-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
311 196.94
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 111.97 UAH
мін. крок: 1% або 3 111.97 UAH
Період оскарження:
01.08.2025 16:56 - 24.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
0907815e9dcb42ed88453c03e356a38c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-009680-a.a1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
За результатами аналізу Суб’єктом оскарження встановлено наявність окремих положень ТД, які:
а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника;
б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників.
Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату відповідності ISO.
Встановлення Замовником у пунктах 5.11, 5.12, 5.13, 5.14, 5.15 розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (Додаток № 2 до тендерної документації) вимоги щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», ISO 50001:2018 «Системи управління енергетичним менеджментом. Вимоги», ISO 27001:2022 «Інформаційні технології. Методи захисту», ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданих органом з сертифікації, діяльність якого відповідає EN ISO/IEC 17021-1:2017, є дискримінаційною, такою, що не передбачена чинним законодавством, не відповідає предмету закупівлі та створює необґрунтовані бар’єри для участі широкого кола потенційних учасників.
Умови тендерної документації, що оскаржуються, прямо суперечать вимогам чинного законодавства та порушують права Суб’єкта оскарження як потенційного учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Дискримінаційні умови тендерної документації.zip 06.08.2025 14:41
- Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації.pdf 06.08.2025 14:41
- (Vihidnij_dokument)_v1_Gladkoskok_B_V_.p7s 06.08.2025 14:41
- Vihidnij_dokument_v1_Gladkoskok_B_V_.p7s 06.08.2025 14:41
- Скарга Дискримінаційні умови ТД.docx 06.08.2025 14:41
- Vihidnij_dokument.pdf 06.08.2025 14:41
- Vihidnij_dokument.pdf - Vnutrishni pidpysy.xlsx 06.08.2025 14:41
- ТД Електрична енергія 2025.docx 06.08.2025 14:41
- sign.p7s 06.08.2025 14:42
- рішення від 08.08.2025 № 12245.pdf 08.08.2025 14:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2025 № 12644.pdf 18.08.2025 14:14
- рішення від 15.08.2025 № 12644.pdf 20.08.2025 10:29
- Інформація.pdf 12.08.2025 16:41
- Інформація .docx 12.08.2025 16:41
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ( НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx 20.08.2025 16:54
- Перелік змін до ТД.pdf 20.08.2025 16:54
- ТД Електрична енергія 2025 (НОВА РЕДАКЦІЯ) .docx 20.08.2025 16:54
- Протокол 61.pdf 20.08.2025 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2025 15:20
Дата розгляду скарги:
15.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.08.2025 14:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2025 10:29
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2025 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуті згідно Протоколу №61 від 20.08.2025р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
177ebb80a1d54a7b8262ef4a6712fd60
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
За результатами аналізу Суб’єктом оскарження встановлено наявність окремих положень ТД, які:
а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника;
б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників.
Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату відповідності ISO.
Встановлення Замовником у пунктах 5.11, 5.12, 5.13, 5.14, 5.15 розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (Додаток № 2 до тендерної документації) вимоги щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», ISO 50001:2018 «Системи управління енергетичним менеджментом. Вимоги», ISO 27001:2022 «Інформаційні технології. Методи захисту», ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданих органом з сертифікації, діяльність якого відповідає EN ISO/IEC 17021-1:2017, є дискримінаційною, такою, що не передбачена чинним законодавством, не відповідає предмету закупівлі та створює необґрунтовані бар’єри для участі широкого кола потенційних учасників.
Умови тендерної документації, що оскаржуються, прямо суперечать вимогам чинного законодавства та порушують права Суб’єкта оскарження як потенційного учасника.
а) є дискримінаційними по суті, оскільки встановлюють вимоги, що суперечать чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь АТ «ЕКУ» у закупівлі, чим порушують його права та законні інтереси як потенційного учасника;
б) у сукупності створюють передумови для допуску до участі у процедурі закупівлі лише обмеженого кола суб’єктів господарювання, які попередньо набули відповідних документів або відповідають неправомірно сформованим вимогам Замовника, що виключає рівний доступ інших учасників.
Встановлення дискримінаційної, необґрунтованої та незаконної вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату відповідності ISO.
Встановлення Замовником у пунктах 5.11, 5.12, 5.13, 5.14, 5.15 розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (Додаток № 2 до тендерної документації) вимоги щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», ISO 50001:2018 «Системи управління енергетичним менеджментом. Вимоги», ISO 27001:2022 «Інформаційні технології. Методи захисту», ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданих органом з сертифікації, діяльність якого відповідає EN ISO/IEC 17021-1:2017, є дискримінаційною, такою, що не передбачена чинним законодавством, не відповідає предмету закупівлі та створює необґрунтовані бар’єри для участі широкого кола потенційних учасників.
Умови тендерної документації, що оскаржуються, прямо суперечать вимогам чинного законодавства та порушують права Суб’єкта оскарження як потенційного учасника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Брусилівську селищну раду Житомирського району Житомирської області внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме — усунути дискримінаційні вимоги та вимоги, що не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.