• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 21 день назад

46 347 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 463 473.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2025 17:55 - 17.08.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: df5267ebe2dc4e38b2278fcf6abe3687
Ідентифікатор запиту: UA-2025-08-05-011808-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
05.08.2025 КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА «ШКОЛА СПОРТУ» оголосила процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-08-05-011808-a. ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-08-05-011808-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМ БУД КОМФОРТ» (далі – ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ»). Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Дата розгляду скарги: 11.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.09.2025 16:10
Дата прийняття рішення по скарзі: 16.09.2025 14:58
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 97edcd93159e40589e6fbb771c92b0f4
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025:
«Учасником ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» (код 42029603) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування.
З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не функціонують в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо.
Згідно зведених відомостей станом на 27.08.2025 щодо спотворення результатів торгів, оприлюдненого на веб-порталі Антимонопольного комітету України, даних щодо Учасника не знайдено.
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.

Під час розгляду другого питання порядку денного:
Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі».

1. Щодо незазначення норм, згідно з якими виконано кошторисні документи

Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:

- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).

Згідно з пунктом 4.1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):

На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
4.1.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених в тендерній документації технічних вимог, у складі:
• договірної ціни;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою з урахуванням коштів на здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає 1,5% від підсумку глав 1-9;
• локальних кошторисів;
• підсумкова відомість ресурсів;
• ІМД модель (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісного з ним програмному комплексі).
Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», вимог цієї тендерної документації.
Учасник до ціни тендерної пропозиції повинен включити придбання матеріалу, який передбачений згідно технічних вимог.
Учасник в своїй тендерній пропозиції має передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.

Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".

У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «Кошторис (kep).rar», в якому містяться розрахункові кошторисні документи.
Зокрема, в архіві наявний файл «10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf», в якому зазначено: «Вид договірної ціни: тверда.
Визначена згідно з » (ілюстрація додається).


ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не зазначив на підставі якого нормативного документу була сформована договірна ціна, що не відповідає Формі договірної ціни, а саме Додатку №30 Настанови, а отже договірна ціна надана ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» складена не у відповідності до Настанови, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації.

Враховуючи наведене, надана ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» у складі тендерної пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, в частині незазначення "Визначена згідно з".

Таким чином, учасник ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не зазначив відповідно до чого розраховано кошторисні документи, у тому числі договірна ціна.

Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».

Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 7d8361f1723645df9b7618f6cbf35096
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Щодо пропозиції нееквівалентного обладнання

Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:

- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).

Згідно з пунктом 4.2 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):

Замовник буде розглядати пропозиції з надання послуг/виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, лише за умови, що товари, які замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, внесено до переліку локалізованих товарів.
На підтвердження Учасниками ступеню локалізації виробництва товару (дизель-генераторна установка та ліфт), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі Учасник надає на кожну одиницю такого товару:
- Довідку у довільній формі (із зазначенням повної назви виробника товару та коду ЄДРПОУ; ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; посилання на сайт prozorro.gov.ua, за яким замовник має можливість перевірити інформацію щодо ступеню локалізації товару).
- Порівняльна таблиця (згідно прикладу) щодо запропонованого еквівалентного товару, який передбачає його набуття у власність замовником, відповідно до вимог абзацу третього пункту 3 Особливостей.

Найменування товару та технічні, якісні характеристики товару, що вимагаються замовником Найменування товару та технічні, якісні характеристики товару, що пропонуються учасником Примітка/додаткові обґрунтовані пояснення
(за наявності)
Дизель-генераторна установка (ДГУ): дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність не менше 52,8 кВт, максимальна потужність не менше 58,8 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління, MADEK MD66I (або еквівалент) Вказати, в тому числі, конкретну назву, марку, модель запропонованого товару за наявності

Таким чином, тендерній документації Замовник визначив такі характеристики для генератора:

«Дизель-генераторна установка (ДГУ): дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність не менше 52,8 кВт, максимальна потужність не менше 58,8 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління, MADEK MD66I (або еквівалент)»

При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «Качур_го документи ецп.rar», в якому є файл «15. Порів дизель-генераторна установка – копія.docx», в якому міститься порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик обладнання:
«Дизель-генераторна установка (ДГУ):
-Назва: дизельний генератор EnerSol SCBS-75DMI;
-Марка: ENERSOL;
-Модель запропонованого товару: SCBS-75DMI

Дизельний генератор EnerSol SCBS-75DMI - дизельний генератор трьохфазний, з охолодженням рідиною, Uвих.=400 В, 50 Гц, номінальна потужність 52,8 кВт, максимальна потужність 59 кВт, капот, в комплекті з панеллю управління»

Проте, у порівняльній таблиці відсутня інформація про «MADEK MD66I (або еквівалент)». При цьому, ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» зазначено, що дизель-генератор пропонується просто у комплекті з панеллю управління без характеристики MADEK MD66I або пропозиції щодо еквіваленту цієї характеристики.

Таким чином, Учасник пропонує обладнання, що не відповідає усім технічним та якісним характеристикам, які було встановлено Замовником.

Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».

Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 2fd768711ebf4d538b6d48b36ae76e0b
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Щодо невідповідностей кошторисних розрахунків у частині тривалості робочого дня

Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:

- інформацію та документи, що підтверджують відповідність якісним та кількісним характеристикам та технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності надання послуги (виконання робіт) (відповідно Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації).

Згідно з пунктом 4.1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):

На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
4.1.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених в тендерній документації технічних вимог, у складі:
• договірної ціни;
• зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою з урахуванням коштів на здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає 1,5% від підсумку глав 1-9;
• локальних кошторисів;
• підсумкова відомість ресурсів;
• ІМД модель (розроблена в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісного з ним програмному комплексі).
Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», вимог цієї тендерної документації.
Учасник до ціни тендерної пропозиції повинен включити придбання матеріалу, який передбачений згідно технічних вимог.
Учасник в своїй тендерній пропозиції має передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.

Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".

У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» надано файл «10003_ДЦ_ЗКР.rtf», в якому міститься Пояснювальна записка, де вказано: «Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8 26514,56 грн.
Тарифна сiтка для ремонтно-будiвельних i ремонтно-монтажних робiт Мiнпромполiтики України при середньомiсячнiй нормi
тривалостi робочого часу 171,75 люд.год та розрядi робiт 3,8 26514,56 грн.
Тарифна сiтка для пусконалагоджувального персоналу при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 171,75 люд.год а розрядi робiт 4 27143,37 грн.»(ілюстрація додається):


У договірній ціні (файл «10003_ДЦ_ДЦ_3.rtf») зазначено, що вона Складена в поточних цінах станом на 16 серпня 2025 р. (ілюстрація додається).

Відповідно до Указу Президента України від 26.07.2025 р. № 478/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05.08.2024 р. по 05.11.2025 року. У зв’язку з чим норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 173,17 годин (виходячи із норми тривалості для 40- годинного п’ятиденного робочого тижня).

Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу станом на 16.08.2025 складав:
- для 40 годинного робочого тижня (з вихідними в суботу та неділю) - 173,17 люд. год (2078 кількість людино-годин на рік/12 місяців);
- для 40 годинного робочого тижня (з вихідним у неділю) - 173,17 люд. год (2078 кількість людино-годин на рік/12 місяців).
Незалежно від графіку роботи Замовника показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на дату подання тендерної пропозиції відповідно до норм чинного законодавства України мав бути визначений учасником закупівлі у розмірі 173,17 люд. год.
Відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", тобто складену зокрема із урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу та у поточних цінах.
У складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ». було надано, пояснювальну записку до договірної ціни в якій, зокрема, вказано: тарифна сітка для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу – 171,75 люд.год.

Отже, договірна ціна ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» складена не в поточних цінах станом на 16 серпня 2025 року.

Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».

Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.

Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ».

Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №56 від 28.08.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Запити Органу оскарження