-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Славський міський полігон ТПВ, смт. Славське, Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)» Коригування
Завершена
83 770 120.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 418 850.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 418 850.60 UAH
Період оскарження:
08.08.2025 16:30 - 24.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення замовника щодо визначення переможця
Номер:
f6ad2b418ed742f0a385c41f54d5c8e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-08-010196-a.b1
Назва:
Скарга на рішення замовника щодо визначення переможця
Скарга:
08 серпня 2025 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-08-010196-a, за предметом: «Славський міський полігон ТПВ, смт. Славське, Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)» Коригування та оприлюднено тендерну документацію та додатки до неї. 26 березня 2025 року відбувся аукціон та розкриття тендерних пропозицій до закупівлі. Пропозиції подали 2 учасників, в тому числі й Скаржник. На етапі кваліфікації, Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника відповідно до Протоколу №20 Уповноваженої особи від 18.09.2025 року та приступив до розгляду наступної пропозиції, а саме тендерної пропозиції ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ (далі – Переможець). 16.10.2025 року Замовник визначив ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ переможцем закупівлі, відповідно до Протоколу №24 Уповноваженої особи від 16.10.2025 року.
Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-08-08-010196-a.docx.asice.zip 21.10.2025 15:35
- Скрін-шот з програми АВК-5.png 21.10.2025 15:35
- sign.p7s 21.10.2025 15:36
- рішення від 23.10.2025 № 15975.pdf 23.10.2025 15:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2025 № 16384.pdf 03.11.2025 11:32
- рішення від 31.10.2025 № 16384.pdf 04.11.2025 12:43
- Пояснення по суті скарги в АМКУ.pdf 27.10.2025 15:33
- Пояснення по суті скарги в АМКУ.docx 27.10.2025 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2025 15:51
Дата розгляду скарги:
31.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2025 15:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.11.2025 12:43
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
eaf9ea8233324c3ba6d2915a299ae973
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Замовником неправомірно прийнято рішення про визначення переможцем учасника ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати довідку про наявність матеріально-технічної бази, у якій обов’язково зазначити, зокрема, про наявність екскаватора-навантажувача одноковшового та підтвердні документи.
учасником надано:
- довідку про наявність МТБ(файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»), де в п. 1.3 зазначено лише «Екскаватор-навантажувач JCB 3CX»
Підтвердних документів, що техніка є одноковшовою, Переможцем, не надано.
Формулювання у довідці не відповідає вимозі ТД. Замовник вимагав зазначення конкретного типу техніки — екскаватора-навантажувача одноковшового. Вказана учасником техніка має іншу конструктивну характеристику, оскільки модель JCB 3CX за технічними даними виробника є двоковшовою (з переднім ковшем-навантажувачем і заднім ковшем-екскаватором). Відповідно до відкритої інформації з мережі інтернет (https://cml.ua/product/budivelna-tekhnika/ekskavatory-navantazhuvachi/3-skh-sitemaster).
Замовник не має права самостійно припускати, що зазначене учасником обладнання відповідає вимогам ТД, якщо це прямо не випливає з поданих документів.
Техніка не відповідає вимогам до виду обладнання. Наявність двох ковшів означає, що ця техніка не є одноковшовим екскаватором-навантажувачем, як вимагалося пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно, вимога замовника не виконана.
Учасник не виконав вимогу ТД щодо надання підтвердження наявності саме екскаватора-навантажувача одноковшового, оскільки:
- у довідці зазначено іншу модель техніки — JCB 3CX;
- відсутнє підтвердження, що така техніка є одноковшовою;
- згідно з відкритими технічними характеристиками, JCB 3CX є двоковшовим екскаватором-навантажувачем (передній ківш-навантажувач та задній ківш-екскаватор).
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а рішення замовника про визначення його переможцем має бути скасоване.
Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати довідку про наявність матеріально-технічної бази, у якій обов’язково зазначити, зокрема, про наявність екскаватора-навантажувача одноковшового та підтвердні документи.
учасником надано:
- довідку про наявність МТБ(файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»), де в п. 1.3 зазначено лише «Екскаватор-навантажувач JCB 3CX»
Підтвердних документів, що техніка є одноковшовою, Переможцем, не надано.
Формулювання у довідці не відповідає вимозі ТД. Замовник вимагав зазначення конкретного типу техніки — екскаватора-навантажувача одноковшового. Вказана учасником техніка має іншу конструктивну характеристику, оскільки модель JCB 3CX за технічними даними виробника є двоковшовою (з переднім ковшем-навантажувачем і заднім ковшем-екскаватором). Відповідно до відкритої інформації з мережі інтернет (https://cml.ua/product/budivelna-tekhnika/ekskavatory-navantazhuvachi/3-skh-sitemaster).
Замовник не має права самостійно припускати, що зазначене учасником обладнання відповідає вимогам ТД, якщо це прямо не випливає з поданих документів.
Техніка не відповідає вимогам до виду обладнання. Наявність двох ковшів означає, що ця техніка не є одноковшовим екскаватором-навантажувачем, як вимагалося пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно, вимога замовника не виконана.
Учасник не виконав вимогу ТД щодо надання підтвердження наявності саме екскаватора-навантажувача одноковшового, оскільки:
- у довідці зазначено іншу модель техніки — JCB 3CX;
- відсутнє підтвердження, що така техніка є одноковшовою;
- згідно з відкритими технічними характеристиками, JCB 3CX є двоковшовим екскаватором-навантажувачем (передній ківш-навантажувач та задній ківш-екскаватор).
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а рішення замовника про визначення його переможцем має бути скасоване.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – Славська селищна рада Стрийського району Львівської області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №24 від 16.10.2025 року стосовно рішення про визначення переможцем ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
801e1ca0a5984f9bb9cf6e661ba06968
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Замовником неправомірно прийнято рішення про визначення переможцем учасника ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати довідку про наявність матеріально-технічної бази, у якій обов’язково зазначити, зокрема, про наявність автомобілів-самоскидів вантажних вантажопідйомністю не менше 19 т в кількості 8 одиниць та підтвердні документи.
учасником надано:
- довідку про наявність МТБ(файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»), де відсутня інформація саме про «Автомобіль-самоскид вантажний вантажопідйомністю не менше 19 т у кількості 8 одиниць.
- у довідці згадується лише «VOLVO FM», номер ВС3715ТО, який у довідці позначено як «вантажний автомобіль», а не «вантажний автомобіль-самоскид»
Лише зі Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу можна побачити, що транспортний засіб є самоскидом, проте така інформація не наведена у самій довідці, як цього прямо вимагала ТД..
Формулювання у довідці не відповідає вимозі ТД. Замовник вимагав зазначення конкретного типу техніки, а саме Автомобіль-самоскид вантажний вантажопідйомністю не менше 19 т у кількості 8 одиниць. Учасник вказав лише «вантажний автомобіль VOLVO FM» без уточнення, що це самоскид та без зазначення вантажопідйомності
Замовник не має права самостійно уточнювати чи припускати, що зазначене учасником обладнання відповідає вимогам ТД, якщо це прямо не випливає з поданих документів.
Учасник не виконав вимогу ТД щодо надання підтвердження наявності саме Автомобіль-самоскид вантажний вантажопідйомністю не менше 19 т у кількості 8 одиниць. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а рішення замовника про визначення його переможцем має бути скасоване.
Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати довідку про наявність матеріально-технічної бази, у якій обов’язково зазначити, зокрема, про наявність автомобілів-самоскидів вантажних вантажопідйомністю не менше 19 т в кількості 8 одиниць та підтвердні документи.
учасником надано:
- довідку про наявність МТБ(файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази»), де відсутня інформація саме про «Автомобіль-самоскид вантажний вантажопідйомністю не менше 19 т у кількості 8 одиниць.
- у довідці згадується лише «VOLVO FM», номер ВС3715ТО, який у довідці позначено як «вантажний автомобіль», а не «вантажний автомобіль-самоскид»
Лише зі Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу можна побачити, що транспортний засіб є самоскидом, проте така інформація не наведена у самій довідці, як цього прямо вимагала ТД..
Формулювання у довідці не відповідає вимозі ТД. Замовник вимагав зазначення конкретного типу техніки, а саме Автомобіль-самоскид вантажний вантажопідйомністю не менше 19 т у кількості 8 одиниць. Учасник вказав лише «вантажний автомобіль VOLVO FM» без уточнення, що це самоскид та без зазначення вантажопідйомності
Замовник не має права самостійно уточнювати чи припускати, що зазначене учасником обладнання відповідає вимогам ТД, якщо це прямо не випливає з поданих документів.
Учасник не виконав вимогу ТД щодо надання підтвердження наявності саме Автомобіль-самоскид вантажний вантажопідйомністю не менше 19 т у кількості 8 одиниць. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає вимогам пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а рішення замовника про визначення його переможцем має бути скасоване.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – Славська селищна рада Стрийського району Львівської області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №24 від 16.10.2025 року стосовно рішення про визначення переможцем ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
72daf60736704d7484622bd8d8ac6be1
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Замовником неправомірно визначено переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам технічного завдання та п. 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, оскільки в його договірній ціні відсутні розрахунки на окремі види робіт, передбачені технічною специфікацією Замовника.
Відповідно до п. 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”;
- договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК;
У складі пропозиції надано файл «Технічна специфікація.pdf», який містить згоду учасника на виконання переліку та обсягів робіт згідно з технічною специфікацією Замовника. Водночас у поданих кошторисних документах, «файл «Договірна ціна з розрахунками», відсутні будівельні машини та механізми у підсумковій відомості ресурсів, на виконання робіт передбачених технічним завданням.
Розділ технічної специфікації Замовника «Будівельні роботи на ємкість збору фільтрату, забруднених вод» містить, зокрема, такі позиції:
- п.13 — Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт (80 к.с.) з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1 — 0,021 тис. м³;
- п.15 — Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт (80 к.с.) з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1— 0,039 тис. м³;
- п.26 — Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт (80 к.с.) з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1— 0,039 тис. м³.
Однак, у наданих Переможцем розрахунках, зокрема в Підсумковій відомості ресурсів, серед будівельних машин та механізмів відсутні бульдозери потужністю 59 кВт, тобто відсутні ресурси, необхідні для виконання зазначених робіт.
Це свідчить про те, що розрахунки не охоплюють повний обсяг робіт, передбачений технічною специфікацією.
Варто зазначити, що технічна специфікація до тендерної документації формується Замовником на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої окремою проєктною організацією. Обраний вид робіт та механізм їх виконання визначені не випадково — саме такий механізм (бульдозер 59кВт) є єдино можливим для виконання робіт за наявних умов.
Формальна згода не дорівнює фактичній відповідності. Надання файлу із “згодою” на виконання робіт не може замінити вимогу надати повні кошторисні розрахунки у складі пропозиції. Така згода є декларативною і не підтверджує фактичну наявність розрахунків за всіма позиціями ТЗ. Відсутність розрахунків на окремі роботи це невідповідність технічним вимогам.
Відповідно до п. 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”;
- договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК;
У складі пропозиції надано файл «Технічна специфікація.pdf», який містить згоду учасника на виконання переліку та обсягів робіт згідно з технічною специфікацією Замовника. Водночас у поданих кошторисних документах, «файл «Договірна ціна з розрахунками», відсутні будівельні машини та механізми у підсумковій відомості ресурсів, на виконання робіт передбачених технічним завданням.
Розділ технічної специфікації Замовника «Будівельні роботи на ємкість збору фільтрату, забруднених вод» містить, зокрема, такі позиції:
- п.13 — Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт (80 к.с.) з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1 — 0,021 тис. м³;
- п.15 — Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт (80 к.с.) з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1— 0,039 тис. м³;
- п.26 — Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт (80 к.с.) з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1— 0,039 тис. м³.
Однак, у наданих Переможцем розрахунках, зокрема в Підсумковій відомості ресурсів, серед будівельних машин та механізмів відсутні бульдозери потужністю 59 кВт, тобто відсутні ресурси, необхідні для виконання зазначених робіт.
Це свідчить про те, що розрахунки не охоплюють повний обсяг робіт, передбачений технічною специфікацією.
Варто зазначити, що технічна специфікація до тендерної документації формується Замовником на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої окремою проєктною організацією. Обраний вид робіт та механізм їх виконання визначені не випадково — саме такий механізм (бульдозер 59кВт) є єдино можливим для виконання робіт за наявних умов.
Формальна згода не дорівнює фактичній відповідності. Надання файлу із “згодою” на виконання робіт не може замінити вимогу надати повні кошторисні розрахунки у складі пропозиції. Така згода є декларативною і не підтверджує фактичну наявність розрахунків за всіма позиціями ТЗ. Відсутність розрахунків на окремі роботи це невідповідність технічним вимогам.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – Славська селищна рада Стрийського району Львівської області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №24 від 16.10.2025 року стосовно рішення про визначення переможцем ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
9365b5ba01104c63b3337ae74b4c6a11
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Замовником неправомірно визначено переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає технічним вимогам та вимогам до кошторисних розрахунків, установленим тендерною документацією.
У складі пропозиції переможця відсутні відповідні будівельні машини та механізми у підсумковій відомості ресурсів на виконання робіт з гідравлічних випробувань сталевих труб діаметром 250 мм.
Відповідно до п. 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”;
- договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК;
У складі пропозиції надано файл «Технічна специфікація.pdf», який містить згоду учасника на виконання переліку та обсягів робіт згідно з технічною специфікацією Замовника. Водночас у поданих кошторисних документах «файл «Договірна ціна з розрахунками» відсутні будівельні машини та механізми у підсумковій відомості ресурсів на виконання робіт з гідравлічних випробувань сталевих труб діаметром 250 мм.
Розділ технічної специфікації «Будівельні роботи на ємкість збору фільтрату, забруднених вод» позиція 16 містить роботу «Укладання сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 250 мм — 0,009 тис. м».
На виконання вимоги замовника, щодо розрахунку договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та використання програмного комплексу АВК, для зазначених робіт Переможцем застосовується норма КБ22-8-7, яка передбачає виконання роботи «Укладання сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 250 мм» із використанням таких механізмів:
- автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5 т;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т;
- електростанції пересувні, потужністю 10 кВт;
- агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250–400 А;
- електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80–500 °C;
- агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивністю до 70 м³/год;
- крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомністю 6,3 т.
Водночас у підсумковій відомості ресурсів переможця відсутні агрегати наповнювально-обпресовувальні, без яких неможливо провести гідравлічні випробування сталевих труб діаметром 250 мм.
Отже, фактичні розрахунки договірної ціни не містять ресурсу, необхідного для виконання зазначених робіт, що означає невідповідність пропозиції технічному завданню.
Звертаємо увагу, що для виконання робіт, передбачених у технічній специфікації за іншими розділами (наприклад, «Будівельні роботи на насосну станцію фільтрату»), де зазначено:
- укладання поліетиленових труб діаметром 50 мм з гідравлічним випробуванням,
- укладання сталевих труб діаметром 50 мм, 63 мм, 150 мм з гідравлічним випробуванням,
у кошторисних нормах використовується насос гідравлічний ручний, що є допустимим для малих діаметрів.
Однак для труб діаметром 250 мм це технічно неможливо, і відповідна норма КБ22-8-7 чітко передбачає застосування агрегату наповнювально-обпресовувального, який у розрахунках переможця відсутній. Таким чином, учасник подав розрахунок, який не охоплює весь обсяг робіт, визначений Замовником. Чим порушив вимогу замовника, в частині відповідності розрахунку договірної ціни чинним кошторисним нормам України “Настанова з визначення вартості будівництва”
Пропозиція ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» не відповідає технічному завданню Замовника, оскільки:
- не містить розрахунків та ресурсів, необхідних для виконання робіт із гідравлічних випробувань сталевих труб діаметром 250 мм;
- у підсумковій відомості ресурсів відсутній агрегат наповнювально-обпресовувальний, без якого виконання цих робіт неможливе;
- застосована норма КБ22-8-7 передбачає наявність відповідних механізмів, яких у розрахунках немає;
А отже не виконана вимога щодо відповідності розрахунку договірної ціни чинним кошторисним нормам України “Настанова з визначення вартості будівництва”
У складі пропозиції переможця відсутні відповідні будівельні машини та механізми у підсумковій відомості ресурсів на виконання робіт з гідравлічних випробувань сталевих труб діаметром 250 мм.
Відповідно до п. 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”;
- договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК;
У складі пропозиції надано файл «Технічна специфікація.pdf», який містить згоду учасника на виконання переліку та обсягів робіт згідно з технічною специфікацією Замовника. Водночас у поданих кошторисних документах «файл «Договірна ціна з розрахунками» відсутні будівельні машини та механізми у підсумковій відомості ресурсів на виконання робіт з гідравлічних випробувань сталевих труб діаметром 250 мм.
Розділ технічної специфікації «Будівельні роботи на ємкість збору фільтрату, забруднених вод» позиція 16 містить роботу «Укладання сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 250 мм — 0,009 тис. м».
На виконання вимоги замовника, щодо розрахунку договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та використання програмного комплексу АВК, для зазначених робіт Переможцем застосовується норма КБ22-8-7, яка передбачає виконання роботи «Укладання сталевих водопровідних труб з гідравлічним випробуванням, діаметр труб 250 мм» із використанням таких механізмів:
- автомобілі бортові, вантажопідйомністю 5 т;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т;
- електростанції пересувні, потужністю 10 кВт;
- агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250–400 А;
- електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80–500 °C;
- агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивністю до 70 м³/год;
- крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомністю 6,3 т.
Водночас у підсумковій відомості ресурсів переможця відсутні агрегати наповнювально-обпресовувальні, без яких неможливо провести гідравлічні випробування сталевих труб діаметром 250 мм.
Отже, фактичні розрахунки договірної ціни не містять ресурсу, необхідного для виконання зазначених робіт, що означає невідповідність пропозиції технічному завданню.
Звертаємо увагу, що для виконання робіт, передбачених у технічній специфікації за іншими розділами (наприклад, «Будівельні роботи на насосну станцію фільтрату»), де зазначено:
- укладання поліетиленових труб діаметром 50 мм з гідравлічним випробуванням,
- укладання сталевих труб діаметром 50 мм, 63 мм, 150 мм з гідравлічним випробуванням,
у кошторисних нормах використовується насос гідравлічний ручний, що є допустимим для малих діаметрів.
Однак для труб діаметром 250 мм це технічно неможливо, і відповідна норма КБ22-8-7 чітко передбачає застосування агрегату наповнювально-обпресовувального, який у розрахунках переможця відсутній. Таким чином, учасник подав розрахунок, який не охоплює весь обсяг робіт, визначений Замовником. Чим порушив вимогу замовника, в частині відповідності розрахунку договірної ціни чинним кошторисним нормам України “Настанова з визначення вартості будівництва”
Пропозиція ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» не відповідає технічному завданню Замовника, оскільки:
- не містить розрахунків та ресурсів, необхідних для виконання робіт із гідравлічних випробувань сталевих труб діаметром 250 мм;
- у підсумковій відомості ресурсів відсутній агрегат наповнювально-обпресовувальний, без якого виконання цих робіт неможливе;
- застосована норма КБ22-8-7 передбачає наявність відповідних механізмів, яких у розрахунках немає;
А отже не виконана вимога щодо відповідності розрахунку договірної ціни чинним кошторисним нормам України “Настанова з визначення вартості будівництва”
×
-
Назва доказу:
Скрін-шот з АВК-5
-
Повʼязаний документ:
Скрін-шот з програми АВК-5.png
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – Славська селищна рада Стрийського району Львівської області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №24 від 16.10.2025 року стосовно рішення про визначення переможцем ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ.
Запити Органу оскарження
Номер:
37c5821763a24993bc97c55ab5ece3f1
Тема запиту:
Пояснення по суті скарги
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 15975-р/пк-пз від 23.10.2025 прийнято до розгляду скаргу ПП «ІВЦ «ВЕКТОР».
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги, оголошеної Замовником 08 серпня 2025 р. за предметом закупівлі: «Славський міський полігон ТПВ, смт. Славське, Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)» Коригування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” -021:2015: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить:
- Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Славський міський полігон ТПВ, смт. Славське, Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)» Коригування ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-08-010196-a.
- Зобов’язати Замовника – Славська селищна рада Стрийського району Львівської області – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №24 від 16.10.2025 року стосовно рішення про визначення переможцем ТОВ Житлоінвестбуд-ЛВ.
Замовник не погоджується з вимогами скаржника і по суті скарги вважає за необхідне надати наступні пояснення:
1. Спростування доводів Скаржника щодо відсутності підтвердження в пропозиції переможця наявності екскаватора-навантажувача одноковшового.
ДОДАТОК №1 тендерної документації містить Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен був надати:
1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг).
Ця довідка повинна відображати власне або залучене обладнання, машини, механізми, виробничі приміщення та/або виробничу базу, які необхідні для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі. Необхідна залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що у складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.
Обов’язковою є наявність в Учасника власного або залученого або наявність у субпідрядної організації або залучення субпідрядною організацією такого обладнання, будівельних машин, механізмів:
• Бульдозер гусеничний – не менше 1 од.;
• Екскаватор колісний – не менше 1 од.;
• Екскаватор гусеничний – не менше 1 од.;
• Екскаватор-навантажувач одноківшовий – не менше 1 од.;
• Автомобіль-самоскид вантажний вантажопідйомністю не менше 19т – 8 од.;
• Автомобіль вантажний з напівпричепом вантажопідйомністю не менше 28т – 5 од.;
• Кран на автомобільному ходу – не менше 1 од.
Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме:
• у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу), а також розрахунок вартості 1 маш-години згідно діючих нормативних документів;
• у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то подаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку або акти приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або інвентарна картка обліку основних засобів, або інвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу.
Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.
Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, лізингодавця), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі та у разі необхідності буде продовжено на строк, необхідний для закінчення робіт за предметом закупівлі.
На виконання зазначених вимог тендерної документації Учасником — ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» — у складі тендерної пропозиції подано, зокрема:
• Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у табличній формі із зазначенням найменування техніки, її кількості та статусу (власна / орендована / послуги) (файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій, зокремо зазначено (в.п. 1.3) про наявність Екскаватора –навантажувача (32288ВС) 1 шт, JCB 3CX, що залучається на підставі договору № 1 ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ від 07.01.2025р. з ТзОВ «ЗАК Ренесанс».
• Свідоцтво про реєстрацію машини, у якому державним органом прямо зазначено тип техніки — «екскаватор-навантажувач», марка — JCB 3CX (ст.8 файлу «Договір оренди ЗАК Ренесанс»;
• Договір про надання послуг технікою з ТОВ «ЗАК «Ренесанс» (чинний станом на дату подання пропозиції ) (файл «Договір оренди ЗАК Ренесанс»);
• Гарантійний лист щодо готовності зазначеної техніки до виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Лист гарантія техніка»).
За таких умов, учасником виконано вимоги тендерної документації.
Тендерна документація встановлювала обов’язок підтвердити наявність техніки відповідного типу та наявність належних підтверджувальних документів (довідка, договір/реєстраційний документ, гарантійний лист), а не подання інженерних креслень чи деталізованих технічних паспортів щодо конструктивних елементів (зокрема кількості ковшів).
Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що міститься у файлі «Договір оренди ЗАК Ренесанс» (стор. 8), прямо ідентифікує техніку як «екскаватор-навантажувач» марки JCB 3CX; договір №1 від 07.01.2025 з ТОВ «ЗАК Ренесанс» та гарантійний лист підтверджують залучення та готовність цієї техніки до виконання робіт за предметом закупівлі. За змістом ТД, вказівка моделі та офіційна реєстрація техніки є достатніми для класифікації її як екскаватора-навантажувача одноківшового для цілей підтвердження кваліфікаційного критерію.
Доводи Скаржника про нібито відсутнє підтвердження «саме одноківшового» характеру техніки ґрунтуються на довільному та формальному тлумаченні вимоги ТД, що не відповідає її змісту, оскільки:
- ТД не встановлювала обов’язку в довідці вказувати найменування техніки з вказівкою на її технічні характеристики (зокрема, кількість ковшів)
- ТД не встановлювала обов’язку подавати окремі документи або технічні креслення, що підтверджують кількість ковшів або інші деталізовані конструктивні ознаки; предметом підтвердження була належна класифікація техніки та її готовність до виконання робіт;
- модель JCB 3CX визнана виробником та практикою публічних закупівель як екскаватор-навантажувач одноківшового типу; офіційне свідоцтво про реєстрацію (файл «Договір оренди ЗАК Ренесанс», стор. 8) підтверджує віднесення зазначеної машини до відповідного типу;
- Скаржником не наведено жодного факту чи доказу, що надана Переможцем інформація є недостовірною або що зазначена техніка фактично не відповідає заявленому типу, зокрема, і за посиланням наданим скаржником у скарзі.
На підставі поданих документів та їх розміщення у складі тендерної встановлено, що ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» належним чином виконав вимогу Додатку №1 щодо підтвердження наявності екскаватора-навантажувача одноківшового. Скаржником не доведено та не аргументовано надання Переможцем недостовірної інформації у цій частині.
2. Спростування доводів Скаржника щодо наявності не менше 8 вантажних автомобілів-самоскидів).
ДОДАТОК №1 тендерної документації містить Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен був надати:
1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг).
Ця довідка повинна відображати власне або залучене обладнання, машини, механізми, виробничі приміщення та/або виробничу базу, які необхідні для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі. Необхідна залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що у складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.
Обов’язковою є наявність в Учасника власного або залученого або наявність у субпідрядної організації або залучення субпідрядною організацією такого обладнання, будівельних машин, механізмів:
• Бульдозер гусеничний – не менше 1 од.;
• Екскаватор колісний – не менше 1 од.;
• Екскаватор гусеничний – не менше 1 од.;
• Екскаватор-навантажувач одноківшовий – не менше 1 од.;
• Автомобіль-самоскид вантажний вантажопідйомністю не менше 19т – 8 од.;
• Автомобіль вантажний з напівпричепом вантажопідйомністю не менше 28т – 5 од.;
• Кран на автомобільному ходу – не менше 1 од.
Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме:
• у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу), а також розрахунок вартості 1 маш-години згідно діючих нормативних документів;
• у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то подаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку або акти приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або інвентарна картка обліку основних засобів, або інвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу.
Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.
Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, лізингодавця), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі та у разі необхідності буде продовжено на строк, необхідний для закінчення робіт за предметом закупівлі.
На виконання зазначених вимог тендерної документації Учасником — ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ» — у складі тендерної пропозиції подано, зокрема:
• Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у табличній формі із зазначенням найменування техніки, її кількості та статусу (власна / орендована / послуги) (файл «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій, зокремо зазначено про наявність:
1.30 Спеціалізований вантажний-спец самоскид
ВС6015КР МАЗ модель 6501С5 Надання послуг
ДОГОВІР з ТзОВ«БК-ГМС»
про надання послуг спецтехнікою
№ 07/07/2025 від 07 липня 2025 року
1.31 Вантажний спеціалізований самоскид
ВС3267МК МАЗ модель 6501С5 Надання послуг
ДОГОВІР з ТзОВ«БК-ГМС»
про надання послуг спецтехнікою
№ 07/07/2025 від 07 липня 2025 року
1.32 Вантажний спеціалізований самоскид ВС1366МА МАЗ модель 6501С5 Надання послуг
ДОГОВІР з ТзОВ«БК-ГМС»
про надання послуг спецтехнікою
№ 07/07/2025 від 07 липня 2025 року
1.33 Вантажний автомобіль (спеціалізований вантажний самоскид)
ВС4804ОВ МАЗ модель 6516 Е8 Надання послуг
ДОГОВІР з ТзОВ«БК-ГМС»
про надання послуг спецтехнікою
№ 07/07/2025 від 07 липня 2025 року
1.34 Вантажний спеціалізований самоскид ВС7514МІ МАЗ модель 6516 Е8 Надання послуг
ДОГОВІР з ТзОВ«БК-ГМС»
про надання послуг спецтехнікою
№ 07/07/2025 від 07 липня 2025 року
1.35 Вантажний спеціалізований самоскид
ВС7102ОК МАЗ модель 6516 Е8 Надання послуг
ДОГОВІР з ТзОВ«БК-ГМС»
про надання послуг спецтехнікою
№ 07/07/2025 від 07 липня 2025 року
1.36 Вантажний автомобіль (спеціалізований вантажний самоскид) ВС2460ТК Volvo FM Надання послуг
ДОГОВІР з ТзОВ«БК-ГМС»
про надання послуг спецтехнікою
№ 07/07/2025 від 07 липня 2025 року
1.37 Вантажний автомобіль ВС3715ТО Volvo FM Надання послуг
ДОГОВІР з ТзОВ«БК-ГМС»
про надання послуг спецтехнікою
№ 07/07/2025 від 07 липня 2025 року
1.43 Спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е АА4899ММ, 2010 р.в. та спеціалізований напівпричіп -спеціалізований н/пр-Самоскид-Е АА6097ТТ 2001р.в Тягач-Е DAF FT CF 85
Самоскид-Е BENALU TF34CZ Надання послуг
ДОГОВІР з ТОВ «ОЛАНТА ЛОГІСТИК»
про надання послуг спецтехнікою
№ 01/07/2025 від
01 липня 2025 року
1.44 Вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, КА1136ВН, 2011р.в та напівпричіп-спеціалізований н/пр-Самоскид-Е, АА3531EO, 2010р.в. Тягач-Е DAF FT XF 105
Самоскид-Е BENALU C34CMS01 Надання послуг
ДОГОВІР з ТОВ «ОЛАНТА ЛОГІСТИК»
про надання послуг спецтехнікою
№ 01/07/2025 від
01 липня 2025 року
1.45 Спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, АА6297KМ, 2011р.в та спеціалізований напівпричіп-спеціалізований н/пр-Самоскид-Е, АА8121XI, 2006р.в. Тягач-Е MAN TGX 18.400
Самоскид-Е SERRUS MKV Надання послуг
ДОГОВІР з ТОВ «ОЛАНТА ЛОГІСТИК»
про надання послуг спецтехнікою
№ 01/07/2025 від
01 липня 2025 року
1.46 Вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, KА7649BE, 2011р.в. та напівпричіп-спеціалізований н/пр-Самоскид-Е, АА8376XI 2004р.в. Тягач-Е MAN TGX18.440
Самоскид-Е STAS SA33-9K Надання послуг
ДОГОВІР з ТОВ «ОЛАНТА ЛОГІСТИК»
про надання послуг спецтехнікою
№ 01/07/2025 від
01 липня 2025 року
1.47 Спеціалізований вантажний-спеціалізований сідловий тягач-Е, АА9166PP,2009р.в. та спеціалізований напівпричіп-спеціалізований н/пр-Самоскид-Е, АА3510EO, 2004р.в. Тягач-Е DAF FT CF 85
Самоскид-Е GEN TRAIL TF34CZ1BC1R Надання послуг
ДОГОВІР з ТОВ «ОЛАНТА ЛОГІСТИК»
про надання послуг спецтехнікою
№ 01/07/2025 від
01 липня 2025 року
• Договори про надання послуг технікою з з ТзОВ«БК-ГМС» № 07/07/2025 від 07 липня 2025 року (чинний станом на дату подання пропозиції ) (файл «Договір оренди БК-ГМС.pdf») та з ТОВ «ОЛАНТА ЛОГІСТИК» № 01/07/2025 від 01 липня 2025 року (файл «Договір оренди ОЛАНТА ЛОГІСТИК.pdf»
• Свідоцтва про реєстрації транспортного засобу (файл «Договір оренди БК-ГМС.pdf», стор 26-42) . ) та з ТОВ «ОЛАНТА ЛОГІСТИК» № 01/07/2025 від 01 липня 2025 року (файл «Договір оренди ОЛАНТА ЛОГІСТИК.pdf, стор. 6-16)»
• Гарантійний лист щодо готовності зазначеної техніки до виконання робіт за предметом закупівлі (файл «Лист гарантія техніка»).
За таких умов, учасником підтверджено наявність обладнання, вантажних спеціалізованих самоскидів та тягачів з напівпричепами-самоскидами (тягачі з напівпричепами — це повноцінний автопоїзд самоскидного типу, що складається з сідлового тягача та спеціалізованого напівпричепа-самоскида. Така конфігурація функціонально є вантажним автомобілем-самоскидом, призначеним для перевезення та розвантаження сипучих матеріалів шляхом перекидання кузова), що повністю відповідає вимозі Замовника.
У складі довідки наявні не менше 13 (тринадцяти) вантажних самоскидів вантажопідйомністю не менше 19т, що перевищує мінімально встановлену вимогу Замовника — “не менше 8 од.”, а не лише Вантажний автомобіль ВС3715ТО Volvo FM.
Доводи Скаржника про відсутність підтвердження не менше 8 автомобілів-самоскидів є безпідставними та ґрунтуються на довільному тлумаченні вимог ТД:
- Учасником підтверджено наявність понад 13 одиниць техніки самоскидного типу, що більш ніж у півтора раза перевищує мінімально встановлену вимогу «не менше 8 од.». Тому ствердження про «відсутність достатньої кількості» є фактично недостовірним.
- ТД не містила вимоги дослівно відтворювати термін «автомобіль-самоскид» у тексті довідки. ТД вимагала підтвердити функціональну наявність техніки відповідного типу, а не вживання конкретної лексичної форми.
- ТД не зобов’язувала зазначати вантажопідйомність у довідці та не вимагала додавати окремі документи або креслення, що підтверджують цей показник.
- Скаржником не наведено жодної норми ТД, яка б встановлювала таку вимогу — а отже, його твердження є оціночними й не підтвердженими посиланням на умови закупівлі.
- Скаржник не довів ані відсутність техніки, ані невідповідність її типу, ані функціональну неможливість використання такої техніки в якості самоскидів.
- Наявність договорів, свідоцтв про реєстрацію та гарантійного листа підтверджує фактичну можливість їх використання у межах предмету закупівлі.
Скаржник не довів і не аргументував наявність невідповідностей в пропозиції учасника в цій частині.
3. Спростування доводів Скаржника про нібито відсутність у складі тендерної пропозиції розрахунків на окремі види робіт
ДОДАТОК №1 тендерної документації містить Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
В частині 2 Додатку 1 міститься Технічна специфікація на закупівлю: «Славський міський полігон ТПВ, смт. Славське, Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)» Коригування.
Технічна специфікація містить примітку «Усі посилання в технічній специфікації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати «або еквівалент»»
Згідно вимог ч. 2 розділу 4 Додатку:
2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни* відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору). *Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Учасник повинен підтвердити наявність в нього програмного забезпечення АВК
Дата опублікування:
27.10.2025 15:33