СР ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №10 від 27.08.2025 року
Номер:
c684daad40ef40e39b376d7cc1d39e17
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-12-008569-a.b2
Назва:
Про неправомірність прийняття уповноваженою особою Красопільської СР ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №10 від 27.08.2025 року
Вимога:
ВИМОГА (ЗАПЕРЕЧЕННЯ)
На протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи Краснопільської селищної ради №10 від 27.08.2025 року
(про опрацювання вимоги-заперечення ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» №26/08/-01 від 26.08.2025 року на ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №9 від 26.08.2025 року)
Учасником ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» вивчено протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи Краснопільської селищної ради №10 від 27.08.2025 року, щодо опрацювання вимоги (заперечення) ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» №26/08/-01 від 26.08.2025 року на ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №9 від 26.08.2025 року (про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» по закупівлі Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням (транспортний засіб спеціального призначення) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувач, гірнича техніка; ID закупівлі UA-2025-08-12-008569-a).
Як вбачається зі змісту описової частини ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №10 від 27.08.2025 року, уповноваженою особою Краснопільської СР взято до уваги заперечення ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС», викладені у вимозі ID: UA-2025-08-12-008569-a.b1 та №26/08/-01 від 26.08.2025 року стосовно 3х причин відхилення тендерної пропозиції учасника:
1. Стосовно підстав п.47 Особливостей відносно директора ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС»
2. Стосовно ненадання свідоцтва WMI
3. Стосовно коробки передач екскаватора – навантажувача АТ 388Т.
Відсутність в ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННІ №10 від 27.08.2025 року спростування фактів, викладених у вимозі ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» ID: UA-2025-08-12-008569-a.b1 або додаткової інформації стосовно невідповідності учасника, свідчить про усвідомлення уповноваженою особою Краснопільської СР протиправності прийнятого нею ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №9 від 26.08.2025 року та ВІДСУТНОСТІ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС».
Хочемо зауважити, що:
Частиною другою статті 19 Конституції України обумовлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п.3 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», надалі – Особливості Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до п.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до абз.2 з п.46. Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Користуючись своїм правом, учасник ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС», не погоджуючись з висновками ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛУ) №9 від 26.08.2025 року, звернувся до Замовника з такою вимогою та зі своїми роз’ясненнями і запереченнями стосовно неправомірності прийнятого рішення.
Однак, відповідно до ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №10 від 27.08.2025 року, уповноваженою особою не надано жодного спростування фактів неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» та жодної додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Таким чином учасник ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» вважає, що уповноважена особа Краснопільської СР взяла до уваги заперечення ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» та вважає їх аргументованими та законними.
Посилання уповноваженої особи Краснопільської СР на неможливість скасування свого рішення через неможливість повторної кваліфікації учасника є НЕ ЗАКОННИМИ та НЕ ПРАВОМІРНИМИ. Учасником вивчено Постанову Касаційного адміністративного суду Верховного суду України №640/12361/19 від 01.09.2022 року, на яку як юридичний прецедент спирається уповноважена особа Краснопільської СР та інші судові рішення по справі №640/12361/19. Жодне з таких рішень НЕ МІСТИТЬ інформації ПРО НЕМОЖЛИВІСТЬ повторної кваліфікації учасника, пропозицію якого НЕ ПРАВОМІРНО відхилено.
Твердження Уповноваженої особи Краснопільської СР, надані в абз.6 стор.8 ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №10 від 27.08.2025 року:
«проте зазначені норми не передбачають можливості повторної кваліфікації того самого учасника, щодо якого замовником уже прийняте рішення»
Стосується виключно ситуації коли після того як замовник визначив учасника переможцем закупівлі, такий замовник не може змінити своє рішення, наприклад, ще раз переглянувши тендерну пропозицію переможця та відхиливши його або надавши 24 год на усунення невідповідностей, окрім виконання рішення органу оскарження.
Наразі ми маємо ситуацію, коли Замовник в особі уповноваженої особи Краснопільської СР НЕ ПРАВОМІРНО відхилив пропозицію учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС».
Оскільки додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №10 від 27.08.2025 року НЕ МІСТИТЬ, це свідчить про згоду уповноваженої особи Краснопільської СР з аргументацією учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС». Таким чином уповноважена особа Краснопільської СР погоджується з неправомірністю свого ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛУ) №9 від 26.08.2025 року.
За наявності вищезгаданих підстав, вважаємо єдиним законним рішенням – скасувати анулювати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №9 від 26.08.2025 року, скасувати протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) №10 від 27.08.2025 року і приступити до подальшого розгляду пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС», що буде повністю відповідати чинному Законодавству України і програмним можливостям системи PROZZORO та відповідних майданчиків.
Зважаючи на вищевикладене:
Вимагаємо:
• Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, або скасувати (анулювати як незаконне) протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) №9 від 26.08.2025 року, прийняте уповноваженою особою Краснопільської СР.
• скасувати протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) №10 від 27.08.2025 року, прийняте уповноваженою особою Краснопільської СР.
• Поновити розгляд пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС».
В разі ігнорування наших законних вимог будемо вимушені звернутися до АМКУ, ДАСУ та інших контролюючих органів.
З повагою,
Директор Олександр ГОНЧАРЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога повторна.pdf 28.08.2025 11:54
- Відповідь на вимогу2.pdf 29.08.2025 11:00
Дата подачі:
28.08.2025 11:54
Вирішення:
Добрий день шановний Учасник щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. У протокольному рішенні уповноваженої особи № 9 від 26.08.2025 викладено підстави відхилення тендерної пропозиції ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" та їх обґрунтування. Додатково у відповідь на попередню вимоги від 26.08.2025 уповноваженою особою було оприлюднено інформацію, яка викладена у протокольному рішенні уповноваженої особи № 10 від 27.08.2025. Додатково надаємо наступні пояснення.
Згідно протокольного рішення уповноваженої особи № 9 від 26.08.2025 тендерну пропозицію ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" відхилено згідно вимог чинного законодавства з публічних закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" замовником було перевірено його на відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгів та виявлено, що керівника учасника процедури закупівлі було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Це підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Так керівником (директором) ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є Гончаренко Олександр Володимирович.
Під час перевірки інформації в Єдиному державному реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, щодо директора ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" - Гончаренка Олександра Володимировича виявлено.(Відповідь на вимогу2.pdf)
Відповідно до абзацу 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей.
Керуючись абзацом 2 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс".
Окрім зазначеного, пунктом 10 Додатку № 1 до тендерної документації було встановлено вимогу:
«Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) (у разі закупівлі колісних транспортних засобів, які є в Переліку товару).»
Наведена вимога тендерної документації встановлена на виконання пункту 3 Особливостей, а саме: під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідності до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі № 15/08-07 від 15.08.2025 учасником пропонується у складі тендерної пропозиції Екскаватор-навантажувач AT 388Т.
Також учасником ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс" у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) № 368 від 13.04.2021 року для маркування продукції: автомобілі вантажні, спеціальні, АТ, N1, N2, N3, N3G. Проте дане свідоцтво не підтверджує присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) для запропонованого учасником Екскаватора-навантажувач AT 388Т.
Окрім цього, учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист-роз’яснення № 15.08-11 від 15.08.2025, у якому зазначено:
«Учасник ПП «BKП «АЛЬФАТЕКС» повідомляє Замовника про те, що вимога надання:
Сертифікат типу обладнання (a6o сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів a6o обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікацій для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) стосується виключно колісних транспортних засобів.
Товар, що с предметом закупівлі, а саме екскаватор-навантажувач не е колісним транспортним засобом, а отже вищезгадана вимога до нього не застосовується.
Додатково повідомляймо, що ПП «BKП «АЛЬФАТЕКС», який є виробником запропонованого екскаватора-навантажувача також є i виробником колісних транспортних засобів та мас свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацію Украйни, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), який додає в складі пропозиції.»
В той же час звертаючись до норм Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-III транспортний засіб спеціального призначення – транспортний засіб, призначений для виконання спеціальних робочих функцій (для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автобетономішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо).
Замовником закуповується Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням (транспортний засіб спеціального призначення) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, тобто товар, який підлягає застосуванню ступеня локалізації виробництва згідно з переліком товарів, наведеним у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З урахуванням того факту, що вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) (у разі закупівлі колісних транспортних засобів, які є в Переліку товару) встановлена на виконання пункту 3 Особливостей та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, за наявності прямої підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс".
Також Додатком № 1 до тендерної документації було встановлено вимогу:
«Для підтвердження технічних та якісних характеристик учасник у складі тендерної пропозиції має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (в тому числі зазначити інформацію про виробника, модель та країну походження кожного запропонованого товару)».
На виконання наведено вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі № 15/08-07 від 15.08.2025 з порівняльною таблицею, у якій інформація не відповідає вимогам замовника.
Тобто тип коробки передач визначений замовником: механічний або автоматичний, водночас учасником запропоновано тип – гідромеханічна (механічна з гідротранформатором), що не відповідає умовам технічної специфікації замовника.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП "Виробничо-комерційне підприємство "Альфатекс".
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції / пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Водночас пунктом 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, наявності підстав, які визначені в даному пункті.
З огляду на вище наведені норми, вбачається, що замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визначає переможця процедури закупівлі, або ж відхиляє тендерну пропозицію учасника закупівлі, проте зазначені норми не передбачають можливості повторної кваліфікації того самого учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення. Тобто після того як замовник визначив учасника переможцем закупівлі, такий замовник не може змінити своє рішення, наприклад, ще раз переглянувши тендерну пропозицію учасника та відхиливши його, окрім виконання рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення учасника ПП "ВКП "АЛЬФАТЕКС"
Номер:
ac0a0b9da024439da2ad25f82ce4c3f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-12-008569-a.b1
Назва:
Щодо неправомірного відхилення учасника ПП "ВКП "АЛЬФАТЕКС"
Вимога:
Щодо неправомірного відхилення учасника ПП "ВКП "АЛЬФАТЕКС"
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
На протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи Краснопільської селищної ради №9 від 26.08.2025 року
Учасником ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» вивчено протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи Краснопільської селищної ради №9 від 26.08.2025 року, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» по закупівлі Екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням (транспортний засіб спеціального призначення) за кодом ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувач, гірнича техніка; ID закупівлі UA-2025-08-12-008569-a.
Учасник ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» не погоджується з висновками та рішенням уповноваженої особи, та вважає, що воно прийнято безпідставно та без належної та достатньої перевірки описаних в протокольному рішенні обставин.
По першому питанню: Уповноваженою особою Краснопільської селищної ради прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС», оскільки за її думкою, учасник ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» підпадає під підстави, встановлені п.47 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», надалі – Особливості, а саме п.п.3 «керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією».
Перевірку по даному факту уповноваженою особою Краснопільської СР проведено поверхнево, лише за формальними ознаками, без досконального вивчення всіх фактів. Згідно з протокольним рішенням (протоколом), перевірка уповноваженою особою проводиласть шляхом введення на сайті Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ прізвища ім’я та по-батькові керівника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» Гончаренко Олександра Володимировича, без вивчення додаткових можливостей реєстру та інших вільних джерел інформації.
Дійсно керівником ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» є громадянин України Гончаренко Олександр Володимирович, 10.01.1965 року народження, уродженець с. Шостаківка, Кіровоградського району, Кіровоградської області, РНОКПП 2375105258.
Дійсно при введенні за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ ПІП - Гончарнеко Олександр Володимирович, система видає наявність корупційного правопорушення за ч. 1 ст. 369 ККУ «Пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоди службовій особі».
ОДНАК – вищезгадане рішення НЕМАЄ НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ до керівника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС», оскільки фігурантом цього кримінального правопорушення є зовсім інша людина, яка є повною тезкою з керівником ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС».
В разі більш досконалої перевірки цього факту, уповноваженою особою Краснопільської СР з використанням додаткових можливостей Єдиного реєстру за посиланням (галочкою) «Більше інформації» та інших доступних джерел інформації (Єдиний реєстр судових рішень, ОПЕНДАТАБОТ, YOUCONTROL та інші), в кінці кінців можливостей сайту PROZORRO (адже ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» є учасником у 745 тендерах), можна було встановити, що це просто співпадіння, оскільки поєднання ПІП – Гончаренко Олександр Володимирович є досить розповсюдженим в Україні.
На підтвердження, що керівника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» НЕ БУЛО притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, надаємо витяг з ЄДР та витяг з бази МВС про не судимість.
По другому питанню:
Уповноваженою особою Краснопільської СР прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» через порушення вимог п.10 Додатку 1 Документації стосовно локалізації пропонованого товару, а саме відсутність в складі пропозиції учасника підтвердження вимоги «Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) (у разі закупівлі колісних транспортних засобів, які є в Переліку товару).»
Доводимо до Вашого відома, що вимога щодо надання в складі пропозиції «сертифікату типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI)» СТОСУЄТЬСЯ ЗАКУПІВЛІ ВИКЛЮЧНО КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ.
Законодавче визначення терміну «Колісний транспортний засіб» викладено в ЗУ «Про автомобільний транспорт», та стосується виключно автомобільних транспортних засобів (як вірно визначила уповноважена особа Красопільської СР у своєму протокольному рішенні (ПРОТОКОЛі)).
Відповідно до ЗУ «Про автомобільний транспорт» колісний транспортний засіб - транспортний засіб, призначений для руху безрейковими дорогами, який використовується для перевезення людей і (або) вантажів, а також перевезення і приводу під час руху чи на місці встановленого на ньому обладнання чи механізмів для виконання спеціальних робочих функцій, допущений до участі в дорожньому русі.
Відповідно до Постанови КМУ №1166 від 22.02.2010 року «ЄДИНІ ВИМОГИ
до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» встановлено ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК колісних транспортних засобів, з розподілом їх по категоріях L, M, N, O та під-категоріях. Реєстрація колісних транспортних засобів проводиться в сервісних центрах МВС України (колишні МРЕВ ДАЇ).
Екскаватор-навантажувач відсутній в даному переліку, а отже НЕ Є колісним транспортним засобом. Як і інша спецтехніка, реєстрація екскаваторів-навантажувачів проводиться в інших Державних органах.
Жодним нормативним актом України НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО віднесення екскаваторів-навантажувачів до колісних транспортних засобів.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Замовника щодо надання в складі пропозиції «сертифікату типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI)» застосована Замовником помилково, та не має відношення до закупівлі по предмету Екскаватор-навантажувач по коду ДК 021:2015 – 43260000-3, про що свідчить нормативна база а також практика аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРРО.
Оскільки товар, що є предметом закупівлі, а саме екскаватор-навантажувач не є колісним транспортним засобом, а вищезгадана вимога до нього не застосовується і потенційним учасником не повинна виконуватись.
Учасником ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» в складі пропозиції надано відповідний лист-роз’яснення.
Оскільки в складі тендерної документації уповноваженою особою здійснено приписку до даної вимоги «в разі закупівлі колісних транспортних засобів», учасник вважав що Замовником усвідомлюється відсутність необхідності висування такої вимоги для закупівлі екскаватора-навантажувача, та не задавав відповідні запитання (скарги) в ході проведення процедури.
Надання учасником ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» в складі пропозиції свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) є виключно інформативним для Замовника, оскільки в ньому зазначено місцезнаходження виробника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» в Україні.
По третьому питанню:
Уповноваженою особою Краснопільської СР прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» через невідповідність (за її думкою) запропонованої коробки передач вимогам замовника. Так відповідно до вимог замовника вимагається наявність коробки передач механічного або автоматичного типу. Пропозиція учасника ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС» - гідромеханічна коробка передач (механічна з гідротрансформатором).
Доводимо до Вашого відома, що гідромеханічна КПП є різновидом механічної КПП (за типом змін передавальних чисел), в якій замість щеплення використовується гідротрансформатор, який використовує рідину для передачі обертання від двигуна, а механічна частина – механічна планетарна коробка передач, яка змінює передавальне число. Тобто за типом це є МЕХАНІЧНОЮ коробкою передач, про що і зазначено учасником ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС».
Хочемо зауважити, що у 80-90% виробників такого виду спецтехніки (JCB, CASE, CAT) встановлено такий же тип коробки передач.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) №9 від 26.08.2025 року прийняте уповноваженою особою Краснопільської СР безпідставно та без належної та достатньої перевірки описаних в протокольному рішенні обставин.
Вимагаємо скасувати протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) №9 від 26.08.2025 року, прийняте уповноваженою особою Краснопільської СР.
В разі ігнорування наших законних вимог будемо вимушені звернутися до АМКУ та інших контролюючих органів.
З повагою,
Директор Олександр ГОНЧАРЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- Заперечення щодо протоколу відхилення.pdf 26.08.2025 16:53
- Довідка 19.08.2025.zip 26.08.2025 16:53
- Витяг МВС.pdf 26.08.2025 16:53
- Відповідь на вимогу.pdf 27.08.2025 15:24
Дата подачі:
26.08.2025 16:53
Вирішення:
Добрий день шановний учасник, щодо Вашої вимоги надаємо відповідь зазначену у Протокольному рішенні уповноваженої особи № 10 від 27.08.2025, файл з яким прикріплюємо у Документації, назва файлу Відповідь на вимогу.pdf,
Статус вимоги:
Відхилено