-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 21 день назад
46 347 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 463 473.00 UAH
мін. крок: 1% або 463 473.00 UAH
Період оскарження:
05.08.2025 17:55 - 17.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
df5267ebe2dc4e38b2278fcf6abe3687
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-05-011808-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
05.08.2025 КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА «ШКОЛА СПОРТУ» оголосила процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-05-011808-a.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-08-05-011808-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМ БУД КОМФОРТ» (далі – ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ»).
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Пов'язані документи:
Учасник
- 10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf 01.09.2025 17:38
- 15_Порів_дизель_генераторна_установка_–_копія.docx 01.09.2025 17:38
- 10003_ДЦ_ЗКР.rtf 01.09.2025 17:38
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-08-05-011808-a.docx 01.09.2025 17:38
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-08-05-011808-a.pdf 01.09.2025 17:38
- sign.p7s 01.09.2025 17:39
- рішення від 03.09.2025 №13558.pdf 03.09.2025 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2025 №14021.pdf 12.09.2025 13:32
- рішення від 11.09.2025 №14021.pdf 16.09.2025 14:58
- 078-25-177 05.09.2025_відповідь на скаргу в АМКУ.doc 05.09.2025 15:47
- +10003_ДЦ_ЗКР.rtf 05.09.2025 15:47
- 078-25-177 05.09.2025_відповідь на скаргу в АМКУ.pdf 05.09.2025 15:47
- 42. Згода договір.docx 05.09.2025 15:47
- 15. Порів дизель-генераторна установка – копія.docx 05.09.2025 15:48
- 078-25-177 05.09.2025_відповідь на скаргу в АМКУ.doc 05.09.2025 15:48
- 078-25-177 05.09.2025_відповідь на скаргу в АМКУ.pdf 05.09.2025 15:48
- 078-25-177 05.09.2025_відповідь на скаргу в АМКУ.doc 05.09.2025 15:50
- 078-25-177 05.09.2025_відповідь на скаргу в АМКУ.pdf 05.09.2025 15:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2025 19:02
Дата розгляду скарги:
11.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2025 16:10
Дата прийняття рішення по скарзі:
16.09.2025 14:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
97edcd93159e40589e6fbb771c92b0f4
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025:
«Учасником ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» (код 42029603) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування.
З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не функціонують в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо.
Згідно зведених відомостей станом на 27.08.2025 щодо спотворення результатів торгів, оприлюдненого на веб-порталі Антимонопольного комітету України, даних щодо Учасника не знайдено.
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі».
1. Щодо незазначення норм, згідно з якими виконано кошторисні документи
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 4.1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
4.1.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених в тендерній документації технічних вимог, у складі:
• договірної ціни;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою з урахуванням коштів на здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає 1,5% від підсумку глав 1-9;
• локальних кошторисів;
• підсумкова відомість ресурсів;
• ІМД модель (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісного з ним програмному комплексі).
Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», вимог цієї тендерної документації.
Учасник до ціни тендерної пропозиції повинен включити придбання матеріалу, який передбачений згідно технічних вимог.
Учасник в своїй тендерній пропозиції має передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «Кошторис (kep).rar», в якому містяться розрахункові кошторисні документи.
Зокрема, в архіві наявний файл «10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf», в якому зазначено: «Вид договірної ціни: тверда.
Визначена згідно з » (ілюстрація додається).
ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не зазначив на підставі якого нормативного документу була сформована договірна ціна, що не відповідає Формі договірної ціни, а саме Додатку №30 Настанови, а отже договірна ціна надана ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» складена не у відповідності до Настанови, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи наведене, надана ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» у складі тендерної пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, в частині незазначення "Визначена згідно з".
Таким чином, учасник ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не зазначив відповідно до чого розраховано кошторисні документи, у тому числі договірна ціна.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
«Учасником ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» (код 42029603) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування.
З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не функціонують в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо.
Згідно зведених відомостей станом на 27.08.2025 щодо спотворення результатів торгів, оприлюдненого на веб-порталі Антимонопольного комітету України, даних щодо Учасника не знайдено.
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі».
1. Щодо незазначення норм, згідно з якими виконано кошторисні документи
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 4.1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
4.1.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених в тендерній документації технічних вимог, у складі:
• договірної ціни;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою з урахуванням коштів на здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає 1,5% від підсумку глав 1-9;
• локальних кошторисів;
• підсумкова відомість ресурсів;
• ІМД модель (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісного з ним програмному комплексі).
Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», вимог цієї тендерної документації.
Учасник до ціни тендерної пропозиції повинен включити придбання матеріалу, який передбачений згідно технічних вимог.
Учасник в своїй тендерній пропозиції має передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «Кошторис (kep).rar», в якому містяться розрахункові кошторисні документи.
Зокрема, в архіві наявний файл «10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf», в якому зазначено: «Вид договірної ціни: тверда.
Визначена згідно з » (ілюстрація додається).
ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не зазначив на підставі якого нормативного документу була сформована договірна ціна, що не відповідає Формі договірної ціни, а саме Додатку №30 Настанови, а отже договірна ціна надана ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» складена не у відповідності до Настанови, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи наведене, надана ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» у складі тендерної пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, в частині незазначення "Визначена згідно з".
Таким чином, учасник ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не зазначив відповідно до чого розраховано кошторисні документи, у тому числі договірна ціна.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
10003_ДЦ_ДЦ_3
-
Повʼязаний документ:
10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf
-
-
Назва доказу:
10003_ДЦ_ЗКР
-
Повʼязаний документ:
10003_ДЦ_ЗКР.rtf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1 (код ДК 021:2025 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-05-011808-a. 3) Зобов’язати Замовника – КОМПЛЕКСНУ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКУ СПОРТИВНУ ШКОЛУ «ШКОЛА СПОРТУ» – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7d8361f1723645df9b7618f6cbf35096
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Щодо пропозиції нееквівалентного обладнання
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 4.2 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
Замовник буде розглядати пропозиції з надання послуг/виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, лише за умови, що товари, які замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, внесено до переліку локалізованих товарів.
На підтвердження Учасниками ступеню локалізації виробництва товару (дизель-генераторна установка та ліфт), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі Учасник надає на кожну одиницю такого товару:
- Довідку у довільній формі (із зазначенням повної назви виробника товару та коду ЄДРПОУ; ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; посилання на сайт prozorro.gov.ua, за яким замовник має можливість перевірити інформацію щодо ступеню локалізації товару).
- Порівняльна таблиця (згідно прикладу) щодо запропонованого еквівалентного товару, який передбачає його набуття у власність замовником, відповідно до вимог абзацу третього пункту 3 Особливостей.
Найменування товару та технічні, якісні характеристики товару, що вимагаються замовником Найменування товару та технічні, якісні характеристики товару, що пропонуються учасником Примітка/додаткові обґрунтовані пояснення
(за наявності)
Дизель-генераторна установка (ДГУ): дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність не менше 52,8 кВт, максимальна потужність не менше 58,8 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління, MADEK MD66I (або еквівалент) Вказати, в тому числі, конкретну назву, марку, модель запропонованого товару за наявності
Таким чином, тендерній документації Замовник визначив такі характеристики для генератора:
«Дизель-генераторна установка (ДГУ): дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність не менше 52,8 кВт, максимальна потужність не менше 58,8 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління, MADEK MD66I (або еквівалент)»
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «Качур_го документи ецп.rar», в якому є файл «15. Порів дизель-генераторна установка – копія.docx», в якому міститься порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик обладнання:
«Дизель-генераторна установка (ДГУ):
-Назва: дизельний генератор EnerSol SCBS-75DMI;
-Марка: ENERSOL;
-Модель запропонованого товару: SCBS-75DMI
Дизельний генератор EnerSol SCBS-75DMI - дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність 52,8 кВт, максимальна потужність 59 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління»
Проте, у порівняльній таблиці відсутня інформація про «MADEK MD66I (або еквівалент)». При цьому, ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» зазначено, що дизель-генератор пропонується просто у комплекті з панеллю управління без характеристики MADEK MD66I або пропозиції щодо еквіваленту цієї характеристики.
Таким чином, Учасник пропонує обладнання, що не відповідає усім технічним та якісним характеристикам, які було встановлено Замовником.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 4.2 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
Замовник буде розглядати пропозиції з надання послуг/виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, лише за умови, що товари, які замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, внесено до переліку локалізованих товарів.
На підтвердження Учасниками ступеню локалізації виробництва товару (дизель-генераторна установка та ліфт), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі Учасник надає на кожну одиницю такого товару:
- Довідку у довільній формі (із зазначенням повної назви виробника товару та коду ЄДРПОУ; ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; посилання на сайт prozorro.gov.ua, за яким замовник має можливість перевірити інформацію щодо ступеню локалізації товару).
- Порівняльна таблиця (згідно прикладу) щодо запропонованого еквівалентного товару, який передбачає його набуття у власність замовником, відповідно до вимог абзацу третього пункту 3 Особливостей.
Найменування товару та технічні, якісні характеристики товару, що вимагаються замовником Найменування товару та технічні, якісні характеристики товару, що пропонуються учасником Примітка/додаткові обґрунтовані пояснення
(за наявності)
Дизель-генераторна установка (ДГУ): дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність не менше 52,8 кВт, максимальна потужність не менше 58,8 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління, MADEK MD66I (або еквівалент) Вказати, в тому числі, конкретну назву, марку, модель запропонованого товару за наявності
Таким чином, тендерній документації Замовник визначив такі характеристики для генератора:
«Дизель-генераторна установка (ДГУ): дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність не менше 52,8 кВт, максимальна потужність не менше 58,8 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління, MADEK MD66I (або еквівалент)»
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «Качур_го документи ецп.rar», в якому є файл «15. Порів дизель-генераторна установка – копія.docx», в якому міститься порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик обладнання:
«Дизель-генераторна установка (ДГУ):
-Назва: дизельний генератор EnerSol SCBS-75DMI;
-Марка: ENERSOL;
-Модель запропонованого товару: SCBS-75DMI
Дизельний генератор EnerSol SCBS-75DMI - дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність 52,8 кВт, максимальна потужність 59 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління»
Проте, у порівняльній таблиці відсутня інформація про «MADEK MD66I (або еквівалент)». При цьому, ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» зазначено, що дизель-генератор пропонується просто у комплекті з панеллю управління без характеристики MADEK MD66I або пропозиції щодо еквіваленту цієї характеристики.
Таким чином, Учасник пропонує обладнання, що не відповідає усім технічним та якісним характеристикам, які було встановлено Замовником.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
15_Порів_дизель_генераторна_установка_–_копія
-
Повʼязаний документ:
15_Порів_дизель_генераторна_установка_–_копія.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1 (код ДК 021:2025 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-05-011808-a. 3) Зобов’язати Замовника – КОМПЛЕКСНУ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКУ СПОРТИВНУ ШКОЛУ «ШКОЛА СПОРТУ» – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
2fd768711ebf4d538b6d48b36ae76e0b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Щодо невідповідностей кошторисних розрахунків у частині тривалості робочого дня
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 4.1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
4.1.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених в тендерній документації технічних вимог, у складі:
• договірної ціни;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою з урахуванням коштів на здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає 1,5% від підсумку глав 1-9;
• локальних кошторисів;
• підсумкова відомість ресурсів;
• ІМД модель (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісного з ним програмному комплексі).
Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», вимог цієї тендерної документації.
Учасник до ціни тендерної пропозиції повинен включити придбання матеріалу, який передбачений згідно технічних вимог.
Учасник в своїй тендерній пропозиції має передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «10003_ДЦ_ЗКР.rtf», в якому міститься Пояснювальна записка, де вказано: «Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8 26514,56 грн.
Тарифна сiтка для ремонтно-будiвельних i ремонтно-монтажних робiт Мiнпромполiтики України при середньомiсячнiй нормi
тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8 26514,56 грн.
Тарифна сiтка для пусконалагоджувального персоналу при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год а розрядi робiт 4 27143,37 грн.»(ілюстрація додається):
У договірній ціні (файл «10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf») зазначено, що вона Складена в поточних цінах станом на 16 серпня 2025 р. (ілюстрація додається).
Відповідно до Указу Президента України від 26.07.2025 р. № 478/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05.08.2024 р. по 05.11.2025 року. У зв’язку з чим норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 173,17 годин (виходячи із норми тривалості для 40- годинного п’ятиденного робочого тижня).
Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу станом на 16.08.2025 складав:
- для 40 годинного робочого тижня (з вихідними в суботу та неділю) - 173,17 люд. год (2078 кількість людино-годин на рік/12 місяців);
- для 40 годинного робочого тижня (з вихідним у неділю) - 173,17 люд. год (2078 кількість людино-годин на рік/12 місяців).
Незалежно від графіку роботи Замовника показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на дату подання тендерної пропозиції відповідно до норм чинного законодавства України мав бути визначений учасником закупівлі у розмірі 173,17 люд. год.
Відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", тобто складену зокрема із урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу та у поточних цінах.
У складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ». було надано, пояснювальну записку до договірної ціни в якій, зокрема, вказано: тарифна сітка для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу – 171,75 люд.год.
Отже, договірна ціна ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» складена не в поточних цінах станом на 16 серпня 2025 року.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 4.1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
4.1.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених в тендерній документації технічних вимог, у складі:
• договірної ціни;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою з урахуванням коштів на здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає 1,5% від підсумку глав 1-9;
• локальних кошторисів;
• підсумкова відомість ресурсів;
• ІМД модель (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісного з ним програмному комплексі).
Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», вимог цієї тендерної документації.
Учасник до ціни тендерної пропозиції повинен включити придбання матеріалу, який передбачений згідно технічних вимог.
Учасник в своїй тендерній пропозиції має передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «10003_ДЦ_ЗКР.rtf», в якому міститься Пояснювальна записка, де вказано: «Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8 26514,56 грн.
Тарифна сiтка для ремонтно-будiвельних i ремонтно-монтажних робiт Мiнпромполiтики України при середньомiсячнiй нормi
тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8 26514,56 грн.
Тарифна сiтка для пусконалагоджувального персоналу при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год а розрядi робiт 4 27143,37 грн.»(ілюстрація додається):
У договірній ціні (файл «10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf») зазначено, що вона Складена в поточних цінах станом на 16 серпня 2025 р. (ілюстрація додається).
Відповідно до Указу Президента України від 26.07.2025 р. № 478/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05.08.2024 р. по 05.11.2025 року. У зв’язку з чим норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 173,17 годин (виходячи із норми тривалості для 40- годинного п’ятиденного робочого тижня).
Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу станом на 16.08.2025 складав:
- для 40 годинного робочого тижня (з вихідними в суботу та неділю) - 173,17 люд. год (2078 кількість людино-годин на рік/12 місяців);
- для 40 годинного робочого тижня (з вихідним у неділю) - 173,17 люд. год (2078 кількість людино-годин на рік/12 місяців).
Незалежно від графіку роботи Замовника показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на дату подання тендерної пропозиції відповідно до норм чинного законодавства України мав бути визначений учасником закупівлі у розмірі 173,17 люд. год.
Відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", тобто складену зокрема із урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу та у поточних цінах.
У складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ». було надано, пояснювальну записку до договірної ціни в якій, зокрема, вказано: тарифна сітка для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу – 171,75 люд.год.
Отже, договірна ціна ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» складена не в поточних цінах станом на 16 серпня 2025 року.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
×
-
Назва доказу:
10003_ДЦ_ДЦ_3
-
Повʼязаний документ:
10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf
-
-
Назва доказу:
10003_ДЦ_ЗКР
-
Повʼязаний документ:
10003_ДЦ_ЗКР.rtf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1 (код ДК 021:2025 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-05-011808-a. 3) Зобов’язати Замовника – КОМПЛЕКСНУ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКУ СПОРТИВНУ ШКОЛУ «ШКОЛА СПОРТУ» – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».
Запити Органу оскарження
Номер:
e2bbc827f6fa43edab9ac21be14986d4
Тема запиту:
2. Щодо пропозиції нееквівалентного обладнання.
Текст запиту:
Довід Скаржника: ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не підтвердив еквівалентність характектиристики MADEK MD66I для дизель-генераторної установки, що, в свою чергу, не відповідає усім технічним та якісним характеристикам, які було встановлено Замовником.
Аргументи Замовника:
MADEK MD66I – це конкретна назва моделі дизель-генераторної установки (надалі – ДГУ), яку Замовник використав як приклад для визначення технічних показників, і згідно п.3 та 4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена примітка «(або еквівалент)». Тобто, MADEK MD66I – не є окремою характеристикою дизель-генераторної установки.
Замовником встановлено такі вимоги до ДГУ: дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність не менше 52,8 кВт, максимальна потужність не менше 58,8 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління, MADEK MD66I (або еквівалент). Згідно вимоги п.4.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати Порівняльну таблиця (згідно прикладу) щодо запропонованого еквівалентного товару і вказати в таблиці, в тому числі, конкретну назву, марку, модель запропонованого товару за наявності.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «Качур_го документи ецп.rar», в якому є файл «15. Порів дизель-генераторна установка – копія.docx», в якому міститься порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик обладнання:
«Дизель-генераторна установка (ДГУ):
-Назва: дизельний генератор EnerSol SCBS-75DMI;
-Марка: ENERSOL;
-Модель запропонованого товару: SCBS-75DMI
Дизельний генератор EnerSol SCBS-75DMI - дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність 52,8 кВт, максимальна потужність 59 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління».
Таким чином, ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» пропонує обладнання, що відповідає усім технічним та якісним характеристикам, які було встановлено Замовником, і дизель-генераторна установка EnerSol SCBS-75DMI повністю відповідає вимогам тендерної документаці, і є еквівалентом MADEK MD66I.
Отже, доводи Скаржника є безпідставними.
Дата опублікування:
05.09.2025 15:48
Номер:
197da02aa5f648f5a9f67bedd4176c98
Тема запиту:
1. Щодо незазначення норм, згідно з якими виконано кошторисні документи.
Текст запиту:
Довід Скаржника: ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не зазначив на підставі якого нормативного документу була сформована договірна ціна, що не відповідає Формі договірної ціни, а саме Додатку №30 Настанови, а отже договірна ціна надана ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» складена не у відповідності до Настанови, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.
Аргументи Замовника:
1.1. Згідно з п. 5.2. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова), Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Форма договірної ціни, яку наведено у додатку 30 Настанови дійсно містить текстове формулювання «Визначена згідно з », але вимоги чи правила щодо заповнення текстового формулювання «Визначена згідно з » в змісті вказаної форми чи в інших положеннях Настанови – не передбачено.
1.2. Замовником не встановлено вимоги щодо обов’язкового заповнення у формі Договірної ціни текстового формулювання «Визначена згідно з…». Вимога п.4.1.1. Додатку 1 до тендерної документації зводилась до необхідності надати у складі тендерної пропозиції учасників кошторисні документи, складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», вимог цієї тендерної документації.
1.3. В п. 3.3. проекту договору зазначено, що визначення Договірної ціни проводиться згідно Кошторисних норм України (Настанова з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, а у складі тендерної пропозиції Переможця надано архів «Качур_го документи ецп.rar», в якому наявний файл «42. Згода договір.», де підтверджується, що Учасник згоден з проектом договору.
1.4. В архіві «Кошторис (kep).rar» наявний файл «10003_ДЦ_ЗКР.rtf», в пояснювальній записці до Зведеного кошторисного розрахунку вказано, що загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва, а при складаннi розрахункiв iнших витрат прийнятi відповідні нарахування передбачені Настановою.
Дата опублікування:
05.09.2025 15:47
Номер:
6b880aad8dff44058f581bee187ab3d5
Тема запиту:
3. Щодо невідповідностей кошторисних розрахунків у частині тривалості робочого дня.
Текст запиту:
Довід Скаржника: Договірна ціна ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» складена не в поточних цінах станом на 16 серпня 2025 року, у зв’язку з використанням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд.год. замість 173,17 люд.год.
Аргументи Замовника:
У складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано договірну ціну та інші кошторисні документи у поточних цінах станом на 16.08.2025, що підтверджується написами «Складена/ий в поточних цінах станом на 16 серпня 2025 р.».
Відповідно до п. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281), показник середньомісячної норми тривалості робочого часу встановлюється центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Таким органом є Міністерство соціальної політики України (Мінсоцполітики).
Мінсоцполітики в попередні роки видавало листи-розрахунки норми тривалості робочого часу:
• на 2019 рік – лист від 08.08.2018 № 78/0/206-18 (посилання: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v78_0739-18#top);
• на 2020 рік – лист від 29.07.2019 № 1133/0/206-19 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1133733-19#Text);
• на 2021 рік – лист від 12.08.2020 № 350/0/206-20 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v3501915-20#top);
• на 2022 рік – лист Мінекономіки (правонаступника окремих функцій Мінсоцполітики) від 12.08.2021 № 4701-06/42816-09 (https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=00e9e1b4-5537-42f3-8fe3-9d6b600e956e).
Проте після введення воєнного стану такі листи офіційно не видавались. Більше того, у листі Мінекономіки від 29.10.2024 № 4701-05/77010-09 прямо зазначено:
«...чинним законодавством не передбачено встановлювати єдину норму тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути відмінна залежно від того, який робочий тиждень встановлений на підприємстві (п’ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлені вихідні дні, а тому на підприємствах, в установах і організаціях рішення щодо встановлення норми тривалості робочого часу на рік приймається самостійно за умови дотримання вимог статей 50 – 53, 67 і 73 КЗпП.
Листи Мінекономіки стосовно норм робочого часу, що публікуються в засобах масової інформації, не реєструються в Міністерстві юстиції України в установленому порядку, а тому не є нормативними актами. Вони служать як рекомендація....»
«...Таким чином, законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на відповідний період, вона може бути різною залежно від графіку роботи роботодавця, тому обраховується ним самостійно...».
Тобто, станом на 2025 рік Мінсоцполітики або Мінекономіки не затверджувало та не публікувало офіційного розрахунку норми тривалості робочого часу, який був би обов’язковим для застосування при складанні кошторисної документації.
Водночас показники 171,75 та 173,17 люд.-год, на які посилається Скаржник, використовуються виключно у довідкових матеріалах на бухгалтерських та кадрових сайтах. Такі ресурси не мають статусу нормативно-правових актів, а наведені там дані носять виключно розрахунковий і рекомендаційний характер.
Слід також зазначити, що тендерна документація не містила окремої вимоги щодо застосування саме показника 173,17 люд.-год. Вимога полягала у складанні договірної ціни у поточних цінах. Отже, ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» використав показник 171,75 люд.-год. та не порушив вимог ТД.
Таким чином, застосування ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» у складі своєї пропозиції показника 171,75 люд.-год станом на 16.08.2025 є правомірним і не суперечить жодним вимогам чинного законодавства чи тендерної документації. Відсутні підстави вважати договірну ціну Переможця такою, що складена «не в поточних цінах», а рішення Замовника про визначення переможця є законним та обґрунтованим.
Дата опублікування:
05.09.2025 15:50