-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засіб радіоелектронної боротьби
Торги не відбулися
674 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 740.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 740.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2025 15:42 - 06.08.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Номер:
e1f44c9242954e40a057f32a51010bcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-008791-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АКМУ.pdf 18.08.2025 12:20
- sign.p7s 18.08.2025 12:21
- АКМУ скарга.pdf 19.08.2025 14:12
- Рішення від 20.08.2025 № 12825.pdf 20.08.2025 14:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2025 № 13343.pdf 01.09.2025 15:41
- Рішення від 29.08.2025 № 13343.pdf 03.09.2025 11:39
- Тит Полтава ТУ.pdf 21.08.2025 16:24
- Пояснення_на_скаргу__РЕБ.doc 21.08.2025 16:24
- Тех якісні та кільк показники.pdf 21.08.2025 16:24
- Пояснення по суті скарги ГЕС.pdf 21.08.2025 16:24
- Порівняльна таблиця.pdf 21.08.2025 16:24
- ТУ ГЕС.pdf 21.08.2025 16:24
- Технічний паспорт.pdf 21.08.2025 16:24
- Тех специфікація додаток 2.pdf 21.08.2025 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2025 15:17
Дата розгляду скарги:
29.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2025 14:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.09.2025 11:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6774771f8f953932ccae5bc511f8a731
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
І. Підстави подання скарги.
ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України в зв’язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів Головним управлінням Національної поліції в Харківській області (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі - ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту за ідентифікатором UA-2025-08-01-008791-a.
01.08.2025 р. Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) UA-2025-08-01-008791-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
16.08.2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ».
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав.
1. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозиції від 16.08.2025 року.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхилено з наступних підстав, зокрема:
«…Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Звертаю увагу Комісії, що Замовником виставлено вимогу про усунення невідповідностей Скаржнику, яка містить вимоги: учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням підтвердження кадрової спроможності та форми залучення. 2. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. 3. Надати інформацію щодо об’єднання учасників. Учасником виконані вимоги Замовника та прикріплені довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням підтвердження кадрової спроможності та форми залучення та довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації на платформі Прозоро, також надано пояснення з приводу вимоги надати інформацію щодо об’єднання учасників, яке ніяким чином не відноситься до Скаржника, оскільки Учасник є товариством з обмеженою відповідальністю.
В протоколі Замовник зазначає взагалі інші підстави для відхилення тендерної пропозиції, які зазначені вище, чим порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Замовник в протоколі про відхилення вказує: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника, мати параметри та якості не гірші та не менші, ніж вказано в технічній характеристиці предмета закупівлі. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Обов’язково зазначається виробник, країна виробництва, модель, зареєстровані Технічні Умови (ТУ) згідно яких вироблено товар, технічни характеристики для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється».
Учасником у складі пропозиції запропоновано еквівалент «Система РЕБ «Saqribs» 8» надано порівняльну таблицю в якій відсутня інформація стосовно зареєстрованих Технічних Умов (ТУ) згідно яких вироблено товар. Дане твердження Замовника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
У випадку, якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару, то він додатково надає у складі пропозиції порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Порівняльна таблиця повинна містити повну інформацію про відповідну характеристику товару, що пропонується, а саме: назва (технічна назва), перелік характеристик/показників/функцій у відповідності до вимог до предмету закупівлі.
Учасником ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» у складі тендерної пропозиції надано документи – файл під назвою «Порівняльна таблиця.pdf», з аналізу наданого документу та інформації, яка в ньому зазначена, вбачається, що учасником пропонується Системи РЕБ «Sagribs», який повністю відповідає технічним характеристикам, які були визначені Замовником до тендерної документації.
На підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту товару технічним вимогам до предмета закупівлі, Учасником подані у складі тендерної пропозиції такі документи:
1. Технічний паспорт «Sagribs».
2. ТУ ТОВ «ГЕС» «Sagribs».
Також Замовник в протоколі зазначає: відповідно до вимог п.6 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження технічних характеристик засобу радіоелектронної боротьби, Учасник зобов’язаний надати фотоматеріали, що підтверджують відповідність товару вимогам Технічної специфікації. З приводу цього зазначаємо наступне.
Фото товару, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже ненадання фото не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пунктів 44, 45 та 47 Особливостей.
ТОВ «ГЕС» є досвідченим виробником та постачальником засобів радіоелектронної боротьби. Наше підприємство запропонувало еквівалент засобу радіоелектронної боротьби система РЕБ «Sagribs», що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно з пунктом 44 Особливостей 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару, зазначеному в цьому переліку, які необхідно підтвердити технічною документацією.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Частинами 1,3 і 4 ст. 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Зважаючи на вище викладене, підтверджено, що запропонований ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто є не гіршим за технічними та якісними характеристиками. А рішення Замовника про відхилення пропозиції повністю необґрунтованим та таким, що не базується на фактах викладених в пропозиції Скаржника, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації.
2. В порушення вимог пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника із зазначених у протоколі №49 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.08.2025 року підстав. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника, остаточна цінова пропозиція якого є економічно вигідною то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
3. Нормативне обґрунтування Скарги.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
І. Підстави подання скарги.
ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України в зв’язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів Головним управлінням Національної поліції в Харківській області (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі - ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту за ідентифікатором UA-2025-08-01-008791-a.
01.08.2025 р. Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) UA-2025-08-01-008791-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
16.08.2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ».
Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав.
1. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозиції від 16.08.2025 року.
Тендерну пропозицію Скаржника було відхилено з наступних підстав, зокрема:
«…Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції учасника, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Звертаю увагу Комісії, що Замовником виставлено вимогу про усунення невідповідностей Скаржнику, яка містить вимоги: учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням підтвердження кадрової спроможності та форми залучення. 2. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації. 3. Надати інформацію щодо об’єднання учасників. Учасником виконані вимоги Замовника та прикріплені довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням підтвердження кадрової спроможності та форми залучення та довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації на платформі Прозоро, також надано пояснення з приводу вимоги надати інформацію щодо об’єднання учасників, яке ніяким чином не відноситься до Скаржника, оскільки Учасник є товариством з обмеженою відповідальністю.
В протоколі Замовник зазначає взагалі інші підстави для відхилення тендерної пропозиції, які зазначені вище, чим порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Замовник в протоколі про відхилення вказує: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника, мати параметри та якості не гірші та не менші, ніж вказано в технічній характеристиці предмета закупівлі. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Обов’язково зазначається виробник, країна виробництва, модель, зареєстровані Технічні Умови (ТУ) згідно яких вироблено товар, технічни характеристики для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється».
Учасником у складі пропозиції запропоновано еквівалент «Система РЕБ «Saqribs» 8» надано порівняльну таблицю в якій відсутня інформація стосовно зареєстрованих Технічних Умов (ТУ) згідно яких вироблено товар. Дане твердження Замовника не відповідає дійсності з огляду на наступне.
У випадку, якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару, то він додатково надає у складі пропозиції порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Порівняльна таблиця повинна містити повну інформацію про відповідну характеристику товару, що пропонується, а саме: назва (технічна назва), перелік характеристик/показників/функцій у відповідності до вимог до предмету закупівлі.
Учасником ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» у складі тендерної пропозиції надано документи – файл під назвою «Порівняльна таблиця.pdf», з аналізу наданого документу та інформації, яка в ньому зазначена, вбачається, що учасником пропонується Системи РЕБ «Sagribs», який повністю відповідає технічним характеристикам, які були визначені Замовником до тендерної документації.
На підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту товару технічним вимогам до предмета закупівлі, Учасником подані у складі тендерної пропозиції такі документи:
1. Технічний паспорт «Sagribs».
2. ТУ ТОВ «ГЕС» «Sagribs».
Також Замовник в протоколі зазначає: відповідно до вимог п.6 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження технічних характеристик засобу радіоелектронної боротьби, Учасник зобов’язаний надати фотоматеріали, що підтверджують відповідність товару вимогам Технічної специфікації. З приводу цього зазначаємо наступне.
Фото товару, не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже ненадання фото не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог пунктів 44, 45 та 47 Особливостей.
ТОВ «ГЕС» є досвідченим виробником та постачальником засобів радіоелектронної боротьби. Наше підприємство запропонувало еквівалент засобу радіоелектронної боротьби система РЕБ «Sagribs», що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно з пунктом 44 Особливостей 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару, зазначеному в цьому переліку, які необхідно підтвердити технічною документацією.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Частинами 1,3 і 4 ст. 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Зважаючи на вище викладене, підтверджено, що запропонований ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» еквівалент відповідає вимогам замовника, тобто є не гіршим за технічними та якісними характеристиками. А рішення Замовника про відхилення пропозиції повністю необґрунтованим та таким, що не базується на фактах викладених в пропозиції Скаржника, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації.
2. В порушення вимог пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника із зазначених у протоколі №49 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.08.2025 року підстав. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника, остаточна цінова пропозиція якого є економічно вигідною то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
3. Нормативне обґрунтування Скарги.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника - Головне управління Національної поліції в Харківській області неправомірним, тобто прийнятим з порушенням в сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення уповноваженої особи від 16.08.2025 року оформленого протоколом №49 щодо відхилення тендерної пропозицію ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей через виявлені невідповідності. 4. Зобов’язати Головне управління Національної поліції в Харківській області прийняти нове рішення згідно з яким скласти протокольне рішення про визначення ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" переможцем тендерної закупівлі.