-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 за кодом ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (32322000-6 - Мультимедійне обладнання)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 38 днів назад
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 200.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2025 15:40 - 06.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне скасування процедури закупівлі
Номер:
bf7f07a5c36242f0b56f34bcf0f0c5c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-08-01-008727-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне скасування процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №117.PDF 18.09.2025 13:04
- Протокол №117.docx 18.09.2025 12:40
- Протокол №117.PDF 18.09.2025 12:40
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).PDF 10.09.2025 13:37
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).docx 10.09.2025 13:37
- рішення від 15.09.2025 № 14106.pdf 17.09.2025 13:00
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2025 № 14106.pdf 16.09.2025 13:05
- рішення від 08.09.2025 № 13722.pdf 08.09.2025 17:09
- sign.p7s 05.09.2025 13:10
- Дод 6_п4_Додаток2.pdf 05.09.2025 13:07
- Скарга.docx.asice 05.09.2025 13:07
- Протокол №109 про відміну відкритих торгів у зв язку з неможливістю усунути порушення за Особливостями (1).PDF 05.09.2025 13:07
- Дод 6_п4_Дод2_п.3_Технічний опис.pdf 05.09.2025 13:07
- Скарга.docx 05.09.2025 13:07
- Тендерна документація мультимедійне.docx 05.09.2025 13:07
- Дод 6_п4_2.Гарантія відповідність.pdf 05.09.2025 13:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2025 13:19
Дата розгляду скарги:
15.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.09.2025 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.09.2025 13:00
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2025 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2025 р. № 14106-р/пк-пз зобов'язано Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 Полтавської міської ради Полтавської області» скасувати Рішення.
ВИРІШИЛА:1. Скасувати Рішення 27.08.2025 року № 109.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
44c1080552804f0f9b97b172614a2559
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника щодо відміни відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Замовник вказав як підставу для відміни торгів підпункт 2 пункту 50 Особливостей, тобто «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Так, Замовник в аргументації цитує висновок за результатами моніторингу, проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, а саме: «В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Також в якості доказу існування начебто «порушення» наводиться наступний аргумент: «Згідно вимог пункту 3 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації замовника, у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник в своїй тендерній пропозиції. Характеристики запропонованого обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції.
Моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ФОП «ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА» надано документ (Дод 6_п4_Дод2_п.3_Технічний опис.pdf.p7s), де зазначена наступна інформація:
Акустична система
- Додатково мають бути встановлені: звукові режими - не менше 5;
Проектор
- Шумність: не більше 28 dB в економічному режимі, не більше 38 dB в стандартному режимі.
Таким чином, наданий документ з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник в своїй тендерній пропозиції ФОП «ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА», не містить чітких та вичерпних характеристик за наведеними вище пунктами, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника».
Варто зауважити, що відповідно до вимог Тендерної документації по даній закупівлі Замовник з метою підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Замовника вимагав надати:
1) Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2) – п. 1 Розділу ІІІ ТД;
2) Інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у Додатку № 2 до цієї тендерної документації. – п. 4 Розділ ІІІ ТД;
3) Погоджений за підписом уповноваженої особи учасника (Додаток 2 до тендерної документації); необхідний перелік документів, що вимагається Додатком 2 даної тендерної документації; інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону): лист гарантію в довільній формі про відповідність – п. 4 Додатку 6 до Тендерної документації.
На виконання даних вимог Учасником в складі пропозиції були завантажені:
- Погоджений Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі: Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 Код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (32322000-6 - Мультимедійне обладнання)» - файл «Дод 6_п4_Додаток2»;
-Лист-гарантію про відповідність – файл «Дод 6_п4_2.Гарантія відповідність»;
-документи згідно вимог п. 1 - 7 Додатку 2 ТД – файли з індексами з «Дод 6_п4_Дод2_п.1…» по «Дод 6_п4_Дод2_п.7…».
Варто зауважити, що п. 3 Додатку 2 до ТД, на який в аргументації посилається Замовник, містить вимогу наступного виду: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує Учасник в своїй тендерній пропозиції. Характеристики запропонованого обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції».
Як видно з приведеної редакції Замовником було встановлено лише дві вимоги до інформації, яку має надати Учасник:
1) Характеристики запропонованого обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці;
2) Учасник має чітко визначити марку та модель кожної позиції.
Варто зауважити, що ні в цьому пункті ТД, ні в жодному іншому, Замовником не встановлювалось обмежень щодо неможливості зазначення характеристик запропонованого Товару у вигляді діапазонних значень. Відсутні також вимоги й щодо зазначення «чітких та вичерпних характеристик», як те стверджує Замовник.
Так, на виконання вимог п. 3 Додатку 2 до ТД Скаржник надав у своїй тендерній пропозиції Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Дод 6_п4_Дод2_п.3_Технічний опис»). При цьому Учасник чітко визначив марку та модель кожної позиції («Інтерактивна дошка 82" Intboard (арт.UT-TBI82X)», «Саундбар NEOR SR50» та Мультимедійний інтерактивний проектор EPSON EB-W56S (3700lm, WXGA, 0,6:1. lamp) NEW) та зазначив характеристики запропонованого обладнання, які, в жодному разі не нижче, визначених у Таблиці Замовником (для зручності наведено порівняння параметрів на які посилається Замовник у своєму протоколі):
Як видно з таблиці вищевказані характеристики запропонованого обладнання не нижче визначених у Замовником у Таблиці Додатку 2 до ТД, тому надана Учасником Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно Замовник жодним чином не довів існування порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що свідчить про відсутність підстав для відміни даної закупівлі.
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей обов’язковою умовою для відміни закупівлі згідно цієї підстави є об’єктивна неможливість усунення порушень.
Так, Замовник визначає порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель-порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі.
Однак, при цьому відсутня будь-яка аргументація чому це порушення (в разі його існування) не може бути усунуте Замовником, зважаючи, що електронна система закупівель містить таку технічну можливість, а законодавство не містить жодних заборон щодо цього.
Даний факт що однозначно свідчить про необґрунтованість обраної Замовником підстави для відміни даної закупівлі.
Так, Замовник в аргументації цитує висновок за результатами моніторингу, проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, а саме: «В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Також в якості доказу існування начебто «порушення» наводиться наступний аргумент: «Згідно вимог пункту 3 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації замовника, у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник в своїй тендерній пропозиції. Характеристики запропонованого обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції.
Моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ФОП «ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА» надано документ (Дод 6_п4_Дод2_п.3_Технічний опис.pdf.p7s), де зазначена наступна інформація:
Акустична система
- Додатково мають бути встановлені: звукові режими - не менше 5;
Проектор
- Шумність: не більше 28 dB в економічному режимі, не більше 38 dB в стандартному режимі.
Таким чином, наданий документ з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник в своїй тендерній пропозиції ФОП «ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА», не містить чітких та вичерпних характеристик за наведеними вище пунктами, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника».
Варто зауважити, що відповідно до вимог Тендерної документації по даній закупівлі Замовник з метою підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару вимогам Замовника вимагав надати:
1) Технічну специфікацію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2) – п. 1 Розділу ІІІ ТД;
2) Інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у Додатку № 2 до цієї тендерної документації. – п. 4 Розділ ІІІ ТД;
3) Погоджений за підписом уповноваженої особи учасника (Додаток 2 до тендерної документації); необхідний перелік документів, що вимагається Додатком 2 даної тендерної документації; інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону): лист гарантію в довільній формі про відповідність – п. 4 Додатку 6 до Тендерної документації.
На виконання даних вимог Учасником в складі пропозиції були завантажені:
- Погоджений Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі: Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 Код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (32322000-6 - Мультимедійне обладнання)» - файл «Дод 6_п4_Додаток2»;
-Лист-гарантію про відповідність – файл «Дод 6_п4_2.Гарантія відповідність»;
-документи згідно вимог п. 1 - 7 Додатку 2 ТД – файли з індексами з «Дод 6_п4_Дод2_п.1…» по «Дод 6_п4_Дод2_п.7…».
Варто зауважити, що п. 3 Додатку 2 до ТД, на який в аргументації посилається Замовник, містить вимогу наступного виду: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує Учасник в своїй тендерній пропозиції. Характеристики запропонованого обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції».
Як видно з приведеної редакції Замовником було встановлено лише дві вимоги до інформації, яку має надати Учасник:
1) Характеристики запропонованого обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці;
2) Учасник має чітко визначити марку та модель кожної позиції.
Варто зауважити, що ні в цьому пункті ТД, ні в жодному іншому, Замовником не встановлювалось обмежень щодо неможливості зазначення характеристик запропонованого Товару у вигляді діапазонних значень. Відсутні також вимоги й щодо зазначення «чітких та вичерпних характеристик», як те стверджує Замовник.
Так, на виконання вимог п. 3 Додатку 2 до ТД Скаржник надав у своїй тендерній пропозиції Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Дод 6_п4_Дод2_п.3_Технічний опис»). При цьому Учасник чітко визначив марку та модель кожної позиції («Інтерактивна дошка 82" Intboard (арт.UT-TBI82X)», «Саундбар NEOR SR50» та Мультимедійний інтерактивний проектор EPSON EB-W56S (3700lm, WXGA, 0,6:1. lamp) NEW) та зазначив характеристики запропонованого обладнання, які, в жодному разі не нижче, визначених у Таблиці Замовником (для зручності наведено порівняння параметрів на які посилається Замовник у своєму протоколі):
Як видно з таблиці вищевказані характеристики запропонованого обладнання не нижче визначених у Замовником у Таблиці Додатку 2 до ТД, тому надана Учасником Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Відповідно Замовник жодним чином не довів існування порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що свідчить про відсутність підстав для відміни даної закупівлі.
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей обов’язковою умовою для відміни закупівлі згідно цієї підстави є об’єктивна неможливість усунення порушень.
Так, Замовник визначає порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель-порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі.
Однак, при цьому відсутня будь-яка аргументація чому це порушення (в разі його існування) не може бути усунуте Замовником, зважаючи, що електронна система закупівель містить таку технічну можливість, а законодавство не містить жодних заборон щодо цього.
Даний факт що однозначно свідчить про необґрунтованість обраної Замовником підстави для відміни даної закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Файл з пропозиції Учасника
-
Повʼязаний документ:
Дод 6_п4_Дод2_п.3_Технічний опис.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл з пропозиції Учасника
-
Повʼязаний документ:
Дод 6_п4_2.Гарантія відповідність.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл з пропозиції Учасника
-
Повʼязаний документ:
Дод 6_п4_Додаток2.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення Замовника
-
Повʼязаний документ:
Протокол №109 про відміну відкритих торгів у зв язку з неможливістю усунути порушення за Особливостями (1).PDF
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація мультимедійне.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати його рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 за кодом ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (32322000-6 - Мультимедійне обладнання), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-01-008727-a.
Запити Органу оскарження
Номер:
6bf9116faae84f32920a33b7d8ad0c2d
Тема запиту:
Пояснення до скарги "Скарга на неправомірне скасування процедури закупівлі"
Текст запиту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 13722-р/пк-пз від 08.09.2025 прийнято до розгляду скаргу ФОП ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА (далі — Скаржник) зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) за № UA-2025-08-01-008727-a.a1 від 05 вересня 2025 р. (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної Замовником від 01.08.2025 за предметом закупівлі: Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 за кодом ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»(32322000-6 - Мультимедійне обладнання) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Процедура закупівлі, Закупівля).
У Скарзі Скаржник просить : зобов’язати Замовника скасувати його рішення щодо відміни відкритих торгів за предметом закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 за кодом ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (32322000-6 - Мультимедійне обладнання), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-01-008727-a, (Протокол №109 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2025 року).
11.08.2025 року за результатми розгляду тендерної пропозиції ФОП ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА Замовником в системі електронних торгів Prozorro (далі-Система) було оприлюднено протокольне рішення №90 від 11.08.2025 р. згідно якого ФОП ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА було визначено переможцем процедури закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем процедури закупівлі.
14.08.2025 року Учасником були завантажені документи, які вимагалися Замовником від переможця та Сторони перейшли до укладання договору.
18 серпня 2025 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області було розпочато моніторинг закупівлі Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 за кодом ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (32322000-6 - Мультимедійне обладнання) (Наказ № 90-З від 18.08.2025 ). Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-08-01-008727-a, 01.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 720000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-01-008727-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФОП "ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА" на відповідність вимогам тендерної документації замовника, а саме тенхічному завданню?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.08.2025р. Замовником було надано пояснення та підтверджуючі документи. Перевірка та аналіз тендерної пропозиції учасника ФОП ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА на відповідність вимогам технічного завдання , викладеного в додатку 2 тендерної документації замовника - не виявила невідповідностей. Учасник ФОП ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА надав всі необхідні документи, що вимагалися замовником в технічному завданні (додаток 2 ) тендерної документації.
26 серпня 2025 року висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області моніторингу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно вимог пункту 3 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації замовника, у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник в своїй тендерній пропозиції. Характеристики запропонованого обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції.
Моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасником ФОП «ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА» надано документ (Дод 6_п4_Дод2_п.3_Технічний опис.pdf.p7s), де зазначена наступна інформація:
Акустична система
- Додатково мають бути встановлені: звукові режими - не менше 5;
Проектор
- Шумність: не більше 28 dB в економічному режимі, не більше 38 dB в стандартному режимі.
Таким чином, наданий документ з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник в своїй тендерній пропозиції ФОП «ЗВЯГОЛЬСЬКА ЯНА ВІКТОРІВНА», не містить чітких та вичерпних характеристик за наведеними вище пунктами, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-08-01-008727-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник взяв до уваги зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, та здійснив заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-08-01-008727-a ( Протокол №109 від 27.08.2025 р. про відміну відкритих торгів у зв'язку з неможливістю усунути порушення за Особливостями).
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, а також правомірність прийнятого(их) Замовником рішення(нь).
Дата опублікування:
10.09.2025 13:37